مهارت نوشتاری تصویر 1 Jpg
معرفی کسب و کار

راهنمای مهارت نوشتاری

دی ۴, ۱۴۰۲ 5۰264

آیا می خواهید مهارت نوشتاری خود را بهبود ببخشید؟ باید هر روز کمی نوشتن را تمرین کنید. در این راهنما یاد خواهید گرفت:

  • چرا باید به انگلیسی بنویسید؟
  • آنچه باید بنویسید.
  • نوشتن موضوعات و نحوه محدود کردن آنها
  • نکات و راهکارهایی برای نوشتن
  • سوالات رایج نوشتاری در امتحانات
  • واژگان مورد استفاده در نوشتن

چرا بنویسیم؟

C:\Users\Shiri\Desktop\Successful-Computer-Gadget-Digital-Close_1220-888.Jpg

در زبان مادری خودتان، احتمالاً مهارت خواندن قبل از مهارت نوشتن است. شما خواندن را یاد می گیرید و سپس نوشتن را یاد می گیرید. میزان مطالعه شما اغلب تعیین می کند که چقدر خوب بنویسید. به همین دلیل خواندن مکرر اهمیت دارد. همچنین باید انواع مختلف نوشتار را بخوانید و بشناسید. می دانید که خواندن مهم است، اما چرا باید یاد بگیرید که چگونه بنویسید؟

نوشتن به صورت مقدماتی، یک مهارت ضروری در زبان انگلیسی است. برای پر کردن فرم ها و درخواست ها باید بتوانید بنویسید. شما باید نحوه چاپ، دست نویسی و تایپ حروف انگلیسی را یاد بگیرید. مهارت های نوشتاری متوسط به شما امکان می دهد با دیگران در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. این مهارت، در دنیای آنلاین مهم است. مهارت نوشتاری پیشرفته به شما کمک می کند تا در امتحانات موفق شوید و شغل های بهتری پیدا کنید.

بیشتر بخوانید : رایتینگ انگلیسی (افزایش مهارت Writing + معرفی منابع رایگان)

خوب نوشتن به زبان خارجی، نیاز به مهارت و تمرین دارد. تولید یک زبان خارجی در قالب خوانا بسیار مفید است. شما می توانید افکار و نظرات خود را به بیش از یک زبان بیان کنید. بسیاری از افراد دیگر در جهان اکنون می توانند شما را درک کنند! نمونه های نوشتاری خود را نگه دارید تا بتوانید در طول سال ها به آنها نگاه کنید. اگر سخت کار کنید و پشتکار داشته باشید، پیشرفت شما بسیار محسوس خواهد بود. برای کسانی که پشتکار داشته باشند و تمرین کنند، همیشه جایی برای پیشرفت وجود خواهد داشت.

در اینجا برخی از دلایل خاص، که باعث تشویق زبان آموزان به نوشتن زبان انگلیسی می شود، آورده شده است:

  • مانند خواندن، نوشتن هم کاری است که می توانید به تنهایی انجام دهید.
  • بر اساس نوشته خود، می توانید میزان اشتباه داشتن نوشته ی خود را ارزیابی کنید و درست نوشتن را یاد بگیرید. معلمان به راحتی می توانند اشتباهاتی را پیدا کنند که شما باید روی آنها کار کنید.
  • نوشتن لذت بخش و آرامش بخش است. جنبه خلاقیت خود را به زبانی جدید نشان دهید.
  • مهارت نوشتاری خوب، نشان دهنده سطح بالای زبان انگلیسی شما است. شما ساعت های زیادی را صرف مطالعه زبان کرده اید. وقت آن است که نشان دهید با آن چه کاری می توانید انجام دهید!
  • نوشتن افکارتان، به شما کمک می کند تا تکلیف آنها را روشن کنید. این کار، قبل از ارائه مفید است. زیرا برای اینکه برای ارائه کنفرانس آمادگی کامل را داشته باشید، ابتدا باید داده و اطلاعاتی که قرار است بیان کنید را بنویسید، و بعد آنها را آنقدر تمرین کنید که کاملا به آن مطالب مسلط شوید.
  • نوشتن به شما این امکان را می دهد که به طور فعال از واژگان، عبارات و دستور زبان انگلیسی جدیدی که یاد گرفته اید استفاده کنید. اگر از آن استفاده نکنید، آن را فراموش خواهید کرد.
  • نوشتن بعد از خواندن چیزی، نشان می دهد که آنچه خوانده اید را درک کرده اید.
  • نوشتن به زبان انگلیسی برای بسیاری از مشاغل ضروری است. بسیاری از موسسات دانشگاهی از شما می خواهند که مهارت نوشتاری انگلیسی خود را به آنها نشان دهید که ر چه سطحی قرار دارید.

چه بنویسیم؟

C:\Users\Shiri\Desktop\Unrecognizable-Businesswoman-Working-Office-Writing-Business-Plans-Her-Notebook_637285-89.Jpg

هر روز کمی نوشتن را تمرین کنید. اگر معلم ندارید، باید به خودتان انگیزه بدهید تا بنویسید. در اینجا انواع مختلفی از تمرین نوشتن وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

انشا: انواع انشاهای رایج عبارتند از: قانع کننده، توصیفی، مقایسه ای و روایتی.

پاسخ به سوالات درک مطلب: متنی را در سطح مناسب خودتان بخوانید. این متن، ممکن است یک مقاله، یک پست وبلاگ یا یک داستان باشد. سوالات خود را برای چه کسی، چه چیزی، کجا، چه زمانی، چرا، چگونه و ایده اصلی ایجاد کنید. سپس به سوالاتی که خودتان مطرح کرده اید، پاسخ دهید. شما همچنین می توانید این چالش را به کمک یک دوست انگلیسی زبان انجام دهید.

مقالات: آیا در چیزی تخصص دارید؟ آیا می توانید در مورد آن، به زبان مادری خود بنویسید؟ سعی کنید چیزی مشابه به انگلیسی بنویسید.

پست های وبلاگ: وقتی وبلاگ نویسی را شروع می کنید، هزاران زبان آموز و معلم زبان انگلیسی خواهید داشت. این افراد درک می کنند که شما یک یادگیرنده هستید. می توانید چالش های نوشتاری ماهانه را انجام دهید یا به موضوعات خودتان فکر کنید. می توانید تصمیم بگیرید که وبلاگ شما خصوصی باشد یا عمومی.

تمرینات نوشتن: سایت های مختلفی وجود دارند که دستورات نوشتن روزانه را ارائه می دهند. اینها ایده های سرگرم کننده و جالبی برای کمک کردن به شما هستند. نوشته خود را در یک دفترچه یادداشت یا یک صفحه آنلاین ثبت کنید.

بحث های گردهمایی: آیا همیشه نظرات قوی و مفیدی دارید؟ همزمان با به اشتراک گذاشتن افکار و نظرات خود در مورد سوالات و نگرانی های همسالان خود، نوشتن را تمرین کنید.

چت یا متن: پیام فوری راه خوبی برای تمرین انگلیسی غیررسمی است. شما باید به سرعت فکر کنید و تایپ کنید تا با مکالمه همراه باشید.

دیکته ها: با تمرین گوش دادن، مهارت های املا، نوشتن و تایپ خود را بهبود ببخشید. دیکته ها همچنین می توانند به شما در یادگیری واژگان جدید در موضوعات مختلف کمک کنند. شما همچنین می توانید دیکته را با یک دوست انگلیسی زبان تمرین کنید.

ایمیل: یک یا دو نفر که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند را انتخاب کنید و شروع به نوشتن ایمیل برای آنها کنید. قبل از دادن آدرس ایمیل خود، مطمئن شوید که به این اشخاص، اعتماد دارید.

گزارش کتاب: شامل خلاصه و نقد کتاب می شود. تعدادی از نقل قول های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید. یاد بگیرید که چگونه یک منبع را به درستی ذکر کنید.

داستان: اگر از نوشتن داستان لذت می برید، سعی کنید به زبان انگلیسی داستانی را بنویسید. چندین وب سایت و برنامه وجود دارد که تصاویری را برای کمک کردن به شما ارائه می دهند. حتی می توانید در آخر، داستان خود را ویرایش کنید و در قالب یک کتاب الکترونیکی منتشر کنید.

شعر: نوشتن شعر راهی عالی برای تمرین واژگان است.

گفتگو: مکالماتی که در اطرافتان می شنوید را بنویسید و تمرین کنید. استفاده از عبارات و اصطلاحات غیررسمی در نوشتن بسیار اهمیت دارد که حتما آن را هم تمرین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×