معرفی کسب و کار

لاک خوب چی بخرم؟

بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ 5۰53

لاک ناخن یکی از وسایل مهم آرایشی در بین بانوان محسوب می‌شود. از سالیان دور و دراز گذشته، استفاده از لاک ناخن در بین خانم‌های جوان مد بوده و این محصول پراستفاده و محبوب، هر سال با نوآوری‌های مختلفی همراه شده است. به بیانی بهتر، باید گفت که لاک ناخن یکی از مهم‌ترین وسایل در سبد آرایشی بانوان به شمار می‌آید که تنوع و کاربردهای گوناگونی دارد. این روزها تولیدکنندگان لاک ناخن بسیار بیشتر از گذشته هستند و تنوع محصولات، رنگ، کیفیت و ماندگاری آن‌ها نیز بسیار بیشتر از هر زمان دیگری است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی لاک ناخن از برندهای تولیدکننده مختلف بپردازیم. همچین محدوده قیمت لاک ناخن را نیز بررسی خواهیم کرد.

Images 1707312311 65C384B75Ef44

لاک ناخن چیست و چرا تا این اندازه محبوب است؟

لاک ناخن یک ماده شیمیایی حاوی رنگ‌های مختلفی است که پس از استعمال روی ناخن دست یا پا، خشک شده و می‌تواند با هدف زیبایی بیشتر یا حتی محافظت و تقویت ناخن نیز مورد استفاده قرار گیرد. اغلب بانوان این محصول را عموما جزو محصولات آرایشی فرعی محسوب کرده و از آن در مناسبت‌های مختلف همچون مهمانی، اعیاد، عروسی و سایر رویدادهای مهم استفاده می‌کنند.

لیست قیمت لاک و تقویت کننده ناخن در ایمالز

در تولید لاک ناخن، شرکت‌های بسیاری فعالیت دارند که تنوع محصولات آن‌ها صرفا محدود به رنگ نیست و کیفیت، ماندگاری، مات یا براق بودن و ده‌ها تفاوت دیگر در آن‌ها می‌توان یافت. همچنین لاک‌ها عموما برای موارد زیبایی استفاده می‌شوند و در برخی موارد، کاربرد محافظتی و تقویتی نیز دارند. قیمت لاک ناخن نیز از معیارهای مهم دیگر در انتخاب یک نمونه مناسب است. در ادامه چندین مورد از بهترین لاک‌های ناخن را به شما معرفی خواهیم کرد.

لاک ناخن لیزانو

لیزانو از جمله برندهای مطرح و مشهور بازار در حوزه تولید لاک ناخن و محصولات آرایشی دیگر است. مهم‌ترین دلیلی که لاک لیزانو را مشهور کرده است، تنوع رنگ بالا و کیفیت مناسب است که در کنار قیمت مناسب، به یکی از گزینه‌های اصلی جهت خرید و استفاده توسط بانوان تبدیل شده است. لاک لیزانو همچنین دارای طرح‌های مختلفی است که اثر یا حالت خاصی نیز بر ناخن دارد.

قابل ذکر است که هر رنگ یا طرح مختلف از لاک لیزانو با یک شماره خاص مشخص شده است. مثلا شماره ۴۴ زرد است، شماره ۱۷ قرمز است و ترتیب رنگ‌ها به همین شکل جلو می‌رود. قیمت لاک ناخن‌های تولید شده توسط لیزانو در وب‌سایت ایمالز، بین ۲۱ هزار تومان تا ۴۶ هزار تومان است که این اختلاف قیمت غالبا به دلیل رنگ متنوع آن‌هاست.

لاک ناخن گلدن رز

گلدن رز نیز همچون لیزانو، یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی بهداشت، خصوصا لاک ناخن است. برخلاف لیزانو، لاک گلدن رز غالبا قیمت بالاتری دارند که به دلیل حجم و محتویات بیشتر در کنار تنوع بالاتر است. همچنین محصولات گلدن رز تنوع قیمتی بالاتری هم دارند که باعث می‌شود انتخاب بهتری در میان آن‌ها داشته باشید.

عمده محصولات لاک گلدن رز، شامل لاک ناخن زیبایی، تقویت‌کننده‌ها، همچنین محافظ‌ها و سفت‌کننده‌هاست. به همین دلیل نیز می‌توان به جرات گفت که تنوع محصولات این شرکت در حوزه آرایشی و بهداشتی بسیار بالاست. قیمت لاک گلدن رز در فروشگاه ایمالز از ۲۶ هزار تومان آغاز شده و مدل‌هایی تا قیمت ۱ میلیون و ۶۰۹ هزار تومان نیز در سبد محصولات آن موجود است.

Images 1707312311 65C384B786Baa

لاک تقویت ناخن ماوالا

ماوالا یکی از برندهایی است که تمرکز خاصی بر تولید لاک رنگی ناخن ندارد و عمده محصولات آن را باید تقویت‌کننده‌های ناخن دانست. لاک تقویت ناخن ماوالا دارای طیف وسیعی از محصولات متنوع است که در ابعاد، اندازه، کارایی و با فناوری‌های مختلفی تولید و عرضه شده‌اند.

لیست قیمت لاک و تقویت کننده ناخن ماوالا

عمده محصولات این شرکت، شامل لاک استحکام ناخن، محلول محرک رشد ناخن، محلول محافظ ناخن و محلول تقویت ناخن ماوالاست. قیمت لاک ماوالا در فروشگاه ایمالز بین ۱۰۲ هزار تومان تا ۵۵۰ هزار تومان است. عمده تفاوت قیمتی این محصولات به حجم و اندازه محصول و نوع کاربر و کارایی آن مربوط است.

محصولات ماوالا برای بانوانی که مشکل کمبود رشد ناخن دارند، بسیار مناسب بوده و همچنین برای مواردی همچون مراقبت و افزایش ضخامت نیز محصولات مختلفی در سبد فروش خود ارائه کرده است.

لاک تقویت ناخن هیدرودرم

هنگامی که نام هیدرودرم به میان می‌آید، ذهن همگان پیش محصولاتی مثل کرم‌های بهداشتی و مراقبتی این شرکت است. این موضوع طبیعی است؛ زیرا تولید کرم، تخصص اول هیدرودرم است؛ اما محصولاتی دیگر نیز مثل محلول و لاک تقویت ناخن هیدرودرم، از شهرت بسیار زیادی برخوردار است.

لیست قیمت لاک و تقویت کننده ناخن هیدرودرم

یکی از دلایلی که هیدرودرم را به برند و تولیدکننده‌ای محبوب تبدیل کرده است، اثرگذاری عالی محصولات این شرکت و همچنین قیمت لاک و محلول‌های مناسب آن است. به‌طوری که در برخی از مطب‌های پزشکی، محصولات بهداشتی این شرکت، پای ثابت نسخه‌های مراجعه‌کنندگان است. به همین دلیل نیز محصولاتی چون تقویت ناخن هیدرودرم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

قیمت تقویت کننده ناخن هیدرودرم در فروشگاه ایمالز از ۷۶ هزار تومان تا ۱۳۰ هزار تومان است. به جرات می‌توان گفت که قیمت تقویت کننده ناخن هیدرودرم یکی از مناسب‌ترین قیمت‌ها نسبت به رقبا و محصولات مشابه آن‌هاست؛ زیرا علاوه‌بر کیفیت و اثرگذاری بسیار خوبی که دارد، تنوع و قیمت پایین‌تری نیز به نسبت رقبای خود ارائه کرده است.

Images 1707312311 65C384B792006

سخن نهایی

لاک ناخن و محصولات هم خانواده آن همچون تقویت‌کننده‌ها و محافظت‌کننده‌ها یکی از پرمصرف‌ترین محصولات بهداشتی و آرایشی توسط بانوان است. در هنگام خرید این محصولات توجه داشته باشید که محصول اصلی را از فروشگاه‌های معتبر و با قیمت درست و منطقی خریداری کنید. قیمت لاک به دلیل تنوع بسیار زیاد محصولات آن، مختلف بوده و حجم و ابعاد محصول، مهم‌ترین معیار تفاوت قیمتی آن‌هاست.

در کنار تمام موارد یاد شده، لازم به ذکر است که فروشگاه ایمالز مرجعی برای مشاهده و مقایسه انواع کالاهای مورد نیاز شماست. در این فروشگاه بزرگ می‌توانید اقلام مورد نظر خود، مثلا قیمت لاک را به سادگی جستجو کرده و بهترین گزینه ممکن که قیمت منطقی‌تری دارد را انتخاب کنید. همچنین ایمالز به شما امکانات پیشرفته‌ای برای بررسی و فیلتربندی محصولات مطابق با بودجه یا سایر معیارها خواهد داد. به‌علاوه می‌توانید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را با قیمتی مناسب و مستقیما از تولیدکننده اصلی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×