انواع سیستم سرمایشی
معرفی کسب و کار

بهترین سیستم سرمایشی برای تابستان ۱۴۰۲

اسفند ۱۹, ۱۴۰۱ 2۰179

براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی، در سال ۱۴۰۲ با تابستان خیلی گرمتری نسبت به سالهای گذشته روبرو خواهیم بود؛ این مسئله ضرورت خرید انواع سیستم های سرمایشی مدرن و پیشرفته ای چون کولر سلولزی و داکت اسپلیت را ضروری می سازد.

انواع سیستم سرمایشی

معرفی انواع تجهیزات سرمایشی

سیستم های سرمایشی متنوعی در بازار وجود دارند که می توان با استفاده از آنها به خوبی دمای محیط را کاهش داد. در ادامه به معرفی ۷ نمونه از این تجهیزات خنک کننده خواهیم پرداخت:

۱.    پنکه

ارزان ترین و البته قدیمی ترین سیستم خنک کننده در ایران، پنکه است. قطعا همه شما خانه های قدیمی پدربزرگ و مادربزرگ را با انواع پنکه های سقفی و دیواری به خاطر دارید.

پنکه ها با استفاده از ۳ پره بزرگ خود تنها می توانستند هوای اطراف خود را به حرکت درآورند. در این میان اگر هوا بیش از حد گرم باشد، این وسیله نه تنها نمی تواند جوابگو باشد، بلکه خود به گرم تر شدن محیط و تهویه نامطبوع دامن می زند.

۲.    کولر آبی

دلایل مختلفی وجود دارد که کولر آبی پوشالی را طی دهه های گذشته به پر مصرف ترین سیستم سرمایشی مورد استفاده در ایران مبدل ساخته است؛ مهمترین این دلایل را باید قیمت پایین آن در مقایسه با دیگر تجهیزات سرمایشی عنوان نمود.

درست است که افراد مبلغ پایین تری برای کولرهای آبی می پردازند ولی باید به این نکته توجه داشته باشند که واقعا شرایطی که این سیستم خنک کننده برای آنها و خانواده هایشان به وجود می آورد اصلا استاندارد و متناسب شأن یک خانواده ایرانی نیست.

هوای شرجی و مرطوب همراه با گرد و غبار و ذرات حساسیت زا اولین پیامدهای استفاده از کولر آبی قدیمی است که به قول معروف در گرمای بسیاری از نقاط این کشور اصلا جوابگوی خنک کنندگی را نمی دهد.

۳.    کولر گازی

اگر با روند خرید حدود ۷ سال گذشته بازار تجهیزات سرمایشی نگاهی بیندازیم، متوجه می شویم که خرید کولر گازی در صدر بوده و تقریبا بصورت همگانی تغییر اساسی ایجاده نموده است.

ولی خب این افزایش تقاضا همیشه دلیل بر خوب و بی نقص بودن یک کالا نیست و نمی تواند ضعف های عمده کولر گازی را بپوشاند. مواردی چون مصرف برق بسیار بالا، خنک کنندگی فقط در اطراف خود دستگاه و هزینه های سنگین نصب و جابجایی سبب از مهمترین معایب کولر گازی به شمار می رود.

۴.    چیلر

چیلر دستگاهی است می‌شود که گرمای گرفته شده از محیط را به آب یا هوا می‌دهد تا باعث خنک شدن هوای اطراف شود و بیشتر مصارف صنعتی دارد و خیلی به کار مصارف منزل نمی آید.

۵.    کولر سلولزی

کولر سلولزی را می توان بهترین جایگزین برای کولرهای آبی معمولی در ایران دانست. در طراحی و ساخت این نوع کولر از تکنولوژی پدهای سلولزی بهره گرفته شده که خود سبب بازدهی چند برابری این دستگاه خنک کننده شده است.

در ادامه این مطلب برخی از مزایای کولرهای آبی سلولزی بیان شده که با توجه به قیمت بسیار مناسب آن، خرید بی نظیری را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

۶.    داکت اسپلیت

اگر به دنبال جامع ترین و کامل ترین سیستم گرمایش سرمایش هستید که در تمام سال بتواند نیازهای شما را پوشش دهد، حتما سراغ داکت اسپلیت بروید.

از منظر ما، هر شخصی در ایران بداند داکت اسپلیت چیست، قطعا سراغ هیچ سیستم سرمایشی دیگری برای خرید و نصب در منزل و آپارتمان خود نخواهد رفت!

این سخن کاملا مبنای منطقی دارد و در ادامه که مزایای داکت اسپلیت شرح داده شود خودتان متوجه آن خواهید شد.

۷.    سیستم vrf

یکی دیگر از جدیدترین سیسم های سرمایشی بازار، سیستم vrf است که تقریبا یک دستگاه کندانسور جامع است که به انواع هواساز در آپارتمان ها متصل شده و آنها را تغذیه می نماید.

این نوع سیستم های مرکزی نظیر vrf همواره طرفداران و مخالفان خود را داشته و مزایای و معایبی را به همراه دارد که گاها قابل چشم پوشی هم نیستند!

هر کدام از این تجهیزات سرمایشی معرفی شده دارای مزایا و معایب متعددی هستند و برای مناطقی از ایران مناسب تر می باشند. البته باید گفت دو سیستم جامع و متناسب با کل ایران زمین هم وجود دارند که در ادامه مزایای آنها را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود:

کولر سلولزی پارادایس

مزایای کولر آبی سلولزی

مزایای کولر سلولزی بسیار گسترده و البته مهم است، زیرا می تواند شما را تا سالیان طولانی از خرید یک سیستم سرمایشی جدید بی نیاز سازد.

در ادامه چند مورد از این مزیت ها را با هم خواهیم دید:

  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • کاهش چشمگیر هزینه های آب و برق
  • جلوگیری از بروز حساسیت و انتشار مواد مضر توسط کولر
  • بازدهی و کارایی بسیار بالا
  • سیستم شستشوی تمام خودکار
  • سیستم کنترل هوشمند دما
  • عدم نیاز به سرویس سالانه

داکت اسپلیت پارادایس

مزایای داکت اسپلیت

کافیست شما مزایای داکت اسپلیت را به خوبی بشناسید؛ آن موقع است که علاوه بر خود، دیگران را نیز همواره به جایگزین کردن و خرید داکت اسپلیت ترغیب خواهید نمود.

در ادامه چند مورد از مزیت های داکت اسپلیت را با هم مرور خواهیم کرد:

  • قیمت خرید مقرون به صرفه
  • کارایی فوق العاده بالا
  • سرمایش و گرمایش در یک دستگاه
  • کنترل هوشمند دمای محیط
  • تهویه هوای کل منزل با استفاده از داکت کشی
  • مصرف برق بسیار پایین مخصوصا در داکت اسپلیت اینورتر

تجهیزات سرمایشی پارادایس

توصیه به خرید بهترین برند ایرانی

تا به اینجا مشخص شد که اگر بخواهیم بهترین انتخاب را از میان تمام سیستم های سرمایشی برای تابستان امسال داشته باشیم، باید به سراغ کولر سلولزی تمام هوشمند و یا داکت اسپلیت برویم. ولی خب سوال دیگری مطرح می شود که چه برندی می تواند بهترین انتخاب ما برای خرید باشد؟!

ما باید به دنبال مدل و مارکی بگردیم که علاوه بر بهترین بودن از لحاظ کارایی و عملکرد، مقرون به صرفه ترین قیمت را نیز برای ما رقم بزند.

سیستم های سرمایشی پارادایس (Paradisecooling.ir) را می توان بهترین برند ایرانی در حوزه تجهیزات سرمایشی دانست که به قول معروف هرچه خوبان همه دارند این برند یکجا دارد.

شرکت پارادایس تنها برند ایرانی است که کولر سلولزی تمام هوشمند اختراع خود را با استفاده از جوانان متخصص و متعهد ایرانی، و با بکارگیری بهترین قطعات بازار تولید می نماید.

انواع داکت اسپلیت پارادایس که کاملا اختصاصی مشتری و بر مبنای مکان مورد نظر او، از طریق مشاوره کاملا رایگان ساخته می شود که با یکچنین سیستمی تمام مشتریان این مجموعه راضی و خشنود می باشند.

کافیست شما همین حالا با شماره ۰۹۱۲۲۵۲۰۰۱۴ تماس گرفته و هرچه سوال و نکته ای در ذهن خود دارید با متخصصان پشتیانی این مجموعه مطرح نمائید؛ خواهید دید که مشاوره ای کاملا رایگان ولی پرسود برای شما رقم خواهد خورد تا سالیان سال از خرید خود راضی خواهید بود.

سخن پایانی

اگر می خواهید لذت بخش ترین تابستان عمر خود و خانواده تان را پشت سر بگذارید، حتما تجهیزات سرمایشی پارادایس نظیر کولر زیر سقفی تمام هوشمند و داکت اسپلیت را تجربه نمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×