دوره پاکسازی پوست
معرفی کسب و کار

دوره پاکسازی پوست + سرفصل ها و نحوه برگزاری دوره

آبان ۲۹, ۱۴۰۱ 4۰132

دوره پاکسازی پوست یک دوره پرطرفدار به حساب می‌ آید که سالیانه ممکن است افراد بسیار زیادی برای شرکت در این دوره اقدام کنند و به یادگیری آموزش پاکسازی پوست و آموزش مراقبت از پوست بپردازند.

زیرا امروزه تمام سالن های آرایشی و زیبایی دارای لاین خدمات پاکسازی پوست صورت می باشند و این خدمات، جزو خدمات پرطرفدار به شمار می‌ آیند که افراد زیادی روزانه برای انجام پاکسازی به این لاین ها مراجعه می کنند، که این موضوع باعث شده است تا پاکسازی پوست یک شغل با بازار کار مناسب باشد و همین مسئله افراد زیادی را ترغیب کرده است که به شرکت در دوره پاکسازی پوست بپردازند.

برای شرکت در چنین دوره ای یافتن یک آموزشگاه یا آکادمی معتبر و مناسب، ملاک بسیار مهمی می باشد. در همین راستا آکادمی سودابه بیطرفان  فعالیت پررنگی دارد و همواره به برگزاری دوره پاکسازی پوست با بالاترین کیفیت و جدیدترین متد های روز می‌ پردازد.

دوره پاکسازی پوست صورت:

دوره پاکسازی پوست به دوره ای گفته می شود که توسط مدرسین مجرب در این زمینه برگزار می شود. در این دوره هنرجو ها با آناتومی پوست به خوبی آشنا می شوند و روش های نوین پاکسازی صورت را می آموزند تا بتوانند بیماران خود را به خوبی درمان کنند و پوست های مراجعین را به بهترین شکل ممکن پاکسازی کنند.

هنرجو با شرکت در دوره آموزش پاکسازی پوست و آموزش مراقبت از پوست به خوبی می آموزد که پوست ها چند نوع هستند و با ویژگی های هر نوع از پوست آشنا خواهد شد.

علاوه بر این موارد، عارضه های پوستی را می‌ شناسد و با مواد و ابزار لاین پاکسازی بهتر آشنا می شود، تا بتواند اقدامات مختلف را در زمینه ی پاکسازی پوست انجام دهد و به یک فرد ماهر و متخصص در این زمینه تبدیل شود.

هنرجوها با داشتن مدرک دوره پاکسازی پوست میتوانند که هم در سالن های زیبایی مشغول به کار شوند و به عنوان بیوتی تراپیست فعالیت کنند و هم می توانند در کلینیک های تخصصی پوست به عنوان تکنسین مشغول به کار شوند.

اگر شما به صورت تخصصی در زمینه ی پاکسازی پوست مدرک دریافت کنید و در یک آموزشگاه معتبر مانند آموزشگاه سودابه بیطرفان آموزش ببینید، مطمئن باشید که مشتری های خاص خود را خواهید داشت و به درآمد بالایی دست پیدا خواهید کرد.

دوره پاکسازی پوست

سرفصل های آموزش پاکسازی پوست:

آموزش پاکسازی پوست دارای سرفصل های مشخص می باشد تا با توجه به این سرفصل‌ ها هنرجو آموزش های لازم را فرا بگیرد و مراحل مورد نظر را به ترتیب پیش برود.

آموزشگاه سودابه بیطرفان از جمله آموزشگاه های بسیار معتبری است که در زمینه ی پاکسازی پوست آموزش های با ارزشی را ارائه می‌ دهد و سرفصل های دوره پاکسازی پوست در این آموزشگاه عبارتند از:

  • آنالیز پوست و ساختمان آن
  • آشنایی با روش های آبرسانی پوست
  • یادگیری لایه برداری پوست
  • شناخت انواع پوست و ویژگی های هر یک
  • پاکسازی انواع پوست
  • فیشیال صورت
  • روش های ماساژ پوست صورت
  • کار با دستگاه بخور
  • کار با دستگاه اتو صورت
  • آموزش ساخت انواع ماسک و لایه بردار
  • آشنایی با تغییر سایز منافذ پوست
  • آشنایی با انواع جوش ها و آکنه ها و روش درمان هر یک از آن ها
  • آشنایی با انواع لایه بردار های شیمیایی
  • آموزش پاکسازی با مواد شوینده
  • آموزش کار با دستگاه میکرودرم
  • آموزش سم زدایی و دتوکس
  • آموزش نسخه نویسی و هومکر
  • آموزش یادگیری نحوه ی مشاوره دادن به مراجعین
  • آموزش تغذیه پوست
  • یادگیری کار با انواع دستگاه های پاکسازی پوست
  • یادگیری درمان چین و چروک و افتادگی پوست
  • یادگیری رفع لکه های صورت
  • شناسایی لکه ها و علل بوجود آورنده ی هر لک

آموزش پاکسازی پوست

نحوه برگزاری دوره جامع پاکسازی پوست:

نحوه برگزاری دوره جامع پاکسازی پوست بستگی به آموزشگاهی که انتخاب می‌ کنید دارد. زیرا هر آموزشگاه دوره آموزش مراقبت از پوست را بر اساس اصول خود برگزار می‌ کند.

آموزشگاه سودابه بیطرفان نیز این دوره را به شکل حضوری و مجازی برگزار می‌ کند تا افرادی که در استان تهران ساکن نیستند نیز بتوانند از آموزش های مجازی برخوردار شوند. اما باید بدانید که هیچ تفاوتی میان آموزش های حضوری و غیر حضوری وجود ندارد و هر دو نوع آموزش کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت و زیر نظر سودابه بیطرفان انجام می شوند.

شاید در استان یا شهرستان شما آموزشگاه و آکادمی معتبری در رابطه با آموزش مراقبت از پوست و پاکسازی پوست وجود نداشته باشد، در چنین شرایطی آموزشگاه اسکین کر سودی تصمیم گرفته است که دوره های غیرحضوری را برای شما برگزار کند تا بدون هیچ محدودیتی از آموزش‌های لازم بهره ببرید و در نهایت یک مدرک معتبر دریافت کنید.

کتاب پاکسازی پوست

دوره پاکسازی پوست به صورت حرفه ای برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت در دوره آموزش پاک سازی پوست برای آن دسته از افرادی مناسب است که در زمینه ی پوست و زیبایی فعالیت‌ های مستمر دارند و به این مسئله علاقه زیادی دارند. زیرا علاقه مهم ترین اصل برای شرکت در دوره پاکسازی پوست به شمار می‌ آید.

این موضوع برای افرادی که دارای سالن زیبایی هستند و به صورت تخصصی در حوزه زیبایی فعالیت می‌ کنند الزام بیشتری دارد. تا بتوانند به افتتاح لاین خدمات پاکسازی پوست در سالن زیبایی خود بپردازند.

افرادی که دوست دارند در زمینه مربیگری پاکسازی پوست هم فعالیت کنند می‌ توانند در دوره های حرفه ای پاکسازی صورت شرکت داشته باشند تا به یک فرد کامل متخصص و حرفه ای تبدیل شوند و با جمع آوری مدارک مختلف در نهایت در زمینه ی مربیگری پاکسازی پوست شروع به فعالیت کنند.

معرفی کتاب پاکسازی پوست:

سودابه بیطرفان به عنوان مدیر آموزشگاه اسکین کر سودی و یک فرد متخصص در زمینه ی پاکسازی پوست، اقدام به چاپ کتاب های مختلفی در این زمینه داشته است، که یکی از بهترین و پر فروش ترین کتاب های آن کتاب پاکسازی پوست می باشد، که با نام سیر تا پیاز پاکسازی پوست به فروش می رسد.

این کتاب دارای سرفصل های بسیار با ارزشی است و نکات مهمی در رابطه با پاکسازی پوست در آن گفته می شود که ممکن است در هیچ آموزشگاه و دوره ی دیگری به این نکته ها برخورد نکنید.

یکی از منابع با ارزش شرکت در دوره پاکسازی پوست در آموزشگاه سودابه بیطرفان به هنرجوها آموزش داده می شود، کتاب پاکسازی پوست می باشد. زیرا این کتاب دارای نکات با ارزشی است که یادگیری آن برای هر هنرجوی دوره پاکسازی پوست امری الزامی است.

اگر قصد دارید که این کتاب را به صورت اینترنتی خریداری کنید باید بگوییم که می‌ توانید این خرید را به صورت پستی انجام دهید و در کم تر از ۷ روز کاری کتاب به دستتان خواهد رسید.

شما با خریداری این کتاب و تورق آن به ده ها فایل صوتی و تصویری نیز دسترسی پیدا خواهد کرد. زیرا محتوای با ارزش و بسیار دقیقی دارد و صفر تا صد مطالب پاکسازی و کلیات پوست را در بر می گیرد.

کتاب پاکسازی پوست حاصل چندین سال تجربه و یادگیری می باشد، که سودابه بیطرفان توانسته است با آگاهی و دانش بالای خود آن را تألیف کند.

این کتاب، یک کتاب ساده و سرسری نیست و هر خط آن دارای یک نکته ی با ارزش است که افراد فعال و متخصص در حوزه ی پاکسازی پوست باید حتما آن را مطالعه کنند، تا با جدیدترین متد ها و پنهان ترین نکته های پاکسازی صورت آشنا شوند.

چرا آکادمی سودابه بیطرفان بهترین آموزشگاه می باشد؟

آموزشگاه سودابه بیطرفان بهترین آموزشگاه در سطح کشور می باشد. زیرا زیر نظر یک فرد کاملاً متخصص و با تجربه یعنی سودابه بیطرفان فعالیت می‌ کند. این فرد دارای چندین سال تجربه در حوزه پاکسازی پوست می باشد و علاوه بر این مدارک بسیار با ارزشی را نیز در این زمینه کسب کرده است که این مدارک شامل پاکسازی پوست فنی و حرفه ای، پداگوژی فنی و حرفه ای، دستیار پزشکی پوست و مو و مدرس پوست و مو می باشد.

شخصی که چنین مدارکی را دریافت کرده باشد، قطعاً یک فرد کاملاً با تجربه ماهر و با دانش در حوزه پاکسازی پوست به حساب می آید و در نتیجه یادگیری دوره پاکسازی پوست تحت نظر چنین فردی می تواند باعث شود که یک هنرجو به فرد متخصص تبدیل شود و تخصص بسیار بالایی در این حوزه پیدا کند.

علاوه بر این، آموزشگاه اسکین کر سودی بر اساس جدیدترین متد های روز فعالیت می‌ کند و این مسئله هم جزو مزیت ها و نکات مثبت این آموزشگاه به حساب می‌ آید.

شما با شرکت در دوره پاکسازی پوست در این آموزشگاه قطعاً به سرعت وارد بازار کار خواهید شد. از همه مهم تر کتاب پاکسازی پوست می باشد که در این دوره خط به خط آن را خواهید آموخت. چنین کتابی در هیچ آموزشگاه دیگری تدریس نمی‌ شود و این موضوع نقطه ی عطف آموزشگاه اسکین کر سودی به حساب می آید.

آموزش مراقبت از پوست

چگونه می توانیم در دوره آموزش پاکسازی پوست شرکت کنیم؟

اگر قصد شرکت در دوره آموزش پاکسازی پوست را دارید و علاقه‌مند هستید که در آموزشگاه سودابه بیطرفان تحت نظر سودابه بیطرفان و با کتاب پاکسازی پوست تمام مراحل و زیر و بم پاکسازی و آموزش مراقبت از پوست را بیاموزید، می‌توانید به وبسایت سودابه بیطرفان مراجعه کنید تا به اطلاعات کافی دست پیدا کنید. با مراجعه به وبسایت اسکین کر سودی می توانید مستقیما به پشتیبان در واتساپ متصل شوید و سوالات خود را بپرسید.

راه حل دیگر این است که با شماره تماس ۰۹۱۹۷۹۳۰۱۸۵ تماس حاصل کنید تا بتوانید عضوی از خانواده ی اسکین کر سودی باشید و در دوره های آموزش این آموزشگاه شرکت کنید.

اگر ساکن تهران نیستید و نگران هستید که شاید امکان حضور شما در دوره ها وجود نداشته باشد، باید بگوییم که جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. زیرا آموزشگاه اسکین کر سودی هم دوره ها را به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برگزار می کند.

اگر امکان حضور در تهران را دارید می توانید از آموزش های حضوری بهره ببرید و در غیر این صورت با آموزش‌ های غیرحضوری زیر نظر سودابه بیطرفان اصول پاکسازی را به بهترین شکل ممکن بیاموزید. کلاس های حضوری و غیر حضوری هیچ تفاوتی جزو مکان برگزاری کلاس ها ندارند و از هر نظر یکی و مشابه هستند. زیرا تمام مباحث و سرفصل هایی که در طول دوره ها تدریس می شوند، مشترک می باشند و تفاوتی از هم ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×