برند لالیک
معرفی کسب و کار

بهترین عطر های لالیک

دی ۱۱, ۱۴۰۱ 3۰165

لالیک مشکی,لالیک لامور,لالیک آمیتیس,برند لالیک,عطر اورجینال,عطر شرکتی

خرید عطر می‌تواند از مهم‌ترین دغدغه افراد باشد چراکه این محصول کاربردی، تاثیر زیادی روی مخاطب شما خواهد داشت. اینکه هر فرد با ورود به محیط‌ کاری، خانه، قرار با دوستان و… بوی خوب و ملایمی دهد باعث ایجاد حس خوب در سایرین شده و از این رو انتخاب عطری مناسب با بهترین بو بسته به سلیقه اشخاص می‌تواند کمی مشکل باشد. در بین عطرهای موجود در بازار برند لالیک با تولید انواع عطرهای خوش‌بو که از ماندگاری بالایی نیز برخوردارند توانسته جایگاه خوبی برای خود به‌ دست آورد. اگر شما نیز از دوست‌داران این برند هستید یا علاقه‌مند به آشنایی کامل با آن می‌باشید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی کامل با برند لالیک

خیلی از ما، با شنیدن نام لالیک تنها چیزی که در ذهنمان نقش می‌بندد عطرهای خوش‌بو و باکیفیت است. اما بهتر است کمی بیشتر با لالیک آشنا شوید. این کمپانی فرانسوی در ساخت انواع شیشه، لوازم تزئینی، عطر، جواهرات و به‌طور کلی کارهای هنری فعالیت دارد.

نام این برند از بنیان‌گذار آن به اسم رنه لالیک گرفته شده که از سال ۱۸۸۸ با جواهرسازی و تولید محصولات شیشه‌ای کار خود را آغاز کرد. از مهم‌ترین دست‌آوردهای این شرکت در کنار ساخت جواهرات و… تولید شیشه عطرهای لوکس و زیبا بود که باعث محبوبیت بیشتر و خرید عطر لالیک در بین افراد شد.

اولین عطری که از کمپانی لالیک رونمایی و روانه بازار شد در سال ۱۹۳۱ تولید و به فروش قابل توجهی نیز رسید. اما عمده محبوبیت عطر لالیک و اوج معروفیت آن به سال ۱۹۹۴ و عطری که توسط پسر رنه تولید شد برمی‌گردد.

در کنار کیفیت، رایحه و ماندگاری که عطرهای لالیک دارند، طراحی‌ منحصر به‌فرد و فرم لاکچری شیشه‌ی آن باعث شد تا از همان ابتدا این برند کاملا لوکس و سلطنتی به‌شمار آید. این کمپانی در حال حاضر توسط نوه رنه لالیک مدیریت می‌شود.

معرفی بهترین عطرهای لالیک زنانه

این برند انواع متفاوتی از عطرهای زنانه با رایحه‌های متفاوت تولید کرده که تعدادی از آنها در بین بانوان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. برای خرید عطر باید با ویژگی و رایحه هرکدام آشنایی بیشتری پیدا کنید. ما در ادامه به معرفی چند عطر برتر از برند لالیک پرداخته‌ایم:

ادوپرفیوم لالیک آمیتیس بنفش

عطر لالیک آمیتیس در سال ۲۰۰۷ تولید و در زمانی کوتاهی به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. همچنین نسخه جدیدتری از آن در سال ۲۰۱۴ با رنگ روشن‌تر و طراحی جذاب‌تری با نام تجاری لالیک آمیتیس اکلت روانه بازار شد.

در ارتباط با رایحه این عطر می‌توان گفت اولین بویی که از لالیک آمیتیس استشمام می‌شود ترکیبی از میوه‌های گلابی، انگور فرنگی سیاه و تمشک است. این بو بسیار خاص و پر از احساس خوب بوده که البته بعد از گذشت مدتی جای خود را با رایحه میانی عطر که شامل ترکیبی از گل‌های رز، مگنولیا و رز صدتومانی است، عوض می‌کند.

بوی گل موجود در این عطر می‌تواند آرامش خاطر و نوازش روح شما را به همراه داشته باشد. در آخر نیز لالیک آمیتیس با گذشت زمان طولانی رایحه پایانی خود را نشان می‌دهد که شامل ترکیبی از گل بنفشه، توت سیاه، مشک و ترشک است. این رایحه نیز باعث افرایش آرامش و تمرکز شما خواهد شد.

لالیک آمیتیس

ادوپریوم لالیک لامور

اگر علاقه‌مند به خرید عطر با رایحه خنک و شیرین هستید انتخاب لالیک لامور که در سال ۲۰۱۳ تولید شده می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.  این عطر توسط ناتالی لورسن و با استفاده از عصاره‌هایی مانند: گل مریم، گل یاس، چوب صندل سفید، بهارنارنج و سدر تولید می‌شود. با اسپری کردن این عطر و به‌دلیل وجود رایحه‌ی گل‌های معطر و عامه‌پسند در آن حسی شبیه به وارد شدن به یک گل‌فروشی یا رفتن به باغ به شما دست می‌دهد.

از آنجایی که ترکیبات فوق باعث احساس خنکی و شیرینی در عطر شده استفاده از آن برای فصل‌های گرم پیشنهاد می‌شود.

لالیک لامور

ادوپرفیوم لالیک ساتین

این عطری با رایحه ملایم و شیرین است که مانند بسیاری از عطرهای برند لالیک توسط ناتالی لورسن طراحی و در گروه بویایی شرقی چوبی قرار گرفته است. باتوجه به رایحه آن بهترین فصل استفاده از ساتین می‌تواند پاییز و زمستان باشد.

همچنین خرید عطر لالیک ساتین، گزینه خوبی برای قرارهای رسمی یا نیمه‌رسمی است. رایحه‌ی این عطر برگرفته از عصاره یاس، وانیل، نعناع، گل آفتاب‌پرست، دانه توکا و خس‌خس بوده که ترکیبی از بوهای گرم وخنک و همچنین تلخ و شیرین است. این تضادها باعث ایجاد تعادل و رایحه بی‌نظیری در عطر لالیک ساتین می‌شود.

 ادوپرفیوم لالیک لیونگ

لالیک لیونگ در سال ۲۰۱۵ تولید شده و با ترکیب رایحه‌ی مشک و گل فام چوبی توانست خیلی زود در دل افراد مختلف جا باز کند. اولین رایحه‌ای که از این عطر به مشام می‌رسد ترکیبی از ترنج، نعنا و لوندر است. سپس با گذشت مدت زمانی، رایحه میانی آن که ترکیبی از بوی زنبق، جوز هندی، رز و فلفل است خود را نشان می‌دهد.

رایحه پایانی که با گذشت مدت زمان طولانی‌تری استشمام می‌شود ترکیبی از لابدانیوم، خس‌خس، وانیل، کشمران، چوب صندل سفید، سدر، ریشه زنبق و دانه توکا است. تنوع رایحه‌ای که در لالیک لیونگ وجود دارد سبب عامه‌پسندی و محبوبیت این عطر بین افرادی با سلیقه و همچنین سنین مختلف شده است.

لالیک لی پارفیوم

از دیگر عطرهای زنانه برند لالیک، می‌توان به لالیک لی‌ پارفیوم یا له پارفیوم اشاره کرد. باتوجه به عصاره‌هایی مانند فلفل قرمز، برگ بو و ترنج که در نت اولیه آن کاملا قابل استشمام است، این عطر به عطری گرم و خوش‌بو تبدل شده است. خرید عطر لی پارفیوم برای دوست‌داران بوی گرم پیشنهاد می‌شود.

رایحه میانی و پایانی این عطر، شامل ترکیبی از بوی بادام، یاس، وانیل، گل آفتاب‌پرست و نعناع بوده و همه‌ی اینها در کنار هم باعث ایجاد رایحه‌ای مطبوع و گرم که مناسب برای قرارهای رسمی، نیمه‌رسمی و به‌طور کلی استفاده روزانه است، می‌باشد.

معرفی بهترین عطرهای مردانه لالیک

خرید عطر Lalique در بین مردان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این کمپانی توجه خاصی به تولید عطرهای مخصوص آقایان دارد و بیشترین فعالیت آن نیز در تولید این نوع عطر است. اکثر مردان برای داشتن اعتماد به نفس و افزایش جذابیت استفاده از عطر و ادکلن‌های خوش‌بو را در برنامه روزانه خود قرار می‌دهند.

اما کدام عطر از بوی بهتر و ماندگاری بالاتری برخوردار است؟ ما در بین عطرهای تولید شده از برند Lalique به بررسی چند مورد که طرفداران بیشتری دارد پرداخته‌ایم.

ادوتولیت انکر نویر مشکی

یکی از محبوب‌ترین عطرهای تولید شده که از سال ۲۰۰۶ تاکنون به بازار عرضه شده و هنوز هم طرفداران پروپا قرصی دارد عطر لالیک مشکی است. هنگام خرید عطر، متوجه خواهید شد که نت‌های اصلی لالیک مشکی شامل چوب کشمیر، مشک، خس‌خس و سرو می‌باشد.

اینکه کمپانی لالیک تنها با ترکیب ۴ رایحه توانسته انکر نویر را با این بوی خاص و شگفت‌انگیز تولید کند. نشان از قدرت جادویی آن در ترکیب رایحه‌هایی منحصر به‌فرد دارد.

استفاده از این عطر که طبع گرمی دارد، بیشتر در فصل‌های سرد سال توصیه‌ می‌شود. همچنین باتوجه به ماندگاری که دارد برای قرار‌های نیمه‌رسمی و مصرف روزانه بسیار مناسب است. بوی چوب سوخته نخستین بویی است که بعد از اسپری لالیک مشکی به مشام می‌رسد. خرید عطر انکر نویر یکی از بهترین‌ انتخاب‌هایی است که با اکثر سلیقه‌ها سازگار است.

لالیک انکر نویر
لالیک انکر نویر

ادوپرفیوم انکر نویر ایی‌ال اکستریم:

این عطر با نام لالیک مشکی انک نواغ اکستریم نیز معرفی می‌شود. باتوجه به رایحه‌ای که ای‌ال اکستریم دارد در گروه چوبی قرار گرفته و بسیار معطر و خوش‌بو است. عطر لالیک مشکی اکستریم در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد و با رایحه گرمی که داشت خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین عطرهای مردانه مناسب برای فصل پاییز و زمستان تبدیل شد.

از نت‌های تشکیل‌دهنده آن می‌توان به سرو، ریشه زنبق، نعناع، رایحه‌های دودی و ترنج اشاره کرد که باعث ایجاد تعادل بین روایح شیرین و گرم شده است. خرید عطر و استفاده از لالیک مشکی اکستریم برای قرارهای رسمی و نیمه‌رسمی به شدت مناسب است البته اگر شما نیز به بوی مرکبات تلخ یا چوب سوخته علاقه دارید.

عطر لالیک وایت

لالیک وایت یا لالیک سفید از دیگر عطرهای مردانه از این برند فرانسوی با بویی نوستالژیک و کاملا خاطره‌انگیز است که در سال ۲۰۰۸ وارد بازار شد. استفاده از آن باتوجه به خنکی که دارد و همچنین تداعی بوی خوش مرکبات، مناسب برای فصل بهار و تابستان است. رایحه اولیه لالیک وایت شامل ترکیبی از تمبر هندی، برگ درخت نارنج، ترنج و لامی است.

در رایحه دوم، بویی که از آن استشمام می‌شود ترکیبی از رایحه فلفل، بنفشه، هل و جوز هندی است. در آخر نیز با گذشت مدت زمان طولانی ترکیبی از بوی کهربا، سدر، خزه درخت بلوط و مشک به مشام می‌رسد. خنکی لالیک و ترکیب رایحه‌های تند، خنک و ترش در این عطر، استفاده از آن را در جوانان و به‌خصوص برای میهمانی‌های دوستانه در محیط‌های بسته به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل کرده‌ است.

 

ادوپرفیوم لالیک پورهوم

یکی از قدیمی‌ترین عطرهای برند لالیک که امروزه نیز حین خرید عطر، نظر افراد بسیاری را به خود جلب می‌کند لالیک پورهوم یا لالیک شیر است. این عطر نیز دارای رایحه چوبی و طبع گرم بوده که استفاده از آن بین افرادی با تیپ رسمی و کلاسیک و برای مجالس رسمی بهترین گزینه است.

رایحه اولیه لالیک شیر متشکل از نت‌هایی شبیه به لوندر، رزماری و مرکبات است. رایحه‌ای که در نت میانی آن به مشام می‌رسد شامل سدر، یاس، گل برف و بنفشه می‌باشد و در انتها نیز با ترکیب نعناع، وانیل و کهربا به پایان می‌رسد.

استفاده از این عطر بیشتر در بین جوانان و افرادی که به تازگی پا به میانسالی گذاشته‌اند رواج دارد. از آنجایی که طبع لالیک شیر تلخ و گرم است مصرف آن در فصول سرد سال و مکان‌های باز توصیه می‌شود.

تفاوت عطر شرکتی و عطر اورجینال

اغلب ما آشنایی کاملی با عطر اورجینال داریم و می‌دانیم که این عطرها توسط کمپانی‌های اصلی تولید و روانه بازار می‌شوند. حال بهتر است با عطر شرکتی نیز کمی آشنا شویم. بسیاری از افراد با شنیدن این اصطلاح به اشتباه گمان می‌کنند منظور عطرهای فیک و تقلبی است. اما این موضوع کاملا نادرست است.

شرکت‌های بسیاری در امارات، فرانسه، ایتالیا و آمریکا وجود داشته که با خریداری فرمول عطر از کمپانی اصلی، سعی در تولید عطرهایی با همان رایحه، کیفیت و ماندگاری اما با قیمت‌های مناسب‌تر دارند. در کشور ما باتوجه به نوسانات قیمت دلار و افزایش روزافزون آن، قیمت محصولات اورجینال به شدت افزایش پیدا کرده و بسیاری از افراد دیگر تمایلی به خرید عطر برند ندارد.

اما نگران این موضوع نباشید، زیرا عطرهای شرکتی با بسته‌بندی‌های شیک و زیبا و با دارا بودن همان کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

خرید عطر از فروشگاه‌های معتبر

در بازار ایران، عطرهای فیک و تقلبی به وفور یافت می‌شود. به‌همین دلیل باید هنگام خرید عطر حواستان را جمع کنید. اگر آشنایی کاملی با نحوه بسته‌بندی و لوگوی عطر مورد نظر خود ندارید بهتر است از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید محصولات اورجینال یا شرکتی کنید.

جزیره عطر با سابقه در زمینه فروش عطرهای اورجینال و شرکتی می‌تواند بهترین گزینه شما در انتخاب فروشگاه آنلاین معتبر باشد.

جمع‌بندی

خرید عطر باتوجه به افزایش قیمت و همچنین فراوانی عطرهای تقلبی و فیک در بازار به معضلی برای علاقه‌مندان به این محصول کاربردی تبدیل شده است. در بین عطرهای موجود در بازار برندهایی وجود داشته که از محبوبیت بالایی در بین افراد برخوردارند. یکی از این برندها که انواع متفاوتی از عطرهای زنانه و مردانه را به بازار عرضه می‌کند کمپانی فرانسوی لالیک است.

علاوه ‌بر کیفیت و بوی خاصی که از محصولات برند لالیک استشمام می‌شود، تولید شیشه عطرهای لوکس و جذاب و استفاده از آنها در افزایش محبوبیت این برند بی‌تاثیر نبوده است. از بین عطرهای تولید شده برای خانم‌ها توسط این برند می‌توان به لالیک آمیتیس، لامور، ساتین و … اشاره کرد و همچنین بهترین عطرهای مردانه شامل لالیک مشکی، سفید، شیری و…. است. اگر از قیمت عطر اورجینال ناراضی هستید می‌توانید با تهیه عطر شرکتی که در همان کیفیت، تنوع، بو و ماندگاری تولید شده اما قیمت کمتری دارد، استفاده کنید.

البته برای این منظور یافتن فروشگاهی که محصولات اصل را برای شما فراهم آورد در اولویت قرار دارد. جزیره عطر با تهیه عطرهای اورجینال و شرکتی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×