معرفی کسب و کار

قیمت های روز لوله کشاورزی را کجا پیدا کنم؟

دی ۲۱, ۱۴۰۲ 4۰60

لوله کشاورزی یا همان لوله پلی اتیلن یکی از مهمترین راه ها برای مدیریت منابع آب در حوزه کشاورزی محسوب می شود. این لوله ها قیمت مناسبی دارند و در اکثر شهر ها و مناطق ایران به راحتی پیدا می شوند. ما میخواهیم در این مطلب شما عزیزان را برای خرید لوله پلی اتیلن با قیمت مناسب راهنمایی کنیم.

لوله پلی اتیلن

کارخانه های متعددی در ایران مشغول تولید این لوله ها هستند این کارخانه ها با استفاده از مواد پلی اتیلن لوله هایی را تولید و به بازار عرضه میکنند. این لوله ها از لحاظ قیمت و کیفیت با یکدیگر اختلاف دارند و ممکن است خریداران در این زمینه کمی دچار سردرگمی شوند.

قیمت لوله پلی اتیلن

در سال ۱۳۹۹ کارخانه باران پلیمر تصمیم گرفت تا یک لیست قیمت بصورت ماهانه منتشر کند. هر چند در ابتدای کار و چند ماه اول انتشار این لیست فقط نمایندگان و پیمانکاران این کارخانه امکان دسترسی به آن را داشتند اما بعده ها بصورت عمومی نیز منتشر شد.

یکی از ایرادات وارده به این لیست ها  ، آپدیت نبودن قیمت  ها بود، سال ۱۴۰۰ این کارخانه از نسخه آنلاین قیمت ها رونمایی کرد. در این سامانه مشتری می توانست با انتخاب سایز لوله پلی اتیلن قیمت روز آن را ببیند. این ایده جذاب مورد استقبال بسیاری از افراد و حتی برخی ارگان های دولتی قرار گرفت. این لیست بصورت دائم آپدیت می شد (روزانه) و همین امر باعث ایجاد شفافیت در بازار بود.

Images 1704797729 659D2621Aeea5

ابتکار باران پلیمر حالا کمی کاملتر شده است. این کارخانه برای اولین بار در ایران در یک لیست ساده قیمت تمام گرید های لوله پلی اتیلن را درج می کند. در حال حاضر این سامانه از سایز ۱۶ تا سایز ۳۱۵ را پوشش می دهد که انتظار داریم سایز های بزرگتر نیز به این لیست افزوده شوند.

پیمانکاران برق همیشه دنبال لوله های پلی اتیلن با فشار های کمتر و قیمت مناسبتر هستند. به دلیل آنکه مصرف لوله پلی اتیلن در صنعت برق فقط جنبه کاور بودن دارد پس لزومی ندارد که از لوله فشار قوی و یا مواد نو استفاده شود. این سامانه با درج گرید کیفی D پاسخگوی نیاز خریداران صنعت برق کشور است.

دیگر قابلیت این سامانه اطلاع رسانی پیامکی تغییرات قیمت لوله پلی اتیلن است.

یعنی کاربر می تواند بعد از تغییر قیمت لوله، بلافاصله از طریق پیامک مطلع شود. البته این مورد بیشتر برای جلب توجه پخش کنندگان لوله راه اندازی شده است.

پاسخ به سوالات شما کاربران و همچنین بررسی قابلیت ها و امکانات این سامانه از طریق این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×