معرفی کسب و کار

تاثیر بوتاکس چشم گربه ای بر زیبایی چهره شما

اسفند ۲۰, ۱۴۰۲ 1۰55

داشتن چشم‌های زیبا آرزوی هر خانم ایرانی است. تزریق بوتاکس یکی از روش‌های زیبایی است که در کلینیک‌های تخصصی انجام می‌شود و می‌تواند زیبایی چشم‌ها را چندین برابر کند. بوتاکس چشم گربه‌ای، یکی از روش‌های تزریق بوتاکس برای فرم دادن به چشمان خانم‌ها است که می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی چشمان خانم‌ها و فرم گرفتن آن‌ها داشته باشد. اگر از چشمان کشیده و حالت دار لذت می‌برید، تزریق بوتاکس در ناحیه چشم برای تغییر شکل فرم چشم‌ها، بسیار عالی است.

Images_1710060830_65Ed751E06C9A.png

تاثیر بوتاکس چشم گربه ای بر زیبایی چهره شما

بوتاکس چشم گربه‌ای چگونه انجام می‌شود؟

در ناحیه صورت عضلات مختلفی وجود دارند که مسئول کشیدن چشم‌ها به سمت بالا یا پایین هستند. عملکرد بوتاکس فلج کننده عضله است. بنابراین زمانی که می‌خواهیم به فرم چشم گربه‌ای برسیم، باید تزریق بوتاکس را در ناحیه‌ای از صورت انجام دهیم تا عضله‌ای که چشم‌ها را به سمت پایین می‌کشد، فلج شود. در این صورت عضلات لیفت کننده چشم عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند و فرم چشم به صورت گربه‌ای خواهد شد.

بنابراین تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای، یکی از روش‌های ایمن برای حفظ زیبایی چهره است که می‌توان آن را با کمک بهترین نوع بوتاکس انجام داد. میزان تزریق بوتاکس در ناحیه دور چشم و محل تزریق آن، تاثیر بسیار زیادی روی فرم نهایی چشم‌ها خواهد گذاشت.

تاثیر بوتاکس چشم گربه‌ای روی زیبایی چهره

چشمان افتاده و به سمت پایین، همواره چهره شما را خسته و بی روح نشان می‌دهند؛ اما اگر چشم‌های شما به سمت بالا لیفت شوند، می‌توانند ظاهر زیبایی به چهره شما بدهند. تاثیر بوتاکس چشم گربه‌ای روی زیبایی چهره شما به قدری است که اگر عکس قبل و بعد از تزریق بوتاکس را مقایسه کنید، متوجه تاثیر زیاد چهره خودتان خواهید شد.

این نوع روش تزریق بوتاکس باعث لیفت گوشه چشم‌های شما به سمت بالا می‌شود و چشمانی کشیده‌تر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با لیفت شدن چشم به سمت بالا، احساس شادابی بیشتری در چهره شما به چشم می‌خورد و این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد.

Images_1710060848_65Ed75302F47C.png

بوتاکس چشم گربه‌ای چگونه انجام می‌شود؟

چقدر طول می‌کشد تا تاثیر بوتاکس چشم گربه‌ای را متوجه شویم؟

برخی از افراد تصور می‌کنند که به محض تزریق بوتاکس در چشم‌های خودشان، می‌توانند شاهد فرم گرفتن آن باشند. اما معمولا ۱ هفته تا ۲ هفته طول می‌کشد تا در نهایت تاثیر بوتاکس را در چشم‌های خودتان مشاهده کنید. بنابراین اگر می‌خواهید اثربخشی بوتاکس روی زیبایی چهره خود را با قبل مقایسه نمایید، باید حدود ۲ هفته صبر کنید.

در این ۲ هفته انجام مراقبت‌های خاص برای جلوگیری از عوارض بوتاکس مهم است که همه این مراقبت‌ها توسط پزشک به شما اعلام می‌شوند. تا بعد از ۲۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس در ناحیه چشم، نباید از محصولات آرایشی روی صورت خود استفاده کنید. چون با این کار اثربخشی بوتاکس را به حداقل می‌رسانید.

Images_1710060867_65Ed7543Cad67.Png

چقدر طول می‌کشد تا تاثیر بوتاکس چشم گربه‌ای را متوجه شویم؟

ماندگاری بوتاکس چشم چقدر است؟

با وجود تاثیر بوتاکس چشم گربه‌ای روی زیبایی چهره، بسیاری از افراد علاقه مند هستند که این تاثیر ماندگار باشد و تا چندین سال از این فرم چشم‌های خودشان نهایت لذت را ببرند؛ اما این موضوع امکان‌پذیر نیست. چون طول عمر بوتاکس و اثربخشی آن محدود است. ماندگاری بوتاکس چشم گربه‌ای تحت تاثیر فاکتورهای بسیار متنوعی است. متابولیسم بدن فرد، شرایط جسمی، نحوه نگهداری از بوتاکس و …، همگی می‌توانند روی ماندگاری بوتاکس چشم تاثیرگذار باشند.

به طور معمول ماندگاری تزریق بوتاکس در ناحیه چشم حدود ۱۲ تا ۱۸ ماه است. البته در اکثر مواقع پس از گذشت ۳ تا ۶ ماه، دیگر بوتاکس عملکرد مناسبی برای لیفت چشم‌های شما به سمت بالا ندارد و کم کم فرم چشم‌های شما به حالت اولیه باز خواهد گشت. از این رو توصیه می‌شود که پس از گذشت ۳ تا ۶ ماه، مجددا برای ترمیم بوتاکس در ناحیه چشم به کلینیک تخصصی پوست و مو مراجعه کنید.

Images_1710060881_65Ed75511C0E3.Png

هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه ای

هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای

هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه‌ای وابسته به عوامل زیادی است که از جمله آن می‌توان به میزان بوتاکس تزریق شده، نوع بوتاکس انتخابی و همچنین کیفیت بوتاکس اشاره کرد. هر یک از متخصصین تزریق بوتاکس در ناحیه صورت با توجه به موادی که استفاده می‌کنند، قیمت متفاوتی را جهت تزریق بوتاکس در نظر می‌گیرند. به دلیل اینکه قیمت مشخصی برای تزریق این ماده در ناحیه دور چشم‌ها وجود ندارد، لازم است که تمامی افراد حتما یک مقایسه قیمت تقریبی در کلینیک‌ها انجام دهند و در نهایت با توجه به کیفیت بوتاکس، بهترین کلینیک را برای تزریق بوتاکس در ناحیه چشم‌ها انتخاب کنند.

تزریق بوتاکس فرم چشم گربه‌ای را کجا انجام دهیم؟

تزریق بوتاکس در ناحیه دور چشم برای رسیدن به فرم چشم گربه‌ای، کار ساده‌ای نیست. باید دقیقا عضلاتی در ناحیه چشم مورد هدف قرار بگیرند که مختل شدن عملکرد آن‌ها، باعث ایجاد فرم گربه‌ای در چشم‌های می‌شود. از این رو مراجعه به بهترین متخصص پوست و مو در تهران، در نتیجه تزریق بوتاکس در چشم‌ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. کلینیک دکتر رابط، بهترین کلینیک برای تزریق بوتاکس در تهران بوده که خدمات حرفه‌ای را در زمینه تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، لیزر موهای زائد و … ارائه می‌کند. این کلینیک با شعار درمان و زیبایی به صورت همزمان فعالیت می‌کند. از این رو تیم متعهد این کلینیک، فقط از روش‌های علمی و مورد تایید برای حفظ زیبایی شما استفاده می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×