خرید کاندوم
معرفی کسب و کار

بهترین روش ها برای خرید کاندوم در تهران

اسفند ۱۷, ۱۴۰۱ 4۰127

خرید لوازم زناشویی و به خصوص خرید کاندوم در ایران آنقدر که باید، آسان نیست. دشواری های متعددی سد راه کسانی قرار می گیرد که می خواهند به این زمینه وارد شوند و اغلب هم نمی دانند که باید از چه طریقی اقدام کنند. این موضوع به خصوص در شهر تهران مشکلات مضاعفی به همراه دارد، چون در فضاهای بزرگتر که گزینه های مثبت و منفی برای خرید یک کالا بیشتر است، خطر بالقوه مواجه شدن با کالاهای مشکل دار و غیر قابل اعتماد نیز بالاتر می رود.

در این مطلب تلاش می کنیم با پرداختن به چالش هایی که در این مسیر افراد عادی با آنها مواجه می شوند و سپس بررسی بهترین روش ها برای خرید فوری و محرمانه کاندوم در تهران، به شما مخاطبان عزیز کمک کنیم تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته و با آسودگی خاطر بیشتری به خرید لوازم زناشویی بپردازید. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات بهتری در این خصوص کسب کنید.

خرید کاندوم

 چالش های کلی 

بر کسی پوشیده نیست که خرید لوازم زناشویی، مانند کاندومها، در ایران کار آسانی نیست. بخش مهمی از این دشواری به این حقیقت بازمیگردد که در فرهنگ کشورمان برای مدت زمان بسیار طولانی، استفاده از این لوازم قبح خاص خود را داشته و اغلب با بی بند و باری ارتباط پیدا کرده است. در واقع بحث سلامت رابطه زناشویی هرگز در میان ایرانیان اولویت درجه یکی به حساب نیامده و مورد بحث نبوده است.

در نتیجه به خصوص در خانواده های سنتی با این باور غالب و اشتباه روبرو می شوید که به کار بردن محصولاتی مانند کاندوم و خرید اسپری تاخیری و انواع ژل زناشویی عملی غیراخلاقی است، در حالی که بحث جلوگیری از شیوع بیماری ها و تحکیم روابط خانوادگی به هیچ عنوان مطرح نمی شود. این موضوع در نسل های جوان تر به شکل شرم و خجالت بروز کرده است و در نتیجه با انبوهی از اطلاعات غلط، ابهام در خصوص نحوه استفاده لوازم زناشویی و عدم دسترسی به منابع قابل اعتماد روبرو هستیم.

مشکل دیگر این عقیده خود را در قالب سیاست های کلی کشور نشان می دهد. در حالی که دولت باید به عنوان نهاد مجری قانون و ناظر بر واردات و عرضه انواع محصولات در حوزه های مختلف نظارت داشته باشد، نوعی بی تفاوتی در خصوص لوازم زناشویی در وزارت بهداشت و سازمان های تحت کنترل آن به چشم می خورد که باعث شده است فضا برای جولان تولیدکنندگان غیراستاندارد و عرضه کنندگان کالاهای تقلبی باز شود. در نتیجه اطمینان به اینکه محصولی که می خرید تا چه اندازه سالم، قابل اعتماد و عاری از مواد مضر برای سلامتی شماست محل تردید است.

با تمام این تفاسیر شاید بگویید چرا با وجود اینکه تمام این موارد در سرتاسر ایران مشاهده می شود، باز هم به طور خاص بر روی تهران تمرکز کرده ایم؟ چون متاسفانه پایتخت با معضلات اضافه ای هم دست و پنجه نرم می کند که خرید کالاهایی مانند کاندومها را به دقت بیشتری نیازمند می نماید.

 چالش های پایتخت

تهران با وجود آن که اغلب به عنوان مرکزیت ایران از بیشترین و به روزترین امکانات موجود در کشور بهره می برد، چالش های خاص خود را برای کسانی که در این شهر زندگی می کنند به همراه می آورد. این مورد در خصوص در زمینه لوازم زناشویی صادق است، جایی که عدم نظارت دقیق نهادهای مسئول منجر به قیمت های افسارگسیخته، مواد تقلبی و خطرناک با عوارض جانبی گسترده و بازار سیاه کالاهای اصل شده است.

بدون وجود قیمت رسمی، در تهران با انبوهی از محصولات روبرو می شویم که قیمت آنها تنها تابع میزان توانایی فروشنده در مجاب کردن مشتری است. همچنین وقتی نظارت کاملی وجود ندارد کلاهبرداری، بازار سیاه و ارائه محصولات تاریخ مصرف گذشته یا تقلبی نیز قابل کنترل نخواهد بود. همه این ها را به حضور تأمین کننده های متعدد در تهران در مقایسه با بازارهای معتبر و کم تعداد در شهرهای دیگر کشور بیافزایید تا متوجه شوید که به وضوح در این شهر با چالش بیشتری برای خرید لوازم زناشویی روبرو خواهید شد.

اما بهترین روش ها با در نظر گرفتن تمام این مسائل چه هستند؟

به طور کلی سه روش اصلی و عمومی برای خرید انواع کاندوم در کشورمان وجود دارد که گرچه بسته به شهر و محل زندگی شما می توانند اندکی تفاوت داشته باشند، اما همواره حضور دارند. این سه روش عبارتند از:

  1. داروخانه ها
  2. بازار
  3. فروشگاه های آنلاین

داروخانه ها

در ادامه هر کدام از این موارد را به اختصار بررسی خواهیم کرد.

  1. داروخانه ها

اولین و در دسترس ترین روش خرید این محصولات داروخانه های محلی هستند. با وجود دسترسی آسان، بحثی که در خصوص اثر فرهنگی منفی داشتیم به وضوح این گزینه را با مشکل روبرو خواهد کرد. عمده افراد چندان راغب نیستند برای خرید کاندومها به داروخانه محل زندگی خود مراجعه کنند، به خصوص اگر قصد خرید در بازه های کوتاه را داشته یا با متصدیان داروخانه آشنایی قبلی داشته باشند.

همچنین کیفیت و تنوع محصول در این حالت کاملاً به سلیقه و نظر متصدیان و پزشکان محل مورد نظر برمیگردد، پس گزینه های شما محدود باقی می مانند. اگر بخواهید یک برند خاص یا نوع اثر معینی را طلب کنید، در این مورد چندان موفقیتی کسب نخواهید کرد.

 

  1. بازار

گزینه دوم مراجعه به بازار مرکزی یا خرید از فعالان در این محل از راه دور است. اینجا مشکل اعتبار و قابل اطمینان بودن محصول خواهد بود، چون در فضای بازار گرچه تنوع فراوانی وجود دارد و با قیمت های گوناگونی هم روبرو می شوید، به همان اندازه هم اجناس تقلبی، تاریخ گذشته و غیر قابل اطمینان پیدا می کنید.

برخلاف صاحبان داروخانه ها که باید با استانداردهای عملکردی سفت و سختی کار کنند، کالاها در بازار اغلب راحت تر دست به دست می شوند و همین موضوع اعتبار خرید را با چالش جدی روبرو می کند. یک بار دیگر، بحث شرم و حیا نیز مطرح می شود که برای بسیاری از افراد فاکتوری اساسی به شمار می رود.

موضوع دیگر بحث دسترسی است. بازارها اغلب شلوغ ترین نقاط شهر هستند، پس زمانی که بخواهید از چنین مراکزی خرید کنید با مشکلات مسیر، رفت و آمد و دسترسی مواجه می شوید که هیچکدام پیش پا افتاده نیستند.

 

  1. فروشگاه های آنلاین

فروشگاه های آنلاین گزینه ای هستند که تنها چند سالی است در اختیار مردم ایران قرار گرفته اند، اما طی این مدت به خوبی خود را اثبات نموده اند.

اعتبار آنها مستقیماً توسط وزارت ارتباطات و از طریق نماد الکترونیکی (اینماد) قابل بررسی است. از طرف دیگر از آنجایی که این پلتفرم ها وابستگی مستقیمی به روابط عمومی خود با مردم دارند، تلاش می کنند عملکرد بهتری داشته باشند و محصولات با کیفیت تری هم در اختیار مشتریان خود قرار دهند، به خصوص اگر کسب و کار مورد نظر چندان بزرگ و مشهور نباشد. در چنین فضایی می توان با اطمینان به مراتب بیشتری نسبت به فروشندگان بازار یا یک داروخانه محلی به سراغ این گزینه رفت.

جدا از بحث کیفیت و تحت نظارت بودن این مجموعه ها، شاید بزرگترین برگ برنده آنها این باشد که نیازی نیست حضوری برای خرید کالای مد نظرتان به جایی مراجعه کنید. بسیاری از فروشگاه های آنلاین محصولاتی مانند کاندوم را در بسته بندی های مات یا رنگی برایتان ارسال می کنند به این شیوه بحث محرمانگی ارسال به خوبی رعایت می شود و به همین دلیل نیازی نیست نگران تهیه آنها در حضور اطرافیانتان باشید.

دسترسی به محل خرید و دشواری های مسیر رفت و برگشت نیز با این گزینه رفع می شود، چون گرچه بسیاری از فروشگاه ها قابلیت تحویل در محل انبار خود را برای کاربران فراهم می کنند اما عمده محصولات با پیک به محل مورد نظر شما ارسال می گردد، که این شیوه در واقع بحث ارسال فوری را پوشش خواهد داد.  با در نظر داشتن همه این موارد، می توان این گزینه را گزینه ایده آل برای خرید فوری کاندوم در تهران  دانست.

خرید فوری کاندوم در تهران

جمع بندی

در این مطلب با بررسی چالش هایی که افراد عادی برای خرید لوازم زناشویی با آنها روبرو می شوند، به سراغ بهترین روش های خرید کاندوم در ایران و به خصوص شهر تهران رفتیم. روش هایی که شامل خرید از داروخانه، بازار یا فروشگاه های آنلاین بود. داروخانه ها تنوع پایینی ارائه می دهند، اما اعتبار محصولات آنها قابل اعتماد است.

از طرف دیگر، بازار گرچه تنوع بسیار مناسبی عرضه می کند اما هم بحث مواجه شدن با کالاهای تقلبی و هم بحث رفت و آمد و جستجو در میان انبوهی از فروشندگان را مطرح می نماید که می تواند به شدت مشکل آفرین باشد.

همچنین هردو از این مسئله رنج می برند که برای عمده افراد بزرگ شده در فرهنگ ایران، خرید حضوری محصولی مانند کاندوم چندان آسان و سهل نیست. این در حالی است که فروشگاه های آنلاین با این مشکل روبرو نمی شوند، به خاطر نظارت های سازمان بازرسی، وزارت ارتباطات و نهادهای مشابه اعتبار آنها نسبت به فروشندگان بازاری بیشتر است و تنوع محصول آنها نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد. لذا پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که اگر قصد دارید این قبیل کالاها را تهیه کنید، به سراغ فروشگاه های معتبر اینترنتی بروید، به شرط آن که حتماً مطمئن بودن آنها را از قبل بررسی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×