Images 1707217982 65C2143E29Daf Jpeg
معرفی کسب و کار

بهترین قیمت تور تایلند هوایی برای کدام آزانس گردشگری است؟

بهمن ۲۱, ۱۴۰۲ 6۰80

 

این روزها تورهای مسافرتی که توسط آژانس‌های گردشگری داخلی برگزار می‌شوند، طرفداران بسیاری دارند. علاوه بر تورهای داخلی، سفر به کشورهای آسیای شرقی نیز به خاطر طبیعت زیبا و سواحل بی‌نظیری که دارند، افزایش چشمگیری داشته است. تور هوایی تایلند نیز یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی است که مشتاقان بسیاری دارد. به همین خاطر افراد زیادی هستند که می‌خواهند بدانند بهترین تور تایلند توسط کدام آژانس گردشگری برگزار می‌شود و قیمت این تورها به چه صورت است. هدف ما از نوشتن این مطلب معرفی بهترین آژانس‌های مسافرتی است تا هم‌وطنان عزیز بتوانند راحت‌تر آژانس مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آژانس مسافرتی آیشم

آژانس مسافرتی آیشم یکی از بهترین شرکت‌های مسافرتی است که به خاطر دارا بودن تورهای متنوع داخلی و خارجی بین هم‌وطنان عزیز شهرت زیادی پیدا کرده است. این مجموعه به عنوان مجری مستقیم تور تایلند، تورهای مسافرتی باکیفیتی را با قیمت‌های بسیار مناسب در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار می‌دهد. شاید تعداد شرکت‌های گردشگری زیاد باشد و انتخاب برای شما دشوار باشد. اما با توجه به اینکه ارزانترین قیمت تور تایلند ۱۴۰۲ را می‌توانید در بین تورهای متنوع آژانس آیشم پیدا کنید، می‌توانیم بگوییم که شرکت آیشم یکی از برندگان اصلی این رقابت است. این مجموعه تلاش می‌کند تا روز به روز به مقاصد گردشگری خارجی خود اضافه کند تا بتواند در زمینه گردشگری به هم‌وطنان عزیز خدمات جدیدی ارائه نماید. قیمت تور تایلند در این آژانس گردشگری از ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان + ۳۰۰ دلار آغاز می‌شود.

آژانس گردشگری نامی گشت

بهترین تور تایلند را می‌توانید با بهترین قیمت‌ها در این آژانس مسافرتی پیدا کنید. آژانس گردشگری نامی گشت با انجام برنامه‌ریزی کامل برای سفر و ارائه راهنمای محلی در طول سفر به تایلند، خدمات خود را کامل می‌کند. با توجه به اینکه تنوع تورهای تایلند در این آژانس گردشگری بالا است، هم‌وطنان عزیز می‌توانند پس از مقایسه شرایط و قیمت تورهای مختلف یک گزینه را انتخاب کنند. کارشناسان این مجموعه که ۱۰ سال در زمینه اجرای تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارند، می‌توانند در زمینه انتخاب تور به مسافران راهنمایی و مشاوره ارائه دهند. قیمت تور تایلند در این آژانس گردشگری از ۳۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

بهترین قیمت تور تایلند

آژانس گردشگری نهال گشت

 Nahalgasht یکی از نام‌های آشنا در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی است. این شرکت مسافرتی دارای مشاوران خبره و کارشناسان با تجربه‌ای است. کارشناسان نهال گشت به مسافران کمک می‌کنند تا در بهترین زمان سفر به تایلند، یکی از تورهای متنوع مسافرتی به مقصد این کشور زیبا را انتخاب کنند. خدمات ارائه شده در تور تایلند توسط آژانس گردشگری نهال گشت، بسیار متنوع است و تمام برنامه‌های سفر از قبل با دقت زیاد تعیین شده است. به همین خاطر مسافران می‌توانند با خیال راحت تمام کارهای مربوط به رزرو پرواز، رزرو هتل و اخذ ویزای مسافرتی تایلند را به عهده کارشناسان این آژانس بگذارند. قیمت تور تایلند در آژانس گردشگری نهال گشت با توجه به زمان سفر و تعداد روزهای اقامت در این کشور متفاوت است. اما شروع قیمت‌ها از ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

آژانس گردشگری سلام پرواز

سلام پرواز نیز یکی از شرکت‌های مسافربری معروف کشور است که در سال‌های اخیر به خاطر ارائه قیمت‌های مناسب برای تورهای خارجی، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بنابراین اگر قصد خرید تور پوکت را دارید، اما به دنبال ارزان‌ترین قیمت می‌گردید، این آژانس می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. آژانس گردشگری سلام پرواز با ارائه تورهای ترکیبی تایلند، گزینه‌های متعددی را پیش روی هم‌وطنان عزیز قرار می‌دهد. این مجموعه بیش از یک دهه است که در زمینه ارائه خدمات گردشگری در کشور فعالیت می‌کند. افرادی که به دنبال کیفیت سفرهای خارجی هستند، معمولاً آژانس سلام پرواز ایرانیان را انتخاب می‌کنند که دارای مجوزهای لازم برای برگزاری تور، خرید بلیط‌های داخلی و خارجی و … است. لیست قیمت تور تایلند در این مجموعه گردشگری متفاوت است. اما کمترین قیمت تور تایلند در آژانس گردشگری سلام پرواز، ۳۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است که توسط شرکت هواپیمایی ماهان به مدت ۸ روز به مقصد پاتایا انجام می‌شود.

بهترین قیمت تور تایلند هوایی

وب سایت لست سکند

وب سایت لست سکند یکی از معتبرترین سایت‌های داخلی است که به منظور ارائه اطلاعات دقیق در زمینه گردشگری راه‌اندازی شده است. این وب سایت معتبر برای اینکه بتواند اطلاعات دقیقی را در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار دهد، آگهی های مربوط به تورهای مسافرتی داخلی و خارجی را برای آژانس‌های گردشگری، روی سایت خود بارگذاری می‌کند. با توجه به دقتی که مدیران وب سایت برای انتشار آگهی تورهای مسافرتی به خرج می‌دهند، می‌توانید بهترین تور تایلند با بهترین قیمت را در این وب سایت پیدا کنید. آژانس‌های گردشگری متعددی هستند که اخبار مربوط به تور تایلند را در وب سایت  lastsecond منتشر می‌کنند. به همین خاطر می‌توانید با خیال آسوده قیمت تورهای تایلند را در این وب سایت با یکدیگر مقایسه کنید و پس از مشاهده جزئیات و خدمات ارائه شده توسط آژانس‌های گردشگری، انتخاب خود را انجام دهید.

 

آژانس گردشگری مقتدر سیر

آژانس گردشگری با شعار مقتدر سیر را همه می‌شناسند از سال ۱۳۸۵ در صنعت گردشگری کشور شروع به فعالیت کرده است و یکی از برگزارکنندگان تورهای داخلی و خارجی می‌باشد. شرکت مسافرتی مقتدر سیر تابان، علاوه بر تورهای داخلی، تورهای خارجی را نیز باکیفیت بسیار بالایی برگزار می‌کند. این شرکت به خاطر ارائه خدمات باکیفیت فرودگاهی و ترانسفر فرودگاهی خارجی بین هم‌وطنان عزیز شناخته شده است. این مجموعه که یکی از اصلی‌ترین مجریان تورهای لوکس روسیه است، فعالیت‌های خود را روز به روز گسترش می‌دهد. یکی از تورهای پرطرفدار مقتدر سیر تابان، تور تایلند است. پایین‌ترین قیمت‌های تور تایلند را می‌توانید زمانی در این آژانس گردشگری انتخاب کنید که تورهای لحظه آخری موجود باشند. قیمت تور پاتایا لحظه آخری با توجه به زمان سفر متغیر است. اما ارزان‌ترین قیمت تور تایلند در این آژانس گردشگری متعلق به تور نوروزی پاتایا به مدت ۷ شب و ۸ روز است که قیمت آن ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

آژانس مسافرتی آهنگ پرواز

انتخاب بهترین تور تایلند با قیمت‌های مناسب در این آژانس گردشگری هم امکان‌پذیر است. تور تایلند که در این مجموعه با گشت‌های آپشنال و گشت‌های عادی رایگان انجام می‌شود به صورت آنلاین از وب سایت این شرکت قابل رزرو است. شروع قیمت‌ها در شرکت مسافربری آهنگ پرواز از ۳۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است. ایرلاین داخلی ماهان نیز پروازهای تایلند را انجام می‌دهد. مدت اقامت در تایلند نیز هفت شب و ۸ روز است. هتل‌هایی که در این آژانس گردشگری انتخاب می‌شوند، جزو هتل‌های سه، ستاره ۴ ستاره و ۵ ستاره هستند. این مجموعه گردشگری خدماتی نظیر دریافت بیمه مسافرتی، اخذ ویزای توریستی، ترانسفر فرودگاهی و رزرو هتل را نیز برای مسافران انجام می‌دهد. پروازهایی که توسط این شرکت انتخاب می‌شوند، جزو پروازهای چارتر با کلاس اقتصادی هستند تا بتوانند هزینه‌های سفر را برای مسافران و هم‌وطنان عزیز کاهش دهند.

 

آژانس گردشگری علی بابا

آژانس گردشگری علی بابا یکی از وب سایت‌های فروش بلیط هواپیما است که در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی نیز فعالیت می‌کند. این مجموعه که دارای نامی آشنا برای طبیعت گردان و عاشقان سفر است به تازگی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی را با کیفیت بالا برگزار می‌کند. با مراجعه به وب سایت Alibaba می‌توانید تمام تورهای مسافرتی این مجموعه را از جمله تورهای داخلی و خارجی مشاهده کنید. شعار آژانس گردشگری علی بابا این است که خاطره یک سفر رویایی را برای مسافران در تورهای داخلی و خارجی به ارمغان می‌آورد. اگر می‌خواهید بهترین قیمت بازار را برای رزرو تور تایلند پیدا کنید، می‌توانید به این وب سایت مراجعه نمایید.

 

آژانس گردشگری فلای تودی

شرکت مسافربری فلای تودی نیز یکی از شرکت‌های شناخته شده است که تورهای متنوع تایلند را با قیمت‌های بسیار خوبی عرضه می‌کند. شروع قیمت‌ها برای تور بانکوک پاتایا در زمستان ۱۴۰۲ است که قیمت آن از ۳۴ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان شروع می‌شود. تورهای گروهی تایلند نیز با شرکت فلای تودی طرفداران بسیاری دارند. این مجموعه خدماتی نظیر خرید بلیط رفت و برگشت به تایلند، رزرو هتل، دریافت ویزای تایلند، خرید بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و راهنمای فارسی زبان با گشت‌های شهری را در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار می‌دهد ف.لای تودی علاوه بر پوشش ۹۰۰ خط هوایی در کشور، در زمینه برگزاری تورهای خارجی، رزرو اقامتگاه، فروش بلیط هواپیما و … فعالیت می‌کند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تور تایلند می‌توانید با کارشناسان آژانس تماس بگیرید.

آژانس گردشگری قصران گشت

آژانس مسافرتی قصران گشت سال‌ها است که برای رضایت مشتریان تلاش می‌کند. این مجموعه که عالی‌ترین خدمات را در زمینه اخذ ویزای مسافرتی و برگزاری مستقیم تورهای لوکس در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار می‌دهد، یکی از معروف‌ترین آژانس‌های مسافرتی کشورمان است. تور تایلند نیز در این شرکت مسافربری با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب عرضه می‌شود. قیمت تور تایلند، پوکت، پاتایا در این آژانس گردشگری از ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. البته تورهای متفاوتی هم هستند که دارای قیمت‌های بیشتری هستند. به عنوان مثال تور تایلند پوکت با قیمت ۵۲ میلیون و ۹۰ هزار تومان برگزار می‌شود. قیمت تور تایلند با توجه به مدت اقامت، شرکت هواپیمایی و موارد دیگر تغییر می‌کند. تور پاتایا نیز در این آژانس گردشگری دارای قیمت ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. جهت مشاهده تمام قیمت‌ها می‌توانید به وب سایت آژانس‌های گردشگری که نام آن ها را می‌بریم، مراجعه نمایید.

آژانس گردشگری معراج گشت آسمان

با توجه به اینکه همه به دنبال بهترین تور تایلند از نظر قیمت و خدمات می‌گردند، می‌توانیم آژانس معراج گشت آسمان را نیز به عنوان یکی از بهترین مجریان تور تایلند معرفی کنیم. زیرا قیمت تور پاتایا تایلند در این آژانس گردشگری ۳۹ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان است. این آژانس گردشگری از سال ۱۳۹۰ مشغول به فعالیت است و در ابتدا فعالیت خود را با برگزاری تورهای داخلی به مقصد کیش، مشهد و قشم آغاز کرد. اما تورهای گردشگری آسیایی نیز با بهترین قیمت‌ در این مجموعه برگزار می‌شوند. خدمات ارائه شده توسط این آژانس نیز شامل اخذ ویزا، رزرواسیون هتل‌های خارجی با مناسب‌ترین قیمت، خرید بیمه مسافرتی و … می‌شود.

آژانس گردشگری توربین Tourbin

آژانس گردشگری توربین یکی از برگزارکنندگان تورهای داخلی و خارجی است. تورهای این مجموعه گردشگری دارای قیمت‌های مناسبی هستند. به عنوان مثال تور پاتایا از ۳۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و مدت زمان اقامت مسافران در پاتایا، ۷ شب و ۸ روز است. قیمت تور بانکوک نیز از ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در این آژانس گردشگری آغاز می‌شود. تورهای مسافرتی این مجموعه نیز با شرکت هواپیمایی داخلی ماهان انجام می‌شوند. به همین خاطر قیمت نهایی تور تایلند پایین است.

کلام پایانی

تور هوایی تایلند یکی از تورهای آسیایی بسیار پرطرفدار است که توسط آژانس‌های گردشگری متعددی اجرا می‌شود. به همین خاطر انتخاب بهترین تور تایلند برای هم‌وطنان عزیز دشوار است و پیدا کردن یک آژانس معتبر که دارای خدمات با کیفیتی باشد و قیمت‌های منصفانه‌ای را هم برای برگزاری تور از مسافران دریافت کند، کار دشواری است. در این نوشتار فهرست کاملی از بهترین قیمت تور تایلند و آژانس‌های معتبر گردشگری را ارائه کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×