Images 1689071140 64Ad2E24Ba42A
آرایش و زیبایی - سلامت

راز زیبایی و شفافیت پوست کره ای ها

تیر ۲۴, ۱۴۰۲ 1۰190

همه افراد به خصوص خانم ها به دنبال داشتن پوست صاف و یکدست و بدون چین و چروک هستند و می خواهند مانند خانم های کره ای، پوستی زیبا داشته باشند‌. کره ای ها به دلیل رعایت نکات مهم، پوستی بسیار لطیف و بشاش دارند و سعی می کنند روزانه از پوست خود مراقبت کنند. همین مسئله موجب شده که خانم ها علاوه بر داشتن روتین پوستی، از بهترین دکتر پاکسازی پوست در تهران کمک بگیرند تا مانند کره ای ها از داشتن پوست زیبا محروم نشوند. اگر شما نیز می خواهید از راز زیبایی و شفافیت پوست کره ای ها مطلع شوید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات کسب کنید‌.

۵ راز زیبایی پوست کره ای ها

کره ای ها برای داشتن پوست بسیار لطیف و زیبا، برخی نکات را رعایت می کنند که در ادامه شما را با آن ها بیشتر آشنا خواهیم کرد:

۱ . دوش بخار صبحگاهی : بخار و ماساژ پوست را جوان می کند و کره ای ها آن را به درستی می دانند. آن ها هر روز صبح زیر دوش آب گرم یک نوازش سریع پوست را می دهند. همانطور که بخار منافذ را باز می کند، به تمیز کردن سایر ناخالصی ها نیز کمک می کند.

۲ . استفاده از زغال چوب : زغال چوب به عنوان یک ماده شگفت انگیز برای پوست تبلیغ و توزیع می شود. برای از بین بردن جوش های سر سیاه نیز می توان به آن اعتماد کرد. اما آیا مطلع هستید که این کره ای ها هستند که ماسک صورت را دارند و خودشان این ماسک را ساخته اند. شما می توانید با کمک این مواد دانه های سرسیاه را از بین ببرید و جوش های سر سفید را در یک زمان حذف کنید.

۳ . مصرف آب برنج : آب برنج به دلیل خواص بسیار زیادی که با خود به همراه دارد، مورد توجه مردم کره قرار گرفته است. این ماده موجب کنترل منافذ می شود، پوست را تسکین می دهد، از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می کند.

۴ . استفاده از ماسک های شبانه : در طول روز برای پوست مشکلاتی ایجاد می شود، به همین دلیل شب ها بهترین فرصت برای آبرسانی به پوست است. کره ای ها هر شب از کرم و ماسک های برسان استفاده کنند. پس شما هم هر شب به صورت خود ماسک بزنید تا صبح فقط با شستن با آب، پوست تمیز و شفاف داشته باشید.

۵ . تمیز کردن پوست : کره ای ها صورتشان را با روغن پاک کننده پاک می کنند و سلول های پوست را لایه برداری می کنند و پوست را نرم و تمیز می کنند. از این شما نیر باید پس از استفاده از روغن روی صورت و گردن، روغن را با یک ماسک یا یک تکه پنبه نرم از روی صورت پاک کنید. این روغن ها بهترین گزینه برای پاک کردن آرایش هستند.

آیا کره ای ها جوش نمی زنند؟

این درست نیست که کره ای ها اصلا جوش نمی زنند. افرادی که ما بیشتر از کره ای ها می بینیم، سلبریتی ها در این برنامه هستند که آن ها انواع آرایش را روی صورت و پوست خود می زنند. آکنه بیشتر در پوست های چرب یا مختلط دیده می شود. داشتن این نوع پوست باعث آکنه می شود که به ندرت می توان یک فرد کره ای را با آکنه صورت مشاهده کرد.

آیا کره ای جوش می زنند؟

روتین پوستی شبانه کره ای ها

همانطور که می دانید کره ای ها به داشتن پوست زیبا بسیار اهمیت می دهند و سعی می کنند برای شب نیز به پوست خود اهمیت دهند. برخی از روتین های پوستی شبانه را در ادامه برای شما شرح خواهیم داد:

  • از روغن های پاک کننده استفاده می کنند.
  • مجدداً برای پاکسازی پوست از یک شوینده مبتنی بر روغن روی پوست استفاده می کنند‌
  • پوست را لایه برداری می کنند. (این کار باید ۱ یا ۳ بار در هفته بسته به نوع پوست انجام شود.)
  • تونر را روی پوست خود می زنند.
  • آن ها از یک نوع سانس مخصوص پوست کره ای ها، بر روی پوست می مالند.
  • از آمپول مراقبت از پوست استفاده می کنند.
  • پوستشان را با سرم می شویند تا به PH پوستشان کمک کنند.
  • از ماسک ورقه ای استفاده می کنند.
  • هر شب کرم دور چشم می زنند.
  • در انتهای شب از یک لایه بردار یا کرم شب استفاده می کنند.

سبک زندگی کره ای ها برای داشتن پوست زیبا

کره ای ها علاوه بر این که از ماسک های مختلفی استفاده می کنند، دارای سبک زندگی بسیار خوبی هستند که کمک شایانی به داشتن پوست زیبا می کنند. در ادامه شما را با برخی نکات مربوط به سبک زندگی کره ای ها آشنا خواهیم کرد:

هرگز به صورت خود دست نمی زنند : آن ها اصلا به صورت خود بی دلیل دست نمی زنند زیرا منجر به بروز جوش های مختلف می شود‌ در این صورت آلودگی های دست به پوست منتقل می شود.

رو بالشت خود را مرتبا تعویض می کنند : آن ها هر چند مدت یکبار کاملا به صورت روتین، رو بالشتی خود را تعویض می کنند تا آلودگی های پارچه به پوستشان منتقل نشود.

رژیم غذایی مدیترانه ای دارند : آن ها سعی می کنند ار سبزیجات، روغن زیتون و غلات بیشتر در طول روز استفاده کنند.

استفاده از شیربادام : کره ای از شیر گاو کمتر استفاده می کنند و سعی دارند که در طول روز از شیر بادام در طول روز مصرف کنند.

پاستا و برنج کمتر می خورند : آن ها سعی می کنند برای وعده های غذایی خود از برنج سفید، پاستا و..‌. کمتر مصرف کنند.

سبک زندگی کره ای ها برای داشتن پوستی زیبا

کلام آخر

همان‌گونه که می دانید، پوست زیبا و بشاش کره ای ها مورد توجه تمام مردم جهان قرار گرفته است و دلیل آن، رعایت نکات بسیار مهم و داشتن روتین روزانه و شبانه است. از این رو خانم های ایرانی نیز به دنبال دانستن این نکات هستند تا در طول شبانه روز از آن ها استفاده کنند‌ و همچنین از دکتر پوست کمک بگیرند. به دلیل افزایش میزان تقاضا، در این مقاله شما را با برخی از این نکات و روتین ها آشنا کردیم.

از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون هستیم، در صورتی که هرگونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با این موضوع دارید، می توانید ار طریق سایت با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×