قانون جذب عشق
معرفی کسب و کار

قانون جذب عشق و ازدواج

دی ۲۰, ۱۴۰۱ 3۲112

یکی از مواردی که آقایان و بانوان در زندگی مشترک از هم انتظار دارند، مهربان بودن است. شما می توانید از راه های زیادی معشقوتان را به خودتان جذب کنید. یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای تامین ویتامین عشق، محبت کردن پیوسته و خرید هدیه بدون مناسبت برای معشوق است. افرادی که درگیر روابط عاطفی هستید، حتی با خرید یک شاخه گل و یا هدیه های کوچک، می توانید روح تازه ای در رابطه دو نفره خود بدمید. در ادامه قصد داریم شما را با راه های مختلف جذب معشوق از طرق مختلف، آشنا کنیم.

سابلیمینال جذب عشق

قبل از هر چیز لازم است که شما را با سابلیمینال جذب عشق فرد مورد نظر که یکی از قدرتمندترین ابزارها در این رابطه هست آشنا کنم که از طریق لینک سابلیمینال جذب عشق  می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

مهربان باش

یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین راه، برای جذب معشوق، مهربان بودن است. هیچ چیز به اندازه عشق ورزیدن و محبت داشتن نسبت به شریک عاطفیتان، رابطه دونفره شما را محکم تر نمی کند. اگر تمایل دارید معشوقتان به شما جذب شود، عشق و احساسات خود را از او دریغ نکنید.

ارزش خود را بدان

بالا بردن مقام و حفظ ارزش خود در مقابل شریک عاطفی، شما را برای وی بسیار محبوب و دوست داشتنی می کند. توجه کنید این که باری خود ارزش قائل باشید با مغرور بودن بسیار متفاوت است.  افراد مغرور در رابطه، خودشیفتگی بالایی دارند و انتظارات غیرمعقول از طرف خود دارند. به عنوان یک خانم و یا یک آقا، برای خودتان ارزش قائل بااشید و خود را درگیر رابطه ها و حاشیه هایی که به رابطه شما لطمه می زند، نکنید.

ابزار علاقه کن

بعضی از افراد در رابطه دو نفره، از ابراز علاقه نسبت به شریک عاطفی خود، امتناع می کنند. عدم ابراز علاقه طرفین رابطه به یکدیگر، یک سم فوق العاده خطرناک برای رابطه است. هم مردان و هم زنان، باید خیلی بی پرده به طرف مقابل خود ابراز علاقه کنند. جمله دوستت دارم زن به مرد و یا برعکس، عشق بین دو طرف را تقویت می کند.

صادق باش

قانون جذب عشق و ازدواج صداقت است.

صداقت، یکی از مواردی است که اعتماد بین دو طرف را بیش تر می کند. اگر قصد دارید معشوقتان را به خود جذب کنید، در تمام شرایط، صداقت داشته باشید. صادق بودن زن و مرد با یکدیگر، سبب ایجاد صمیمیت و جذب بیس تر زن و مرد نسبت به هم می شود.

شوخ طبع باش

در صورتی که  زن و مرد هر دو در طول رابطه عاطفی با یکدیگر کاملا رسمی برخورد کنند، رابطه سرد و یکنواخت می شود. شوخی کردن مرد با زن و یا برعکس، یکی از راه های جذب معشوق به شمار می رود اما توجه داشته باشید که حد و حدود خود را رعایت کرده و از شوخی های زننده خودداری کنید.

قانون جذب عشق

جذب معشوق از طریق سابلیمینال جذب عشق

سابلیمینال ، به پیام هایی گفته می شود که برای گذشتن و عبور کردن از حد طبیعی درک و فهم انسان، طراحی شده اند. در برخی موارد، سیگنال های سابلیمینال برای ذهن غیر قابل شنیدن هستند اما ناخودآگاه انسان به خوبی آن ها را درک می کند.

 راه های جذب معشوق از طریق سابلیمینال جذب عشق به صورت زیر است:
  • سابلیمینال جذب فرد مورد نظر ، شما را به فردی توانا و جذاب در رابطه دو نفره تبدیل می کند. در صورتی که فهم، درک و توانایی شما در رابطه افزایش یابد، به راحتی می توانید به معشوق خود ابراز علاقه کنید و او را به سمت خود جذب کنید.
  • یکی دیگر از راه های جذب معشوق، استفاده از ناخودآگاه قانون جذب، در مجذوب کردن فرد مورد علاقه به خود است.
  • در سابلیمینال جذب عشق، اعدادی وجود دارند که به آن ها کد جذب عشق می گویند. شما می توانید با استفاده از قدرت جذب اعداد کیهانی، معشوقتان را به خود جذب کنید.
  • با ناخودآگاه قانون جذب عشق آشنا باشید و آن را در رابطه دو نفره خود، اجرا کنید.
  • جذابیت های احساسی و هیجانی در خود به جود آورید تا رطف مقابل تمایل بیش تری به برقراری ارتباط با شما داشته و از این طریق، مجذوب شما گردد.
  • هوش عاطفی خود را تقویت کنید. خانم ها و آقایان به شدت محتاج ابراز علاقه و حرف های عاشقانه هستند. بدانید در کجا و در چه شرایطی به شریک عاطفی خود، ابراز احساسات کنید.
  • یکی از راه های جذب معشوق و تقویت رابطه عاشقانه دو طرف، درک درست و صحیح احساسات و هیجانات طرف مقابل است.
  • با استفاده از حرف های عاشقانه، ابراز علاقه، مهربانی و … عشق را در رابطه خود جاری سازید.
  • همچنین می توانید اگر که در سن مناسبی هستید و میخواهید به حداکثر افزایش قد ممکن برسید از سابلیمینال افزایش قد در این رابطه استفاده کنید

 

سخن پایانی در رابطه با قانون جذب عشق و ازدواج

راه های بسیار زیادی برای جذب معشوق وجود دارد که در این مقاله فقط به چند مورد از آن ها پرداختیم. به طور کلی افرادی که درگیر رابطه دونفره هستند، با شناخت کامل طرف خود، به راحتی می توانند رابطه را تقویت و پیوند بینشان را محکم تر کنند. امروزه حفظ رابطه عاشقانه تقریبا سخت شده است و روز به روز شاهد جدایی های تلخ زوج های عاشق از یکدیگر هستیم.

شما می توانید با به کارگیری موارد ذکر شده در مقاله و هم چنین سابلیمینال جذب عشق، محبوبتان را از قبل عاشق تر کنید.

چرا قدرت سابلیمینال ها می تواند به ما کمک کند؟ چون ما با قدرت سابلیمینال ها در واقع داریم فرکانس های ناخودآگاهمان را تغییر میدهیم و تغییر فرکانس هایمان منجر به تغییر جذب مان می شود.

پس استفاده زا این قدرت را جدی بگیرید.

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. معین بندعلی

    ممنونم عالی

  2. سیاوش

    من خیلی از این راه ها رو تست کردم ولی هنوز بعد۴۰ سال هنوز مجردم ؟
    چرا من نمیتونم با کسی ارتباط برقرار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×