لیست قیمت تری دی پانل 3 شرکت برتر تولید کننده
معرفی کسب و کار

لیست قیمت تری دی پانل ۳ شرکت برتر تولید کننده

اسفند ۶, ۱۴۰۲ 4۰44

صنعت ساختمان‌سازی روز به روز در حال پیشرفت بوده، به طوریکه امروزه از مصالح نوین و گسترده‌ای مانند تری دی پانل در این صنعت استفاده می‌گردد. تری دی پانل در واقع دیوارهای پیش ساخته هستند که به جای دیوارهای سنتی و بتنی کاربرد دارند.  تری دی پانل از سه بخش اصلی شامل یونولیت یا پلی‌استایرن، شبکه‌های فولادی تحت عنوان مش و لایه‌ای از بتن ساخته شده‌اند. تری دی پانل‌ها با توجه به اینکه عایق قدرتمندی در برابر صدا، گرما و سرما بوده و وزن بسیار سبکی که دارند همواره مورد توجه پیمانکاران قرار گرفته‌اند.‌ در این مقاله قصد داریم به بررسی لیست قیمت تری دی پانل سه شرکت برتر تولیدکننده و  مجری تری دی پانل در سطح کشور بپردازیم.

ویلا ۲۰ از شرکت‌های برتر تولید کننده تری دی پانل

گروه ساختمانی ویلا ۲۰ دارای سابقه فعالیت ۲۰ ساله در حوزه ساختمان سازی و تولید انواع سازه تری دی پانل است. این مجموعه تاکنون بیش از هزار پروژه ۳d panel را با موفقیت پشت سر گذاشته است. قیمت ۳d پانل در این گروه تولیدی بسیار مناسب و اقتصادی بوده و همچنین محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در مجموعه ویلا ۲۰ از کادر مهندسی متخصص و حرفه‌ای بهره گرفته شده تا پروژه‌های پیمانکاران به بهترین نحو انجام و به پایان برسند. این مجموعه پیش از اجرای پروژه ابتدا ساختمان مورد نظر را از نظر طراحی و ساخت به دقت مورد آنالیز قرار داده و سپس با توجه به سفارش مشتریان اقدام به ساخت انواع تری دی پانل‌های دیواری و سقفی می‌نماید.

لیست قیمت تری دی پانل در این شرکت تولیدکننده معتبر با توجه به ضخامت تری دی پانل‌ها و ابعاد فوم برای هر متر مربع از ۱۶۰ هزار تومان شروع شده و تا  ۲۴۰ هزار تومان برای تری دی پانل های سقفی ادامه دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌‌تر از قیمت‌ انواع تری دی پنل‌ و هزینه‌‌های نصب و اجرای آنها می‌توانید به سایت ویلا ۲۰ مراجعه نمایید. گروه ساختمانی ویلا ۲۰ آمادگی خود را برای قبول سفارشات انواع تری دی پانل دیواری و سقفی، نصب و اجرا در تهران و شهرستان‌ها اعلام می‌کند. کیفیت بالای تری دی پنل و قیمت مقرون به صرفه آنها باعث شده تا این مجموعه همواره از سطح تقاضای بالایی در سراسر کشور برخوردار باشد.

شرکت اطلس پنل

اطلس پنل از دیگر شرکت‌های برتر در زمینه تولید تری دی پانل در کشور است. این مجموعه با توجه به مزایای بسیار زیاد تری دی پانل اقدام به تولید و عرضه این سازه‌های با کیفیت در سطح کشور کرده است. به عنوان مثال دیوار تری دی پانل ضمن اینکه از مقاومت بالایی برخوردار است دارای قیمت مناسبی بوده و در مدت زمان کوتاهی نصب و اجرا می‌شود. همچنین این دیوارها عایق مناسبی در برابر حرارت بوده و با به کارگیری آنها در حوزه ساختمان‌سازی می‌توان در مصرف انرژی‌هایی مانند برق و گاز صرفه‌جویی کرد. ساندویچ پانل‌های سقفی از بهترین سازه‌ها جهت سقف‌های دارای شیب ساختمان‌ها و سوله‌ها به شمار می‌آیند. قیمت تری دی پنل سقفی در این مجموعه تولید کننده بسیار مناسب بوده، ضمن اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. با سفارش و استفاده از این سازه‌ها می‌توانید قیمت تمام شده سقف سوله یا ساختمان را کاهش دهید. قیمت تری دی پانل با توجه به ابعاد و ضخامت آنها از متری ۱۴۰ هزار تومان الی ۲۸۰ هزار تومان را شامل می‌شود. برای مشاهده قیمت‌ های دقیق می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

شرکت کارن پانل

گروه تولیدی کارن پانل از مجموعه‌های موفق در خصوص طراحی، تولید و نصب انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی در کشور است. از جمله ویژگی‌های این مجموعه در تولید تری دی پانل‌ها تنوع و کیفیت بالای محصولات است که بر اساس اقلیم آب و هوایی و کاربردشان در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. قیمت‌گذاری تری دی پانل‌ها بر اساس موارد مختلفی تعیین می‌گردد که عبارتند از:

  • نوع اسکلت به کار رفته در ساختمان‌ها و سوله‌ها
  • متراژ دیوارها برای ساخت تری دی پانل
  • تعداد طبقات ساختمان
  • ارتفاع طبقات از یکدیگر
  • شرایط آب و هوایی منطقه
  • میزان مسافت و هزینه‌های حمل و نقل
  • مواد اولیه به کار رفته در ساخت تری دی پانل و کیفیت آن

برای اطلاع از قیمت تری دی پانل از جمله قیمت پنل دیواری سه بعدی می‌توانید به سایت این شرکت تولید کننده تری دی پانل مراجعه کنید.

سخن پایانی

همانطور که اشاره شد تری دی پانل‌ها از پرکاربردترین سازه‌ها و مصالح در صنعت ساختمان‌سازی حال حاضر دنیا هستند. در چند دهه اخیر کشور ما نیز در حوزه ساخت و اجرای تری دی پانل پیشرفت کرده و شرکت‌های بسیاری در این حوزه فعالیت دارند. از برترین شرکت‌های تولید کننده تری دی پانل می‌توان به مجموعه ویلا ۲۰، اطلس پنل و کارن پانل اشاره کرد. شما می‌توانید با بررسی لیست قیمت تری دی پنل و کیفیت آنها در نهایت بهترین شرکت را برای اجرای پروژه‌های خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×