شلوار مام استایل
معرفی کسب و کار - دنیا مد و لباس

اصول ست کردن شلوار مام استایل با مانتو تابستانی

اسفند ۲۹, ۱۴۰۱ 5۰274

در بین مدل های مختلفی که از شلوار زنانه در بازار عرضه می شوند، شلوار مام استایل، با داشتن مدل و برش منحصر به فرد، مورد استقبال قرار گرفته است. ست کردن شلوار مام استایل با مانتو تابستانی، شاید در نگاه اول کار دشواری به نظر برسد، اما اگر اصول ست کردن این دو لباس زنانه را به خوبی بدانید، می توانید به راحتی استایل جذابی را برای تابستان خود داشته باشید.

به طور کلی شلوار های مام استایل به دلیل داشتن فرم و مدل اسپرت، بیش تر برای استایل های کژوال مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، مدل های مختلفی از خانواده شلوار مام استایل در بازار وجود دارد که لازم است بر اساس فرم اندام خود، متناسب ترین آن ها را خریداری کنید.

شوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل به مدلی از شلوار ها گفته می شود که از جنس پارچه جین یا لی دوخته می شوند و تا حدودی ضخیم هستند. این شلوار ها به صورت گشاد و با فاق بلند تولید می شوند.

شلوار های مام استایل، در گذشته نیز جزو شلوار زنانه های ترند به حساب می آمدند که پس از مدت ها نیز دوباره وارد چرخه مد و پوشاک شده اند. البته شلوار های مام قدیمی تفاوت های به نسبت کوچکی با مدل های امروزی دارند. این تفاوت شامل تا خوردن پاچه شلوار های مام جدید می شود که باعث زیبا تر شدن و جذابیت بیش تر استایل می گردد. با این حال، بسیاری از خانم ها از شلوار های مام برای ساخت ست زنانه استفاده می کنند و به منظور تکمیل کردن استایل خود با این مدل شلوار، از تیشرت و یا شومیز کمک می گیرند!

جالب است بدانید که شلوار های مام استایل در گذشته مورد تمسخر واقع می شدند. اما امروزه به عنوان یک آیتم از استایل، مورد توجه خانم ها قرار گرفته اند. فاق این شلوار ها به گونه ای طراحی شده است که با پوشیدن آن، گودی کمر پوشانده می شوند.

شلوار مام استایل

در صورتی که فرم اندام شما ساعت شنی است، توصیه می کنیم حتما چند رنگ از شلوار مام استایل را در کمد لباس های خود داشته باشید. چرا که با پوشیدن این مدل شلوار، پایین تنه شما صاف و بلند نشان داده می شود. ضمن این که جیب های بزرگ و مشخص در پشت شلوار مام، از نشانه های بارز این مدل شلوار ها به شمار می آیند.

ست کردن مانتو شومیزی با شلوار مام استایل

شلوار های مام استایل نیز مانند شومیز ها کاربرد های بسیاری در ساخت استایل دارند. علاوه بر این که با هر فرم اندامی سازگار می شوند، لباس های راحتی نیز به شمار می آیند. ساختن ست زنانه با شلوار مام و مانتو زنانه شومیزی، فکر خوبی به نظر می رسد و یک استایل کاملا اسپرت را برای شما ایجاد می کند.

در صورتی که تمایل دارید در استایل خیابانی خود راحت باشید، پوشیدن مانتو شومیزی با شلوار مام استایل را پیشنهاد می دهیم. برای تکمیل کردن این استایل تابستانی، می توانید یک جفت صندل چرم را انتخاب کنید تا بیش از پیش در روز های گرم تابستان بدرخشید!!

استایل کردن مانتو عروسکی با شلوار مام استایل

برای داشتن یک استایل خیابانی عالی، پوشیدن مانتو عروسکی به همراه شلوار مام استایل می تواند گزینه ایده آلی به نظر برسد. شلوار مام فیت نیز با مانتو زنانه مدل عروسکی، ترکیب بی نهایت جذابی محسوب می شوند.

در صورتی که قد بلندی دارید، توصیه می کنیم از ترکیب کردن این دو آیتم هراس نداشته باشید و رنگ های مختلفی را برای دیگر آیتم های استایل خود مانند تیشرت، شومیز، شال و حتی اکسسوری انتخاب نمایید.

ست زنانه ای که از ترکیب شلوار مام استایل با مانتو عروسکی ایجاد می شود، می تواند از دو رنگ مکمل مانند آبی کاربنی و یا زرد یا حتی رنگ های پاستلی تشکیل شده باشد که همگی برای استفاده در فصل تابستان گزینه های ایده آلی به شمار می آیند.

ترکیب شلوار مام استایل با مانتو بلند و جلو باز

با این که شلوار مام استایل با مانتو زنانه که قد کوتاهی دارد، جذابیت خیره کننده ای را ایجاد می کند، اما اگر جزو افراد قد بلند هستید، به شما پوشیدن شلوار مام استایل را با مانتو اسپرت بلند و جلو باز پیشنهاد می دهیم. با توجه به مدل های مختلف مانتو های جلو باز، می توان از هر رنگ و طرحی برای ست کردن با شلوار زنانه مام استایل استفاده نمود.

برای تکمیل کردن این استایل، پوشیدن شومیز زنانه جلو بسته را پیشنهاد می دهیم که مقداری از آن را داخل شلوار قرار داده باشید. هم چنین یک جفت کتانی سفید و یا یک جفت کفش تخت روزمره می تواند جذابیت ترکیب شدن این آیتم ها را دو چندان کند!

ست کردن مانتو زنانه اسپرت با شلوار مام استایل

شلوار مام استایل دلخواه خود را از کمد لباس ها بیرون بیاورید و با هر یک از مانتو های اسپرتی که دوست دارید ترکیب کنید. این استایل زنانه با مانتو اسپرت رنگ روشن می تواند به جوان تر دیده شما کمک کند.

مانتو زنانه

اگر به دنبال یک تیپ تابستانه برای روز های گرم و پر حرارت این فصل هستید، به شما ترکیب شلوار مام استایل و یا مام فیت را با این مدل از مانتو زنانه می دهیم. هم چنین همراه کردن یک تیشرت اسپرت ساده به رنگ مشکی یا سفید می تواند استایل شما را خیره کننده تر کند.

استایل مانتو کتی با شلوار مام استایل

اگر برای یک میهمانی یا قرار رسمی آماده می شوید، پوشیدن شلوار مام استایل به همراه مانتو زنانه کتی، برای این موقعیت گزینه بسیار ایده آلی به شمار می آید. پوشیدن یک جفت صندل چرمی به همراه این مدل مانتو و همراه کردن این آیتم ها با شلوار زنانه مام استایل، ست زنانه جذابی را برای شما ایجاد خواهد کرد که خودتان از زیبایی خیره کننده آن متحیر خواهید ماند!

اگر تمایلی به پوشیدن صندل تخت ندارید، به شما یک جفت صندل پاشنه بلند را پیشنهاد می دهیم. فراموش نکنید که شلوار زنانه مام استایل به راحتی با کفش های مختلف هماهنگ می شود و ترکیب این آیتم ها با شومیز زنانه جلو بسته، زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد.

البته پوشیدن کراپ های تک رنگ و بدون هیچ طرحی می توانند گزینه های جذابی باشند. این کاملا به شما و سلیقه تان بستگی دارد. تعلل نکنید، آیتم های مختلف را کنار یکدیگر قرار دهید و متناسب ترین آن ها را بر اساس فرم اندام خود بپوشید!

معجزه شلوار مام استایل و کتانی

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، شلوار زنانه مام استایل به راحتی با هر کفشی هماهنگ می شود. در ساده ترین و راحت ترین حالت، پوشیدن یک جفت کتانی و یا اسنیکرز را به شما پیشنهاد می دهیم. اما لازم است بدانید که این سبک از کفش ها برای موقعیت های غیر رسمی و قرار های دوستانه، گزینه های مناسبی به شمار می آیند.

اما اگر در حال آماده شدن برای یک موقعیت رسمی هستید، کفش های پاشنه بلند را از کمد بیرون بیاورید و با این مدل شلوار زنانه ترکیب کنید. کفش هایی که پاشنه پهن دارند نیز برای ست شدن با شلوار مام استایل انتخاب های مناسبی محسوب می شوند.

پوشاک زنانه

فراموش نکنید که بر اساس مدل مانتویی که به تن کرده اید، باید سایر آیتم ها مانند شومیز، تیشرت، کراپ و یا حتی پیراهن را به درستی و هماهنگ با آن انتخاب نمایید. در غیر این صورت نتیجه استایل شما چیزی جز آشفتگی و شلختگی ظاهرتان نخواهد بود!

حال اگر تصمیم دارید تا آیتم ها و لباس های جدیدی را به کمد خود اضافه کنید تا بتوانید در زمان پوشیدن شلوار مام استایل از آن ها استفاده نمایید، توصیه می کنیم مدل های متنوع فروشگاه سنسی شاپ را مشاهده نمایید. این فروشگاه با گردآوری ترند ترین و به روز ترین مدل های لباس زنانه، سعی کرده است شرایط ایده آلی را برای خرید و همین طور جلوگیری از اتلاف وقت شما در میان فروشگاه های شهر بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×