خدمات مو در آرایشگاه زنانه در نیاوران
معرفی کسب و کار

مهمترین خدمات زیبایی آرایشگاه زنانه در نیاوران

تیر ۳, ۱۴۰۲ 2۰182

مطمئناً در منطقه‌ی نیاوران واقع در شمال تهران، آرایشگاه‌های زیادی برای خدمات زیبایی زنانه وجود دارند. این آرایشگاه‌ها اغلب خدماتی از جمله کوتاهی و شنیون، رنگ و لایت، مانیکور و پدیکور، صورت، پوست و ماساژ صورت، واکس و خدمات زیبایی دیگر را ارائه می‌دهند.

خدمات زیبایی

خدمات آرایشگاه زنانه در نیاوران عبارتند از:

  • اصلاح صورت و ابرو
  • اپیلاسیون
  • گریم و میزانپلی یا همان آرایش صورت
  • براشینگ کردن مو
  • کراتینه‌ کردن مو
  • انواع بافت مو
  • میکروپیگمنتیشن یا میکروبیلدینگ ابرو
  • خدمات مژه
  • پدیکور

قبل از انتخاب آرایشگاه زنانه نیاوران ، بهتر است از نظرات و تجربیات دیگران درباره آرایشگاه مورد نظر و همچنین قیمت‌ها و خدمات ارائه شده توسط آن آگاه شوید. اکنون به بررسی برخی از این خدمات می پردازیم :

خدمات اصلاح صورت و ابرو آرایشگاه زنانه در نیاوران

یکی از قدیمی‌ترین خدمات سالن‌های زیبایی برای بانوان گرامی، اصلاح صورت و ابرو است که عموماً به‌ وسیله بند و موچین و تیغ، انجام می شود؛ هرچند امروزه از وکس و شمع هم برای اصلاح صورت در خانم هایی که صورتی با موهای زیاد دارند، استفاده می‌شود.

خدمات اپیلاسیون

یکی دیگر از روش‌ های قدیمی برداشتن موهای زاید بدن از صورت و اندام های بدن است، که در سالن‌های آرایشی انجام می شود. از دیر باز انجام اپیلاسیون در کشور های مختلف و فرهنگ های مختلف وجود داشته است. معمولاً اپیلاسیون صورت و بدن، با دو نوع موم طبیعی یا گیاهی و موم مصنوعی انجام می‌شود. عده ای معتقدند انجام این کار باعث کم‌ شدن موهای زاید بدن، به‌ مرور زمان می‌شود.

گریم و میزانپلی یا همان آرایش صورت برای عروس و افراد دیگر

یکی از تخصصی‌ ترین و پر هزینه‌ترین خدمات سالن‌های زیبایی گریم صورت است. تفاوت بین گریم و میکاپ به این صورت است که در گریم تکنیک سایه‌ روشن و برجسته‌ کردن و کوچک‌ کردن اعضای صورت اتفاق می افتد که شامل آرایش چشم، کانتور، زیرسازی و… است.

در میزانپلی یا میکاپ با استفاده از رنگ‌ها مثل سایه چشم، مژه مصنوعی و رژگونه و رژلب و حجم دهنده صورت را آرایش می‌کنند.

خدمات مو در آرایشگاه زنانه در نیاوران

خدمات مو در آرایشگاه زنانه در نیاوران

رنگ کردن مو

در میان خدمات آرایشگاه ها رنگ کردن موها از پر مراجعه ترین هاست. افراد زیادی برای تغییر رنگ موهای خود یا برای رنگ ریشه ی موهایشان به ارایشگاه مراجعه میکنند تا از خدمات این حوزه بهره مند شوند. اینکه ترکیب رنگ ساخته شده چگونه باشد تا با جنس موهای فرد متقاضی هماهنگ باشد موضوع بسیار مهمی است. اگر در ترکیب رنگ استاندارد ها رعایت نشوند باعث آسیب به موها می شود.

براشینگ کردن مو

این تکنیک برای صاف کردن یا حالت دار کردن مو استفاده می شود. معمولاً در براشینگ مو از سشوار و برس‌ های مختلفی کمک می گیرند. برای این کار باید موها تمیز باشند پس قبل از مراجعه به آرایشگاه برای انجام براشینگ حمام کنید. براشینگ باعث زیبایی، یکدست شدن و براق شدن مو می‌شود. حتی موهای کوتاه نیز در براشینگ پرحجم‌تر نشان داده می‌شوند.

کراتینه‌ کردن مو

کراتین یک پروتئین طبیعی است که در مو و پوست و ناخن انسان وجود دارد. با گذشت زمان و بالارفتن سن و به‌ کاربردن رنگ‌های شیمیایی و دکلره و شامپوهای نامناسب، کراتین در بافت ها کم می شود یا به طور کامل از بین می رود. وقتی آرایشگران با استفاده از مواد حاوی کراتینه، موهای آسیب‌دیده را احیا می‌کنند، به این عمل کراتینه‌ کردن موها گفته می شود. کراتینه مو برای خانم‌ها و آقایان انجام می‌شود.

کراتینه با توجه به‌ دفعات شستشو با شامپو از ۲ تا ۳ ماه ماندگاری دارد، فراموش نکنید بعد از انجام کراتینه حتماً از شامپوهای مخصوص کراتینه استفاده کنید. کراتینه مو باعث صافی، نرمی و درخشنده شدن موها می‌شود. بعد از کراتینه کردن موها باید از آنها مراقبت کنید.

 مراقبت‌های ضروری پس از انجام کراتینه مو

  1. از شامپوهای مخصوص کراتینه استفاده شود.
  2. حتماً پس از انجام کراتینه به مدت ۴ روز موهای خود را نشویید.
  3. برای رفتن به استخر باید موهای کراتینه شده تان را با روغن مو کاملاً چرب کنید.

انواع بافت مو

بافت موها با تنوع بسیار وسیعش، ریشه در فرهنگ و تمدن و سلیقه ی مردم کشورهای مختلف جهان دارد.

امروزه در آرایشگاه ها بافت مو به عنوان رشته ای تخصصی مورد توجه است و سالن های زیبایی برای آن لاین جداگانه ای در نظر گرفته اند. بی تردید یکی از راه‌های آراستن و همچنین مراقبت از مو، بافتن آن‌هاست که از دیرباز موردپسند افراد بوده است. با توجه به اینکه بافت مو از گره‌ خوردن موها جلوگیری می کند و نیاز به شانه‌کردن مکرر موها نیست، بسیار مورد استقبال مشتریان است.

خدمات مربوط به ابرو آرایشگاه زنانه در نیاوران

خدمات مربوط به ابرو

میکروپیگمنتیشن یا میکروبیلدینگ ابرو

یکی دیگر از خدمات سالن‌های زیبایی، میکروبیلدینگ است که برای پرپشت نشان دادن ابروها به صورت نیمه دایم صورت می‌گیرد. میزان ماندگاری این کار بین ۶ تا ۳۶ ماه است.

خدمات ناخن در آرایشگاه زنانه نیاوران

از پرطرف‌ دارترین خدمات زیبایی سالن‌ها مانیکور و پدیکور و کاشت ناخن در انگشتان دست و پا می‌باشد.

مانیکور چیست؟

به آرایش ناخن که توسط سوهان‌ کشی و گرفتن پوست‌های مرده اطراف ناخن انجام می‌شود مانیکور می‌گویند. بهتر است بدانید که این کار برای جلوگیری از رشد میکروب و بهداشت فردی ناخن، بسیار مفید است.

پدیکور چیست؟

اصلاح و مرتب‌کردن ناخن‌های پا را پدیکور گویند.در واقع همان مانیکور است، اما برای انگشتان پا انجام می شود.

کاشت ناخن

از پرطرف‌ دارترین خدمات در سالن‌های زیبایی کاشت ناخن می‌باشد که مشتریان فراوانی دارد.کاشت ناخن با توجه به درخواست مشتری و وضعیت ناخن های او در روش ها و متدد های مختلفی انجام می شود.

کاشت ناخن قالبی

این روش به علت کیفیت پایین نسبت به سایر روش‌های کاشت ناخن، طرفداران چندانی ندارد و تقریباً یک روش منسوخ شده به حساب می آید.

کاشت ناخن پودری

یکی از بهترین روش‌های کاشت ناخن است. چرا که با استفاده از آن ناخن مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه داشته، احتمال شکستگی آن کم می شود و ناخن‌ها یکدست و زیبا می‌شوند.

کاشت ناخن ژله‌ای

که در این روش از یک دستگاه UV برای خشک‌شدن مواد ژله‌ای که روی ناخن قرار داده شده، استفاده می‌گردد و طرفداران بسیاری در دنیا و کشورمان ایران دارد.

خدمات پاک‌سازی یا فشیال پوست درآرایشگاه زنانه در نیاوران

در پاک‌سازی پوست با توجه به جنس پوست به لحاظ میزان خشکی و چربی، همچنین مشکلات پوستی افراد به لحاظ جوش و آکنه، فشیال کار محصولات ترمیمی را برای پوست انتخاب می کند. همچنین در طول زمان پاکسازی از ماساژ و بخور استفاده می‌شود.

فشیال پوست پاک‌سازی عمیقی برای پوست به ارمغان خواهد داشت. بنابراین از خدمات پر طرفدار آرایشگاه ها به حساب می آید.

خدمات مژه درآرایشگاه زنانه در نیاوران

اکستنشن مژه

مژه‌های پر و بلند جذابیت چهره افراد را بیشتر می کند. اکستنشن مژه روشی برای اضافه‌کردن مژه است که ماندگاری آن با توجه‌ به مواد مصرفی ۲ تا ۳ هفته می‌باشد.

لیفت مژه

لیفت مژه برای افرادی انجام می شود که  مژه‌های پر و بلندی دارند اما بی حالت است. در حقیقت با این روش به مژه‌ها حالت می‌دهند. این خدمت باعث زیباتر شدن چشم‌ها و مژه‌ها می‌شود.

مژه مصنوعی

استفاده از مژه مصنوعی برای افرادی که فکر می‌کنند مژه‌هایشان کوتاه است یا به اندازه کافی پر نیست انتخاب بسیار مناسبی است. مژه‌ های مصنوعی با چسب مخصوصی بر روی پلک‌ها چسبیده می‌شود و به انواع مختلفی مانند مژه‌های نواری، مژه‌های تکی دسته‌ای و مژه‌های تکی دانه‌ای تقسیم می‌شوند.

پس از تعیین وقت با شماره های ۴۰۲۲۸۸۵۲-۰۲۱ و ۴۰۲۲۸۸۲۱-۰۲۱ و همراه ۰۹۱۹۵۰۲۸۱۵۰ و مراجعه به سالن زیبایی قصر جم از تجربه و توانمندی ناخن کاران مجرب سالن قصر جم بهره مند شوید و لذت داشتن بی نظیر ترین و زیبا ترین ناخن ها را با ما تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×