محصولات پاشاباغچه را رضایت بخش تجربه کنید تصویر 1 Jpg
خانه و آشپزخانه

خرید محصولات پاشاباغچه را رضایت بخش تجربه کنید

آذر ۲۹, ۱۴۰۲ 4۰203

خرید محصولات پاشاباغچه در سراسر جهان و همچنین در کشور ما توسط خریداران زیادی انجام می پذیرد. برند پاشاباغچه یک نام آشنای ترکیه ای است که بلورجات و ظروف کریستال خود را با کیفیتی بی مثال و طراحی چشم نواز روانه بازار کرده است. پذیرایی در این ظروف به میهمانی شما زیبایی و جلوه را هدیه خواهد داد. نوشیدن شربتی گوارا در لیوان ها، بازی رنگ اسکوپ های طعم دار بستنی در گیلاس های بستنی خوری یا چشیدن طعم و بوییدن عطر چای خوشرنگ ایرانی در لابلای نقش های برش خورده کریستالی در استکان های پاشاباغچه و یک چیدمان حرفه ای برای میز پذیرایی با شکلات خوری های طرح‌دار یا سه طبقه این برند هرگز خاطر و ذهن شما و مهمانان شما را ترک نخواهند کرد.

برای خرید محصولات پاشاباغچه اصل به شما روشی مطمئن و فروشگاهی معتبر پیشنهاد می دهیم. کارچوو همان گزینه ایده آل و مورد نظر ماست. با یک گشت لذت بخش در این فروشگاه اینترنتی دست خالی بر نمی‌گردید. کارچوو فروشگاه معتبر و سابقه داری است که با عرضه و فروش ظروف آشپزخانه با برندهای مطرح و روز دنیا، فروش کلیه محصولات برند پاشاباغچه و مشتری مداری منحصر به فرد خود کانون توجه بسیاری از خریداران بوده و کارنامه درخشانی را از خود به ثبت رسانده و برجای گذاشته است.

ظروف این برند ترکی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. برای آنکه با ظروف و دیگر محصولات پاشاباغچه بیشتر آشنا شوید با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید.

C9Ad4209 691F 46Af Afaa 04A29C9Bffa2

پاشاباغچه، نامی آشنا در صنعت بلور و کریستال

گذری لذت بخش در میان محصولات پاشاباغچه ترکیه

از زیبایی محصولات پاشاباغچه و تنوع بی نظیر آن در هر بخش از آشپزخانه و سرویس پذیرایی خود می توانید بهره ببرید. این شرکت بزرگ برای هر بخش از نیاز شما ظرف هایی درخشان و با طراحی منحصر به فرد عرضه داشته است. انواع پارچ و لیوان، ظروف سرو دسر و آبلیمو، انواع جا ادویه ای و ظروف بانکه برای نگهداری مربا، حبوبات، غلات و خشکیجات، نمک پاش و فلفل پاش با ظاهری زیبا، جای پنیر و کره، انواع ظروف پذیرایی از جمله شکلات خوری، گیلاس ها، استکان های چای خوری، نیم لیوان، جام و … در مدل های بلوری و کریستال از آن دسته هستند.

آشنایی با ظروف پذیرایی برند پاشاباغچه

قصد داریم برای شمایی که قصد خرید محصولات پاشاباغچه را دارید معرفی مختصری از ظروف پذیرایی آن داشته باشیم. بدین ترتیب دست شما در میزبانی کاملا باز بوده و مهمانان شما نیز علاوه بر لذتی که از سرو انواع دسر خواهند برد، از نظر بصری نیز سیراب و مستفیض خواهند شد.

بستنی خوری پاشاباغچه

تا به حال دقت کرده اید که سرو انواع دسر یا بستنی در ظروف زیبا و خاص تا چه حد در زیبایی میز پذیرایی شما تاثیرگذار هستند؟ حال چه می شود اگر این ظروف ساخت شرکت خلاق و خوش ذوق پاشاباغچه باشد؟ شما حتی اگر فرد مشکل پسندی هم باشید، از کنار هیچ یک از صدها مدل بستنی خوری پاشاباغچه نمی توانید به سادگی گذر کنید. همه این ظروف جذاب، خاص و چشم نواز هستند. بستنی خوری های پاشاباغچه در مدل های بدون پایه یا کاسه ای شکل، پایه کوتاه و پایه بلند موجود هستند.

لیوان پاشاباغچه

تنوع بالایی که لیوان های پاشاباغچه دارند دست خریداران را در انتخاب باز گذاشته است. خلاقیتی که در طراحی و تولید این ظروف به کار گرفته شده، حرکت مایعات را جذاب تر و نوشیدن آنها را لذت بخش تر ساخته است. بسیاری از افراد همراه با خرید لیوان پاشاباغچه، پارچ یا تنگ هماهنگ با آن را نیز بر گزیده و خریداری می کنند تا از زیبایی این ترکیب بهره بیشتری ببرند.

17Eb3B3D 0443 4D04 A688 83F569Db7A9B

لیوان پاشاباغچه در طراحی و کیفیت بی مثال

نیم لیوان پاشاباغچه

اگر مایلید که مهمان خود را به یک نوشیدنی در ظرف های کوچکتر دعوت کنید، نیم لیوان پاشاباغچه انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این ظروف کمی خاص و متفاوت هستند. با خرید نیم لیوان پاشاباغچه در ذهن مهمان خود خاطره ای ماندگار به نقش خواهید کشید.

جام پاشاباغچه

جام ها ظروفی چند کاره و اغلب پایه دار هستند و ظرف آنها کوچکتر از بستنی خوری می باشد. از این ظروف برای سرو انواع بستنی، شربت، ژله و دیگر دسرها استفاده می شود. پاشاباغچه انواع مختلفی از جام های بلوری و کریستال را در اندازه های مختلف تولید کرده و عرضه داشته است تا دامنه انتخاب خریداران را وسیع تر کرده باشد.

استکان پاشاباغچه

بعد از یک روز پر کار و خسته کننده، نوشیدن یک لیوان چای می تواند بسیار خوشایند باشد. با وجود تنوع بالایی که در جنس و مدل استکان ها و فنجان های چای وجود دارد، اغلب افراد ترجیح می دهند نوشیدن این دمنوش گرم و خوش عطر را در استکان های شیشه ای یا بلوری تجربه کنند. تماشای رنگ چای در حین نوشیدن و درخشندگی آن، خیره کننده و اشتها آور خواهد بود.

پاشاباغچه برای آنکه مشتریان خود را به لذت فزاینده ای از نوشیدن چای یا دمنوش دعوت کرده باشد، استکان های بلوری و کریستال خود را در تنوع بسیار بالا عرضه داشته است. در زمان خرید استکان پاشاباغچه قادر خواهید بود بسته به نوع مهمانان و محفل خود گزینه مناسب و ایده آلی را برگزینید.

تشخیص محصولات پاشاباغچه اصل از تقلبی

مطرح و محبوب بودن محصولات پاشاباغچه، راه افراد سودجو را در بازار باز کرده است. ظروفی با طراحی مشابه و کیفیتی بسیار پایین تر از ظروف اصل. تشخیص اصالت کالا گرچه به کسب تجربه نیاز دارد اما کار چندان سختی نیز نخواهد بود. کافی است کمی دقت به خرج دهید. در این بین اعتماد به فروشگاه ها و فروشندگان معتبر و نمایندگی های مجاز اطمینان خریدتان را بالاتر خواهد برد.

در بخش پایینی یا زیرین برخی از محصولات پاشاباغچه برند کالا حک شده و قابل مشاهده خواهد بود. دو اشک وارونه لوگوی شناخته شده پاشاباغچه بوده که بر روی جعبه محصولات نیز قابل دیدن است. جعبه ظروف این برند ترکی نیز می تواند موید اصالت آن باشد. جعبه هایی با چاپ، جنس و کیفیت عالی.

3D4Bf40D 1C29 4C2D A6F4 Ca60019796Cc

لذت نوشیدن چای در استکان هایی از جنس پاشاباغچه

اگر قصد خرید محصولات پاشاباغچه را دارید، بهتر است در زمان انتخاب و به منظور اطمینان از اصل بودن محصول، آن را در دست بگیرید. ظروف بلوری و کریستالی پاشاباغچه فاقد هر گونه خط و خش، حباب، اعوجاج و خط قالب می باشند. ظرافت، کیفیت ساخت، وزن و درخشندگی ظرفی که در دست دارید، گویای اصالت و اعتبار آنها خواهد بود. المان هایی که هیچ یک را در ظروف تقلبی و بی کیفیت نخواهید دید.

خرید محصولات پاشاباغچه با قیمت و کیفیت مناسب در کارچوو

برای تماشا و خرید محصولات پاشاباغچه لازم نیست زمان طولانی صرف کرده و از خانه خارج شوید. در هر کجایی از کشور که ساکن بوده و به هر کاری مشغول هستید، کافی است به وب سایت یا اینستاگرام کارچوو سری بزنید. این فروشگاه آنلاین گالری کاملی از محصولات پاشاباغچه است. با رفتن به این فروشگاه بزرگ و با سابقه می توانید کلیه محصولات را به همراه مشخصه ها و قیمت آنها ملاحظه فرمایید.

Acb097F1 D58A 4D60 B310 18F679C33A1A

خرید محصولات پاشاباغچه در کارچوو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×