Images 1688027345 649D40D107C5F
معرفی کسب و کار

خرید بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

تیر ۱۰, ۱۴۰۲ 6۱208

بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها، عموما دارای رایحه های تلخ بوده و می‌ تواند خنک یا گرم باشد.‌

معرفی بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

برای خرید بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها، باید به نکات مختلف توجه داشته باشید.‌ عطری که هر فرد استفاده می کند؛ می تواند نشان دهنده روحیات و شخصیت او باشد.‌ معمولا افراد مختلف پس از امتحان رایحه های گوناگون از یک یا چند عطر، بیشتر استفاده نمی کنند. عطر، تبدیل به امضای شخصی شما می شود؛ به گونه ای که اگر کسی این عطر را جای دیگری استشمام کند شما در ذهنش تداعی می شوید. در خصوص بهترین عطر هایی که مورد پسند خانم ها هستند؛ نمی توان به طور قطعی صحبت کرد. بعضی از خانم ها عطر های خنک را بیشتر می پسندند در حالی که در نقطه مقابل، بعضی ها تمایل بیشتری به عطر های گرم دارند.‌ در نتیجه اگر می خواهید با توجه به نظر دیگران عطر خود را انتخاب کنید باید با روحیات شان آشنا باشید.

خرید بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

رایحه بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

معمولا بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها، دارای رایحه های گرم، سنگین و تلخ می باشد. این رایحه ها مناسب با روحیات مردانه هستند. رایحه های این چنینی می توانند تداعی کننده مردانی قدرتمند، جسور و البته جذاب باشند. نت ها ابتدایی و میانی عطر ها معمولا از رایحه های ملایم مثل مرکبات و گل ها استفاده می کنند. در نت های پایانی یا نت پایه از رایحه هایی مانند چوب، چرم و ادویه استفاده می شود. رایحه پایانی عطر، ماندگار بوده و همان بوی اصلی می باشد که از عطر به مشام می رسد. پس هنگام خرید عطر فقط به نت ابتدایی آن توجه نکنید زیرا نت ابتدایی پس از مدتی ناپدید خواهد شد و نت های پایانی در غیاب شما یادآور حضور شما هستند.‌

 

گروه های بویایی مختلف

عطر ها از گروه های بویایی مختلفی ساخته شده اند. گروه های بویایی گلی و مرکبات از جمله گروه های بویایی هستند که در ساخت عطر ها به کار می روند. گروه بویایی شرقی نیز یکی دیگر از گروه های بویایی هستند که در بسیاری از عطر های مردانه به کار رفتند. عطر های شرقی، رایحه هایی مثل مشک و وانیل دارند. این رایحه ها گرم و اغوا کننده هستند. گروه بویایی چوبی نیز یکی دیگر از رایحه هایی هستند که در عطر های مردانه به کار می روند. عطر های چوبی، حسی از ماجراجویی و جسارت را القا می کنند. این عطر ها شامل رایحه هایی مانند صندل و سدر هستند. گروه بویایی چایپر یا مدیترانه ای دارای رایحه های خزه، بلوط و ترنج می باشد. اگر بخواهیم مردانه ترین رایحه را انتخاب کنیم؛ باید به سراغ رایحه چرمی برویم. رایحه های چرمی، تلخ و گرم می باشند.

 

لالیک انکر نویر؛ بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

لالیک انکر نویر در لیست بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها قرار می گیرد. این عطر در سال ۲۰۰۶، در کشور فرانسه ساخته شده است. در ساخت این عطر مردانه، از گروه های بویایی چوبی استفاده شده است.‌ در نت انتهایی عطر از رایحه مشک و چوب کشمیر و در نت های آغازی این عطر از رایحه سرو به مشام میرسد.

عطر لالیک انکر نویر بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

دیور هوم اینتنس

یکی دیگر از عطر های مردانه پر فروش و جذاب برای آقایان، عطر دیور هوم اینتنس می باشد. این عطر محصول کمپانی دیور بوده و در سال ۲۰۰۷ عرضه شده است. دیور هوم اینتنس دارای رایحه ای گرم بوده و مناسب فصل های سرد سال می باشد. این عطر از رایحه هایی مانند کهربا، وانیل، سپر و زنبق می باشد.

عطر مردانه هوم اینتنس یک عطر مردانه مورد تایید خانم ها

کرید اونتوس

کرید اونتوس یک ادوپرفیوم مردانه پرطرفدار است که در سراسر جهان به فروش می رسد. این عطر دارای رایحه جذاب و اغوا کننده بوده و عطری  خنک‌ و تلخ می باشد. این عطر در گروه بویایی مدیترانه ای می باشد.‌ در نت پایانی آن از رایحه عنبر، مشک، خزه و وانیل استفاده شده است.‌ زادگاه این عطر نیز کشور فرانسه بوده و برای استفاده در فصل های گرم سال و همچنین بهار بسیار مناسب می باشد.

کرید اونتوس یکی از بهترن عطر ها مردانه مقبول خانم ها

خرید عطر مردانه

 بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها را می توانید با ضمانت از کوچه عطر خریداری کنید. در این سایت عطر های مختلفی با گروه های بویایی متفاوتی وجود دارند. برای خرید عطر مردانه می توانید به سراغ برند های مختلف با رنج قیمت مورد نظر خود بروید. برای استفاده در مکان های مختلف و همچنین فصل های گوناگون می توانید عطری مخصوص داشته و در موقعیت های مختلف از عطر های گوناگون استفاده کنید.

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. امیرحسین

    سلام
    بنظرم بلو شنل هم همیشه از عطر های خوب مردانه بوده و هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×