بهترین کلینیک تزریق ژل سعادت آباد
معرفی کسب و کار

بهترین کلینیک تزریق ژل سعادت آباد

آبان ۴, ۱۴۰۱ 3۰139

بهترین کلینیک تزریق ژل در سعادت آباد کجاست؟ تزریق ژل یکی از روش‌هایی است که طی یک عمل غیر جراحی و کم تهاجمی با تزریق موادی مخصوص باعث فرم گرفتن بخشی از نواحی بدن و صورت می‌شوند؛ پر تقاضا ترین ناحیه از بدن برای تزریق کردن ژل لب‌ها هستند. خانم‌ها بخش عمده‌ای از درخواست کنندگان تزریق ژل به لب‌ها را تشکیل داده‌اند. ما در ادامه این مطلب که توسط متخصصین پوست و زیبایی دکتر لاغری، بهترین کلینیک تزریق ژل در سعادت آباد، گردآوری شده است قصد داریم تا شما را با تزریق ژل به لب‌ها آشنا کنیم؛ همچنین در این مقاله معتبرتریت کلینیک تزریق ژل در سعادت آباد نیز معرفی شده است.

بهترین کلینیک تزریق ژل سعادت آباد

تزریق ژل لب در بهترین کلینیک سعادت آباد

یکی از مهم‌ترین نواحی صورت که تاثیر مستقیم در زیبایی شما دارند لب‌ها هستند؛ به همین دلیل داشتن لب‌هایی خوش فرم و حجیم همواره خواسته بانوان بوده است. بسیاری از افراد به دلایل گواگونی از جمله ژنتیک لب‌های خوش فرمی ندارند و به دنبال راه حلی برای برگرداندن زیبایی به لب‌هایشان دارند. تزریق کردن ژل لب یکی از بهترین راهکارهایی است که این روزها در کلینیک‌های زیبایی از جمله دکتر لاغری، بهترین کلینیک تزریق ژل سعادت آباد انجام می‌شود.

ماده‌ای که به عنوان ژل در این عمل به لب‌های شما تزریق می‌شود، فیلر، چربی بدن خود شما و در مواقعی هیالورنیک اسید است.

نحوه تزریق ژل به لب‌ها در بهترین کلینیک تزریق ژل سعادت آباد برای هر فردی متفاوت است! نوع ژل و مدل انتخابی فرم گیری لب که از سوی مراجعه کنندگان انتخاب می‌شود دلیل وجود تفاوت در نحوه تزریق ژل لب خواهد بود.

محبوب ترین مدل های تزریق ژل لب در سعادت آباد

برای تزریق کردن ژل لب انواع مختلفی وجود دارد. مدل قلبی، تزریق ژل لب به روش فانتزی، مدل عروسکی و محبوب ترین آن مدل روسی از انواع مدل‌های تزریق ژل به لب هستند. تمامی این روش‌ها در دکتر لاغری قابل انجام است.

تزریق ژل لب به روش روسی در سعادت آباد

یکی از معروف ترین مدل‌های تزریق، مدل روسی است؛ در این مدل تزریق ژل، تزریق در نواحی دور لب صورت می‌پذیرد، دقیقاً منظور جایی است که که خانم‌ها اقدام به کشیدن خط لب می‌کنند. در این روش پزشک باید بسیار به تقارن لب بالا و پایین توجه کند. این مدل لب برگرفته از لب افراد روسی است که به زیبایی در جهان شهرت دارند. در مدل روسی لب‌ها بیشتر حالت پهن پیدا می‌کنند تا برجسته شوند؛ و مناسب‌ترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال لب‌های پهن هستند تا برجسته!

مدل عروسکی از دیگر روش‌های تزریق ژل لب

اگر نمی‌خواهید که لب‌های شما پس از تزریق حجم زیادی بگیرد و به عبارتی به دنبال تغییرات اندک هستید، پیشنهاد ما به شما تکنیک عروسکی از تکنیک‌های تزرق ژل لب در سعادت آباد است. مثلاً اندکی حجم آن را بیشتر کنند، در این روش تزریق، لب‌ها شبیه عروسک باربی می‌شوند. این نوع تزریق برای همه صورت‌ها مناسب نیست؛ و حتماً باید قبل از تزریق از پزشک متخصص در این زمینه راهنمایی‌های لازم را بخواهید.

قلبی، زیباترین مدل تزریق ژل لب

یکی از زیباترین مدل‌های تزریق ژل لب در کلینیک دکتر لاغری، مدل قلبی است؛ این روش در بین بانوان محبوبیت زیادی پیداکرده است. تمامی نتیجه‌های تزریق ژل لب در سعادت آباد و در کلینیک دکتر لاغری به شیوه مدل قلبی طبیعی و بدون بازگشت بوده است. این نوع از تزریق مناسب‌ترین انتخاب برای افرادی است که صورت آن‌ها بیضی شکل است و خواستار چهره طبیعی هستند.

متد تزریق ژل به لب به روش فانتزی

شاید بعد از مدل قلبی پرطرفدارترین و پردرخواست ترین مدل تزریق ژل لب در سعادت آباد را مدل فانتزی دانست. مقدار زیادی ژل به داخل لب‌ها تزریق می‌شود و لب‌های فرد دیگر حالت قبل را ندارد و برجستگی زیادی را پیدا می‌کند. این نوع از تزریق ژل برای کسانی مناسب است که اقدام به تزریق ژل در سایر اجزای صورت خود مانند گونه‌ها نیز می‌کنند و خواستار چهره‌ای با حالت عروسکی و فانتزی هستند. تزریق ژل لب مدل فانتزی به سه صورت هالیوودی و روسی و چاکدار انجام می‌شود.

متد تزریق ژل به لب به روش فانتزی

ژل استفاده شده در کلینیک دکتر لاغری چیست؟

اگر برای تزریق ژل لب در سعادت آباد به کلینیک ما مراجعه می‌کنید باید بگوئیم که انتخاب ژل برای تزریق بسته به نظر شما و تشخیص پزشک انجام می‌گیرد. انواع مختلفی از ژل‌ها برای خوش فرم کردن لب در کلینیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک از معروف ترین آنها که قصد داریم در ادامه به بررسی آن بپردازیم، ژل جالپرو برای تزریق به لب است.

اصلی ترین ماده تشکیل دهنده ژل جالپرو چیست؟ ماده سازنده این ژل را اسید هالورونیک تشکیل می‌دهد. یک ماده طبیعی موجود در ساختار پوست که می‌تواند سلول‌های کلاژن ساز را تحریک کند. در واقع اسید هیالورونیک دلیل اصلی ساختار محکم و خاصیت ارتجاعی پوست است و با گذشت زمان از مقدار آن کاسته می‌شود. در نتیجه بافت‌های پوست به مرور زمان تحلیل رفته و چین و چروک ایجاد می‌شود. با تزریق این ژل میزان اسید هیالورونیک زیر پوست افزایش یافته و ضایعات پوستی به تدریج ترمیم می‌شوند.

مشاوره ۲۴ ساعته تزریق چربی در سعادت آباد:

۹۱۰۰۷۰۵۰ – ۰۲۱

۰۹۱۲۷۳۰۰۷۹۰

۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲

چه افرادی می‌تواند از ژل جالپرو استفاده کنند؟

نه تنها برای این ژل لب بلکه برای تمامی مدل‌های دیگر، افرادی که از سلامت عمومی برخوردار باشند امکان انجام تزریق ژل لب را در بهترین کلینیک‌های سعادت آباد دارند. البته تشخیص اینکه آیا جالپرو می‌تواند برای شما موثر باشد یا خیر، کاملاً به عهده پزشک متخصص است و امکان تجویز آن برای همه وجود ندارد.

توجه داشته باشید که گروهی از افراد نیاز به معاینه برای تشخیص امکان تزریق ژل به لب ندارند و باید بدانند که تزریق ژل لب برای آنها به طور کلی ممنوع است.

تزریق ژل لب برای چه افرادی ممنوع است؟

  • زنان باردار یا شیرده
  • افرادی که عفونت یا بیماری‌های پوستی فعال در محل تزریق دارند.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی و زمینه‌ای مانند دیابت، سرطان، لوپوس و …
  • افرادی که حساسیت دارویی خاصی دارند.
  • افرادی با پوست بسیار نرم

همانطور که اشاره کردیم برای تزریق ژل لب در سعادت آباد و کلینیک دکتر لاغری از انواع ژل و یا چربی بدن خود شخص استفاده می‌شود. در واقع اگر برای تزریق به لب از چربی خودتان استفاده کنید شما تزریق چربی به لب انجام داده‌اید.

تفاوت تزریق چربی لب با تزریق ژل

یکی دیگر از خدماتی که در کلینیک زیبایی دکتر لاغری انجام می‌گیرد تزریق کردن چربی به لب می‌باشد. این روش جایکزین مناسبی برای تزریق ژل‌ها هستند. از آنجایی که دیگر نیازی به مواد شیمیایی ( ژل ‌ها ) برای تزریق نیست، تزریق چربی لب را می‌توان روشی طبیعی‌تر اما برگشت پذیر دانست.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق چربی صورت اینجا کلیک کنید.

مزوزل چیست و چه تفاوتی با تزریق ژل دارد؟

برخی از مراجعه کنندگان به کلینیک دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق ژل در سعادت آباد، به اشتباه مزوژل را همان تزریق ژل می‌دانندو بیاید در این قسمت بررسی کنیم که مزوژل چیست؟ مزوژل یک درمان ایمنی و زیرشاخه درمان تزریق ژل است! در واقع این تزریق بیشتر با هدف برطرف کردن چین و چروک‌های چهره استفاده می‌شود.

مزوزل چیست و چه تفاوتی با تزریق ژل دارد؟

مزوژل به عنوان یک ماده تزریقی زیبایی شناختی را می‌توان برای بهبود تعدادی از مشکلات پوستی، از جمله ظاهر پیری نور تا متوسط، خطوط و چین و چروک های ظریف، علائم کشش و اسکار آکنه استفاده کرد. مزوژل برای درمان آسیب‌های زیر به کار می‌رود.

  • ناحیه‌های چروک‌های پوست را پر می‌کند.
  • خطوط عمیق اطراف دهان، دور چشم و خطوط اخم را ترمیم می‌کند.
  • الاستیک کردن پوست گردن، دست ها و نواحی سینه.
  • پوستی که سلولیت ایجاد می کند را ترمیم می‌کند.
  • لکه‌های تیره روی قسمت‌های بدن را از بین ببرید.

دکتر لاغری بهترین کلینیک تزریق ژل لب در سعادت آباد

کلینیک دکتر لاغری با مدیریت دکتر میثم ضرغامی متشکل از مجرب‌ترین تیم پزشکی و درمانی یکی از بهترین کلینیک‌های تزریق چربی در سعادت آباد است که در زمنیه تزریق ژل لب نیز فعالیت می‌کند. شما عزیزان می‌توانید برای انجام تزریق ژل لب و دریافت مشاوره‌های لازم از طریق شماره تماس‌ها و وبسایت کلینیک اقدام کنید.

وبسایت: Www.Drlaghari.com

شماره تماس کلینیک: ۹۱۰۰۷۰۵۰ – ۰۲۱

نشانی کلینیک سعادت آباد: تهران ، سعادت آباد ، میدان کاج ، سرو شرقی ، خیابان مجد ، مرکز جراحی محدود سعادت آباد ، طبقه دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×