معرفی کسب و کار

قیمت مبل استیل کلاسیک

بهمن ۲۸, ۱۴۰۲ 4۰59

در این مطلب به مهم ترین نکات تاثیر گذار در قیمت گذاری انواع مبل استیل کلاسیک اشاره داشته ایم.

مبل‌ها از جمله مهم‌ترین وسایل خانه در میزبانی از مهمانان محسوب می‌شوند. از گذشته تا به امروز، صنعت مبلمان‌سازی رشد بسیار زیادی داشته و تنوع مبلمان تولیدی به شدت افزایش یافته است. امروزه مبل‌ها در انواع و اقسام مختلف، طراحی و تولید شده و روانه بازار می‌شوند. یکی از سبک‌های طراحی مبل که از گذشته تا به امروز همچنان طرفداران پروپاقرص خود را حفظ کرده، مدل‌های استیل است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید خیلی راحت آن‌ها را از سایر مدل‌های مدرن و جدیدتر تشخیص دهید. در این مطلب قصد داریم ابتدا به بررسی مبل استیل کلاسیک بپردازیم و همچنین در ادامه، بهترین مدل‌های آن را معرفی کنیم. در پایان نیز نکاتی درباره خرید این نوع مبل‌ها به شما خواهیم گفت. با ما همراه شوید.

Images 1705520821 65A82Eb59A2B0

مبل استیل کلاسیک چیست؟

مبل استیل یا مبل استیل کلاسیک یکی از انواع مبلمان خانگی است که مشخصه‌ها و ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی داشته و همچنین از لحاظ طراحی ظاهری، کاملا با نمونه‌های مدرن تفاوت فاحشی دارد. مشخصه عمومی این دسته از مبل‌ها، بهره‌مندی از تاج در بالاترین قسمت خود، همچنین داشتن طرح و نقش، منبت‌کاری‌های زیبا و خیره‌کننده در قسمت دسته و تکیه‌گاه است. همچنین دیگر مشخصه آن‌ها، استفاده از چوب در دسته و پایه است.

چیزی که در مبل‌های مدرن اغلب به این شکل نیست و چوب و سایر مواد مصرفی معمولا در زیر پارچه پوششی اصلی مبل قرار دارند؛ ولی در نمونه استیل کلاسیک، چوب و پارچه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. از دیگر مشخصات این مبل باید به حجیم‌تر بودن و سنگین بودن آن اشاره کرد که آن را علاوه‌بر مصارف خانگی، برای مکان‌های رسمی و تشریفاتی نیز مناسب می‌کند. به‌طور کلی با کنار هم قرار دادن یک مبل استیل کلاسیک و یک مبل مدرن، خیلی زود متوجه تفاوت آن‌ها خواهید شد. در ادامه به معرفی محبوب‌ترین مبل‌های استیل خواهیم پرداخت.

مبل استیل برمود جووانی

مبل استیل برمود جووانی را باید یکی از شیک‌ترین ست مبلمان ارائه شده توسط ایران چوب دانست. این مبلمان باتوجه‌به ترکیب رنگ خاص و همچنین طرح و نقش‌های به‌کاررفته در بدنه، می‌تواند نظر بسیاری از طرفداران مبل استیل را به خود جذب کند. طراحی تاج کاناپه یکی از پیچیده‌ترین و در عین حال، زیبا‌ترین طرح‌های تاج به‌کار‌رفته در یک مبل است که جذابیت غیر قابل وصفی به آن افزوده است. همچنین این کاناپه در بخش تکیه‌گاه از دوخت‌های خاصی استفاده می‌کند که نشان‌دهنده اوج دقت طراحان این محصول است. ترکیب رنگ این محصول یک حس لوکس و جذاب را در کنار رنگ طلایی چوب‌های آن به همراه دارد.

استفاده از ورق طلا و چوب راش در مدل‌های تک‌نفره این مبل استیل کلاسیک، ظاهری بی‌همتا به آن بخشیده و آن را تبدیل به یکی از برترین محصولات حاضر کرده است. روی‌هم رفته، این ست مبلمان از لحاظ شیک و شکیل‌بودن، قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.

Images 1705520821 65A82Eb5Ae968

مبل استیل برمود فرانسوی

مبل استیل برمود فرانسوی را باید از جمله بهترین و باشکوه‌ترین ست مبل فرانسوی در ایران‌چوب دانست. در فرآیند طراحی این مبلمان، علی‌الخصوص در بخش دسته، پایه و بالاترین بخش آن یعنی تاج مبل، طرح‌های مبتنی بر منبت‌کاری جذاب و گیرایی انجام شده که در علاوه‌بر استحکام و مقاومت، زیبایی چشم‌نوازی به آن داده است.

ناحیه تکیه‌گاه هر مبل نیز دارای یک دوخت و دوز با بالاترین میزان دقت و ظرافت است تا طرح پارچه و دوخت آن به بهترین حالت ظاهر شود. در مورد مبل فرانسوی تک‌نفره باید گفت که در طراحی این مبل استیل کلاسیک همچون سایر اعضا این خانواده، بیشترین میزان ظرافت و حساسیت به‌کار گرفته شده است تا محصول نهایی مورد رضایت همگان باشد.

مهم‌ترین و خاص‌ترین بخش این محصول، استفاده از چوب‌های باکیفیت و مقاوم با رنگ پوشش طلایی است که ظاهری لوکس و بی‌همتا به آن داده است. در کنار تمام نکات مثبت این ست مبلمان، باید این نکته را افزود که پارچه استفاده شده دارای طرح گل و رنگ جذابی است که از آن بر تکیه‌گاه و نشیمن‌گاه استفاده شده تا در خلق یک محصول با نهایت زیبایی، به بهترین شکل عمل کند.

Images 1705520821 65A82Eb5B5Ded

مبل استیل آذرگون

مهم‌ترین بخشی که در مبل استیل آذرگون، در اولین نگاه خودنمایی می‌کند، اشکال هندسی خاص آن در بخش تاج است که علاوه‌بر یکپارچکی کامل میان تک‌تک اعضا این خانواده، یک ظاهر زیبا و شکیل به آن بخشیده است. در طراحی و ساخت کاناپه این ست مبل استیل کلاسیک، پارچه‌ای با بهترین و بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن استفاده شده که با طرح گلی با رنگ کرم در پس زمینه قرمز، آن را بیش از هر حالت دیگری، شیک و مجلل ساخته است.

همانطور که به تاج سه شاخه‌ای این محصول پرداختیم، باید به ریزه‌کاری‌های فراوان به‌کاررفته در آن نیز اشاره کرد که از آن یک محصول بی‌نهایت جذاب ساخته است. طرح تاج مذکور به زیبایی و دقت هرچه تمام‌تر، در کل اعضا این خانواده تکرار شده است تا سطح جدیدی از یکپارچگی و منظم‌بودن را ارائه دهد.

دیگر ویژگی‌های مبل استیل آذرگون

کاناپه تک‌نفره این ست مبلمان دارای یک تشکچه زیبا و راحت است که با قابلیت جداسازی آن باعث می‌شود که برای نظافت و شستشو، بتوان روی آن حساب بیشتری باز کرد. مهم‌ترین بخش تمرکز طراحان این محصول روی راحتی و امکان استفاده طولانی‌مدت از این مبلمان بوده؛ به‌طوری که این ست مبل استیل کلاسیک از معدود مواردی است که بالاترین سطح راحتی برای بدن و مفاصل شما ارائه می‌دهد. چوب راش به‌کار گرفته شده در این محصول، آن را از هر نظر تبدیل به یک مبل مستحکم و عالی کرده است.

Images 1705520821 65A82Eb5Bece2

مبل استیل مرمر

نام‌گذاری این محصول به مبل مرمر، بی ارتباط به رنگ و طرح آن نیست. در اولین نگاه، این ست مبل زیبا همچون تکه‌های برش خورده مرمر به نظر می‌رسد و جذابیت و رخ‌نمایی خود را نشان می‌دهد. این مبل در اوج کمال و زیبایی، مناسب برای افرادی با سلایق ساده‌تر است که به دنبال طرح و نقش زیبا در یک مبل، همزمان با رنگ و رویی ساده می‌گردند. البته سادگی در این ست مبلمان زیبا، معنای منفی ندارد، بلکه کاملا به مینیمالیسم و جذاب بودن آن اشاره دارد.

از نکات قابل‌توجه و مهم در این مبل استیل کلاسیک، طرح‌های منبت‌کاری شده روی چوب ناحیه دسته و پایه آن است که ظاهری درخشان و زیبا همچون الماس به آن داده است. کاناپه این محصول با ۳ بالشتک همراه شده که دارای طرح گل روی پارچه خود هستند. کاناپه تک‌نفره این ست مبلمان هم از نظر طراحی و ساختار به‌کاررفته، بهترین و استانداردترین طرح ارگونومیک ممکن را ارائه می‌دهد تا هنگام استراحت، وزن بدن به‌طور کامل روی آن تقسیم شده و درد مفاصل و عضلات کاهش یابد.

دیگر ویژگی‌های مبل استیل مرمر

در دوخت و دوز این محصول، نهایت دقت به‌کار گرفته شده تا تلفیقی از تقارن، زیبایی و دوام کنار یکدیگر قرار گیرند. طراحان این محصول دقت فوق‌العاده زیادی در فرآیند تراشکاری و ساخت تاج به خرج داده‌اند تا یک اثر هنری بدیع را به شما ارائه دهند. استفاده از چوب راش باکیفیت در این مبل استیل کلاسیک، تضمین‌دهنده عمر طولانی آن است و می‌توانید با خیال راحت، سالیان سال از این محصول استفاده کنید.

ساختار میز جلو مبلی این ست مبلمان، به‌خاطر برخورداری از یک تکیه‌گاه سنگین و مطئمن، می‌تواند برای حمل و نگهداری اشیا سنگین وزن به خوبی عمل کند. از نکات مهم دیگر این مبل، بالشتک‌های منفصل کاناپه است که امکان نظافت و شستشو را برای شما محیا می‌کند.

Images 1705520821 65A82Eb5C9084

هنگام خرید مبل استیل از ایران چوب باید به چه مواردی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید مبل استیل برای خود یا به‌عنوان جهیزیه عروس دارید، باید قبل از خرید به نکات مهمی توجه کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • مبل استیل کلاسیک در قیاس با مبل کلاسیک و مبل راحتی، قیمت بالاتر و بیشتری دارد. البته این قیمت باتوجه‌به نوع چوب و جنس پارچه استفاده شده کاملا منطقی است. عمر این دسته از مبل‌ها نیز به نسبت سایر مبلمان بالاتر است.

  • در مبل سلطنتی شاهد ظرافت بیشتری نسبت به مبل کلاسیک و نمونه‌های مشابه هستیم.

  • مدل‌های جدید مبل استیل دارای ورق طلا به منظور ایجاد یک حس لوکس و جلوه بیشتر است.

  • مبلمان سلطنتی به دو صورت ۹ نفره و ۷ نفره ارائه می‌شود. با این حال خرید مبل استیل ۷ نفره مرسوم‌تر است.

  • شخصی‌سازی انواع مبل‌های استیل باتوجه‌به ظاهر منزل و میزان بودجه شما امکان‌پذیر خواهد بود.

سخن نهایی

مبلمان استیل از جمله زیباترین و شکیل‌ترین مبلمان تولید شده در مجموعه ایران چوب است. این مدل از مبلمان نه‌تنها در ایران، بلکه در سطح جهانی نیز طرفداران زیادی دارد. مهم‌ترین دلیل محبوبیت این سبک از مبل استیل کلاسیک، طرح و نقش‌های زیبا در کنار حس لوکسی است که به محیط منزل شما می‌بخشد. همچنین قابل ذکر است که این مدل از مبل‌ها در گذر زمان نه‌تنها استفاده از آن‌ها کمتر نشده است، بلکه هنوز هم یکی از پرطرفدارترین محصولات سطح بازار محسوب می‌شوند.

مجموعه بزرگ ایران چوب، یکی از برترین مراکز تخصصی در زمینه تولید و ارائه مبل کلاسیک در ایران است که انواع مدل‌های مشهور و پرطرفدار از مبلمان‌های ایرانی و خارجی را ارائه کرده است. خرید مبل اگرچه تحت تاثیر علایق و سلایق است، کاملا یک مسئله تخصصی است؛ بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای این کار، با متخصصان و مشاوران مجموعه ایران چوب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×