Images 1707258976 65C2B46007790 Jpg
پزشکان

دکتر احمدرضا رفعتی [فوق تخصص اورولوژی]

بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ 6۰106

 

پیدا کردن متخصص خوب در زمینه بیماری های کلیوی و مجاری ادراری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چرا که درمان موثر این بیماری ها امروزه در به کار گیری روش های نوین و جدید می باشد که تنها یک پزشک متخصص خوب در این زمینه می تواند به شما کمک لازم را نماید. از این روست که ما در این مطلب همراه شماییم تا در زمینه پیدا کردن یکی از بهترین متخصص اورولوژی به شما کمک کنیم. 

با ما در این صفحه همراه باشید و در خصوص دکتر احمد رضا رفعتی فوق تخصص اورولوژی در تهران به کسب اطلاعات مورد نیاز خود بپردازید و سپس به کمک همین صفحه نیز به دریافت نوبت آنلاین بپردازید.

منظور از تخصص اورولوژی چیست ؟

تخصص اورولوژی یکی از مهم ترین تخصص هایی می باشد که در عصر امروزی وجود دارد و به این صورت می توان آن را تعریف کرد :

شاخه ای از علم پزشکی که بر روی درمان و جراحی بیماری های مجاری ادراری چه برای بانوان و چه برای آقایان تمرکز دارد و در حوزه درمان بیماری های مربوط به اندام تناسلی آقایان نیز تمرکز دارد. از این روست که شما زمانی به یک فوق تخصص اورولوژی نیاز پیدا می کنید که در خصوص مجاری ادراری و مشکلات ناحیه تناسلی با مشکل رو به رو شده باشید. 

در ادامه در خصوص تخصص دکتر احمد رضا رفعتی اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار می دهیم.

در مورد دکتر احمد رضا رفعتی فوق تخصص اورولوژی

دکتر رفعتی فوق تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری در تهران و البته دارای فوق تخصص درمان ناباروری در آقایان می باشد که می توانید با کمک گرفتن از تخصص ایشان با جدید ترین روش ها به درمان بیماری های خود بپردازید. ایشان با داشتن رتبه برتر در بورد تخصصی اورولوژی و همچنین عضویت در انجام اورولوژی آمریکا و اروپا در حال حاضر یکی از حاذق ترین متخصصان در زمینه درمان این بیماری می باشد که شما می توانید با دریافت نوبت و ویزیت در راه درمان انواع مشکلات خود در این زمینه قدم بردارید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت بر روی لینک رو به رو کلیک کنید : دکتر احمدرضا رفعتی

دکتر احمد رضا رفعتی (فوق تخصص اورولوژی)

حوزه فعالیت دکتر احمد رضا رفعتی فوق تخصص اورولوژی در تهران

بدیهی است که شما به کسب اطلاعات در خصوص حوزه های درمان ایشان نیاز دارید تا به طور دقیق پی ببرید که آیا مشکل شما در این حوزه قرار دارد یا خیر. از این روست که ما در این قسمت از این مطلب قصد داریم تا به حوزه تخصصی فعالیت ایشان بپردازیم :

  • اندیورولوژی : خدمات مرتبط با فلوشیپ اندویورولوژی که شامل کم عارضه ترین انواع جراحی ها یعنی جراحی بسته و لیزری می باشد که البته یک امر تخصصی می باشد و برای انجام آن باید به متخصص همین حوزه مراجعه نمایید.
  •  لاپاراسکوپی : لاپاراسکوپی پیشرفته که امکان تصویر برداری تخصصی از ارگان های شما را با برش های کوچک می دهد. خوب است بدانید که دکتر احمد رضا رفعتی مدرک پیشرفته لاپاراسکوپی را از دانشگاه علوم پزشکی ایران دریافت نموده اند.
  • درمان ناباروری : دکتر با گذراندن دوره فوق تخصصی ناباروری در مرکز ناباروری رویان این امکان را برای شما میسر می کنند تا با جدید ترین روش های درمانی به حل مشکلات خود در این زمینه بپردازیم.
  • سنگ کلیه :درمان سنگ کلیه با تمامی روش های بروز و نوین و با کمترین عوارض و درد به کمک ایشان برای شما میسر می باشد.
  • حل مشکلات جنسی : بازگردانی توانایی جنسی که هم برای مردان و هم برای بانوان می باشند به کمک این خدمات میسر می باشد.
  • درمان قطعی ناباروری در مردان : برای این دسته از درمان ها چه روش های جراحی نیاز باشد و چه روش های غیر جراحی می توانید به کمک دکتر رفعتی انجام دهید.
  • جراحی واریکوسل : به کمک بهترین روش های درمانی از جمله روش هایی به دو شیوه میکروسکوپیک و لاپاراسکوپیک انجام می شود امکان پایان دادن به واریس کیسه بیضه برای شما میسر می باشد.
  • درمان سرطان به کمک جراحی : جراحی های بسته و لاپاراسکوپیک انواع سرطان از دیگر خدماتی می باشد که می توانید دریافت نمایید.
  • درمان سرطان : درمان انواع سرطان مثانه – بیضه-پروستات-کلیه و… به روش های نوین و با کمترین عوارض برای شما میسر می باشد. همچنین   اندوسکوپی و لیزر بیماریهای خوش خیم و بدخیم پروستات از دیگر راه های درمانی این بیماری ها در این مرکز می باشد.
  • درمان بی اختیاری : با جراحی های بسته و لاپاراسکوپیک در مردان و زنان انجام می شود.
  • جراحی های ترمیمی مجرا و دستگاه تناسلی : این جراحی ها برای آقایان ، اطفال و بانوان نیز انجام می شود.
  • پروتز آلت : پروتز دستگاه تناسلی و سایر روش های کمک کننده به بهبود بیماری های مربوط به آلت تناسلی نیز انجام می شود.
  • تشخیص بیماری های ناباروری : به کمک جدید ترین و بهترین شیوه های پیشرفته تشخیصی و درمانی ناباروری علت این بیماری ها تشخیص داده شده و به درمان آن نیز پرداخته می شود.
  • درمان فتق : جراحی لاپاراسکوپیک و بسته فتق های کشاله ران از دیگر خدماتی است که شما می توانید در این مرکز و به کمک دکتر رفعتی دریافت نمایید.

البته که خدماتی که شما می توانید دریافت کنید محدود به این موارد نمی باشد و شما می توانید به کمک فوق تخصص اورولوژی در تهران به درمان بیماری های تمامی قسمت های مجاری اداری ، کلیه و … بپردازید.

دکتر احمد رضا رفعتی (فوق تخصص اورولوژی)

شیوه نوبت دهی آنلاین

بدون شک شیوه نوبت گرفتن برای شما از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و تمایل دارید تا به ساده ترین روش ممکن نزدیک ترین نوبت را دریافت نمایید. خوب است بدانید که به کمک لینکی که در ابتدای این مطلب برای شما قرار داده ایم این امکان برای شما میسر شده است که به دریافت نوبت به صورت آنلاین بپردازید. کافیست بر روی لینک ابتدای این صفحه کلیک نمایید و با ورود به صفحه اصلی وبسایت دکتر احمدرضا رفعتی و کلیک بر روی لینک نوبت دهی آنلاین به سادگی به دریافت نوبت مورد نظر خود اقدام نمایید. 

در ادامه نیز راه های ارتباطی مورد نیاز شما قرار گرفته می شود.

راه های ارتباطی

در آخر بدون شک به دنبال انواع راه ارتباطی تماس با مطب پزشکی ایشان می باشید که ما تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را به طور کامل در اخیتارتان قرار می دهیم که به این شرح می باشد :

آدرس سایت دکتر رفعتی: https://drrafati.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۶۵۹۰۴۵۵

ایشان در دو محله و قسمت مهم در تهران از مطب مخصوص به خود برخوردار می باشند که اطلاعات آن به این شرح می باشد :

توانیر : خیابان ولیعصر، میدان توانیر، ساختمان طلا، طبقه اول

شما می توانید در روز های زوج از ساعت ۳ بعد از ظهر الی ۲۲ شب به دریافت نوبت بپردازید. شماره تماس : ۸۸۲۰۳۸۶۸

شهرک غرب : شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بیمارستان اتیه، طبقه -۱، کلینیک سودبخش

شما می توانید در چهارشنبه ها ساعات ۱۱ تا ۱۳ به دریافت وقت بپردازید. شماره تماس : ۸۲۷۲۴۱۱۸

همچنین شما می توانید با کلیک بر روی لینک ابتدای این صفحه به سایت دکتر نیز دسترسی داشته باشید.  ما در این مطلب سعی کردیم تا در خصوص دکتر احمدرضا رفعتی فوق تخصص اورولوژی در تهران اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم که در نهایت امیدواریم برای شما مفید بوده باشد و از آن نهایت استفاده را برده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×