های خوب در ارومیه کدام اند؟ تصویر 1 Jpg
گردشگری

هتل های خوب در ارومیه کدام اند؟

آذر ۲۷, ۱۴۰۲ 2۰195

ارومیه شهری با آب‌و‌هوای عالی و مردمی مهمان‌نواز است. هتل های ارومیه بسیار متنوع‌اند و برای مسافران با هر سلیقه‌ای اتاق مناسبی دارند؛ از عاشقان هتل های لوکس و راحت گرفته تا افرادی که دنبال هتل مقرون به‌صرفه هستد. اولین نکته برای اقامت و رزرو هتل های ارومیه، موقعیت مکانی هتل است. در این مقاله هتل های متنوعی به انتخاب کاربران را به شما معرفی می‌کنیم تا با هر سلیقه و بودجه‌ای که برای سفرتان در نظر گرفتید، اقامتی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز داشته باشید.

Ef89Cbe0 3743 4858 82Ed 68Ff3833D1D4

‌هتل پنج ستاره آنا

هتل آنا، یکی از هتل های نوساز بین‌المللی و تنها هتل پنج ستاره شهر ارومیه است. این هتل سبکی مدرن منطبق با آخرین تکنیک‌های معماری داشته و با خدمات متنوع اقامتی، تشریفاتی و ورزشی خود از مهمانان داخل و خارج کشور پذیرایی می‌کند.

هل آنا ۱۹۶ اتاق در ۲۱ طبقه دارد و از امکانات آن می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، تالارهای چندمنظوره، استخر، سونا، مجموعه ورزشی، حمام ترکی و… اشاره کرد. این هتل به نقاط مرکزی شهر و جاذبه‌های گردشگری مثل پارک جنگلی فدک و نمایشگاه بین‌المللی دسترسی خوبی دارد. هتل آنا یکی از بهترین هتل های لوکس ارومیه است که اقامت شما در این شهر را لذت‌بخش می‌کند.

هتل چهارستاره آریا

3A11Be25 566F 45D3 982C 8C771Cb00014

هتل آریا در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده و در طول این سال‌ها با ارائه بهترین خدمات به مشتریان توانسته است یکی از بهترین هتل های ارومیه باشد. این هتل ساختمانی ۱۴ طبقه با ۶۳ اتاق و امکانات رفاهی کامل دارد. پرسنل مجرب و شیوه‌های نوین هتل‌داری، سفری دل‌چسب را برای مهمانان این هتل می‌سازد. با اینکه هزینه رزرو اتاق در این هتل بالاست، اما تخفیف‌های آن در اکثر روزهای سال کاملاً جذاب است.

این هتل چهار ستاره در مرکز شهر ارومیه قرار گرفته و به مکان‌هایی مانند مسجد جامع، بازار ارومیه،‌ خانه انصاری، کلیسای حضرت مریم بسیار نزدیک است.

هتل چهار ستاره ساحل

یکی از قدیمی‌ترین هتل های ارومیه، هتل ساحل است. این هتل در سال ۱۳۷۵ افتتاح و در سال ۱۳۸۵ مجدداً بازسازی‌شده و امکانات رفاهی خود را افزایش داده است. هتل ساحل۶۱ اتاق در ۶ طبقه و سوییت با کلی امکانات رفاهی دارد؛ استخر، سالم ورزشی، رستورانی با منوی متنوع و… نمونه‌ای از امکانات جذاب آن است.

این هتل دور از هیاهوی شهر واقع‌شده و رو به پارک و نزدیک رودخانه ارومیه است؛ البته نگران رفتن به مرکز شهر نباشید چون این هتل در نزدیکی پارک جنگلی شیخ‌ تپه، برج سه گنبد، مسجد جامع و بازار سنتی ارومیه بوده و به مرکز شهر نیز نزدیک است.

هتل چهار ستاره پارک

09C3053D 41D4 4A2C A38E Bf08E5800Ca8

هتل پارک در بافت تاریخی مرکز ارومیه قرار دارد. این هتل هفت طبقه با وسعت ۲۵۰۰ متر مربع، امکانات زیادی دارد که آن را به یکی از هتل های خوب ارومیه تبدیل کرده است. قیمت رزرو اتاق‌های هتل پارک متوسط است و با داشتن ۷۸ اتاق با امکانات رفاهی کامل فضایی صمیمانه دارد و اقامتی به‌یادماندنی را برای مسافران رقم خواهد زد.

از مهم‌ترین ویژگی‎های هتل پارک ارومیه می‌توان به دسترسی آن به بازار سنتی و سایر جاهای دیدنی ارومیه مانند برج سه گنبد و کلیسای حضرت مریم اشاره کرد.

هتل چهار ستاره جهانگردی

هتل جهانگردی یکی از هتل‌های قدیمی و چهار ستاره ارومیه است که در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۳ مجدداً بازسازی شده است. این هتل ۶ طبقه و ۷۴ اتاق دارد که با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد، قیمت خوب و متوسطی دارد. هتل جهانگردی در فاصله ۴۰ کیلومتری دریاچه ارومیه واقع شده و به جاذبه‌های مانند بنای تاریخی سه گنبد، کلیسای ننه مریم و کلیسای کوه سیری دسترسی خوبی دارد.

هتل سه ستاره کارا

هتل کارا یکی از نوسازترین هتل های ارومیه محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۹ با مساحتی نزدیک ۲۵۶۰ متر، ۹ طبقه و ۳۵ اتاق افتتاح شده است. قیمت رزرو اتاق‌های هتل کارا متوسط بوده و با امکانات رفاهی و خدمات پذیرایی خوبی که دارد، چیزی فراتر از یک هتل سه ستاره است. مسافرانی که سابقه اقامت در این هتل را داشتند، از اتاق‌های تمیز، زیبا و جادار هتل کارا راضی بوده‌اند.

فاصله هتل کارا تا مرکز شهر فقط ۱۰ دقیقه است، ایستگاه اتوبوس فاصله چندانی با هتل ندارد و جاذبه‌هایی مانند پارک جنگلی ارومیه و مرکز خرید ترک مال در نزدیکی هتل واقع شده‌اند.

هتل دو ستاره ماه کیمیا

یکی از اقتصادی‌ترین هتل های ارومیه، هتل ماه کیمیا است که نسبت به درجه‌بندی دو ستاره‌اش، امکانات رفاهی باکیفیت و مناسبی دارد. این هتل در خیابان طالقانی (از قدیمی‌ترین خیابان‌های ارومیه) واقع شده و دارای یک طبقه و ۱۹ اتاق است. این هتل فاقد آسانسور است و اگر فردی با محدودیت‌های حرکتی همراه خود دارید، ممکن است گزینه مناسبی برای اقامت نباشد.

هتل ماه کیمیا به خدمات رفاهی، تجاری و گردشگری مانند بازار ارومیه، خانه تاریخی انصاری و… دسترسی مناسبی دارد و هزینه رزرو آن نسبتاً ارزان و اقتصادی است.

هتل آپارتمان دو ستاره بهار ارومیه

هتل آپارتمان بهار، یکی از هتل های ارومیه با درجه‌بندی دو ستاره است که در سال ۱۳۹۴ با ۵ طبقه و ۱۰ واحد اقامتی در مرکز شهر افتتاح شد. این هتل به تمامی اماکن تاریخی و تفریحی مرکز شهر نزدیک است و اتاق‌هایش تمیز، راحت و از تظر رفاهی کامل هستند. هزینه رزرو سوییت‌های هتل آپارتمان بهار نسبت به خدماتی که ارائه می‌کند، اقتصادی است.

رزرو هتل های ارومیه با فلای تودی

حالا که با هتل های ارومیه آشنا شدید، انتخاب راحت‌تری برای رزرو هتل خواهید داشت. لذت یک سفر با انتخاب یک هتل درست تکمیل می‌شود؛ البته هتل خوب فقط هتلی گران‌قیمت با تعداد ستاره‌های بالا نیست، بلکه هتلی است که امکانات مورد نظر شما را داشته باشد و از اقامت در آن لذت ببرید. ارومیه شهری با هتل‌ های مختلف است و برای هر سلیقه و بودجه، اتاق مناسبی دارد.

برای بررسی بیشتر و رزرو هتل های ارومیه می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی یکی از معتبرترین سایت‌های گردشگری است که علاوه بر رزرو هتل، می‌توانید بلیط هواپیما و قطار را هم برای سفر به شهر زیبای ارومیه رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×