توری حصاری
معرفی کسب و کار

فروش انواع محصولات مفتولی در حصار آنلاین ( توری حصاری ، سیم ختردار و … )

فروردین ۹, ۱۴۰۲ 4۰112

یکی از محصولات مجموعه حصارآنلاین مفتول می باشد که امروزه به عنوان یک محصول مادر در دنیا خود نمایی میکند و بسیار پر مصرف و پر کاربرد می باشد. از جمله محصولات مفتولی که وجود دارد می توان به محصولاتی همچون انواع و اقسام توری ها مانند توری حصاری و محصولات ساختمانی مانند میلگرد ساده و آجدار، تیرچه کرومیت و تیرچه بتنی و… اشاره کرد.

هر یک از این محصولات مفتولی می توانند در بخش های و موقعیت های مختلف مورد بهره برداری قرار گیرند. به طور مثال در بخش ساخت و ساز از قبیل قالب بندی ها، آرماتوربندی ها، و دیگر موارد و در اجرای سیستم مش و شات در گودبرداری های عمیق به منظور حفظ پایداری برای پروژه های عمرانی استفاده می شود.

همچنین در اطراف زمین های کشاورزی برای جلوگیری از ورود حیوانات اهلی و وحشی به داخل زمین می توان از سیم خاردار  استفاده نمود. در خصوص نحوه ی نصب سیم خاردار لازم است بدانید این محصول بر روی پایه فنس که محل قرار گیری توری حصاری است نصب می گردد.

محصولات مفتولی

از جمله محصولات مفتولی که ازمقاومت بسیار بالایی برخوردار است میلگرد می باشد. درواقع مقاومت این محصولات به اندازه ای است که می تواند فشارهای بالا را به راحتی تحمل کند و مهمترین مزیت این محصول دوام و طول عمر آنمی باشد. ودر صورتی که میلگرد در شرایط ایده آل قرار گیرد میتواند تا ۵۰ سال یا حتی بیشتر عمر کرده و دوام بیاورند.

یکی دیگر از محصولات مفتولی، مفتول مسوار می باشد که از انعطاف پذیری و قابلیت شکل پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد و  از ویژگی های آن این است که می توان به راحتی این محصولات را فرم داده و به اشکال مختلف در آورد. واین موضوع دلیلی شده است تا این محصولات در انواع مختلف تولید و عرضه شوند که هر کدام کاربردهای مختلفی دارند.

همانگونه که اطلاع دارید میلگرد که از محصولات ساختمانی می باشند که البته نقش مهمی را هم در صنعت ساخت و ساز بر عهده دارد. و تولید میلگرد از نظر ظاهری در دو دسته میلگرد ساده و میلگرد آجدار صورت میگیرد؛ که هر کدام از این نوع میلگرد های در موارد مختلفی در صنعت مورد بهره برداری قرار گرفته و کاربرد های متنوعی دارند.

نامگذاری میلگرد ها بر اساس سایز ها و قطر های مختلف آنها می باشد. بنابراین در مواردی که از میلگرد ساده استفاده می شود ابتدا باید سایز آن را مد نظر قرار دهند. به عنوان مثال از این نوع میلگرد به عنوان میلگرد دورپیچ در اعضای سازه ای بتن آرمه یا ساختمان های بتن آرمه شفت های صنعتی و در نمای ساختمان استفاده می شود. در برخی از موارد از میلگرد ساده به عنوان میلگرد حرارتی در سقف استفاده می شود که طبق توضیح آیین نامه کاربرد آن به این عنوان درست نمی باشد و متاسفانه یک اشتباه متداول به حساب می آید.

میلگرد ساده

واما در خصوص نوع ساده میلگرد همانطور که از نام آن مشخص است میلگردی با سطح ساده یا به اصطلاح بدون آج می باشد. به عبارتی دیگر میلگرد ساده با استاندارد A1 نیز شناخته می شود، که به دو صورت به صورت کلاف و شاخه ای در بازار عرضه میگردد. میلگرد ساده جز پرکاربردترین محصولات فولادی در صنایع گوناگون از جمله ساخت و ساز و عملیات عمرانی می باشد که بر اساس نوع و درجه کیفیتی که دارد مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد.

پس بنابراین قیمت میلگرد ساده بر اساس مشخصات فنی و کیفیتی که دارد، تخمین زده می شود که لازم است ابتدا مشتری قبل از خرید این محصول، نیاز خود را شناسایی نموده و پس از استعلام قیمت این محصول، اقدام به خرید آن نمایید.در مجموع لازم است برای خرید محصولات مفتولی شاخص هایی را در نظر گرفت که این شاخص ها عبارتند از، مشخصات فنی از قبیل سایز، ضخامت، جنس،ابعاد و… و قیمت محصول که این مورد نیز مهم می باشد.

با بررسی این شاخص ها می توانید بدون مواجه شدن با مشکلی خرید خود را انجام دهید. لازم به توضیح است که در خرید این محصولات باید به یک تامین کننده معتبر در این ضمینه که بهترین وبا کیفیت ترین را دارا می باشد، مراجعه نمایید؛ چرا که از محصول خریداری شده آسوره خاطر باشید و این اطمینان را به شما بدهد که آن محصول سالیان سال می تواند مورد بهره برداری شما قرار گیرد.پیشنهاد ما به شما برای خرید انواع محصولات مفتولی و انواع توری ها ( توری حصاری، گابیون، مرغی و …)  مجموعه حصار آنلاین می باشد.

توری حصاری

و اما مجموعه حصار آنلاین یک فروشگاه اینترنتی معتبر و شناخته شده در زمینه تولید و فروش محصولات مفتولی و انواع توری ها مانند توری مرغی، گابیون، پرسی و…  و همچنین برخی مصالح ساختمانی نظیر واتر استاپ، پشم شیشه، یونولیت و …. می باشد که سالیان زیادی در بازار آهن مکان واقع در استان تهران در حال فعالیت می باشد تا بهترین محصول را برای مشتریان خود فراهم سازد.

کیفیت محصولات مفتولی فروشگاه اینترنتی حصار آنلاین به گونه ای میباشد که با توانست به سرعت به یکی از شرکت ها و مراکز فروش مطرح و شناخته شده در زمینه تهیه ، تولید و تامین انواع محصولات مفتولی صنعتی و ساختمانی تبدیل گردد.

مجموعه حصارآنلاین با سابقه و با دیدگاهی متفاوت در جمع فعالان صنعت مفتول کشور مشغول به فعالیت میباشد. مدیریت این مجموعه به همراه نیرو های متخصص خود قصد دارند تا با کارشناسی از نیازمندیهای امروز بازار خرید و فروش در فضای مجازی، مجموعه حصار آنلاین را به شرکتی برتر در ارائه‌ خدمات به شرکت های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی تبدیل نمایند.

از این رو شما بزرگواران برای خرید انواع محصولات ساختمانی و مفتولی همچون  سیم خاردار، پایه فنس  و …. ، می توانید به سایت حصار آنلاین  با آدرس https://hesaronline.com/ مراجعه نمایید و یا از طریق شماره تلفن ۵۵۴۴۹۴۰۰-۰۲۱ از مشاوره های رایگان قبل از خرید که این مجموعه در نظر گرفته است بهره مند شوید تا خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

پایه فنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×