Images 1697549502 652E8Cbe187E9
معرفی کسب و کار

راهنمای خرید مبل استیل (سلطنتی)

مهر ۲۶, ۱۴۰۲ 7۰163

زمانی که برای خرید مبل اقدام می‌کنید با ۴ سبک مبل که شامل استیل، کلاسیک، راحتی و چستر است روبرو می‌شوید. در این نوشته که از سایت پرشین چوب می‌باشد قصد داریم با گفتن نکاتی در هنگام خرید مبل استیل (سلطنتی)، با اطلاعات بیشتری آن را انجام دهید.

راهنمای خرید مبل استیلدر دکوراسیون منزل، مبل شیک بسیار مهم است و جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص می‌دهد. اگر می‌خواهید طراحی منزل شما با مبل های استیل منحصر به فرد باشد، قبل از خرید باید به نکات مهمی مانند اجزای مبل، خاتم، پارچه، اسفنج و فوم استفاده شده، جنس چوب، بدنه مبلمان، ابعاد، پرداخت دقت کنید. توجه به قیمت، رنگ بندی و راحتی و جادو و ده ها فاکتور دیگر که تصمیم گرفتیم در راهنمای خرید مبل استیل از مجله چوب پرشین به شما بگوییم. پس با ما همراه باشید.

نکات مهم قبل از خرید مبل استیل

  • اگر مستاجر هستید و ممکن است هر سال منزل خود را عوض کنید، مبل استیلی را خرید کنید که جابجایی آن راحت باشد. در صورتی که مبل استیل شنا حجیم و بزرگ باشد در این جابجایی ها ممکن است آسیب ببیند.

خرید مبل استیل

  • حتما از متراژ و فضایی که به مبل می‌خواهید اختصاص دهید آگاه باشید. اگر فضایتان بزرگ است که هیچ در غیر اینصورت حتما قرار گرفتن مبل‌ها را شبیه سازی کنید.
  • مقدار بودجه‌ را برای خرید مبل مشخص کنید. با مشخص کردن بودجه خیلی از گزینه‌ها حذف می‌شوند.

در ادامه نیز می‌توانید به نکات زیر نیز توجه کنید:

جنس چوب

مهمترین عامل مبل‌ استیل جنس چوب است. اگر مبل شما بدنه محکم و جنس چوب خوبی نداشته باشد، عمر چندانی هم نخواهد داشت و به سرعت خراب و می‌شود.

حجم منبت کاری مبل استیل

هر چه مقدار منبت کاری مبل استیل بیشتر و پیچیده‌تر باشد، قیمت مبل استیل نیز بیشتر می‌شود.

خرید مبل استیل

فوم و اسفنج

هر چه از فوم و اسفنج با کیفیت‌تری در ساخت مبل استیل استفاده شده باشد قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مبل استیل لطفا به سایت پرشین چوب مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×