Images 1686970406 648D20269406D
معرفی کسب و کار

قیمت لوله بازکنی تهران ۱۴۰۲ چقدر است؟

خرداد ۲۷, ۱۴۰۲ 8۰263

قیمت لوله بازکنی تهران در شرکت های مختلف متفاوت است و به همین دلیل ابهاماتی برای بسیاری از افراد در این زمینه وجود دارد. دلیل این تفاوت ها فاکتورهای متعددی هستند که بر نرخ ها اثرگذارند. به عبارت دیگر، نرخ های ارائه شده برای خدمات لوله بازکنی بر اساس پارامترهای متعددی تعیین می گردند و به همین دلیل تغییرات زیادی در آنها وجود دارد. در ادامه قیمت لوله بازکنی تهران ۱۴۰۲ را بررسی خواهیم کرد.

قیمت لوله بازکنی تهران 1402

تعرفه قیمت لوله بازکنی ۱۴۰۲

لوله های فاضلاب دارای انواع مختلفی از نظر نوع کاربرد، قطر و جنس و عمر دارند و بر همین اساس روش باز کردن گرفتگی های آنها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، برخی از لوله ها چدنی و بسیار قدیمی هستند و رسوب زیادی در جداره های آنها وجود دارد. به همین دلیل باز کردن آنها تنها با استفاده از محلول امکان پذیر نیست و نیاز به مهارت بالایی برای لوله بازکنی دارد. بر همین اساس قیمت باز کردن لوله با این شرایط با نرخ های اعلام شده برای باز کردن لوله های پلاستیکی سالم و جدید کمی متفاوت است.

قیمت لوله بازکنی در تهران

یکی از عوامل مهم در قیمت و نرخ لوله بازکنی، شهر و مکان جغرافیایی ارائه خدمات است. در کلان شهرها به دلیل هزینه زیاد ایاب ذهاب و غیره قیمت لوله بازکنی بیشتر از سایر شهرها می باشد. علاوه براین، میزان فاصله شرکت های لوله بازکنی از محل باز کردن لوله نیز عامل مهمی در تعیین قیمت است که نباید از آن غافل شد. به عنوان مثال اگر از شرکت های لوله بازکنی جنوب تهران برای باز کردن گرفتگی لوله ها در مناطق مختلف همین محدوده استفاده کنید، هزینه های ایاب ذهاب کمتر شده و قیمت نهایی سرویس ارزان تر می شود.

شرایطی را تصور کنید که برای باز کردن لوله در شمال تهران از شرکت های محدوده جنوب استفاده کنید. در این صورت هزینه های ایاب ذهاب که به شدت بر قیمت لوله بازکنی تاثیرگذار است افزایش زیادی پیدا می کند. به همین دلیل بهترین کار، تماس با شرکت های لوله بازکنی در نزدیک ترین نقطه به محل مورد است.

نرخ لوله بازکنی تهران

قیمت لوله بازکنی با فنر برقی

از دیگر پارامترهای بسیار موثر در تعیین هزینه لوله بازکنی، روش به کار رفته برای باز کردن گرفتگی های لوله است. به عنوان مثال، اگر برای باز کردن لوله ها از فنر برقی استفاده میشود، قیمت ها با زمانیکه محلول برای رفع گرفتگی لوله انتخاب میشود متفاوت خواهد بود.

قیمت لوله بازکنی با فنر با توجه به نوع گرفتگی لوله ها، جنس لوله و هزینه های ایاب ذهاب تعیین می گردد. برای باز کردن برخی از گرفتگی ها از قبیل باز کردن لوله های فاضلاب مسدود شده با سیمان به زمان زیادی برای فنرزنی نیاز است. به همین دلیل این قبیل گرفتگی های لوله با هزینه بیشتری رفع میشوند. علاوه براین، هزینه های ایاب ذهاب نیز باید مد نظر قرار گرفته شود.

قیمت لوله بازکنی با سه نظام

یکی از روش های باز کردن لوله های فاضلاب استفاده از سه نظام است و قیمت آن کمی با فنرهای معمولی تفاوت دارد. ممکن است تبلیغات لوله بازکنی با سه نظام را شنیده باشید و از قیمت های بالای آن متعجب شوید. واقعیت این است که یکی از روش های کلاهبرداری رایج در شرکت های لوله بازکنی، ارائه قیمت های بالا برای باز کردن لوله با سه نظام است.

سه نظام دستگاه پیچیده ای نیست و تنها یک قطعه است که روی دستگاه فنرزنی برقی نصب میشود. این قطعه از تکان خوردن زیاد فنر جلوگیری می کند و به همین دلیل باز کردن گرفتگی های لوله سریع تر انجام شده و به لوله ها نیز آسیب کمتری وارد میشود. دقت داشته باشید که قیمت لوله بازکنی با سه نظام در تهران تفاوت زیادی با فنر زنی ندارد.

قیمت لوله بازکنی با محلول شیمیایی

برای باز کردن برخی از گرفتگی های جزئی می توان به جای فنر زنی از محلول های مخصوص استفاده کرد. قیمت لوله بازکنی در تهران با محلول شیمیایی تا حد زیادی به نوع محلول و مقدار آن بستگی دارد. برخی از محلول ها متعلق به برندهای شناخته شده است و قیمت بالاتری دارند و به همین دلیل باعث افزایش نرخ می شوند.

نرخ باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان و مصالح ساختمانی

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در بسیاری از ساختمان ها در مرحله ساخت یا بازسازی رخ می دهد، ورود مصالح ساختمانی به لوله است. مصالح ساختمانی از قبیل سیمان و گچ بعد از ورود به لوله ها سفت و محکم شده و امکان عبور آب از لوله وجود ندارد. این قبیل مصالح حلال خاصی نداشته و نمی توان با ریختن محلول آنها را باز کرد. به همین دلیل تنها راه حل استفاده از فنرهای قوی است که با صرف زمان زیاد به سیمان و گچ ضربه وارد نموده و باعث ترک و شکستگی آنها خواهد شد.

قیمت باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان و غیره در مرحله اول به نوع مصالح و مواد وارد شده به لوله بستگی دارد. برخی از مصالح مانند سیمان به سختی باز میشوند و در مقابل برای باز کردن لوله حاوی قیر می توان از حلال استفاده کرد و آسان تر است.

مقدار مصالح وارد شده به لوله ها و جنس لوله نیز عامل دیگری در تعیین قیمت است. لوله های قدیمی چون در معرض ترک و شکستگی هستند به سختی باز میشوند و باز کردن آنها نیاز به مهارت بالایی دارد.

نرخ باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان و مصالح ساختمانی

قیمت درآوردن اشیا از چاه فاضلاب

علاوه بر نوع تجهیزاتی که برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده میشود، دلیل گرفتگی لوله نیز عامل دیگری در تعیین قیمت این خدمات است. به عنوان مثال، درآوردن اشیا از چاه فاضلاب نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد و زمان زیادی برای آن صرف می شود. به همین دلیل تعرفه درآوردن اشیا از چاه فاضلاب بیشتر از باز کردن لوله با فنر است.

همچنین دقت داشته باشید، نوع وسیله و اشیائی که در لوله فاضلاب گیر کرده اند نیز می تواند بر قیمت نهایی کار تاثیر داشته باشد. به عنوان مثال، انگشتر طلا چون اندازه کوچکی دارد به سختی می توان از چاه فاضلاب خارج کرد و در نتیجه باعث افزایش قیمت می شود.

سخن آخر

علاوه بر موارد فوق، میزان ارتباط گرفتگی لوله ها با سایر طبقات، تعداد دفعات فنر زنی مورد نیاز، طول لوله، کنده کاری های مورد نیاز نیز همگی می توانند بر قیمت نهایی خدمات تاثیرگذار باشند. در نتیجه می توان گفت، نرخ و قیمت لوله بازکنی تهران ۱۴۰۲ به پارامترهای متعددی بستگی دارد و بعد از بازدید لوله بازکن نرخ ها اعلام میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×