هتل اسپیناس پالاس
معرفی کسب و کار - گردشگری

نگاهی اجمالی به هتل اسپیناس پالاس تهران

خرداد ۸, ۱۴۰۲ 4۰176

هتل اسپیناس پالاس اولین هتل‌های پنج‌ستاره بعد از انقلاب اسلامی در تهران است. این هتل تهران معماری منحصربه‌فردی دارد و چشم‌اندازی زیبا از کوه‌های تهران را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اقامت در هتل اسپیناس پالاس با تجربه آب‌وهوای نزدیک به کوهستانی همراه خواهد بود.

هتل اسپیناس پالاس

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

در سال ۱۳۸۵ ساخت هتل آغاز شد و دو سال بعد در سال ۱۳۸۷ آن را با ۱۸ طبقه افتتاح کردند. این هتل در منطقه سعادت‌آباد تهران قرار دارد. مساحت هتل ۲۴ هزار مترمربع است و در ساخت این بنا از معماری باشکوه ایرانی و تلفیق آن با معماری مدرن بهره برده‌اند.

امکانات متنوع و وسیع این هتل می‌تواند برای هر سلیقه‌ای فضای اقامتی دلخواه او را عرضه کند. در ادامه واحدهای اقامتی هتل را معرفی می‌کنیم.

واحدهای اقامتی هتل

در این هتل واحدهای اقامتی متفاوتی وجود دارد. واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس به مدرن‌ترین تکنولوژی‌های روز مجهز هستند تا آسایش مهمانان تامین شود. برای رزرو هر کدام از این واحدها می‌توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید.

اتاق دبل استاندارد

این اتاق‌ها ۳۵ مترمربع مساحت دارند و مهمانان می‌توانند چشم‌انداز کوه یا شهر را انتخاب کنند. در این اتاق‌ها  روم‌سرویس ۲۴ با معماری مدرنی وجود دارد. یک‌تخت دونفره همراه با صندوق امانات و مینی‌بار از امکانات اتاق‌ها به‌شمار می‌روند.

اتاق تویین استاندارد

اتاق‌های تویین به مساحت ۳۵ مترمربع دارای دو تخت یک‌نفره هستند. در این اتاق‌ها تلویزیون‌های مسطح و اینترنت بین‌المللی وجود دارد. همچنین می‌توانید از میز کار اتاق استفاده کنید. انتخاب منظره کوه البرز یا شهر  را سلیقه مهمانان تعیین خواهد کرد.

اتاق خانوادگی رویال

در این واحد با چشم‌اندازی از کوه البرز روبه‌رو می‌شوید. مساحت اتاق ۴۵ مترمربع است و کاناپه و میز چمدان به همراه صبحانه رایگان از امکانات اتاق خواهند بود. یک‌تخت دونفره کینگ‌سایز و تختی یک‌نفره در اتاق وجود دارد.

اتاق بالکن‌دار خانوادگی

بالکنی به مساحت ۵ مترمربع در این اتاق ۴۵‌متری وجود دارد که با نشستن در آن با منظره البرز زیبا چشم‌در‌چشم خواهید شد. میز آرایش زیبا و مجلل از امکانات این اتاق است. از دیگر امکانات آن می‌توان به صبحانه رایگان، تخت دونفره کینگ‌سایز و مینی‌بار اشاره کرد.

سوییت جونیور

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سوییت جونیور را می‌توان القای حس آرامش و راحتی آن به مهمانان دانست که در طراحی این سوییت ۶۰‌ متری شکل گرفته است. یک‌تخت دونفره کینگ‌سایز و تختی یک‌نفره هم در آن وجود دارد. مسافر بنا بر سلیقه خود می‌تواند چشم‌انداز شهر یا کوه‌های تهران را انتخاب کند.

سوییت سیگنچر

این سوییت زیبا و تشریفاتی مساحتی در حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰ مترمربع دارد. در اتاق نشیمن سوییت، مبلمانی شیک و بسیار زیبا قرار داده‌اند. دو سرویس بهداشتی تمیز و مجزا از امکانات دیگر است. کف آن را هم با سنگ‌های گران‌قیمت و فرش‌های دستباف ایرانی مزین کرده‌اند.

سوییت رویال

این سوییت طوری طراحی شده است که مهمانان در آن احساس بزرگی و شهرت می‌کنند. در مساحت ۱۲۵‌‌ متری آن دو اتاق‌خواب جدا و یک اتاق نشیمن وجود دارد. زیبایی و اصالت از ویژگی‌های طراحی این مکان است.

سوییت سیگنچر رویال

طراحی این سوییت‌ها تداعی‌کننده شکوه و عظمت ایران باستان هستند. در این فضای ۲۰۰‌ متری دو اتاق‌خواب مستر و جدا همراه با یک سالن شیک ایجاد کرده‌اند. همچنین یک میز ۶‌ نفره غذاخوری در این سوییت هتل اسپیناس پالاس جای داده‌اند.

سوییت اسکای

این سوییت در بالاترین نقطه هتل با مساحت ۲۵۰ مترمربع قرار دارد. چشم‌انداز جکوزی سوییت را کوه البرز تشکیل می‌دهد و در آن دوش و حمام جداگانه برای مهمانان تعبیه شده است. همه چیز سوییت این هتل تهران در جهت راحتی مهمانان و شکل‌گیری زیبایی است. یک اتاق‌خواب بزرگ، اتاق کار و سالنی زیبا همراه با میز غذاخوری ۱۲‌ نفره نیز در آن قرار داده‌اند.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل اسپیناس پالاس

همچنین رستوران‌ها و کافی‌شاپ متنوع در این هتل وجود دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

رستوران لاتون

در رستوران لاتون غذاهای بین‌المللی همراه با غذای مدرن ایرانی سرو می‌شود. طراحی رستوران بسیار زیبا و آرام‌بخش است. لاتون از وجود سرآشپزهای ماهر و خبره بهره می‌گیرد تا خاطره‌ طعمی متفاوت را برای مهمانان خود به یادگار بگذارد.

رستوران دیبا

طراحی زیبای رستوران دیبا، اولین چیزی است که در لحظه ورود با آن روبه‌رو خواهید شد. در این رستوران از مواد اولیه تازه و درجه‌یک استفاده می‌شود تا طعم غذاهای سنتی ایرانی ویژه و لذیذ را بچشید. پس از غذا نیز می‌توانید نوشیدنی‌های ایرانی مانند چای، قهوه و انواع دم‌نوش را به‌صورت رایگان بنوشید.

کافه سان ست

اگر می‌خواهید از نوشیدن قهوه یا لاته لذت برید و ساعتی را در آرامش و خلوت بگذارنید تنها انتخاب شما در این هتل تهران کافه سان ست خواهد بود. در فضای باز کافه می‌توانید سیگار بکشید. همچنین در این کافه انواع دیگر نوشیدنی‌های سردوگرم همراه با میان‌وعده‌های خوشمزه سرو می‌شود.

رستوران اسکای

در این رستوران حین خوردن غذا خواهید توانست منظره‌ای زیبا از تهران و کوهستان را ببینید. رستوران اسکای هتل اسپیناس پالاس غذاهای ایرانی و رنگی با بالاترین کیفیت را تهیه می‌کند.

مراکز زیبایی و سلامت هتل اسپیناس پالاس

در هتل می‌توانید از خدمات ماساژ بهره‌مند شوید. همچنین مرکز زیبایی آقایان و بانوان با تیمی حرفه‌ای منتظر مهمانان هتل است. یکی از ویژگی‌های مراکز سلامت و زیبایی هتل، رعایت دقیق نکات بهداشتی و نظافت به‌شمار می‌رود که آن را از دیگر مراکز متمایز می‌کند. بعد از گذراندن یک روز پر هیجان در شهر تهران پیشنهاد می‌کنیم که حتما به این مراکز مراجعه کنید تا آرامشی بی‌نظیر را به دست بیاورید.

پیشنهادهای ویژه هتل اسپیناس پالاس

این هتل سه پیشنهاد ویژه و شگفت‌انگیز برای مهمانان دارد. پکیج تولد، مراسم سالگرد ازدواج و شام و اتاق دونفره که می‌توانید با مراجعه به سایت اسنپ تریپ آن‌ها را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های این پیشنهادها امکان خروج دیرهنگام از هتل است.

پیشنهادهای ویژه هتل اسپیناس پالاس

جمع‌بندی

هتل اسپیناس پالاس مجموعه‌ای از امکانات مفرح و تشریفاتی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در این هتل تهران هیجان و آرامش را توامان تجربه خواهید کرد. همچنین هتل پیشنهادهای ویژه و جذابی برای مراسم خاص مانند تولد دارد. برای رزرو این هتل به سایت https://www.snapptrip.com/ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×