واردات دستگاه از ترکیه
معرفی کسب و کار

بهترین شرکت برای واردات ماشین آلات

شهریور ۲۶, ۱۴۰۲ 1۰182

واردات دستگاه از ترکیه شامل خیلی از دستگاه‌ها، از  ماشین‌آلات صنعتی گرفته تا ماشین‌آلات کشاورزی و حتی دستگاه‌های یخ‌ساز و کارت خوان و … می‌شود که یا در این کشور موجود می‌باشد و اقدام به خرید آن می‌کنند و یا درخواست تولید آن را می‌دهند و کشور ترکیه با عقد قراردادی بین شرکت تجاری و گروه سازنده آن دستگاه ، اقدام به  تولید آن می‌کنند.

واردات و ترخیص ماشین آلات و دستگاه‌های صنعتی ،در گمرکات ایران،با سرعت بالایی انجام می‌گیرد و با توجه به اینکه صنعت ماشین سازی در ترکیه پیشرفت چشمگیری داشته است، و همین امر باعث شده است که کشور واردات دستگاه از ترکیه را جدی بگیرد و همین امر باعث رشد تجارت بین کشور ایران و ترکیه شده است که به لطف گروه‌های تجاری ، علی الخصوص شرکت ام تی رویال ، واردات و کارهای گمرکی این  محموله ها ، در کمترین زمان ممکن انجام بگیرد.

واردات دستگاه از ترکیه

واردات از ترکیه؛ تجارتی تخصصی و پر سود

ترکیه به عنوان یکی از چندین کشور همسایه ایران به حساب می آید. محصولات کشور ترکیه چند سالی است که در کشور ما از محبوبیت بالایی برخوردار میباشند. محصولات و کالاهای تولیدی کشور ترکیه با ورود به کشور ایران در مدت زمان بسیار کوتاهی به فروش میرسند. دلیل این محبوبیت و فروش بالای کالاهای ترک، کیفیت بالای آنها و در عین حال هم قیمت ارزان و مقرون به صرفه آنها میباشد.

درست است که واردات دستگاه از ترکیه، تجارتی پر سود به شمار میرود، ولی در عین حال کاری تخصصی هم میباشد. یکی از شرکت هایی که فعالیتی گسترده در این زمینه دارد، شرکت ام تی رویال است. در ادامه قصد داریم تا مهم ترین نکات واردات از کشور ترکیه را باتوجه به نظر کارشناسان این شرکت بررسی کنیم.

از جمله مزایای واردات از ترکیه میتوانیم به نزدیک بودن فاصله مرزی بین کشور ما و ترکیه و در نتیجه کمتر بودن هزینه حمل و نقل نسبت به کشور هایی مانند چین اشاره کنیم. البته در کنار مزایای اشاره شده در قسمت بالا روابط خوب اقتصادی بین دو کشور و همچنین امنیت بالای کشور و مرز های ترکیه هم از دیگر مزیت های واردات کالا از کشور ترکیه میباشد.

واردات قطعات کمیاب از اروپا توسط شرکت ام تی رویال

در حقیقت قطعات الکترونیکی مورد نیاز در بازار ایران از واجباتی می‌باشد که  تحریم‌های سنگین سیاسی ،باعث  کمیاب شدن آنها شده است. بنابراین، گروهی از دلالان، در بازار،اقدام به واردات قطعات مشابه می‌کنند و با قیمت بالا و کیفیت پایین به فروش می رسانند که نتایج آن حداقل کارایی قطعات وارداتی تقلبی می‌باشد.

در همین راستا شرکت های معتبری همچون شرکت خوشنام ام تی رویال، اقدام به خرید و واردات قطعات کمیاب از اروپا کرده و با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب در بازار کشور، به دست متقاضیان می‌رساند.این شرکت در راستای واردات قطعات کمیاب از اروپا، اقدام به خرید قطعات جانبی ماشین همچون، لاستیک ،چراغ، قطعات سیستم ترمز، قطعات الکترونیکی، قطعات موتور، و… می کند چرا که این قطعات کمیاب  از لوازم مصرفی مهمی هستند که بیشتر فروشندگان و خریداران  به دلیل افزایش قیمت ارز و همچنین فشار تحریم های زیادی که بر کشور وارد می‌کنند،نایاب و دسترسی به آنها سخت شده است.

و همچنین قطعات موتور به خاطر افزایش هزینه های تولید چدن و فولاد و آلومینیوم ، دسترسی به آنها محدود شده و دیگر اینکه قطعات الکترونیکی به نوعی به عنوان پاشنه آشیل صنعت خودروی ایران محسوب می‌شود و به خاطر ضعف تکنولوژی در داخل، به صورت وارداتی به بازار عرضه می‌شود.بنابراین شرکت ام تی رویال  تمامی این خدمات را برای فراهم کردن امکانات لازم جهت برخورداری از  رفاه ، اقدام به واردات قطعات کمیاب از اروپا کرده و در خدمت  هموطنان عزیز می‌باشد.

واردات و صادرات کالا توسط شرکت بازرگانی ام تی رویال

مرسین یکی از شهر های بندری ترکیه بوده که طی سال های اخیر نقش مهمی در امر واردات و صادرات کالا بازی کرده است و تجار مختلفی با کمک گرفتن از شرکت بازرگانی در مرسین توانسته اند کالا خود را وارد یا صادر کنند و کسب و کار خود را توسعه ببخشند. توسط بندرگاه تجاری واقع در مرسین این امکان فراهم است.

با به کمک شرکت بازرگانی ام تی رویال اقدام به واردات و صادرات کالا نمود. بسیاری از اشخاص تجربه ای در خصوص صادرات نداشته که نیازمند کمک گرفتن از شرکت های بازرگانی آنجا می باشد و بدون بهره گیری از توان مشاوره و اجرایی آنها کار بسیار سخت خواهد بود به همین دلیل توصیه این است به کمک یک شرکت بازرگانی در مرسین امور تجاری خود را در اسرع وقت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×