معرفی کسب و کار

نکاتی برای راه اندازی شهربازی سرپوشیده

فروردین ۱۲, ۱۴۰۳ 3۰58

در ابتدا شاید تصور کنید که راه اندازی یک شهربازی کار آسانی ست، اما این درحالی است که برای ساخت شهربازی نیاز است تا با کمک بهترین متخصین مشورت نمایید. همچنین چندین نکته دیگر را نیز بهتر است که قبل از هر اقدامی بررسی کنید. مانند وسعت زمین شما، تعداد دستگاه های مورد نظرتان، ظرفیت شهربازی، بودجه مدنظر، استحکام خاک زمین و… سرمایه ای که برای این کار در نظر می گیرید، وسعت پروژه شما را تعیین می کند. شما با هر بودجه ای تعداد دستگاه های خاصی را می توانید تهیه کنید.

خرید وسایل شهربازی سرپوشیده

در واقع خرید وسایل شهربازی سرپوشیده، یکی از بخش های مهم در راه اندازی این کسب و کار است. چرا مهم؟ چون این وسایل باید براساس استانداردهای تولید شوند که شما در زمان خرید باید تمامی نکات مهم را بررسی کرده باشید.

8Ac5Cc27 9C7A 4492 9F31 E69F63213982

آن ها ممکن است جان افراد در خطر بیاندازند، بنابراین نیاز است تا در زمان خرید، حساسیت کافی را بخرج دهید.

خرید وسایل شهربازی

زمانی که می خواهید وسایلی برای شهربازی تهیه کنید، ابتدا باید مشخص کنید که هدف شما از تاسیس پارک، یک پارک سرپوشیده یا روباز است. باید براساس هدف نهایی، دستگاه های بازی را انتخاب کنید. دستگاه های که در شهربازی های سرپوشیده بکار می روند، نسبت به شهربازی های روباز، ابعاد و ارتفاع کمتری دارند و شما باید وسعت و ارتفاع محل تاسیس را در زمان خرید وسیله ها در نظر بگیرید. اما برای خرید وسایل شهربازی روباز، اینچنین نیست. شما معمولاً محدودیت ارتفاع نخواهید داشت و تنها باید براساس متراژ زمین وسایل را تهیه کنید. نکته بعدی مهم در زمان خرید دستگاه ها، استاندارد بودن همه دستگاه ها هستند. اگر نتوانید دستگاه های استاندارد و مناسب تهیه کنید، در نهایت مجوزهای شما تایید نخواهند شد. پس خرید دستگاه های سرپوشیده از یک مرکز معتبر که تجهیزات استاندارد به فروش میرساند نیز یک نکته بسیار مهم می باشد.

قیمت دستگاه های شهربازی

درباره قیمت دستگاه های شهربازی، نمی توانیم اطلاعات دقیقی را به شما ارائه دهیم. چون این دستگاه ها از فلزها ساخته می شوند، و قیمت فلز نیز ثابت نیست، بنابراین شما باید در لحظه از قیمت ها مطلع شوید. همچنین تعداد دستگاه ها و نو یا کهنه بودن آن ها نیز در قیمت موثر هستند. هر یک از دستگاه ها قیمت مختلفی دارند و این مبلغ برای تمامی دستگاه ها ثابت نیست.

لیستی از وسایل پرطرفدار برای شهربازی ها

در لیستی که در زیر برای شما تهیه کردیم، برخی از وسایل پرطرفدار و محبوب برای شهربازی ها موجود هستند. هر یک از این دستگاه ها ممکن است برای شهربازی سرپوشیده مناسب باشد و یا شهربازی روباز. انتخاب آن ها را باید براساس مکان و اهداف تان انجام دهید.

  • دستگاه آفتاب مهتاب
  • دستگاه کشتی صبا
  • دستگاه ایر هاکی
  • دستگاه های موزیکال و تکان دهنده کودکان
  • دستگاه چرخ و فلک
  • دستگاه ماشین های کوبنده
  • دستگاه قطار
  • دستگاه گرداب
  • دستگاه تونل وحشت
  • دستگاه ترن هوایی
  • دستگاه ستاره گردان
  • دستگاه تاب اسکای

1F7E46F3 Bf8A 418F A929 55Be28003075

تجهیزات شهربازی را از کجا تهیه کنیم؟

برخی از شرکت ها هستند که به تنهایی، تولید دستگاه های شهربازی را انجام می دهند. شما می توانید با مراجعه به آن ها و کمک گرفتن از مشاورین این شرکت ها، بهترین دستگاه ها را براساس متراژ زمین و اهداف تان تهیه کنید.

1Eb011D8 B957 4Fb1 8692 92E18C403C25

تنها به این نکته توجه داشته باشید که در حین خرید، دستگاه های استاندارد و ایمنی تهیه کنید تا در زمان دریافت تاییدیه ها و مجوزهای لازم، به مشکل برنخورید.

شرکت پیشگامان بازی سازان رابین تک تولید کننده انواع وسایل شهربازی سرپوشیده و ویدیو گیم های سالنی. جهت مشاوره رایگان برای خرید و راه اندازی شهربازی سرپوشیده با شماره ۰۹۱۱۳۱۱۶۷۴۴ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×