Images 1697975083 65350B2B4Ffe9 Jpg
معرفی کسب و کار

نحوه خرید آیفون ۱۵ از دبی

آذر ۲۱, ۱۴۰۲ 4۰158

با شروع عرضه آیفون ۱۵، بسیاری از علاقه‌مندان به سری جدید گوشی‌های آیفون، قصد خرید این گوشی پرچمدار را دارند. اما قیمت بالای این مدل از گوشی‌ها باعث شده است که افراد توانایی خرید آن را نداشته باشند. البته قیمت آیفون ۱۵ چندان هم بالا نیست بلکه هزینه‌های گمرکی و واسطه‌ها قیمت آن را بالا می‌برند. به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم به خرید ایفون ۱۵ از دبی می‌گیرند. اما آیا با چالش‌های خرید گوشی با این روش آگاهی دارند؟ هزینه‌های سفر به این کشور و اقامت حداقل ۲ روزه هزینه‌های بیشتری نمی‌خواهد؟ در ادامه این مطلب قصد داریم تا خرید آیفون ۱۵ در دبی و تحویل آن در تهران به شما را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

خرید موبایل آیفون ۱۵ از دبی

در ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که به دلیل تحریم‌های اعمال شده، قیمت دلار روز به روز در حال افزایش است و این روند صعودی به طور مستقیم روی قیمت آیفون ۱۵ تاثیر می‌گذارد. از طرفی اضافه شدن هزینه واسطه‌ها قیمت این گوشی‌ها را بیش از پیش افزایش داده است. به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند تا از کشور‌هایی مثل امارات یا چین خرید مستقیم انجام دهند. در این بخش خرید آیفون ۱۵ از دبی را بررسی خواهیم کرد.

برای خرید گوشی آیفون ۱۵ از دبی، بایستی با قوانین این کشور آگاه باشید. توجه داشته باشید که مزایای خرید آیفون ۱۵ از دبی بالا است چرا که خود از کیفیت و اصالت گوشی خریداری شده اطمینان حاصل می‌کنید. می‌توانید از نزدیک کیفیت گوشی را بررسی کرده و بهترین مدل با رنگ و ظرفیت مورد نظر خود را خریداری کنید.

قیمت گوشی موبایل آیفون ۱۵ در دبی

طبق جدول زیر قیمت مدل‌های مختلف گوشی آیفون ۱۵ به درهم امارات لیست شده است.

آیفون ۱۵ پرومکس

آیفون ۱۵ پرو

ایفون ۱۵ پلاس

ایفون ۱۵

مدل گوشی

۴۲۹۹

۳۷۹۹

۳۳۹۹

۱۲۸گیگ

۵۰۹۹

۵۵۴۹

۴۱۶۶

۳۷۹۹

۲۵۶گیگ

۵۹۴۹

۶۳۹۹

۵۰۴۹

۴۶۴۶

۵۱۲گیگ

۶۷۹۹

۱ترابایت

برای مثال قیمت گوشی آیفون ۱۵ با ظرفیت ۱۲۸ گیگ، ۳۳۹۹ درهم و با نرخ درهم تاریخ امروز، ۴۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.(برای مشاهده نرخ درهم وارد این لینک شوید) در حالی که همین مدل در ایران ۶۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است. البته توجه داشته باشید که با توجه به ریجستری و سایر هزینه‌ها قیمت گوشی بیشتر خواهد شد.

روش‌های ممکن برای خرید آیفون ۱۵ از دبی

Images 1697975083 65350B2B57C5E

قیمت نهایی گوشی آیفون ۱۵ مانند سایر کالاهای وارداتی بر اساس نرخ ارز مشخص می‌شوند اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، سود واردکننده یا واسط است، به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند به جای پرداخت هزینه‌های اضافی به واسطه، خود به صورت مسافری، آیفون ۱۵ را خریداری و وارد کشور کنند. برخی ترجیح می‌دهند از طریق آنلاین‌شاپ‌ها یا سایت‌های فروشگاهی خرید خود را انجام دهند. اما بعضی از افراد خرید آیفون ۱۵ را به شرکت های بازرگانی می‌سپارند در ادامه هر یک را شرح خواهیم داد.

خرید مسافری گوشی آیفون ۱۵ از دبی

یکی از روش‌هایی که افراد ترجیح می‌دهند تا آیفون ۱۵ را خریداری و وارد کشور کنند، این است که به دبی سفر کرده و گوشی را خریداری کنند. این روش مزایای خاص خود را دارد و به قولی هم فال است و هم تماشا. در هر صورت اطمینان از کیفیت کالا و دسترسی به تمامی رنگ‌ها و مدل‌های گوشی از مزایای خرید آیفون ۱۵ از دبی است.

گرچه خرید آیفون ۱۵ از دبی مزایای زیادی نیز دارد اما لازم دانستیم تا معایب آن را نیز بیان کنیم. اگر تنها قصد شما خرید آیفون ۱۵ از دبی است و به همین دلیل می‌خواهید به امارات سفر کنید هزینه‌های بلیط رفت و برگشت، حداقل یک روز اقامت در هتل، خورد و خوراک و رفت و آمد در شهر را در نظر داشته باشید.

هزینه‌های گمرک و ریجستری آیفون ۱۵ را نیز در نظر بگیرید. البته طبق گفته مسئولین گمرک کشور، آیفون ۱۵ در ایران ریجستر نخواهد شد. آیفون ۱۴ نیز ریجستر نمی‌شد اما بسیاری از افراد در ایران از این گوشی به روش‌های مختلف استفاده می‌کنند. با این وجود یعنی عدم نیاز به ریجستری، قیمت تمام شده آیفون ۱۵ با خرید مستقیم از دبی بسیار به صرفه خواهد بود. ( ۱۰تا ۲۰ میلیون تومان سود خواهید کرد)

مورد بعدی که باید به آن توجه کنید این است که باید از فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید. البته که کشور امارات قوانین سختی در فروش کالا دارد؛ اما با این حال باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید تا از بوجود آمدن ضرر و زیان جلوگیری شود.

خرید موبایل آیفون ۱۵ از فروشگاه های امارات

Images 1697975083 65350B2B5Be4B

یکی دیگر از روش‌های خرید آیفون ۱۵ از دبی، خرید از طریق سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی است. یکی از سایت‌های معروف اماراتی، ecityuae.ae است. با خرید از این فروشگاه می‌توانید علاوه بر گارانتی محصولات خود از گارانتی اضافه‌تری برخوردار شوید. برای خرید آیفون ۱۵ از طریق سایت ecity دبی لازم است تا آدرس محل سکونت شخصی که در دبی زندگی می‌کند را بدهید. برای مثال اگر دوست یا آشنایی در این کشور دارید، ابتدا گوشی برای ایشان ارسال شده و سپس آن شخص گوشی را برای شما پست می‌کند.

خرید آیفون ۱۵ به کمک شرکت‌های بازرگانی

شرکت‌های بازرگانی مختلفی در کشور فعالیت می‌کنند که می‌توانند در این مسیر شما را همراهی کنند. شاید این روش کم‌ریسک‌ترین روش برای خرید آیفون ۱۵ به کشور باشد.

با واگذاری صفر تا صد خرید آیفون ۱۵ به یک شرکت بازرگانی و تحویل آن در ایران، ضرر‌های احتمالی شما کاهش پیدا می‌کند. اغلب شرکت‌های بازرگانی، دارای دفاتر مستقل در کشورهای دیگری چون امارات و چین هستند که بعد از ثبت سفارش، گوشی مورد نظر شما خریداری کرده و بعد از هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های حمل و نقل، کالا را به کشور ارسال می‌کنند. شما نیز کالای خود را درب منزل تحویل می‌گیرید.

قوانین خرید گوشی موبایل آیفون ۱۵ از دبی و ارسال آن به ایران

لازم است بدانید که هزینه‌ای که صرف خرید آیفون ۱۵ در دبی می‌کنید هزینه تمام شده نیست و نیاز است تا هزینه‌های بیشتری پرداخت کنید. این هزینه‌ها مربوط به ارسال گوشی به کشور می‌شود؛ ترخیص گوشی از گمرک و هزینه‌های مربوط به ریجستری بخشی از این هزینه‌ها هستند. البته ریجستری گوشی آیفون ۱۵ تا اکنون در کشور ممنوع اعلام شده است.

جمع‌بندی

خرید آیفون ۱۵ از دبی یکی از تصمیماتی است که به دلیل قیمت بالای این مدل از گوشی در ایران، بسیاری از افراد را به انجام آن وا می‌دارد. اما فرآیند انجام آن، خریداران را با چالش‌های گوناگونی رو به رو می‌کند. هزینه‌های بالای سفر به امارات، اقامت و هزینه بلیط تنها بخشی از این مشکلات هستند. ما در این بخش بهترین روش خرید آیفون ۱۵ در دبی را به شما پیشنهاد کردیم که بدون دردسر می‌توانید گوشی مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. درصورتی که تجربه خرید آیفون ۱۵ از دبی را دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در پایان امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته شده باشد.

سوالات متداول

۱-قیمت آیفون ۱۵ در دبی چقدر است؟
قیمت آیفون ۱۵ در دبی، بسته به مدل گوشی، رنگ و ظرفیت آن بین ۳۳۴۹ تا ۶۷۹۹ درهم متفاوت است.

۲-تفاوت قیمت گوشی آیفون ۱۵ در دبی با ایران چقدر است؟

به دلیل مالیات پایین گوشی‌های آیفون در دبی، هزینه ریجستری و مالیات بر ارزش افزوده در این کشور بسیار پایین بوده و در نتیجه قیمت آیفون ۱۵ در دبی نسبت به ایران مناسب‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×