طراحی سایت
معرفی کسب و کار

شرکت طراحی سایت فروشگاهی ،شرکتی و خدمات سئو تفکربرتر

خرداد ۱۲, ۱۴۰۲ 3۰120

شرکت طراحی سایت تفکربرتر در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف خدمت رسانی به هموطنان عزیز در زمینه های سئو و تبلیغات در گوگل ، طراحی سایت و اپلیکیشن آغاز نمود .مجموعه تفکربرتر در پروژه های خود از بروز ترین تکنولوژی ها استفاده می کند. اگر شما در کسب و کاری فعالیت جدی دارید و قصد دارید از شبکه اجتماعی مورد نظرتان مهاجرت کنید امن ترین مقصد وبسایت شماست.

شرکت طراحی سایت تفکر برتر با چندین سال تجربه  میتواند طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی شما را با بالاترین کیفیت و به صورت کاملا اختصاصی انجام دهد. سفارش طراحی سایت فروشگاهی  وردپرسی و اختصاصی با بالاترین استاندارد ها و متناسب با الگوریتم های گوگل برای شما انجام میشود. همین حالا میتوانید با پشتیبانی تیم تفکر برتر تماس بگیرید تا اولین قدم برای ارتقا فروش خود را طی کرده باشید. رضایت و تایید مشتریان همیشه سر لوحه تیم تفکر برتر بوده است.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی و قیمت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی می تواند بهترین روش برای گسترش کسب و کارهای خرید و فروش اجناس باشد. ایجاد فروشگاه اینترنتی و آنلاین شاپ می تواند یکی از روش های کم هزینه و در عین حال قابل توسعه برای مجموعه باشد.

طراحی سایت فروشگاهی می تواند مزایایی همچون کاهش هزینه های جاری فروشگاه ، دسترسی به خرید آنلاین ، کسب اطلاعات از محصولات ، ایجاد گالری تصاویر متنوع از محصولات ، ایجاد فاکتور و انتخاب نوع روش های پرداخت و حمل نقل و … را داشته باشد.

برای طراحی سایت فروشگاهی ، امکانات متنوعی را می توان در نظر گرفت. همچنین لازم به ذکر است که قیمت فروشگاه اینترنتی با توجه به امکانات مورد نظر تغییر خواهد کرد. قیمت سایت فروشگاهی می تواند شامل طراحی اختصاصی قالب ، افزودن سیستم آمارگیری ، اتصال سیستم API به سایت ، فیلترگذاری بر روی محصولات سایت و … تغییر کند.

ایجاد قالب اختصاصی در طراحی سایت فروشگاهی می تواند باعث بهینه سازی رابط کاربری و تجربه کاربری سایت شده و استفاده از امکانات موجود در سایت را برای کاربران آسان سازد.

همچنین لازم به ذکر است که با طراحی سایت فروشگاهی می توانید یک سیستم چند فروشندگی نیز در فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کرده که علاوه بر فروش محصولات خود بتوان به سایر فروشندگان نیز امکان ارائه خدمات را بدهید.

تیم تفکر برتر با سال ها تجربه در راه اندازی فروشگاه اینترنتی و سایت فروشگاهی با طراحی رابط کاربری جذاب و گرافیکی توانسته است هم در میان شرکت های همکار و هم درنظر کاربران جایگاه برتری را کسب کند. برای اطلاع از قیمت سایت فروشگاهی می توانید به صفحه طراحی سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت تفکر برتر مراجعه کرده و جدیدترین لیست قیمت را مشاهده کنید.

خدمات سئو

خدمات سئو

شاید برایتان سوال باشد سئو چیست؟ زیرا افرادی هستتند که هنوز با مفهوم سئو آشنایی ندارند. به بیان ساده سئو به معنی ارتقا رتبه سایت شما در نتایج گوگل میباشد، انجام خدمات سئو تنها روش برای ارتقا سایت میباشد و نمیتوان زمان مشخصی را برای آن بیان کرد؛ چرا که با توجه به میزان سرچ کلمه کلیدی شما انجام خدمات سئو میتواند آسان یا دشوار باشد؛ اما غیر ممکن نیست.

مزایا سئو سایت

  • ارتقا رتبه شما در سرچ گوگل
  • کمترشدن هزینه تبلیغات برای سایت
  • افزایش فروش محصولات در سایت فروشگاهی
  • پیشرفت سایتتان در مقابل رقبا

و بسیاری از مزایای دیگر که میتوانید در سایت تفکر برتر آن را مشاهده نمایید.

انجام خدمات سئو سایت توسط تیم تفکر برتر

برای ارتقا رتبه سایت در سرچ گوگل در ابتدا باید از خدمات سئو سایت استفاده نمایید، افزایش بازدید و فروش بیشتر شما در گرو میزان رتبه شما میباشد، در زندگی امروزی بیشتر افراد برای انجام کارها و یا خرید محصولات در اولین قدم سرچ در گوگل را انجام میدهند؛ زمانی که شما از خدمات سئو استفاده نمایید سایتتان در نتایج اول مشاهده میشود به این صورت مخاطبان بیشتری به سایت مراجعه میکنند، در ادامه میتوانید انواع پکیج سئو تفکر برتر را مشاهده نمایید و سپس اقدام به دریافت خدمات سئو کنید.

قیمت انواع پکیج سئو

تیم تفکر برتر برای شما ۳ نوع پکیج سئو متفاوت در نظر دارد که میتوانید بین آن و با توجه به نوع سایت خود یکی را انتخاب نمایید، هر یک از این پکیج ها خدمات متفاوتی را به شما ارائه میدهد، شما میتوانید برای اطلاع از قیمت سئو تفکر برتر به سایت ما مراجعه نمایید.

تیم تفکر برتر در نظر دارد با ارائه انواع پکیج سئو با امکانات و ویژگی های فوق العاده به همراه پشتیبانی یک ساله؛ همواره شما را در پیشرفت روز افزون همراهی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×