36Cbea8D 3De4 40F2 951F 7119B8B8B4Cd
دکوراسیون

معرفی ۵ مورد از بهترین برند رنگ پلی اورتان ایرانی و خارجی

تیر ۲۷, ۱۴۰۲ 4۰265

در دنیای پیچیده و رنگارنگ صنعت رنگ، انتخاب مناسب‌ترین برند و نوع رنگ برای کاربردهای مختلف از اهمیت بسزایی برخوردار است. یکی از انواع رنگ‌هایی که به‌شدت در صنعت مورداستفاده قرار می‌گیرد، رنگ پلی اورتان هستند. انتخاب بهترین برند رنگ پلی اورتان نیازمند شناخت کافی در مورد برندهایی است که این رنگ را تولید می‌کنند و در این مطلب می‌خواهیم این موضوع را به طور کامل بررسی کنیم.

970Fe936 A497 43Ac 9Df6 7810F93D4C20

این نوع رنگ به دلیل خواص منحصربه‌فردی که دارد، از جمله مقاومت بالا در برابر خوردگی، رطوبت، انعطاف‌پذیری و دوام، به طور گسترده‌ای در بسیاری از صنایع کاربرد دارد.

هدف اصلی این است که با بررسی و تحلیل ویژگی‌ها، کاربردها و عملکرد برندهای مختلف رنگ پلی‌اورتان، به شما کمک کنیم تا انتخابی مناسب و مطمئن برای پروژه‌ها و کاربردهای خود داشته باشید.

در انتها شما قادر خواهید بود تا بهترین برند رنگ پلی‌اورتان را برای کاربردهای خود انتخاب کنید. پس همراه ما باشید و برای کسب اطلاعات بیشتر و جامع‌تر در این زمینه، این مقاله را به اتمام برسانید.

کاربردهای رنگ پلی اورتان

اگر بخواهیم به سؤال رنگ پلی اورتان چیست، پاسخ دهیم، باید این گونه بیان کنیم که:

“رنگ پلی اورتان، رنگی است بر پایه پلیمر که کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارد. این رنگ مقاومت بالایی داشته و می‌تواند در شرایط دشوار دوام و استقامت بالایی داشته باشد.”

همان‌طور که اشاره کردیم، این رنگ کارایی‌های بسیاری دارد و ازاین‌رو است که محبوبیت بالایی به دست آورده است. در ادامه می‌خواهیم چند مورد از کاربردهای بهترین رنگ پلی اورتان را مورد بررسی قرار دهیم:

  • رنگ‌آمیزی سطوح چوبی
  • رنگ‌آمیزی قطعات خودرو
  • رنگ‌آمیزی اسکله‌ها و سکوهای نفتی
  • استفاده در پالایشگاه‌های پتروشیمی
  • رنگ‌آمیزی تمامی سطوح فلزی مانند عرشه کشتی یا پل‌های عابر پیاده
  • رنگ‌آمیزی ماشین‌آلات کشاورزی
  • استفاده به‌عنوان رنگ کف‌پوش بیمارستان‌ها یا مراکز بهداشتی

بهترین برند رنگ پلی اورتان ایرانی

36Cbea8D 3De4 40F2 951F 7119B8B8B4Cd

زمانی که می‌خواهید رنگ پلی اورتان را تهیه کنید، باید پارامترهای بسیاری را مدنظر داشته باشید که بی شک یکی از مهم‌تری‌شان، انتخاب بهترین برند رنگ پلی اورتان خواهد بود. خوشبختانه برندهای بسیار در فروشگاه رنگ تهران عرضه می‌شوند که شما می‌توانید مناسب‌ترینشان را باتوجه‌به نیازها و انتظاراتتان انتخاب کنید.

به همین منظور در ادامه مطلب می‌خواهیم بررسی کنیم که بهترین برندهای رنگ پلی اورتان ایرانی کدام‌اند؟

رنگین زره

یکی از بهترین برندهای رنگ پلی اورتان فعال در داخل کشور، برند رنگ رنگین زره است که عمدتاً محصولاتی برای صنایع بزرگ تولید می‌کند. این شرکت صنعتی – شیمیایی از سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را آغاز کرد و هدف اصلی آن تولید پوشش‌های حفاظتی بوده است.

رنگین زره دارای گواهینامه‌های ISO 9001، ISO14001، ISO8001 و ISO TS 29001 از شرکت TUV NORD است. این برند در زمینه تولید رنگ‌ها پودری، دریایی و صنعتی رشد بسیار زیاد داشته و امروزه بخش بزرگی از صنایع بزرگ داخلی را برطرف می‌کند.

رنگین زره در راستای تأمین کالاهای خاص و بسیار باکیفیت از سال ۲۰۰۸ موفق به کسب نمایندگی انحصاری فروش و خدمات محصولات شرکت HEMPLE دانمارک در ایران شد.

گیتی آسا

شروع فعالیت تخصصی این شرکت از سال ۱۳۶۹ بود و به‌طورکلی محصولات این برند را می‌توان در پنج دسته قرار داد که شامل رنگ‌های صنعتی، دریایی، ساختمانی، کویل کوتینگ و رنگ‌های هوایی می‌شوند.

محصولات دیگر این شرکت شامل پوشش‌های اپوکسی، پلی اورتان، پوشش‌های کف، پوشش‌های مقاوم به حرارت، پوشش‌های صنایع هوایی، پوشش‌های ساحلی – فراساحلی – دریایی، پوشش حفاظتی مخازن و پوشش مناسب برای خطوط انتقال نفت و گاز می‌شوند.

همه این محصولات توسط شرکت مادر گیتی آسا و با سه زیرمجموعه به نام‌های GITI PAINT، GITI KCC و GITI ZETAGI عرضه می‌شوند.

روناس

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید رنگ و پوشش‌های حفاظتی در داخل کشور، برند روناس است. این شرکت در سال ظرفیت تولید ۳۴۶۰۰ تن انواع رنگ‌ها و پوشش‌ها را دارد. روناس یکی از برندهایی است که برای تولید محصولاتش به دانش روز و تجهیزات مدرن متکی است.

روناس در طی فعالیت ۵۰ساله خود به افتخارات بسیاری دست پیدا کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به انتخاب‌شدن به‌عنوان واحد نمونه صنعتی در سطح ملی از سمت وزارت صنعت و معدن در سال ۱۳۸۶ اشاره کرد.

بهترین برند رنگ پلی اورتان خارجی

33521Eb0 D488 4137 9E7D 0Dc33Eb1776E

در کنار برندهای داخلی، برندهای خارجی هم در بازار ایران حضور دارند که محصولاتشان از کیفیت بالایی برخوردار هستند. انتخاب بهترین رنگ پلی اورتان باید باتوجه‌به شناختی که از برندهای داخلی و خارجی به دست آورده‌اید، انجام گیرد.

باتوجه‌به این موضوع قصد داریم در ادامه این مطلب علاوه بر برندهای ایرانی، نام شرکت‌های خارجی که محصولات خوبی در ایران ارائه می‌دهند را هم بررسی کنیم.

والرسا

یکی از بهترین برندهای رنگ‌های پلی اورتان خارجی که در داخل ایران هم نمایندگی دارد، والرسا نام دارد. این برند سال‌های زیادی است که فعالیت می‌کند و کشور مبدأ آن اسپانیا است. والرسا امروزه بخشی از نیازهای بازار داخلی را تأمین می‌کند.

محصولات تولید شده توسط این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در تولید آن‌ها از تجهیزات مدرن استفاده می‌شود. به‌علاوه که محصولات والرسا پیش از عرضه به بازارهای جهانی، در آزمایشگاه‌های حرفه‌ای این برند مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا بازدهی خوبی در عمل داشته باشند.

گنج

برندهای خارجی از کشورهای مختلفی در بازار ایران رنگ پلی اورتان عرضه می‌کنند و یکی از بهترینشان، گنج است. این شرکت که در ترکیه شروع به کار کرده است، امروزه محصولات متنوعی از جمله رنگ پلی اورتان را به کشورهای دیگر صادر می‌کند.

نکته جالب در مورد شرکت گنج این است که برای اولین‌بار رنگ‌های پلی اورتان چوب را وارد ایران کرد. ازاین‌رو است که برند پنج در میان ایرانیان نامی شناخته شده دارد.

شما از کدام برند رنگ پلی اورتان استفاده می‌کنید؟

تا اینجا سعی کردیم تا بهترین برند رنگ پلی اورتان را باتوجه‌به ایرانی یا خارجی بودنشان معرفی کنیم. همچنین در انتها شما می‌توانید به‌راحتی به پرسش رنگ پلی اورتان چیست، پاسخ دهید. با درنظرگرفتن همه این اطلاعات برای خرید این رنگ شما دردسر بسیار کم‌تری خواهید داشت.

نکته مهم دیگری هم وجود دارد که همان انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید است. توصیه ما به شما، فروشگاه رنگ تهران است که به‌واسطه آن می‌توانید از محصولات برندهای مختلف رنگ پلی اورتان خرید کنید. همچنین فروشگاه رنگ تهران، نمایندگی رنگ روناس است و می‌توانید در صورت تمایل محصولات این برند را از رنگ تهران تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×