Images 1702203368 65758Fe81Abb6
معرفی کسب و کار

بهترین هتل های جزیره قشم که نزدیک مکان های گردشگری هستند

آذر ۲۰, ۱۴۰۲ 6۰169

وقتی فصل مسافرت از راه می‌رسد، هتل های جزیره قشم گردشگرانی از سراسر ایران یا حتی جهان را به دل این جزیره‌ی زیبا می‌کشانند. در چنین مواقعی، هتل‌هایی که در مجاورتِ مکان‌های گردشگری هستند، بیش‌ترین مسافر را به خود جذب می‌کنند. در این مقاله،‌ تعدادی از هتل های جزیره قشم را بررسی می‌کنیم که هم خدمات منحصربه‌فردی دارند، هم دسترسیِ سریعی به مناطق دیدنی به شما می‌دهند. همراهمان باشید.

Images 1702203368 65758Fe81Abb6

کدام هتلِ قشم بهتر است؟

جزیره‌ی قشم در قلب خلیج فارس جای گرفته است و در نزدیکی تنگه‌ی هرمز قرار دارد که یکی از مهم‌ترین کانال‌های آبی در جهانِ تجارت است. این جزیره، دومین منطقه آزاد ایران است که یک ناحیه‌ی محشر برای گردشگری به حساب می‌آید. هوای نیمه‌استواییِ این جزیره در اکثر مواقع سال گرم و مرطوب است، ولی پاییز بی‌نظیری دارد و زمستان و بهار آن دلکش و زیباست.

این جزیره اهمیت بازرگانی و تجاری زیادی برای ایران دارد و معمولا یکی از دلایلی که مسافران را به خود جذب می‌کند، رنگ‌ولعاب کالاهای آن و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی مراکز خرید این جزیره است. به عنوان یکی از بزرگ‌ترین جزیره‌های دنیا، قشمْ جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی و تجاری زیادی دارد که اگر سفر خوراک روح و جانتان باشد، ممکن نیست که بتوانید به سادگی از جذابیت‌های آن بگذرید. با این حال، یکی از دغدغه‌های بزرگ مسافرانِ این جزیره، انتخاب بهترین هتل های جزیره قشم است که در ادامه‌ی این مقاله، بیش‌تر راجع‌به معرفی هتل های جزیره قشم صحبت می‌کنیم.

به طور کلی، سعی کنید هتلِ محل اقامت خود را در نزدیکیِ مکان‌های گردشگری انتخاب کنید، چون:

  1. اقامت در آن‌ها زحمات شما را کم می‌کند: انتخاب یکی از هتل های جزیره قشم که در نزدیکیِ مکان‌های گردشگری قرار دارد، دسترسیِ شما به بهترین رستوران‌ها و مراکز خرید را تضمین می‌کند. این یعنی شما نیازی به طی کردن مسافت‌های طولانی یا رانندگی‌های سرسام‌آور نخواهید داشت و در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی خواهد شد.

  2. هتل های جزیره قشم که در نزدیکی مناطق دیدنی هستند، امنیت بالاتری دارند. معمولا مناطق دیدنی نورپردازی فوق‌العاده خوبی دارند و به علت تراکم جمعیت در نواحی اطراف آن، پرسنل امنیتی بیش‌تری در آن‌ها مستقر می‌شوند.

  3. دسترسی سریعی به سیستم حمل‌ونقل دارند.

  4. امکانات رفاهی متعددی را در اختیار گردشگران می‌گذارند.

هتل آوینا، یکی از بهترین هتل های جزیره قشم در مجاورت مناطق دیدنی

یکی از گزینه‌های تازه‌ساز در میان هتل های جزیره قشم است که در سال ۱۳۹۹ و در نزدیکی قلعه‌ی پرتغالی‌ها واقع شده است و تنها دو دقیقه (کم‌تر از ۵۰۰ متر) تا قلعه‌ی پرتغالی‌ها فاصله دارد. این هتلِ ۷ طبقه‌ای، حدودا ۳۰ اتاق به مسافران ارائه می‌دهد و اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته، یک خوابه‌ی دونفره و یک خوابه‌ی کسل‌ویو دارد. البته که هتل، سوییت‌های دو خوابه و چهار نفره را هم ارائه می‌دهد که برای اقامت‌های خانوادگی کاملا مناسب است.

هتل آوینا، تمامی امکاناتی که از یک هتل چهارستاره انتظار می‌رود را داراست. صبحانه‌ در این هتل امتیاز مناسبی توسط کاربران کسب کرده است. خدمات پرسنلِ آن نیز کاملا حرفه‌ای و سریع است. بازار سنتی قشم در ۵۷۰ متریِ این هتل قرار گرفته است و شما می‌توانید با کم‌تر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی، خود را به آن برسانید. یکی از مزایای دیگر هتل، دسترسی سریع آن به مجتمع‌های تجاریِ مهم قشم است. مجتمع تجاری خلیج‌ فارس، سیتی‌سنتر و بازار بین‌المللی ستاره، تنها چند دقیقه با این هتل فاصله دارند و شما می‌توانید با خودرو، در کم‌تر از ۵ دقیقه خود را به این مراکز مهم خرید برسانید. خارج بودن این هتل از محدوده‌ی ترافیک موجب شده است تا مهمانانِ هتل،‌ اوقات‌ آرامی را در آن سپری کنند. رستوران این هتل نیز حدودا تا ۵۰ نفر گنجایش دارد و ظرفیت پارکینگ آن هم به حدود ۱۰ خودرو می‌رسد.

کودکانِ زیر شش سال می‌توانند در صورت عدم بهره‌وری از سرویس، به طور رایگان در هتل اقامت نمایند. شایان توجه است که اقامت رایگان تنها شامل حال یک کودک می‌شود و کودکان بالای شش سال باید هزینه‌ی کاملِ اقامت را بپردازند.

آدرس هتل آوینا قشم: جزیره‌ی قشم، بلوار باهنر.

نگاهی به امکانات هتل آوینا

در میان هتل های جزیره قشم، هتل چهارستاره‌ی آوینا امکانات خوب و مقرون‌به‌صرفه‌ای ارائه می‌کند که نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم:

  • سیستم تهویه مطبوع (گرمایش و سرمایش)

  • امکانات رفاهی درون اتاق شامل مبلمان راحتی، یخچال، کمد لباس، تلویزیون، صندوق امانات، میز تحریر، چای‌ساز، دمپایی، اینترنت و تلفن در اتاق، رخت‌آویز و آباژور می‌شوند.

  • سرویس بهداشتی فرنگی نیز در اتاق‌ها وجود دارد، اما اتاق‌های این هتل سرویس بهداشتی ایرانی ندارند.

  • حمام‌ها مجهز به دوش و لوازم بهداشتی و شستشو هستند.

  • پذیرش ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی، دسترسی به اتاق چمدان، کافی‌شاپ و آسانسور، لابی با گنجایش ۳۰ نفر، سرویس باربری و واکس، روم‌سرویس و بیدارباش، سیستم اطفای حریق، خدمات معلولین و تاکسی نیز از دیگر خدمات این هتل است.

  • مینی‌بارِ هتل با هزینه می‌باشد.

  • سایر مناطق دیدنی که هتل آوینا در نزدیکیِ آن قرار دارد: پارک زیتون، دره ستارگان، مسجد قبا، غارهای خربس و مجتمع دودلفین درگهان است.

  • هزینه‌ی اقامت در هتل آوینا: بسته به نوع اتاق و تخفیفات می‌تواند متفاوت باشد. معمولا رزرو اتاق در هتل آوینا از حداقلِ ۳ میلیون تومان آغاز می‌شود و می‌تواند بیش‌تر یا کم‌تر باشد.

Images 1702203369 65758Fe91Db55

هتل ریحان جزیره قشم

هتل ریحان، نگینی در میان هتل های جزیره قشم

انتخابی سه‌ستاره که هم گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ای در میان دیگر هتل های جزیره قشم است، هم به عنوان یک هتل سه‌ستاره، امکانات بسیار زیادی را به مشتریان و مسافران ارائه می‌دهد. این هتلِ ۵ طبقه و ۲۶ اتاقی، سال ۱۳۹۵ احداث شد و تنها چند متر تا سواحل خلیج فارس فاصله دارد. این هتل، اتاق‌هایی با ظرفیت یک نفر، دو نفر و چهار نفره را ارائه می‌دهد و تمامی اتاق‌ها خدمات صبحانه نیز دارند. ترانسفر رایگان هتل تنها تحت شرایط خاص و در دوره‌های خاص ممکن است لحاظ شود، بنابراین اگر در رابطه با ترانسفر رایگان فرودگاهیِ هتل کنجکاو هستید، حتما با کارشناسان بوکینگ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. این هتل نیز در نزدیکی قلعه پرتغالی‌ها قرار گرفته است و فاصله‌ی اندکی هم تا میدان امام‌قلی‌خان دارد. درست مانند هتل آوینا، هتل ریحان نیز فاصله‌ی کمی تا مراکز خرید مهم قشم، از جمله بازار بزرگ ستاره، بازار سنتی قشم و سیتی‌سنتر دارد.

هتل ریحان تنها چند دقیقه تا سواحل زیبای خلیج فارس فاصله دارد. واقع شدن آن در خیابان فلسطین موجب شده است تا خارج از محدوده‌ی ترافیک باشد. ویوی اتاق‌های هتل، بسته به انتخاب شما می‌تواند رو به دریا یا رو به شهر باشد. اقامت رایگان کودکان در این هتل تنها در صورت عدم استفاده از سرویس، شامل حال «یک کودک» زیر ۵ سال خواهد شد.

آدرس هتل: چهارراه پردیس قشم، خیابان فلسطین، نبش کوچه سینا ۵

جهت رزرو هتل در جزیره قشم، با بوکینگ تماس بگیرید.

امکانات هتل ریحان چیست؟

  • امکانات درون‌اتاقی هتل ریحان: حمامِ مجهز به دوش و لوازم بهداشتی/مراقبتی، کمد لباس و دراور، صبحانه و روم‌سرویس، سیستم تهویه مطبوع + سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، اینترنت و تلویزیون در اتاق، صندوق امانات، مبلمان و چای‌ساز، سرویس‌بهداشتی فرنگی و دمپایی.

  • فکس، پرینتر و فتوکپی، کافی‌شاپ، آسانسور، خدمات گردشگری، خدمات نظافت و خدمات ویژه معلولین، سیستم اطفای حریق، واکس و مینی‌بار با هزینه.

  • حداقل هزینه‌ی رزرو اتاق در هتل ریحان قشم، از یک میلیون تومان آغاز می‌شود که می‌تواند بسته به تخفیفات موجود، نوع اتاق و خدمات یا زمان رزرو هتل متفاوت باشد. توصیه می‌شود پیش از رزرو هتل، حتما با کارشناسان وب‌سایت بوکینگ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

معرفی هتل آرتا، یکی معروف‌ترین هتل های جزیره قشم

از دیگر چهارستاره‌های هتل های جزیره قشم که در بلوار شهید بهشتیِ قشم واقع شده است و با هفت طبقه، حدودا ۴۸ اتاق را در دل خود جای داده است. هتل آرتای قشم از جمله هتل‌های لوکس قشم است که سال ۱۳۹۶ به طور رسمی آغاز به کار کرد. نزدیکی این هتل به مناطق گردشگری و دسترسی سریع آن به سواحل خلیج فارس، مهم‌ترین مزیت اقامت در این هتل می‌باشد. مرکز خرید ستاره و سیتی‌سنترِ یک و دو، درست در نزدیکیِ این هتل واقع شده‌اند و پرسنل مجرب آن، خدمات حرفه‌ای و استانداردِ هتل‌های چهار ستاره را به مسافران ارائه می‌دهند.

اتاق‌های هتل آرتا شامل اتاق‌های دوتخته‌ی دبل، اتاق‌های دوتخته‌ی دبلِ هاف‌برد، اتاق‌های تویینِ دوتخته و هاف‌برد، اتاق‌های دوتخته‌ با ویوی دریا، اتاق‌های سه‌تخته و سوئیت‌های چهار نفره می‌شوند. بسته به زمانی‌که در هتلْ اتاق رزرو می‌کنید، می‌توانید یک وعده غذایی رایگان را مهمان هتل باشید و به رایگان از خدمات ورزشی هتل استفاده کنید. ترانسفر هتل نیز رایگان است و خارج از محدوده‌ی ترافیک قشم قرار گرفته است.

آدرس هتل آرتا قشم: بلوار شهید بهشتی قشم، روبروی شهرک علی‌ابن‌ابی‌طالب

Images 1702203369 65758Fe935143

هتل آرتا جزیره قشم

امکانات هتل آرتا جزیره قشم

  • اتاق‌های هتل آرتا شامل حمامِ مجهز به دوش، کمد و دراور، صبحانه‌ی خوب و چای‌ساز، تلویزیون، تلفن و اینترنت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع + گرمایش و سرمایش، روم‌سرویس و یخچال هستند.

  • هتل آرتا خدمات فکس، فتوکپی و پرینتر را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در لابی، روزنامه نیز بخرید یا از خدمات واکس استفاده کنید.

  • تاکسی، خدمات تور و گردشگری و اتاق چمدان هم در این هتل پشتیبانی می‌شود.

  • کافی‌شاپ و پذیرش ۲۴ ساعته هم از دیگر خدمات این هتل هستند.

  • سرویس بهداشتی ایرانیِ هتل آرتا در لابی واقع شده است.

  • شما می‌توانید از خدمات مینی‌بار هتل آرتا هم با هزینه‌ی خود بهره‌مند گردید. سرویس بیدارباش و باربری هم از دیگر خدمات این هتل هستند.

  • از جمله مناطق دیدنیِ نزدیک به هتل آرتا، قلعه پرتغالی‌ها، بازار سنتی قشم، دره ستارگان، جزایر ناز، غارهای خربس و پارک زیتون هستند.

  • حداقل هزینه‌ی اقامت در این هتل به ازای هر شب، ۲ میلیون و پانصد هزار تومان می‌باشد که بسته به نوع اتاق، نوع خدمات و زمان رزرو اتاق، می‌تواند متفاوت باشد.

هتل ایرمان و دسترسی سریع آن به دیدنی‌های قشم

یکی از بهترین هتل های جزیره قشم که در خیابان پژوهش قشم واقع شده است و نمای فوق‌العاده‌ زیبایی را با پرسنل حرفه‌ای و مجرب خود ترکیب نموده است. بوتیک هتل ایرمان از سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و ترکیب سبک مدرن و سنتی در آن، تابه‌حال تحسین هر اقامت‌کننده و مسافری را به خود جلب نموده است. این هتلِ پنج‌طبقه‌ای حدودا ۳۸ اتاق دارد و نمای داخلیِ آن به همان زیباییِ نمای بیرونی آن است. فاصله‌ی کمِ هتل ایرمان تا مراکز خرید مهم قشم، از جمله مجتمع تجاری خلیج فارس، سیتی‌سنتر یا بازار بزرگ ستاره، موجب شده است هر مسافری به اقامت در این هتل ترغیب گردد. این هتل با خودرو، تنها پنج دقیقه تا بازار سنتی قشم فاصله دارد. فاصله‌ی آن تا پارک زیتون و غارهای خربس هم زیر ۱۵ دقیقه است. فاصله‌ی آن تا جزایر ناز و سواحل خلیج فارس کم است و می‌توان در کم‌ترین زمان ممکن، خود را به تمامی نقاط دیدنی جزیره‌ قشم رساند.

بوتیک هتل ایرمان قشم برعکس سایر گزینه‌های این لیست، رستوران ندارد. با این وجود،‌ فضای سبز آن با بسیاری از بوتیک هتل‌های ایران رقابت می‌کند. اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های دو نفره با یک تخت دبل، اتاق‌های سه‌نفره با یک تخت دبل و یک تخت سینگل، اتاق‌های اکونومی، ویژه و دلوکس می‌شود. صبحانه‌ی هتل تابه‌حال مورد تعریف بسیاری از مسافران قرار گرفته است. سایر امکانات را در بخش بعد مشاهده کنید.

Images 1702203369 65758Fe94F131

نمایی از هتل ایرمان

امکانات رفاهی هتل ایرمان جزیره قشم

  • آی‌پی‌تی‌وی و حمام با دوش، دمپایی و لوازم بهداشتی لازم، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع + سرمایش و گرمایش، مینی‌بار (هزینه با مسافر)، میز تحریر، کمد لباس و آباژور، به همراه تلفن،‌ اینترنت و شبکه پخش فیلم، از جمله خدماتِ اتاق‌های این هتل هستند.

  • امکانات رفاهی هتل: پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر با هزینه، خدمات نظافت، فتوکپی، فکس و پرینتر، آسانسور و کافی‌شاپ، به همراه اتاق چمدان، از جمله خدمات رفاهی هتل ایرمان هستند.

هتل ارم، یکی از زیباترین هتل های جزیره قشم

این هتل پنج طبقه، یکی از اقامتگاه‌های ایده‌آل برای مسافرانی‌ست که به دنبال بهترین هتل های جزیره قشم می‌گردند و قصد دارند یک اقامت رویایی را در این جزیره تجربه کنند. هتل چهار ستاره‌ی ارم، در بلوار آزادگان قشم واقع شده است و حدود صد اتاق را در خود جای داده است. اتاق‌های این هتل به شکل دو نفره، سه نفره و چهار نفره ارائه می‌شوند، صبحانه‌ی آن فوق‌العاده عالی‌ست و قیمت هر اتاق بسته به تقویم قیمتی، دوره‌ی تخفیفی یا نوع امکانات مسافران می‌تواند متفاوت باشد.

موقعیت مکانی این هتل موجب شده است تا بتوان به سرعت به بازار سنتی قشم، قلعه‌ پرتغالی‌ها و میدان امام‌قلی‌خان دسترسی پیدا کرد. پارک زیتون نیز در نزدیکی این هتل واقع شده است و کم‌تر از بیست دقیقه زمان کافی‌ست تا شما بتوانید از هتل، خود را به غارهای خربس برسانید.

آدرس هتل ارم قشم: این هتل در بلوار آزادگان قشم، روبروی خیابان فرمانداری واقع شده است.

امکانات هتل ارم چیست؟

این هتل گاردن ویو، ویوی دریا و ویوی روبه‌شهر دارد. ظرفیت رستوران هتل به حدودِ ۱۵۰ نفر می‌رسد و پارکینگ بزرگی با ظرفیت حدود ۸۰ خودرو دارد.

  • امکانات اتاق‌های این هتل: حمام‌های مجهز به دوش، سیستم تهویه مطبوع + سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون، اینترنت و تلفن، یخچال، مبلمان راحتی،‌ کمد لباس و یخچال، صندوق امانات و آباژور.

  • امکانات کلیِ هتل: کافی‌شاپ، سرویس گردشگری و تهیه‌ بلیط، خدمات ورزشی و واکس، پذیرش ۲۴ ساعته، مینی‌بار (با هزینه‌ی مسافر)، تجهیزات اطفای حریق، خدمات ورزشی از جمله سالن بیلیارد و تاکسی. روم‌سرویس و خدمات بیدار باش.

  • هزینه‌ی اقامت هتل ارم از حداقلِ دو میلیون و پانصد هزار تومان آغاز می‌شود که بسته به مناسبات و تقویم قیمتی مختلف، می‌تواند متفاوت باشد. حتما جهت بررسی هزینه‌ی دقیق اقامت در هتل، با کارشناسان بوکینگ تماس بگیرید.

Images 1702203369 65758Fe95E958

هتل دریتا جزیره قشم

هتل دُریتا، اولین هتل تمام‌هوشمندِ قشم

وقتی در میان هتل های جزیره قشم، به دنبالِ بهترین گزینه می‌گردیم، بدون شک هتل دریتا به عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های قشم، در لیست گزینه‌های پیشنهادی می‌درخشد. قرارگیری هتل در بلوار خلیج فارس، موجب شده است که دسترسی آنی به مناطق دیدنی و مجتمع‌های بازرگانی قشم داشته باشد. هتل دریتا در مجاورت مجتمع تجاری سیتی‌سنتر قرار گرفته است، فاصله‌ی کمی تا مجتمع تجاری خلیج‌فارس دارد، بازار بین‌المللی ستاره نیز کم تر از ۴ دقیقه تا این هتل فاصله دارد. دسترسی سریعی هم به قلعه‌ی پرتغالی‌ها به شما می‌دهد. بازار سنتی قشم نیز در ۴ کیلومتری هتل قرار گرفته است. شما می‌توانید علاوه‌براین، در کم‌تر از ۱۵ دقیقه خود را به غارهای خربس و در کم‌تر از ۳۰ دقیقه، به دره ستارگان برسانید. فاصله‌ی هتل تا مسجد قبا و مجتمع دودلفین هم کم‌تر از ۳۰ دقیقه است.

این هتلِ تازه‌ساز که در سال ۱۴۰۲ افتتاح شده است، حدودا ۸ طبقه و ۶۲ اتاق دارد. رستوران این هتل ظرفیتی حدودا ۷۰ نفری و پارکینگ آن تا ۱۲ خودرو گنجایش دارد.

  • امکانات هتل: آی‌پی‌تی‌وی، حمام با دوش، مبلمان راحتی و آباژور، بالکن و کمد لباس، روم‌سرویس، تلویزیون، اینترنت و تلفن، سیستم تهویه مطبوع + سرمایش و گرمایش، صبحانه‌ی عالی به همراه مینی‌بار (با هزینه‌ی مسافر).

  • سایر امکانات این هتل شامل فتوکپی، پرینتر و کافی‌شاپ می‌شود. پذیرش ۲۴ ساعته دارد و سرویس باربری و سرویس ویژه‌ی معلولین نیز دارد.

  • هزینه‌ی اقامت در هتل دریتا قشم حدودا از حداقلِ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

رزرو اتاق در هتل های جزیره قشم

شما می‌توانید جهت رزرو هتل در قشم به شکل آنی، با کارشناسان وب‌سایت بوکینگ در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×