Images 1687163629 649012Edb22E7
معرفی کسب و کار

مراحل ارتودنسی دندان در کرج با دکتر سهرابی

خرداد ۳۰, ۱۴۰۲ 3۰149

بی شک دندان هایی صاف و سالم لبخند شما را زیبا تر خواهد کرد. در راستای دست یابی به دندان هایی مرتب لازم است تا شما زیبا جویان تحت درمان با استفاده از ارتودنسی دندان قرار بگیرید. این پروسه درمانی و زیبایی دارای مراحلی بخصوص می باشد ، که کسب اطلاعات از آن می تواند خیال شما را از بابت دست یابی به نتیجه ای عالی راحت کند ، تا شما به بهترین متخصص ارتودنسی کرج با اطمینان کامل مراجعه کنید و به لبخند زیبای خود دست یابید. برای کسب اطلاعات مفید در زمینه ارتودنسی کردن دندان ها و دستیابی به لبخندی زیبا با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

Images 1687163629 649012Edb22E7

 

تنها چند قدم کوتاه تا رسیدن به دندان هایی صاف فاصله دارید !

  • اولین قدم شما که تمامی مراحل ارتودنسی دندان در کرج را تحت تاثیر قرار می دهد ، انتخاب متخصص ارتودنسی می باشد ؛ بنابراین لازم است زمان کافی را برای انتخاب پزشک خود صرف کنید و از مهارت و تجربه بالای ایشان مطمئن شوید. زیرا تمامی این پروسه درمانی یک به یک توسط پزشک انجام خواهد شد بدون آن که شما دخالتی در این روند درمانی داشته باشید ، در نتیجه عدم توجه می تواند پروسه درمانی شما را با مشکل موجه کند ، بنابراین در انتخاب پزشک دقت کافی و لازم را داشته باشید.
  • مشاوره و معاینه نیز یکی از مراحل اصلی می باشد ، پزشک با توجه به سن ، موقعیت فک و دندان ها و همچنین سلامت دندان های شما زیبا جویان پروسه درمانی را با در نظر گرفتن بهترین نوع ارتودنسی پس از بهبود مشکلات دندان آغاز می کند. در این مواقع شما عزیزان باید انتظارات خود را به متخصص ارتودنسی دندان در کرج بازگو کنید ، تا در راه رسیدن به آن انتظارات شما نیز در نظر گرفته شود.
  • پس از انتخاب ارتودنسی توسط ارتودنتیست و پس از پاکسازی و تمیز کردن دندان ، با پالیش زدن سطح دندان ها خشک می شود و در مراحل بعد از ابزار های بخصوص جهت نصب براکت ها بکار گرفته می شوند.
  • پس از جای گذاری براکت ها ، فشار وارد شده از طریق ارتودنسی به دندان توسط پزشک تنظیم خواهد شد ، که با وارد شدن این فشار دندان ها به سمت موقعیت جدید خود حرکت خواهند کرد ،  سپس لازم است تا افراد پس از آن به طور منظم ، جهت بررسی دندان های خود به پزشک مراجعه کنند ، تا روند درمانی ارتودنسی دندان در کرج تحت کنترل باشد. با هر بار مراجعه ممکن است با توجه به آسیب هایی که به براکت شما وارد شده ، متخصص ارتودنسی در کرج آن ها را تعویض کند و نوع فشار و جهت آن را نیز تغییر دهد.
  • ممکن است تصور کنید پس از پایان این پروسه درمانی ، دیگر نیاز به انجام اقدامات مراقبتی نمی باشد ! اما باید بدانید که به منظور حفظ دندان ها در موقعیت جدید خود لازم است تا ابزار کمکی به نام ریتینر نیز استفاده شود که تاثیر فوق العاده ای نیز در این پروسه خواهد داشت.

از مسئولیت های خود طی ارتودنسی دندان در کرج غافل نشوید !

وجود پشتکار و نظم در بیماران خود می تواند تضمین کننده دست یابی آن ها به نتایج عالی در این پروسه درمانی شود ، بنابراین بهتر است بدانید انجام برخی اقدامات هر چند با اهمیت کم ، هر یک می توانند در تاثیر گذاری این روند درمانی موثر و مفید باشند. بنابراین شما زیبا جویان مسئول خواهید بود تا ، به طور منظم به مطب پزشک خود مراجعه کنید و رعایت بهداشت دهان و دندان خود را جدی بگیرید ، تحت هیچ شرایطی اجازه باقی ماندن پلاک و مواد غذایی را در میان دندان ها و براکت ها ندهید ، همچنین از مسواک های مخصوص ارتودنسی برای تمیز کردن دندان های خود کمک بگیرید ، یک رژیم غذایی مناسب را دنبال کنید و به هنگام جویدن مواد غذایی سفت که می توانند در آسیب دیدگی و شکسته شدن براکت های شما تاثیر بگذارند توجه کنید. لازم به ذکر است که برخی ارتودنسی ها بر خلاف ارتودنسی های ثابت به صورت متحرک می باشند ، که افراد باید توجه کافی در مراقبت کردن و پاکسازی این براکت ها نیز داشته باشند.

نتیجه نهایی از ارتودنسی دندان در کرج

اگر شما عزیزان موارد ذکر شده را به موقع رعایت کنید ، در دوره کوتاهی به دندان های صاف و منظم خود دست می یابید. دست یابی به نتیجه ای عالی دقیقا همان رضایت بیمار می باشد ، که به علت توجه در انتخاب متخصص ارتودنسی دندان در کرج و کسب اطلاعات کافی و لازم از مراحل ارتودنسی به آن دست یافته است. در واقع با آشنایی کامل از مراحل ارتودنسی دیگر می دانید ، که آیا اقدامی غیر معقول طی این پروسه منظم کردن دندان ها انجام خواهد شد ؟ یا تماما تمامی اقدامات مفید بوده و تنها به منظور حفظ و نظم بخشیدن به دندان ها توسط دکتر ستاره سهرابی انجام می شود. برای دیدن نمونه کارهای ارتودنسی دندان دکتر سهرابی می توانید به وب سایت ایشان مراجعه نمایید.

آدرس سایت : https://drsetarehsohrabi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×