جراح بینی
معرفی کسب و کار

دکتر ایرجی جراح بینی محبوب در اصفهان

خرداد ۲۵, ۱۴۰۲ 3۰205

زمانی که تصمیم به انجام رینوپلاستی در اصفهان می گیرید ، بدون شک سوالات بسیاری در ذهن شما ایجاد می شود. برخی از این دغدغه و سوالات بسیار مهم بوده و در نتیجه عمل شما تاثیر بسزایی دارند ؛ چرا که اگر پاسخ مناسبی برای آن ها پیدا نشود ، ممکن است در این پروسه با چالش های بسیاری همراه شوید. استرس پیش از عمل ، پیدا کردن جراح بینی خوب در اصفهان ، اقدامات قبل و بعد از جراحی ، هزینه انجام عمل بینی از مهم ترین دغدغه و سوالات افراد در این زمینه می باشد. خوب است بدانید که ایجاد این سوالات در ذهن قبل از جراحی کاملا طبیعی و منطقی است ؛ زیرا زمانی که یک فرد تصمیم به ایجاد یک تغییر در صورت خود می گیرد ، بدیهی است که دوست دارد در نهایت به نتیجه ایده آلی دست پیدا کند و در این راستا دچار مشکل نشود.

بهترین جراح بینی اصفهان از نظر مردم !

متخصصین و جراحان بزرگ بسیاری در شهر اصفهان مشغول به فعالیت هستند. یکی از معروف ترین و بهترین جراحان در زمینه انجام عمل بینی در شهر اصفهان ، دکتر نیلوفر ایرجی می باشد. اگر نگاهی به نمونه کارها و تصاویر قبل و بعد از جراحی بینی و میزان تغییرات و همچنین رضایت مراجعه کنندگان بیندازید ، بدون شک متوجه میزان مهارت و توانمندی های ایشان خواهید شد. علاوه بر این موضوع ، توجه به نیاز و اهداف مراجعه کننده ، صداقت و صبر در پاسخگویی به سوالات و نگرانی های بیماران و همچنین همراه و هم مسیر بودن با بیماران تا زمان رسیدن به نتیجه مورد نظر ، از جمله ویژگی های مثبتی است که موجب شده است دکتر ایرجی یکی از محبوب ترین جراحان بینی در شهر اصفهان شناخته شود. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از ایشان می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید :

https://driraji.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/

چه عواملی موجب می شود تا یک جراح بینی به محبوبیت برسد ؟

پیش از اقدام برای انجام جراحی در گام نخست لازم است جراح بینی مورد نظر خود را پیدا نمایید و ویژگی ها و خصوصیات پزشک را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. ممکن است از نظر هر شخص این ویژگی ها تفاوت هایی داشته باشد. برای مثال برخی از افراد صرفا بر اساس هزینه ، جراح بینی خود را انتخاب می کنند ، دسته ای دیگر تنها به تجربه دوستان و آشنایان خود اکتفا کرده و تحقیقی در این زمینه انجام نمی دهند. اما باید بدانید که صرفا هزینه و یا تحقیق از دوستان برای پیدا کردن یک جراح بینی کافی نیست. ما در ادامه لیستی از فاکتورهای مهم در انتخاب پزشک خوب برای عمل بینی آماده کرده ایم که بهره مندی از این فاکتورها موجب می شود تا در نهایت انتخاب صحیح تری داشته باشید. از جمله موارد مهم که لازم است در این امر نسبت به آن توجه داشته باشید عبارت است از :

وجوان کاری بالا :

این تصور اشتباهی است که پزشک بتواند تمامی خواسته های شما را برآورده نماید ؛ چرا که یک جراح بینی خوب همواره سلامتی بیماران برای او در اولویت قرار دارد و در شرایطی که این جراحی برای بیمار خطراتی را به همراه داشته باشد با ارائه توضیحاتی تلاش می کند تا فرد را از انجام عمل بینی منصرف نماید. این در حالی است که ممکن است برخی از پزشکان تنها به دلیل دریافت سود و هزینه بیشتر این عمل را بدون در نظر گرفتن مشکلات و خطراتی که ممکن است برای بیماران به همراه داشته باشد ، انجام دهند.

صداقت در رفتار با مراجعه کنندگان :

ممکن است گاهی اوقات شنیدن حقیقت ماجرا کمی تلخ و آزاردهنده باشد ، اما حقیقت هرچند که تلخ باشد ، می تواند از بسیاری مشکلات در آینده جلوگیری نماید و یا فرد را به فکر فرو ببرد تا انتخاب و تصمیم گیری بهتری در آینده انجام دهد. برای مثال ممکن است یک فرد با بینی گوشتی تصمیم به انجام عمل بینی فانتزی داشته باشد و زمانیکه جراح برای او توضیح می دهد که از انجام این جراحی نمی تواند نتیجه خوبی را به دست آورد ، ناراحت شود. اما بیان این موضوع از جانب یک جراح متبحر اهمیت بسیار زیادی دارد ؛ چرا که موجب می شود بیمار با دید آگاهانه تری تصمیم گیری نهایی خود را برای انجام این جراحی  بگیرد و آمادگی بهتری برای دیدن نتیجه نهایی داشته باشد.

تسلط به فرم ببینی و چهره ها :

برای اینکه نتیجه عمل بینی همه افراد یک شکل نباشد ، لازم است جراح از مهارت و دانش خوبی برخوردار باشد و توانایی آنالیز چهره ها را داشته باشد تا بر اساس نوع بینی و همچنین فرم کلی صورت هر شخص ، بینی را به نحوی جراحی نماید که در نهایت در تناسب کامل با چهره قرار بگیرد.

صبر و مهربانی :

بدون شک یکی از ویژگی های مهم یک جراح بینی خوب دارا بودن صبر و اخلاق حرفه ای در برخورد با مراجعه کنندگان است. لازم است پزشک نوعی همدلی با بیماران داشته باشد و بتواند به خوبی پاسخگو سوالات و نیاز مراجعه کنندگان خود باشد. توانایی برقراری ارتباط بین پزشک و بیمار موجب می شود تا در نهایت جراح بتواند از خواسته ها و اهداف مراجعه کننده آگاه شود و او را در راستای رسیدن به خواسته ها و نتایج مطلوب راهنمایی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×