معرفی کسب و کار

راهنمای خرید قاب گوشی

دی ۲۳, ۱۴۰۲ 3۰72

در دنیای امروزه و پر از فناوری‌های پیشرفته، گوشی هوشمند به یکی از ابزارهای ضروری در زندگی ما تبدیل شده است. اما آیا شما تا به حال به فکر محافظت از گوشی خود در برابر خطرات مختلف بوده‌اید؟
قاب گوشی می‌تواند به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای محافظت از گوشی هوشمند شما عمل کند. قاب ها انواع مختلفی دارند که نسبت به کارایی مورد نیازتان میتوانید بهترین مدل را انتخاب و تهیه کنید. در این مقاله، راهنمای خرید قاب گوشی را برای شما توضیح خواهیم داد.

قاب گوشی فروشگاه جیج استور

اندازه و مدل گوشی

اولین قدم در خرید قاب ایفون تعیین مدل و اندازه دقیق گوشی شماست. آیفون‌ها به اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند و هر قاب به‌صورت خاص برای مدل و اندازه هر مدل از آیفون طراحی می‌شود. به عنوان مثال قاب ایفون ۱۳ با دیگر مدل های آیفون کامل متفاوت است پس اطمینان حاصل کنید که قابی که انتخاب می‌کنید با آیفون شما سازگار باشد.

 جنس و مواد استفاده شده در قاب

مواد ساخت قاب نقش مهمی در مقاومت و زیبایی آن ایفا می‌کند. قاب‌ها معمولاً از موادی مانند پلاستیک، سیلیکون، چرم، فلز یا ترکیباتی از این مواد ساخته می‌شوند. هر کدام از این مواد ویژگی‌ها و زیبایی‌های خاصی دارند. مثلاً قاب‌های چرمی به آیفون شما ظاهری شیک می‌بخشند، در حالی که قاب‌های متالیک به آیفون شما استحکام و حفاظت بیشتری ارائه می‌دهند. انتخاب مواد ساخت بستگی به سلیقه و نیازهای شما دارد.

 حفاظت از صفحه نمایش:

یکی از مهمترین وظایف قاب آیفون، حفاظت از صفحه نمایش آن است. برخی از قاب‌ها صفحه نمایش را از ضربه‌ها و خطوط محافظت می‌کنند. برای حفاظت کاملتر، ممکن است بخواهید یک قاب با صفحه نمایش چرخشی یا قاب‌های دو لایه انتخاب کنید.

قاب آیفون فروشگاه جیج استور

ست کردن گوشی با دیگر لوازم جانبی

یکی از مزایای قاب گوشی ست کردن طرح و مدل قاب با دیگر لوازم جانبی شماست و یکی از بهترین مزایای آن قابلیت ست کردن رنگ قاب با رنگ کاور ایرپاد است و شما میتونین قاب ایرپادتون رو با قاب گوشیتون هم رنگ و ست کنید.

انواع قاب گوشی آیفون

قاب های ضدضربه

اگر به دنبال یک قاب محافظ مقاوم و با کیفیت هستید، قاب های ضدضرب گزینه ای عالی هستند. این قاب ها از مواد مقاومی ساخته شده‌اند که گوشی شما را در برابر ضربات و سقوط‌های ناگهانی محافظت می‌کنند. همچنین، طراحی زیبا و نازک آن‌ها از دیگر مزایای این نوع قاب‌هاست.

 قاب های چرمی

اگر به دنبال یک قاب با طراحی شیک و خاص هستید، قاب‌های چرمی با کیفیت گزینه‌ی عالی‌ای هستند. این قاب‌ها اغلب دست‌ساز و از چرم با کیفیت ساخته می‌شوند. آنها به آیفون شما یک لمسه لوکس می‌دهند و در عین حال آن را محافظت می‌کنند.

قاب سیلیکونی

قاب های سیلیکونی در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند و اگر تمام بدنه گوشی را بپوشانند می توانند به خوبی از گوشی شما محافظت کنند، اما مقاومت زیادی در برابر ضربه ندارند و در برابر خط و خش مقاومت بیشتری دارند. اکثر قاب های سیلیکونی در دست احساس خوبی دارند زیرا کوچک و بسیار سبک هستند، بنابراین وزن گوشی را احساس نخواهید کرد.

قاب ژله ای

قاب های گوشی ژله ای یا شفاف رایج ترین و ارزان ترین قاب های موجود در بازار هستند که به دلیل مواد پلاستیکی محافظت خوبی در برابر خط و خش دارند. قاب ژله ای به وزن گوشی اضافه نمی کند و ظاهر گوشی شما را تغییر نمی دهد.

قاب فانتزی

همانطور که از نام این قاب ها پیداست، قاب های فانتزی رنگ های شاد یا طرح های منحصر به فرد و انتزاعی دارند. به همین دلیل استفاده از قاب های گوشی فانتزی می تواند از نظر طرح و رنگ بسیار متفاوت باشد. از طرح‌ها و کارتون‌های کودکانه گرفته تا طرح‌های ایموجی و طرح‌های لباس، طراحی پشتی یکی از محبوب‌ترین قاب‌های گوشی دخترانه است.

قاب آیفون فروشگاه جیج استور

جمع بندی:

فروشگاه اینترنتی جیج استور توانسته انواع قاب گوشی مناسب برای مدل های مختلف گوشی را عرضه نماید. فروشگاه جیج استور این بار قصد دارد قاب های باکیفیت را با تخفیف های ویژه و باورنکردنی به فروش برساند. فقط کافی است وارد فروشگاه شوید تا از قیمت ها شگفت زده شوید.
در این فروشگاه اینترنتی بزرگ چندین مدل قاب گوشی با طیف رنگی و مدل های مختلف ارائه شده است که علاوه بر این موارد می توانید قاب گوشی سامسونگ و قاب گوشی شیائومی انواع لوازم جانبی گوشی که در هیچ فروشگاهی یافت نمی شود را با قیمت های ویژه خریداری کنید. تخفیف های باور نکردنی فروش قاب گوشی با کیفیت با تخفیف ویژه در جیج استور باعث شده تا افرادی که قصد خرید قاب با کیفیت را دارند از این فرصت استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×