نظافت پارکینگ
سلامت

نظافت راه پله و مشاعات در تهران

خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ 3۰235

راه پله و مشاعات ساختمان یکی از مهم ترین قسمت های هر ساختمان است که هیچ فردی نظافت آن را برعهده نمی گیرد. مشاعات ساختمان محلی برای تردد افراد است و از این رو آلودگی بسیاری در آن وجود دارد. از طرفی عدم نظافت منزل فوری به موقع باعث انتقال ویروس و باکتری به خانه می شود. بنابراین باید به صورت دوره ای مشاعات ساختمان را به بهترین شرکت های نظافتی سپرد. برای نظافت راه پله و مشاعات در تهران با شرکت تیک شهر تماس بگیرید.

نظافت پارکینگ

نظافت پارکینگ در تهران

پارکینگ یکی از مشاعات اصلی ساختمان است که محل پارک خودروهای ساکنین ساختمان می باشد. تردد خودروها باعث ایجاد دود و گرد و غبار می شود. از طرفی انواع ویروس و آلودگی های بیرون با لاستیک خودروها به پارکینگ منتقل می گردد. به همین دلیل پارکینگ باید به صورت مرتب ضدعفونی و نظافت پارکینگ به طور منظم انجام  گردد. در غیر این صورت آلودگی وارد بخش های دیگر ساختمان شده و سلامت ساکنین را به خطر می اندازد.

چگونه راه پله را نظافت کنیم؟

نظافت و تمیز کردن راه پله نیاز به دقت و توجه بالایی دارد. برای تمیز کردن راه پله باید ترتیب نظافت را رعایت کرد و از شوینده مناسب استفاده نمود. برای این که راه پله به صورت اصولی نظافت گردد می بایست این کار را از طبقات بالا انجام داد. همچنین میزان مصرف آب در تمیز کردن راه پله اهمیت بسیاری دارد.

به همین دلیل نظافتچیان حرفه ای برای تمیز کردن راه پله از یک تی نخی و یک سطل آب استفاده می کنند تا ضمن تمیز شدن راه پله آب کمی نیز مصرف شود. در ضمن تمیز کردن نرده های راه پله را نیز در هنگام نظافت فراموش نکنید. زیرا این نرده ها با دست در تماس است و امکان انتقال بیماری و ویروس ها وجود دارد.

برای نظافت راه پله و مشاعات به چه ابزارهایی نیاز است؟

نظافت راه پله و مشاعات در تهران با ابزارهای ساده نظافت نیز امکان پذیر است. ولی تمیز کردن مشاعات ساختمان های بزرگ با ابزارهای عادی زمان زیادی می برد. شرکت های نظافتی برای تمیز کردن پارکینگ های متراژ بالا از دستگاه های شوینده صنعتی استفاده می کند. این دستگاه ها با حداقل مصرف آب بازدهی بسیار بالایی را ارائه می دهد. همچنین دستگاه های کفشوی صنعتی بر روی سطوح حرکت کرده و با استفاده از فرچه های تعبیه شده در زیر دستگاه پارکینگ را کاملا تمیز و ضدعفونی می کند.

هزینه نظافت راه پله و مشاعات در تهران

معمولا هزینه های نظافت به صورت ساعتی محاسبه می گردد. ولی از آن جا که نظافت راه پله و مشاعات نسبت به نظافت منزل سخت تر است، باید هزینه ساعتی بیشتری را نیز پرداخت کرد. با این اوصاف بهتر است که نظافت راه پله و مشاعات را به صورت دوره ای تمیز کنید. در این صورت در راه پله و مشاعات آلودگی کمتری وجود دارد و نظافت زمان کمتری می برد. برای اطلاع از هزینه نظافت راه پله و مشاعات در تهران با تیک شهر تماس بگیرید.

نظافت راه پله

نظافت راه پله و مشاعات در شرق تهران

شرکت های نظافتی فعال در کلان شهر تهران به تمامی مناطق و محله های تهران خدمات خود را ارائه می دهند. محله های شرق تهران اعم از نظافت منزل در تهرانپارس، رسالت، شمس آباد، مجیدیه، دماوند، افسریه و … می توانند به صورت شبانه روزی نظافت مشاعات و راه پله را به شرکت های نظافتی بسپارند. خدمات شرکت های نظافتی تهران بدون محدودیت است و شامل محله های مختلفی می شود.

نظافت راه پله و مشاعات در تهران شامل چه خدماتی است؟

خدمات نظافت راه پله و مشاعات در تهران شامل بخش ها و وظایف مختلفی می شود. از جمله این خدمات می توان به نظافت محوطه و راهرو، تمیز کردن نرده های راه پله، تمیز کردن آسانسور و درب های تمامی طبقات ساختمان، تمیز کردن درب ورودی و کرکره پارکینگ، نظافت کلید و پریزهای پارکینگ و شستشوی درب پارکینگ اشاره کرد. البته این خدمات تنها برای ساختمان های در حال استفاده است. ولی برخی از ساختمان های نوساز و یا تازه تعمیر شده نیز باید نظافت گردد. در این حالت باید گچ و یا سیمان های چسبیده شده بر روی سرامیک را نیز با استفاده از کاردک برداشت.

شوینده مناسب نظافت راه پله و مشاعات

یکی از کارهای اولیه برای نظافت راه پله و مشاعات در تهران تهیه ابزار و شوینده های مورد نیاز برای نظافت است. نوع شوینده باید با توجه به میزان آلودگی و ویروس موجود در فضا انتخاب شود. جرم گیر، تاید، وایتکس، مایع دستشویی و … از جمله شوینده ساده و اولیه برای نظافت راه پله و مشاعات در ساختمان می باشد. معمولا شرکت های نظافتی لوازم و شوینده های مورد نیاز برای تمیزکاری را در اختیار دارند.

نظافت

نظافتچی خانم یا آقا؟

یکی از سوالاتی که اکثر مشتریان از ما می پرسند، انتخاب نظافتچی خانم و یا آقا می باشد. معمولا برای تمیز کردن راه پله و مشاعات در تهران نیروی خدماتی آقا گزینه بهتری است. زیرا نظافتچیان آقا از قدرت جسمانی بالایی برخوردار می باشد و می تواند مدت زمان طولانی تری را کار کند. همچنین نظافتچی آقا دیرتر خسته می شوند و در یک روز می توانند کل فضای پارکینگ و راه پله را تمیز و ضدعفونی نمایند. برای استخدام نظافتچی خانم و یا آقا برای نظافت راه پله و مشاعات در تهران با ما تماس بگیرید.

نظافتچی راه پله در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

نظافتچی راه پله باید ترتیب تمیز کردن راه پله ها را رعایت کرده و تمیزی نرده ها را نیز مورد توجه قرار دهند.

از طرفی انتخاب شوینده مناسب نیز برعهده نظافتچی راه پله می باشد. شوینده ها نباید تاثیری بر روی سلامت ساکنین بگذارد.

حداقل مصرف آب نیز از دیگر ویژگی های یک نظافتچی راه پله خوب به شمار می رود.

وقت شناسی نیز از دیگر ویژگی هایی است که برای نیروهای خدماتی یک امتیاز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×