خرید زمین در دماوند یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری تصویر 1
گردشگری

خرید زمین در دماوند یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری

مهر ۱۷, ۱۴۰۲ 4۰200

هر شهر برای خود مزیت‌ها و ویژگی‌هایی دارد که افراد برای زندگی یا حتی سرمایه‌گذاری در آن مکان، باید به این خصوصیات توجه ویژه‌ای داشته باشند. یکی از مکان‌هایی که توانسته در چند سال اخیر توجه بسیاری از مردم ایران به‌خصوص شهر تهران را به خود جلب کند، شهرک دماوند بوده است. این منطقه که در حومه و اطراف تهران قرار گرفته، قدمتی چندین هزار‌ساله دارد، اما مدت کمی است که افراد بسیاری متوجه امکانات و ویژگی‌های عالی آن شده‌اند. با‌توجه به همین مسائل است که اغلب اشخاص سعی در خرید زمین یا خانه در این منطقه را دارند.

مزایا خرید زمین در دماوند

اگر از زندگی‌کردن در تهران خسته شده‌اید و می‌خواهید به جای بهتر با همان امکاناتی که در‌ اختیار داشتید مهاجرت کنید، بهترین مکان برایتان دماوند است. این شهرک توانسته در چندین سال اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای کند و مطمئن باشید که این رشد و پیشرفت ادامه خواهد داشت. دماوند ویژگی‌های به‌خصوصی دارد که بیشتر افراد ساکن در آنجا به­دلیل همین مزایا زمین خریده و آن را ساخته، یا به خرید آپارتمان و ویلا روی آورده‌اند. به همین دلیل خرید زمین در منطقه دماوند ، رونق گرفته و برخی افراد به ساخت ویلا در این منطقه مشغول شده‌اند.

Fcea84A6 6894 4Ceb Ae00 9Ab2604Db51A

شرایط آب و هوایی دماوند

از میان شهرستان‌ها و شهرک‌های اطراف تهران، دماوند از بهترین آب‌و‌هوا برخوردار است؛ چرا که در موقعیت جغرافیایی عالی قرار دارد. شرایط جوی در این منطقه به‌صورتی است که حتی در تابستان نیز، هوا چندان گرم نشده و بسیار مطلوب تلقی می‌شود. با ‌توجه به آنکه این منطقه آب‌و‌هوای بسیار مناسبی داشته و نسبت به تهران فاصله زیادی ندارد، بسیاری از افراد با خرید ویلا در شهر دماوند ، اوقات فراغت خود را در آنجا سپری می‌کنند. بارش باران در شهرک دماوند به‌نسبت مکان‌های اطراف آن بسیار بیشتر بوده، که همین مسئله باعث سرسبزی بیشتر آن شده است.

البته باید پیش از خرید زمین یا حتی ملک در این منطقه بدانید که زمستان‌های سردی را پیش رو خواهید داشت؛ حتی برخی اوقات در زمستان، دمای هوا تا منفی ۲۰ درجه هم می‌آید. بنا‌بر شرایط جوی مناسب، برخی افراد با خرید زمین در این منطقه به کشاورزی محصولات مختلف می‌پردازند.

سرمایه گذاری در دماوند

اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری‌تان را به‌صورتی انجام دهید که همواره از سود آن بهره‌مند شوید، می‌توانید به خرید زمین کشاورزی در دماوند بپردازید؛ اما از آنجایی‌که این شهرک، جمعیت زیاد و قدمت طولانی دارد، می‌توانید با خرید زمین، ساخت اپارتمان یا ویلا را در آن شروع کرده و واحد‌های آن را اجاره داده یا بفروشید. اینگونه به سود زیادی دست پیدا خواهید کرد. با‌توجه به امکانات رفاهی و همچنین آب‌و‌هوای این منطقه، افراد زیادی خواهان خرید خانه در آن هستند؛ شما می‌توانید از این فرصت بهترین بهره را ببرید.

قیمت مناسب زمین و ویلا

برای خرید زمین یا ملک در تهران باید هزینه زیادی را متقبل شوید؛ این درحالی است که در دماوند می‌توانید با همان مقدار پول به زمین وسیع‌تر و خانه‌ای با امکانات بهتر و بیشتر دسترسی داشته باشید. اگر محل کار‌تان در تهران است، لازم نیست از این بابت نگران باشید. کافی است ملک خود را در دماوند ساخته یا آن را تهیه کنید و با‌توجه به فاصله کمی که این منطقه با تهران دارد، هر روز به محل کار‌تان بروید. با انجام این کار می‌توانید منفعت زیادی را از آن خود کنید.

دماوند به‌عنوان بهترین منطقه از نواحی اطراف تهران شناخته می‌شود و پتانسیل‌های بسیاری را در‌ اختیار‌تان می‌گذارد. با تهیه زمین با قیمت مناسب و ساخت آن به‌عنوان یک ساختمان مسکونی، می‌توانید روز‌به‌روز شاهد ارزشمند‌تر‍شدن ملک خود باشید؛ چراکه این شهرک، جای رشد و پیشرفت بسیاری دارد.

دسترسی به امکانات رفاهی

فرقی نمی‌کند که شما بخواهید در کدام یک از بخش‌های دماوند زندگی کرده یا سرمایه‌گذاری کنید؛ در هر صورت می‌توانید با خرید ملک به امکانات رفاهی متنوعی دسترسی داشته باشید. در این شهرک هم همانند تمامی شهر‌ها امکاناتی همچون مراکز خرید، مراکز آموزشی و دینی، مراکز تجاری و… وجود دارد که افراد ساکن آنجا می‌توانند تمامی آن‌ها را مورد استفاده قرار دهند. البته نزدیکی یا دور‌بودن به این امکانات رفاهی بستگی به آن دارد که شما در کدام بخش زندگی می‌کنید. به‌صورت کلی، بنا‌بر آنکه این شهرک از امکانات رفاهی اولیه و همچنین عالی برخوردار است، خرید زمین و ملک و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها یکی از بهترین انواع سرمایه‌گذاری تلقی می‌شود.

ممکن است به هر دلیلی علاقه‌ای به خرید خانه یا زمین در دماوند نداشته باشید و فقط بخواهید برای مدت محدودی در این منطقه زندگی کنید یا سفر چند روزه به این شهر داشته باشید. در این صورت می‌توانید برای اجاره سالانه ویلا در شهر دماوند اقدام کنید. حتی اگر می‌خواهید به مدت چند روز به دماوند سفر داشته باشید، ویلاهای مختلف را برای چند روز اجاره کنید.

7949845B 2545 4Dbc Bec1 9Dccb6694F0D

مهم ترین نکات برای خرید ملک

  • بررسی ملک از لحاظ آزاد ‌بودن و داشتن سند
  • داشتن انشعابات آب، برق و گاز
  • توجه به طرح‌های عمرانی شهری
  • یکسان ‌بودن موارد و مشخصات ثبت‌ شده در سند با واقعیت
  • موقعیت مکانی ملک
  • داشتن تعداد اتاق‌خواب‌ها
  • محل قرار‎گیری سرویس بهداشتی و آشپزخانه
  • چگونگی ویو پذیرایی

سخن پایانی

دماوند یکی از بهترین شهرک‌‌های اطراف تهران است که مزایا و ویژگی‌های بسیاری دارد. می‌توان از آب‌و‌هوای عالی و معتدل، قیمت مناسب ملک و زمین در آنجا و همچنین دسترسی به امکانات رفاهی به‌عنوان مهم‌ترین و برجسته‌ترین مزایای این شهرک نام برد. خرید زمین و ملک یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه است که می‌توانید این کار را با راهنمایی‌های املاک امرتات به راحت‌ترین و سودمند‌ترین شکل ممکن انجام دهید.

املاک امرتات سال‌ها است که در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شهرک‌های اطراف تهران فعالیت می‌کند. همچنین راهنمایی‌های لازم را برای خرید مسکن مهر در دماوند، پردیس، رودهن و … در اختیار شما قرار می‌دهد. فقط کافی است از سایت amlakemertat.com دیدن کرده و با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×