معرفی کسب و کار

معرفی کشتی تفریحی کیش کارینا و آرتمیس پلاس

بهمن ۲۶, ۱۴۰۲ 7۰68

لذت رفتن به جزیره کیش بدون حضور در یک کشتی تفریحی کامل نخواهد شد. کشتی‌های تفریحی بر خلاف تصور عموم دارای تمامی امکانات رفاهی بوده و شما می‌توانید ساعات خوشی را در آنها سپری کنید. از جمله کشتی‌های معروف تفریحی می‌توان به کشتی کارینا و کشتی آرتمیس پلاس اشاره کرد. در ادامه با این دو کشتی و مشخصات آنها آشنا خواهیم شد.

کشتی کارینا کیش

جزیره کیش به لطف جاذبه‌های گردشگری هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. یکی از این جاذبه‌های گردشگری کشتی تفریحی است. از جمله محبوب‌ترین و جذاب‌ترین این کشتی‌های می‌توان به کشتی کارینا اشاره کرد. این کشتی دارای ۱۵۰۰ متر مربع فضا در چهار طبقه است که توانایی خدمات رسانی به ۵۰۰ مسافر را خواهد داشت.

این کشتی توسط شرکت کشتی سازی صدرا با هزینه ۲۰ هزار میلیارد ریال ساخته شد. سازنده این کشتی؛ شرکت پیش‌گامان عروس دریای کیش، توانسته است با ایجاد یک ساختار بسیار امن و سریع به یکی از بهترین سازنده‌ های کشتی‌ تفریحی در کیش تبدیل شود. به همین علت به راحتی می‌توان کارینا را به عنوان بهترین کشتی تفریحی کیش معرفی کرد. جهت رزرو و اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

این کشتی به جهت تأمین امنیت مسافرین خود دارای قایق نجات، جلیقه نجات و تجهیزات ضروری در کشتی است. سیستم تخلیه دود خودکار و اطفای حریق آن نیز از جمله به‌روزترین سیستم‌های امنیتی موجود در میان تمامی کشتی‌های تفریحی کیش است.

سفر بر روی خلیج فارس به لطف کشتی کارینا یک خاطره بسیار بیاد ماندنی را برای شما به جای خواهد گذاشت. کشتی کارینا یکی از لوکس ترین کشتی تفریحی کیش محسوب می‌شود که شما می‌توانید از امکانات آن استفاده نمایید.

کشتی کارینا

کشتی کارینا

امکانات کشتی کارینا

به لطف فضای بسیار باز در این کشتی امکان برگزاری انواع کنسرت و نمایشگاه و جشنواره وجود دارد. در کنار آن امکاناتی همچون سالن VIP با ظرفیت ۵۰ نفر، اتاق نگهداری کودک، ماساژ، نمازخانه، خدمات درمانی و دارویی و هتل ۵ ستاره نیز در این کشتی تعبیه شده اند.

شما میتوانید در این کشتی به انجام تصویر برداری نیز بپردازید. در این کشتی امکان استفاده از پروجکشن‌ها به صورت پیشرفته نیز امکان پذیر خواهد بود. نورپردازی خاص، اجرای زنده موسیقی، سیستم تهویه و خنک کننده قوی و البته پذیرایی مطلوب از جمله دیگر امکانات جانبی کشتی کارینا هستند.

توجه داشته باشید که برای استفاده از این امکانات جذاب می‌بایست قوانین کشتی را نیز رعایت نمایید. به طور کلی کشتی‌های تفریحی دارای یک برنامه حرکت و پهلو گرفتن مشخص هستند. به همین علت پس از خرید بلیط درباره ساعت حضور خود برنامه ریزی کرده و حداقل نیم ساعت قبل از حرکت کشتی در محل حاضر باشید.

یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی‌های این کشتی می‌توان به گروه موزیک حرفه‌ای آن اشاره کرد. شما می‌توانید قبل از رزرو بلیت خود درباره کنسرت برنامه ریزی شده در کشتی اطلاع کسب کنید. به طور کلی اما گروه موسیقی که در کشتی فعالیت دارند توانایی پخش و نوازندگی تمامی آهنگ‌های محلی و جنوبی، کردی، عربی، ترکی و… را دارند.

 

آدرس کشتی کارینا

کشتی کارینا دارای پارکینگ اختصاصی در بندرگاه کیش است. آدرس مکان پهلو گرفتن آن جزیره کیش، بلوار ایران، بندرگاه کیش می‌باشد. به طور معمول این کشتی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ فعالیت خواهد داشت. پس از خرید بلیت، در صورت وجود شرایط خاص جوی، ساعت حرکت جدید به اطلاع شما خواهد رسید.


کشتی آرتمیس پلاس کیش

آدرس کشتی کارینا

کشتی آرتمیس پلاس کیش

اگر به دنبال یک گشت دریایی ۲ ساعته به همراه پذیرایی و موزیک زنده هستید کشتی آرتمیس پلاس می‌تواند انتخاب مطلوبی برای شما باشد. جهت رزرو و اطلاعات بیشتر کلیک کنید .

این کشتی از نظر ابعاد یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین کشتی‌های تفریحی کیش بود که فعالیت خود را در ابتدای سال ۱۳۸۷ آغاز نمود. در سال ۱۴۰۱ پس از چند سال توقف سرویس دهی اما این کشتی با مدیریتی جدید و ظاهری جذاب دوباره سرویس خود را در اختیار گردشگران و مسافران قرار داد.

این کشتی در دو طبقه امکان خدمت رسانی به ۱۳۰ مسافر را خواهد داشت. به علت ساختار بروز در این کشتی برای جابه‌جایی نیازی به استفاده از پلکان نیست. از این رو اگر جزو افراد توان‌خواه هستید به راحتی می‌توانید بدون کمک نیز در این کشتی رفت و آمد نمایید.

بلیت این کشتی تفریحی کیش در دو نمونه با پذیرایی و بدون پذیرایی قابل خریداری است. در صورت خرید بلیت با پذیرایی شما می‌توانید از میان چلو گوشت و زرشک پلو با مرغ با دورچین و نوشابه بنا به سلیقه غذای مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین در صورت استفاده از غرفه عکاسی و کافی‌شاپ هزینه آن به صورت جداگانه برای شما محاسبه خواهد شد.

کشتی تفریحی کیش

آدرس کشتی آرتمیس پلاس

امکانات کشتی آرتمیس پلاس

برنامه این کشتی شامل یک گشت دریایی ۲ ساعته به همراه پذیرایی و اجرای زنده موسیقی می‌باشد. این کشتی دارای اجرای موزیک زنده، استندآپ کمدی، بیمه مسافری، کافی شاپ، عرشه ۳۶۰ درجه و امکانات عکاسی حرفه‌ای می‌باشد. همچنین حضور کودکان زیر ۴ سال بر روی این کشتی کاملاً رایگان است.

این کشتی در دو سانس روز و یک سانس شب سرویس خود را در اختیار شما قرار خواهد داد. اولین سانس  حرکت این کشتی ساعت ۱۴ بعد از ظهر و حرکت سانس دوم ساعت ۱۶:۳۰ خواهد بود. برای سانس شب نیز کشتی آرتمیس پلاس در ساعت ۲۱ بندر را ترک و ساعت ۲۳:۳۰ دوباره پهلو خواهد گرفت.

توجه داشته باشید که پس خرید بلیط همیشه نیم ساعت قبل از زمان شروع سانس حرکت کشتی در محل حاضر باشید. همچنین لازم به ذکر است که در این کشتی تفریحی کیش صندلی‌ها بر اساس اولویت ورود مسافران تخصیص داده می‌شوند. در صورت بروز شرایط جوی نامناسب هزینه پرداخت شده عودت داده خواهد شد. به غیر این مورد اما هزینه پرداخت شده بر اساس قوانین چارتر غیر قابل استرداد خواهد بود.

 

آدرس کشتی آرتمیس پلاس

کشتی تفریحی آرتمیس پلاس همچون دیگر کشتی‌های تفریحی در بندر کیش پهلو می‌گیرد. این کشتی دارای بندر اختصاصی نبوده؛ اما پیدا کردن آن چندان کار دشواری برای شما نخواهد بود. در زمان خرید بلیط مکان دقیق پهلو گرفتن کشتی در بندر کیش به اطلاع شما خواهد رسید. برای رسیدن به این بندر نیز می‌توانید از خودرو شخصی استفاده نمایید. این بندر دارای پارکینگ اختصاصی می‌باشد.

 

Picture 4

کشتی آرتمیس پلاس

کشتی آرتمیس یا کارینا

اگر میان خرید بلیت کشتی آرتمیس پلاس و کارینا مردد ماندید ما می‌توانیم شما را راهنمایی نماییم. هرچند که انتخاب یک کشتی تفریحی مشخصاً به سلیقه شما برخواهد گشت؛ اما به طور کلی کشتی کارینا کمی جوان پسندتر بوده و در دست دیگر کشتی آرتمیس فضایی کوچک‌تر و سنتی‌تر را دارد.

اگر اهل موسیقی‌های شاد و DJ هستید کشتی کارینا می‌تواند انتخاب مطلوب‌تری برای شما باشد. این در حالی است که اگر فضایی کوچک‌تر و سنتی‌تر را می‌پسندید کشتی آرتمیس پلاس می‌تواند انتخاب بهتری قلمداد شود. به هر حال قبل از خرید بلیت و رزرو صندلی می‌توانید برنامه‌های سانس انتخابی را مشاهده کنید. این نکته را مد نظر داشته باشید که کشتی‌ها تضمینی برای حضور هنرمند مورد علاقه شما در سانس انتخابی ندارند.

انتخاب چه آرتمیس پلاس باشد چه کارینا شما می‌توانید لذت گوش دادن به موسیقی، خوردن یک قهوه داغ و دیدن آب‌های خروشان خلیج فارس را با حضور در این کشتی‌ها تجربه نمایید. در لیست کشتی تفریحی کیش نام های زیادی وجود دارند اما با بررسی تمامی کشتی‌های موجود در این لیست می‌توانید انتخاب معقولانه‌تر با توجه به علایق خود داشته باشید.

آرتمیس پلاس و کارینا هر دو در لیست کشتی تفریحی کیش جذاب در بالای لیست قرار خواهند گرفت. تجربه گشت و گذار بر روی خلیج فارس را با این دو کشتی از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×