معرفی کسب و کار

بهترین خواننده های ایرانی از نگاه آی ریتم

دی ۱۴, ۱۴۰۲ 6۰92

ایران از ابتدا مهد هنر و هنر دوستی بوده است و همین امر باعث شده تا هنرمندان صاحب نامی به بازار موسیقی کشور معرفی شوند. از دسته خواننده های قدیمی تا جدید، همه و همه توانسته اند در بازار های جهانی نیز خوش بدرخشند. در مقاله امروز با بهترین خواننده های ایرانی از نگاه آی ریتم آشنا می شویم.

همانطور که می دانید موسیقی یک امر کاملا سلیقه ای است و هدف ما نیز مقاله بهترین خواننده های ایرانی نیز سهم رقابت نیست بلکه معرفی برخی از خوبان موسیقی که توانسته اند در مارکت خوش بدرخشند. بیوگرافی مختصری از هر کدام را نیز برای شما درج کرده ایم:

علی منتظری

فول آلبوم علی منتظریمتولد ۶ تیر ماه ۱۳۷۵ از مشهد می باشد. وی تاکنون موزیک های مشهور زیادی از جمله حق میدم، مهربانم، بی سروسامانم و … را خوانده است. تاکنون نیز با هنرمندان بزرگی همچون علیرضا طلیسچی و حامد برادران نیز فعالیت داشته است. وی خواننده بسیار خوبی نیز می باشد. وی نوازندگی گیتار نیز می کند و با فتاح فتحی رفیق صمیمی می باشد. تاکنون کنسرت رسمی نداشته است ولی به دنبال این اتفاق می باشد. اولین آلبوم او نیز به زودی روانه بازار خواهد شد.

کسری زاهدی

فول آلبوم کسری زاهدی

متولد ۵ خردادماه ۱۳۶۸ از تهران می باشد. وی تاکنون آهنگ های موفقی همچون زبونم لال، دریاشو، سلامت کردم و … به شهرت یافته است. وی به دنبال کسب جواز کنسرت های خود می باشد و تاکنون در برنامه دورهمی نیز اجرا داشته است.وی با هنرمندان بزرگی چون رضا بهرام، حامد دهقانی، مسعود جهانی، و … همکاری داشته است. وی با گروه موسیقی ساز دی پاپ نیز همکاری دارد. وی پسر جانباز علیرضا زاهدی می باشد که در جنگ ایران عراق جانباز شد.

احسان کریمی

احسان کریمی

خواننده و آهنگساز متولد ۱۵ تیرماه ۱۳۷۵ از بردسکن می باشد. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۴ به صورت رسمی آغاز کرد و با اولین آهنگ به نام دست می کشم بازار موسیقی را تکانی داد. از برتری های این خواننده این است که وی تنظیم کننده کارای خود می باشد و تاکنون با هنرمندان زیادی همکاری داشته و برای ان ها کار ساخته است. سبک مورد علاقه اش تلفیقی پاپ و راک است و در نظر دارد اولین آلبوم رسمی خود را به زودی منتشر کند.

رضا بهرام

فول آلبوم رضا بهرام

متولد ۲۰ دی ۱۳۷۰ از یزد می باشد. نام اصلی اش رضا هلاورجانی می باشد. وی ابتدا عاشق فوتبال بود و سپس وارد دنیای موسیقی شد. وی ابتدا در آهنگ گلی به عنوان بک وکال خواند و از آنجا مشهور شد. سپس اهنگ هایی برایش با تنظیم مسعود جهانی ساختند. وی در سریال های ممنوعه، دل و .. نیز موسیقی هایی را ارائه داده است. تاکنون کنسرت های بسیاری نیز رفته است. یکی از نکات موفقیتش قطعا همین در گام بالا خواندن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×