معرفی کسب و کار

نکات طراحی سایت شرکتی

بهمن ۱۴, ۱۴۰۲ 4۰63

طراحی سایت شرکتی برای معرفی کسب و کارها در محیط آنلاین، افزایش اعتبار برند و جلب توجه مخاطبان بیشتر یک راهکار عالی است. یک سایت شرکتی، نماینده آنلاین برند است و معمولا توضیح کاملی از شرکت، خدمات و محصولات، نمونه‌ها و پروژه‌ها، مجوزها، راه‌های ارتباطی و... ارائه می‌دهد.

طراحی سایت شرکتی برای معرفی کسب و کارها در محیط آنلاین، افزایش اعتبار برند و جلب توجه مخاطبان بیشتر یک راهکار عالی است. یک سایت شرکتی، نماینده آنلاین برند است و معمولا توضیح کاملی از شرکت، خدمات و محصولات، نمونه‌ها و پروژه‌ها، مجوزها، راه‌های ارتباطی و… ارائه می‌دهد.

طراحی سایت حرفه ای یک فرایند بسیار مهم برای هر کسب و کاری است. یک وب‌سایت متناسب با هویت بصری و مقوله‌های شرکت، قابلیت جلب توجه مخاطبان و ایجاد اعتبار و اطمینان در آن‌ها را دارد. این فضا به عنوان یک ویترین مجازی عمل می‌کند که محصولات، خدمات، و ارتباطات شرکت را به طور شفاف و جذاب به نمایش می‌گذارد. همچنین، یک طراحی مناسب سایت، تجربه کاربری بهتری فراهم می‌کند و کمک می‌کند تا کاربران به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند، که در نهایت به افزایش فروش و رشد شرکت کمک می‌کند.

نکات طراحی سایت شرکتی

نکات طراحی سایت شرکتی

سایت شما معرف سطح کیفیت خدمات و محصولات شماست. با توجه به اهمیت طراحی سایت، لازم است شرکت برنامه نویسی مناسب و متخصصی را برای این امر در نظر بگیرید. در زیر چند مورد از نکات طراحی سایت شرکتی را بررسی می‌کنیم که لازم است از شرکت مد نظرتان بخواهید:

طراحی UI/UX کاربردی و زیبا

طراحی UI/UX کاربردی و زیبا اهمیت بسیار زیادی در موفقیت یک نرم‌افزار یا وب‌سایت دارد. طراحی کاربردی و زیبا به عنوان یک ترکیب از UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربری) دارای اثرات مثبت زیادی بر کاربران و کسب و کار دارد.

طراحی زیبا باعث جلب توجه کاربران می‌شود و ایجاد حس جذابیت در آن‌ها می‌کند. این اولین گام برای ترغیب به استفاده و برقراری ارتباط با محصول یا خدمات است. یک طراحی زیبا و کاربرپسند بهبود تجربه کاربری فرد را به همراه دارد که در نهایت منجر به افزایش رضایت و وفاداری کاربران می‌شود. UI/UX کاربردی با فراهم کردن رابط کاربری ساده و قابل فهم، باعث کاهش خطاها و افزایش کارایی کاربران می‌شود.

طراحی UI/UX به کاربران احساس تعامل مستقیم با سیستم را می‌دهد و این تعامل می‌تواند باعث ارتقاء تجربه کاربری و افزایش مشارکت فعال آنان شود. هم چنین می‌تواند به کسب و کار کمک کند تا از رقبا تمایز یابد و در ذهن کاربران جا بگیرد.

طراحی ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو  از اصول طراحی سایت است. اما متاسفانه هنوز برخی از شرکت‌های ارائه دهنده توجه کافی به آن ندارند. اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما نهایتا به درستی در تمام دستگاه‌ها و اندازه‌های صفحه نمایش نمایش داده می‌شود. این امر اهمیت زیادی برای تجربه کاربری دارد.

رنگها و تم سایت

رنگ و تم کار باید هویت بصری کسب و کار شما را منتقل کند. رنگها نه تنها به شناسایی برند کمک می‌کنند بلکه احساسات و تجربه کاربری را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهند. انتخاب رنگها و فونت‌ها بر اساس هویت بصری شرکت اهمیت دارد. این امور باید با هماهنگی باشند و باعث ایجاد یک زیبایی و یکپارچگی در سایت شوند. رنگهای هماهنگ با هویت برند جلب توجه، هدایت نگاه کاربران و ایجاد تأثیر مثبت بر تجربه کاربری دارند.

سرعت سایت

از دیگر نکات طراحی سایت شرکتی می توان به سرعت سایت اشاره نمود. اگر سایت شما به اندازه کافی سریع نباشد و مدت زمان نسبتا زیادی برای بارگذاری نیاز داشته باشد، باعث خستگی کاربر و در نهایت ترک سایت شما می شود. بهینه‌سازی تصاویر و کد‌ها برای کاهش زمان بارگذاری صفحات وب اهمیت دارد. سرعت بارگذاری سایت بر تجربه کاربری تأثیر مستقیم دارد. بهتر است در سفارش طراحی سایت ، شرکتی را انتخاب کنید که تضمین کیفیت و کارایی داشته باشد.

سادگی دسترسی به اطلاعات

در انتخاب منو و زیرمنوها باید دقت شود. موقعیت و قرارگیری منوها و جایگاه بخش‌های مختلف بهتر است به گونه‌ای طراحی باشد که کاربران به راحتی بتوانند به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. اگر کاربر بخش‌های موردنظر خود را به راحتی پیدا نکند ممکن است سایت شما را ترک کند.

امنیت

اطمینان حاصل کنید که سایت شما از نظر امنیتی حفاظت شده است. استفاده از HTTPS، به‌روزرسانی نرم‌افزارها و افزونه‌ها، و مراقبت از اطلاعات کاربران از جمله موارد مهم هستند.

فراهم کردن راه‌های ارتباطی

فراهم کردن فرم‌های تماس، اطلاعات تماس و لینک‌های ارتباطی به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی با شما در تماس باشند. انواع راه‌های ارتباطی را در نظر بگیرید از جمله چت آنلاین، سیستم تیکتینگ، اتصال به پیام رسان‌ها، اطلاعات تماس مستقیم و فرمهای مناسب.

محتوا و اطلاعات

در تهیه محتوای خود دقت کنید. تولید محتوا می تواند توسط شما یا شرکت ارائه دهنده خدمت باشد. در هر نوع، مطمئن شوید که محتوای سایت به طور دقیق و جذاب ارائه شده باشد. اطلاعات شرکت، محصولات یا خدمات ارائه شده به صورت روشن و کاربرپسند باشند. نحوه تولید محتوا و جذب کاربر در تبدیل وی به مشتری موثر است.

می‌توانید با رعایت این موارد، یک وب‌سایت جذاب و موثر برای شرکت خود ایجاد کنید.

سئو سایت

سفارش سئو

بعد از طراحی سایت، برای افزایش بازدید به سئو نیاز خواهید داشت. با سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو می توانید در عبارات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود در نتایج گوگل قرار بگیرید. سفارش سئو باعث جلب ترافیک متناسب با نیازهای شما می‌شود. کاربرانی که با کلمات کلیدی مرتبط با محتوای شما جستجو می‌کنند، به‌راحتی به سایت شما هدایت می‌شوند. یک وب‌سایت بهینه‌سازی شده، نرخ تبدیل بالاتری خواهد داشت این به این معناست که بازدیدکنندگان به مشتریان تبدیل شده و اهداف تجاری شما را دست‌یابی می‌کنید. کاربرانی که کیوردهای مرتبط را سرچ میکنند احتمال بیشتری دارد که مشتریان شما باشند.

سئو یک فرایند بلندمدت است و متناسب با سختی و میزان رقابت عبارات ممکن است هزینه‌های متفاوتی داشته باشد. به طور مثال در طراحی سایت مارکت پلیس، نوع کیوردها سخت تر از یک سایت شرکتی تخصصی است

سایت شرکتی برای چه کسانی مناسب است؟

سایت شرکتی برای هر نوع کسب و کار یا سازمانی که به دنبال ایجاد حضور آنلاین و ارتباط مستقیم با مشتریان، همکاران، یا جامعه است، مناسب است. این نوع وب‌سایت به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که اطلاعات جامع درباره خدمات، محصولات، تاریخچه، و اخبار خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارند. داشتن سایت حرفه ای، ابزاری قدرتمند برای ساختن اعتبار و شناخت برند است، زیرا به شرکت این امکان را می‌دهد تا بازدیدکنندگان خود را با ارائه اطلاعات جامع و جذاب، جذب و تحت تأثیر قرار دهد.

همچنین، برای افرادی که می‌خواهند بازاریابی آنلاین و فروش را بهبود بخشند، بسیار حیاتی است. این وب‌سایت‌ها به عنوان یک ویترین مجازی عمل می‌کنند و به شرکت این امکان را می‌دهند تا محصولات یا خدمات خود را به صورت جذاب و موثر به نمایش بگذارند و بازاریابی دیجیتال را بهبود بخشند.

به طور کلی، سایت شرکتی یک ابزار چند منظوره است که به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا در دنیای دیجیتال موجود بمانند و بازار هدف خود را به بهترین شکل ممکن هدایت کنند.

طراحی اپلیکیشن شرکتی

اپلیکیشن های شرکتی بیشتر  به عنوان اتوماسیون برای کارکردهای داخلی سازمان یا ارتباطات بیرونی است. اگر قصد افزایش مخاطب دارید سایت برای شما مفید تر است. طراحی اپلیکیشن به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا با مشتریان، همکاران، یا کارمندان به نحو بهتری ارتباط برقرار کنند و خدمات یا محصولات خود را ارائه دهند. طراحی اپلیکیشن شرکتی به ویژه برای شرکت‌ها و سازمان‌ها که به دنبال تعامل فعال با مشتریان، ارتباط بهتر با همکاران، و ارائه سرویس‌ها یا محصولات خود از طریق یک پلتفرم دیجیتال هستند، مناسب است.

مثال: یک پزشک را در نظر بگیرید که می‌خواهد خدمات پزشکی خود را به صورت آنلاین ارائه دهد. برای معرفی خود و افزایش کاربر بهتر است طراحی سایت پزشکی انجام دهد. اما اگر می‌خواهد با بیماران خود ارتباطی پویا داشته باشد مانند یک اتوماسیون، اپلیکیشن برای او کاربرد بیشتری خواهد داشت. در اپلیکیشن بیماران و کاربران راحت ترند که سوال طرح کنند، ارتباط آنلاین با پزشک داشته باشند، نسخه‌هایشان را دریافت کنند و…

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

اگر با توضیحات فوق نمی‌دانید چه امکانی برای شما مناسب تر است، به راحتی می توانید با کارشناسان متخصص ارتباط بگیرید و مشاوره دریافت کنید. شرکت رایانیتا امکان مشاوره رایگان برای کاربران ایجاد کرده است و می توانید شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۷ از طریق شماره ۴۷۶۲۰۰۷۰ با آنها ارتباط بگیرید یا در سایت رایانیتا درخواست مشاوره ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان بمانید. این خدمت کاملا رایگان است و حتی در ایجاد لیست نیازمندی به شما کمک می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×