جراحی بینی
معرفی کسب و کار

هزینه عمل بینی توسط بهترین جراح تهران در سال ۱۴۰۲

اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۲ 3۰95

یکی از خبرهای خوش برای کسانی که در صدد عمل کردن بینی خود هستند ، اقساطی شدن هزینه جراحی است. به خصوص در وضعیت و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه امروزی که روزانه همه چیز گران تر می شود. اگر شما هم مایل به جراحی کردن دماغ تان باشید قطعا این تفکر نیز از ذهن شما خطور کرده است.

آیا این امکان وجود دارد که هزینه زیبا کردن بینی با جراحی را بتوان قسطی پرداخت کرد؟ این امر چه مزایایی می تواند داشته باشد؟ در ادامه اطلاعات کاملی تری در این خصوص ارائه شده است که دید متقاضیان را نسبت به این قضیه باز می کند. این را باید بدانید که پیش از قضاوت در مورد هزینه ، خوب است در خصوص نحوه زیبا کردن بینی با جراحی آگاهی لازم را داشته باشید تا متوجه شوید مبلغ جراحی دماغ با توجه به چه فاکتورهایی معین شده است.

 

جراحی بینی

 

جراحی کردن بینی با هزینه کمتر

متقاضیان راینوپلاستی همگی با یک دیدگاه به سمت این پروسه گام بر نمی دارند. به بیانی دیگر ممکن است اولویت های هر یک با دیگری متفاوت باشد. یکی از مواردی که تا حد زیادی در میان افراد داوطلب دیده شده ، پرداخت مبلغ پایین برای انجام عمل است ؛ یعنی به دنبال این هستند که تا حد امکان ، کمترین میزان پول را بابت جراحی پرداخت کنند ؛ یا حداقل طی چند مرحله تمامی هزینه را بپردازند. حال سوالی که پیش می آید این است که می توان با هزینه کم به بهترین نتیجه رسید؟ البته که هزینه بسیار پایین و حتی بسیار بالا نمی تواند به طور قطع خوب یا بد بودن نتیجه را تعیین کند ، اما اثر گذاری آن در این مورد هم صفر نیست.

اهمیت هزینه در جراحی بینی

بی شک نمی توان از اهمیت مبلغ پرداختی برای عمل کردن دماغ غافل شد. با توجه به پیچیدگی و حساسیت این فرایند ، طبیعی است که هزینه پرداختی هم نسبت به فرایندهای دیگر بیشتر باشد. بینی که عضو مرکزی صورت است ، بافت و ساختار تشکیل دهنده حساسی دارد که لازم است تغییرات لازم با احتیاط کامل و دقت بالا بر روی آن اعمال شوند.

شایان ذکر است عوامل مختلفی در تعیین هزینه تاثیر گذار هستند که در ادامه به طورخلاصه به آن ها اشاره می کنیم :

  • آزمایشات پیش از عمل
  • فرایند بیهوشی
  • میزان پیچیدگی عمل
  • دستمزد جراح بر اساس میزان تخصص و تجربه او
  • صورتحساب مرکز درمانی

با در نظر گرفتن میزان تاثیری که عمل کردن دماغ بر روی زیبایی و جذابیت دارد ، شمار زیادی از متقاضیان بدون در نظر گرفتن مبلغ ، انجام آن را می پذیرند و بعضی از آن ها هم در پی راهی هستند که بتوانند بدون قرار گرفتن تحت فشار مالی ، این پروسه را به انجام برسانند ؛ از همین رو در خصوص راینوپلاستی به صورت قسطی تحقیقات لازم را به عمل می آورند.

عمل بینی قسطی در سال ۱۴۰۲ ممکن است ؟

نمی توان در خصوص این مورد به طور قطع نظر داد ؛ چرا که هر جراح بینی ، شرایط خاص خود را دارد و با توجه به آن در این مورد تصمیم گیری می کند. مزیت عمل به صورت قسطی ، پرداخت آسان تر هزینه است. حتی در این صورت افرادی که به خاطر مبلغ از جراحی منصرف شده بودند ، ممکن است مجدداً برای قرار گیری تحت رینوپلاستی تصمیم گیری کنند. این نکته را باید یاد آور شد که انجام پروسه مذکور به صورت قسطی دلیلی بر بهترین بودن یا نبودن یک پزشک نیست. میزان تبحر و مهارت ایشان با فاکتورهای ویژه دیگری ، همچون سنوات فعالیت او در حوزه مربوطه ، ارزیابی می شود.

هزینه را برای جراحی کردن دماغ خود اولویت قرار ندهید!

درست است که برای انجام هر کاری باید در ابتدا بودجه خود را در نظر بگیریم ، اما نباید صرفاً با تکیه بر این عامل تصمیم گیری را پیش ببریم. اگر میزان پولی که برای آن امر کنار گذاشته اید با مبلغی که از سوی یک دکتر خوب برای جراحی رینوپلاستی در تهران اعلام شده است ، تفاوت دارد ؛ به جای آن که به سراغ یک شخص کم تجربه بروید و دماغ تان را زیر نظر او جراحی کنید، به دنبال راهی برای افزایش بودجه خود باشید. اگر می خواهید با جراح خوب بینی آشنا شوید ، اینجا کلیک کنید.

از این نظر مطمئن باشید که اگر هزینه اعلام شده برای فرایند نامبرده به طور غیر معقولی پایین باشد ، پس انجام عمل جراحی با محدودیت هایی روبرو است و قطعا نمی تواند مثل پروسه ای باشد که توسط یک جراح بینی حاذق با یک هزینه معقول ، به انجام می رسد. یک فرد متخصص می داند که پیچیدگی و حساسیت های عمل چیست و چگونه باید چالش های احتمالی را با موفقیت پشت سر بگذارد. قطعا ایشان بابت تخصص و تبحر خود و تضمین نتیجه مثبت ، شایسته دریافت هزینه بیشتری است.

منبع : دکتر مفرد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×