معرفی کسب و کار

تزریقات و سرم تراپی در منزل

دی ۱۹, ۱۴۰۲ 4۰89

شاید یکی از دغدغه های شما به دلیل مشغله های کاری خود به تعویق انداختن خدمات پزشکی باشد ما در ادامه مرکزی را به شما معرفی می کنیم که تمامی خدمات بهداشتی و پزشکی را در منزل دریافت نمایید...

به دلیل پیچیدگی های زندگی مدرن همه افراد اکثرا مشغول و فعالیت هستند و وقت کمتری برای فعالیت های پزشکی و مراقبتی دارند از این رو اگر فرد سالخورده ای دارید که نیاز به انجام خدمات درمانی مانند تزریقات بیماران عادی یا سرطانی دارید مراکزی ایجاد شده که این خدمات را به شما ارائه می دهند تا شما بتوانید به سادگی وقت و کارهای خود را برنامه ریزی نمایید.

انجام خدماتی مانند تزریقات و سرم تراپی در منزل دو روش درمانی هستند که در پزشکی برای درمان یا پیشگیری از بیماری ها استفاده می شوند. این فرایند ممکن است برای تجویز داروها، تقویت سیستم بدن، بهبود وضعیت بدن یا درمان بیماری‌ها انجام شود. شاید برای شما علاوه بر دسترس بودن قیمت تزریقات در منزل هم اهمیت داشته باشد که می توان گفت مناسب است و ارزش استفاده از این خدمات در منزل را بدون اتلاف وقت دارند.

انجام تزریقات در منزل تهران

تزریقات در خانه می‌تواند به افرادی که دارای مشکلاتی در حرکت یا دسترسی به مراکز عمومی بهداشت ندارند مناسب باشد و بسیار کمک کند. همچنین، در مواردی که نیاز به ارائه تزریقات شامل سرم زدن یا واکسینه شدن و تزریقات فوری در منزل داریم (مثلاً در شرایط واکسیناسیون اورژانسی مانند واکسیناسیون در برابر بیماری‌های واگیردار)، این روش می‌تواند حیاتی باشد.

تزریقات و سرم تراپی در منزل

یکی از رایج ترین واکسن هایی که خصوصا در فصل سرما مورد استقبال و مصرف عموم جامعه قرار می گیرد واکسن آنفولانزا است. تزریق واکسن آنفولانزا در منزل به سریع ترین روش ممکن قابل استفاده است. اهداف اصلی این خدمت شامل پیشگیری از ابتلا به آنفولانزا و کاهش انتقال ویروس به دیگران است. تزریق واکسن در خانه مخصوصاً در مواقعی که نیاز به حفظ فاصله اجتماعی یا درمان افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن وجود دارد، بسیار حائز اهمیت است.

باز کردن گچ در منزل با ارسال فوری نیرو به محل در هر جای تهران در کمتر از یک ساعت یکی از ویژگی های مراکز خدماتی پزشکی در منزل می باشد.

سرم تراپی در منزل برای بیمار کرونایی

سرم تراپی برای بیماران کرونایی با توجه به شرایط موجود و صلاح‌دیدی پزشک در منزل انجام می‌شود. در صورت داشتن اسهال یا استفراغ می‌توانید از تزریق سرم در منزل برای بیمار کرونایی استفاده کنید.

صدور فاکتور رسمی جهت ارائه به بیمه درمانی

می‌توانید پس از انجام تزریق سرم در منزل، جهت صدور فاکتور مبلغ پرداختی خود برای بیمه درمانی مربوطه به کارشناسان ما اطلاع دهید تا فاکتور تزریق سرم در منزل برای شما صادر و ارسال گردد.

تزریق واکسن در منزل

تزریق واکسن در خانه یک روش پرسرعت و کارآمد برای ارائه واکسین به افراد در محیط خانگی است. این روش اجازه می‌دهد تا واکسن‌ها به سرعت و با کمترین اختلال به افراد تحویل داده شود، به ویژه در شرایط اورژانس یا زمانی که دسترسی به مراکز واکسیناسیون عمومی محدود است.

تزریق سرم در منزل به چه صورت انجام می‌شود؟

تزریقات و سرم تراپی در منزل

پس از دریافت دستور پزشک، پرستار یا بهیار با تجهیزات لازم به منزل بیمار مراجعه می‌کند. ابتدا دست‌های خود را با الکل ضدعفونی می‌کند. سپس داروهای تجویز شده را بررسی می‌کند و تاریخ انقضای آن‌ها را کنترل می‌کند. در صورت نیاز، داروها را با هم ترکیب می‌کند.

در مرحله بعد، محل مناسب برای قرار دادن رگ‌گیر (آنژیوکت) را روی دست یا پا انتخاب می‌کند. سپس، رگ‌بند را چند سانتی بالاتر از محل انتخاب شده می‌بندد تا رگ بیمار مشخص شود.

در مرحله بعد، محل انتخاب شده را با الکل ضدعفونی می‌کند. سپس، آنژیوکت مناسب را انتخاب می‌کند و با دقت آن را وارد رگ بیمار می‌کند. پس از ورود آنژیوکت، رگ‌بند را باز می‌کند.

در مرحله آخر، ست تزریق سرم را به آنژیوکت وصل می‌کند. سپس، سرعت تزریق سرم را تنظیم می‌کند.

مراحل انجام سرم تراپی

  1. آماده‌سازی داروها و سرم

  2. انتخاب محل مناسب برای قرار دادن رگ‌گیر

  3. بستن رگ‌بند

  4. ضدعفونی محل انتخاب شده

  5. وارد کردن رگ‌گیر

  6. باز کردن رگ‌بند

  7. وصل کردن ست تزریق سرم

تزریقات و سرم تراپی در منزل
نحوه انجام و مراحل سرم تراپی

بعد از انجام مراحل بالا محل مناسبی از دستان یا پای بیمار را جهت گرفتن رگ (آنژیوکت) پیدا می‌کند سپس گارو “رگ‌بند یا یک کش” را چند سانتی بالاتر از محل مشخص کرده می‌بندد تا رگ بیمار بهتر و واضح‌تر مشخص بشود، در مرحله بعد با پنبه الکلی محل مورد نظر را زده عفونی می‌کند، پرستار مجرب و ماهر در تزریق سرم در خانه آنژیوکت مناسبی را انتخاب کرده و با مهارت کافی عمل گرفتن IV یا رگ گرفتن را انجام می‌دهد، در مرحله بعدی برای فیکس شدن آنژیوکت و جابجا نشدن آن در هنگام تزریق سرم آن را با چسب بر روی پوست بیمار مهار می‌کند و در مرحله پایانی ست تزریق سرم را به آنژیوکت وصل می‌کند.

تزریق سرم در منزل در چه مواقعی نیاز است؟

  1. افت فشار خون: تزریق سرم در منزل می‌تواند برای افزایش فشار خون بیمارانی که دچار افت فشار خون شده‌اند استفاده شود.

  2. اسهال و استفراغ شدید: تزریق سرم در منزل می‌تواند برای جبران مایعات و الکترولیت‌های از دست رفته ناشی از اسهال و استفراغ شدید استفاده شود.

  3. عدم توانایی در خوردن و آشامیدن: تزریق سرم در منزل می‌تواند برای تامین مایعات و مواد مغذی مورد نیاز بیمارانی که قادر به خوردن و آشامیدن نیستند استفاده شود. این بیماران شامل سالمندان، افراد دارای آلزایمر، بیمارانی که در حال انجام شیمی‌درمانی و پرتودرمانی هستند و یا افرادی که دچار اختلالات گوارشی هستند.

  4. نیاز به تزریق داروهای مختلف: تزریق سرم در منزل می‌تواند برای تزریق داروهای مختلف نظیر آنتی‌بیوتیک‌ها، داروهای شیمی‌درمانی و داروهای تقویتی استفاده شود.

نکته: تزریق سرم در منزل باید توسط یک پرستار یا فرد آموزش دیده انجام شود. قبل از تزریق سرم، بیمار باید توسط پزشک معاینه شود تا از مناسب بودن این روش درمانی برای او اطمینان حاصل شود. بیمار باید پس از تزریق سرم تحت نظر قرار گیرد تا در صورت بروز هرگونه عارضه جانبی، اقدامات لازم انجام شود.

چه سرم هایی را نمی‌توان در منزل تزریق کرد؟

اصولاً داروهایی که خطر و عوارض نسبتاً بالایی دارند و توصیه‌شده است تا در محیط و شرایط بیمارستانی تزریق شوند را نمی‌توانیم در منزل انجام دهیم. این سرم ها نظیر بعضی از آنتی‌بیوتیک ها و از این دسته داروهای گفته‌شده است.

اما در نظر داشته باشید درصورتی‌که بیمار به هر دلیلی شرایط تزریق این داروها را در محیط بیمارستان نداشته باشد می‌توانیم با فراهم کردن شرایطی همچون بیمارستان و باوجود کارشناسان پرستاری مجرب و متخصص این داروها را در منزل تزریق کنیم.

زمان رسیدن پرستار جهت تزریق سرم یا آمپول در منزل چقدر است؟

زمان رسیدن درمانگر در مواقع نیاز به دریافت خدمات پرستاری در منزل بسیار مهم و حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که پس از نهایی شدن ثبت درخواست شما کمتر از یک (۱) ساعت درمانگر متخصص و مجربی را بر بالین بیمار خود جهت خدمات‌رسانی خواهید داشت.

برای انجام این روش، تیم‌های بهداشت و پزشکی مجهز به تجهیزات واکسیناسیون مناسب به خانه فرد مورد نظر می‌روند. این تیم‌ها شامل پرستاران و یا پزشکان متخصص می‌شوند که دارای مهارت‌ها و دانش لازم برای تزریق واکسن به صورت ایمن و موثر هستند.

تزریقات و سرم تراپی در منزل

نتیجه گیری

ما در این مقاله در تلاش بودیم تا شما را از خدمات پزشکی در منزل از جمله انجام انواع تزریقات و سرم در منزل آشنا کنیم اگر ساکن تهران هستید برای استفاده از خدمات تزریقات در منزل و دیگر سرویس ها از جمله ویزیت پزشک در منزل انجام دیالیز در منزل و بسیاری خدمات دیگر مرکز طرح درمان در منزل همراز استفاده نمایید این مرکز همچنین تنها در تهران و تمام نقاط تهران خدمات ۲۴ ساعته ارائه می دهد و اعزام نیرو ها زیر ۱ ساعت به هر منطقه ای می باشد برای اطلاعات بیشتر با این مجموعه تماس بگیرید. ۰۹۱۲۳۰۳۹۳۱۶ – ۰۲۱۲۲۶۸۹۳۹۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×