زناشویی

راهنمای آشنایی با بهترین پوزیشن های جنسی

بهمن ۲۰, ۱۴۰۲ 7۰225

بهترین پوزیشن های جنسی : برای اکثریت افراد، تنوع در رابطه جنسی بسیار هیجان انگیز است. اغلب زوجین جنسی تنها از چند پوزیشن جنسی استفاده می‌کنند، در حالی که ده‌ها پوزیشن جنسی لذت بخش وجود دارد که می‌تواند هیجان رابطه جنسی را به اوج برساند. اگر مایلید به طور کامل اصولی در مورد انواع پوزیشن‌های جنسی اطلاعات داشته باشید، ما همراه شما خواهیم بود. اما برای بیشتر زنان و مردان، پوزیشن جنسی لذت بخش‌ترین و جذاب‌ترین پوزیشن جنسی کدام است، بستگی به تمایلات و ذایقه شخصی آنها دارد و نمی‌توان به طور کلی یک پوزیشن را به عنوان لذت بخش‌ترین تعیین کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین پوزیشن جنسی

انتخاب پوزیشن جنسی برای هر زوجی بستگی به ترجیحات شخصی آنها دارد. هر کسی در حالتهای مختلف به اوج ارگاسم خود می‌رسد و لذت بردن از رابطه جنسی برای هر فرد به صورت متفاوتی است. در اینجا برخی از محبوب‌ترین انواع پوزیشن جنسی را معرفی می‌کنیم:

پوزیشن مامان و پدر، در این حالت زن در زیر قرار می‌گیرد و مرد بالای او. پوزیشن ۶۹، که در این حالت هر دو طرف به طور همزمان می‌توانند لذت ببرند. پوزیشن داگی، که در این حالت مرد از پشت زن نفوذ می‌کند. همچنین پوزیشن راه رفتن در حالتهای مختلفی نیز از جمله پوزیشن عقاب، چهار پایه و پوزیشن آنال نیز بسیار محبوب هستند. همانطور که گفته شد، انتخاب پوزیشن جنسی برای هر زوجی بستگی به ترجیحات و نیازهای آنها دارد و می‌تواند با تجربه و اکتشافات بیشتر تغییر کند.

پوزیشن کلاسیک؛ بهترین پوزیشن سکس

پوزیشن کلاسیک

با توجه به نظر بسیاری از افراد، پوزیشن کلاسیک بهترین پوزیشن برای رابطه جنسی است. در این حالت، زن دراز کشیده و پاهای خود را باز می‌کند و مرد روی بدن او قرار می‌گیرد. این پوزیشن به عنوان یکی از عمیق‌ترین حالت‌های دخول مطرح است و بسیاری از زوجین این تجربه را در این حالت به دست آورده‌اند.

این پوزیشن بسیار محبوب است و از نقطه نظر بسیاری از خانم‌ها و آقایان بهترین پوزیشن جنسی به حساب می‌آید. اما اگر قصد باردار شدن ندارید، باید به استفاده از کاندوم توجه کنید. استفاده از کاندوم یک روش موثر و ایمن برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری‌های جنسی است. بنابراین، حتماً باید از کاندوم استفاده کنید تا از خطرات ناخواسته جلوگیری کنید.

پوزیشن زن در بالا

پوزیشن زن در بالا

در این پوزیشن جنسی، کنترل رابطه جنسی توسط خانم انجام می‌شود. مرد در حالت دراز کشیده است و زن به صورت نشسته روی او قرار می‌گیرد. آلت تناسلی مرد درون آلت تناسلی زن قرار می‌گیرد. سرعت و عمق نفوذ به عهده زن است که این می‌تواند مورد تمایل خانم‌ها باشد. از طرف دیگر، آقایان نیز با دیدن صورت همسر خود در این حالت، لذت بسیاری را تجربه می‌کنند.

پوزیشن داگی استایل از بهترین پوزیشن های سکس

پوزیشن داگی استایل

پوزیشن داگی یکی از پوزیشن های جنسی است که در آن مرد از پشت شروع رابطه جنسی را بر عهده می‌گیرد. این پوزیشن به مرد امکان می‌دهد تا با هر سرعت و شدتی که مایل است، سکس را پیش ببرد. علاوه بر این، پوزیشن داگی امکان یک نفوذ عمیق در واژن زن را نیز دارد که باعث تجربه لذتی به یاد ماندنی می‌شود. این پوزیشن جنسی مورد علاقه آقایان نبوده و برای تحریک نقطه جی نیز بسیار مناسب است. نقطه جی قسمتی از واژن است که با تحریک آن، ارگاسم و لذت انزالی بیشتری به دنبال دارد.

پوزیشن دختر کابویی یا دختر گاوچران

پوزیشن دختر کابویی یا دختر گاوچران

در حالت کابوی، زن دراز می‌کشد و مرد به حالت نشسته روی وی می‌نشیند. اما دختر کابویی، یک مدل جذاب و مورد توجه است. در این حالت، مرد دراز کشیده و زن روی بدن او قرار می‌گیرد و کنترل رابطه جنسی را در دست دارد. هر دو شریک می‌توانند لذت بردن از ورود کامل آلت تناسلی مرد به آلت تناسلی زن را تجربه کنند و این باعث رضایت هر دو شریک جنسی خواهد شد.

همچنین، این حالت امکان دارد که شرکای جنسی چهره به چهره با یکدیگر قرار بگیرند و این نوع از رابطه جنسی برای بسیاری از افراد بسیار لذت‌بخش است. بنابراین، پوزیشن دختر کابویی بسیار محبوب و مورد توجه است.

پوزیشن جهش قورباغه از انواع پوزیشن جنسی

پوزیشن جهش قورباغه از انواع پوزیشن جنسی

این پوزیشن جنسی برای اعمال ضربات آرام و لذت بخش بهترین گزینه است. این پوزیشن شباهت زیادی به پوزیشن داگی استایل دارد، در این حالت مرد روی زانوهای خود در پشت زن قرار می‌گیرد و زن نیز زانو زده و بدن خود را به سمت پایین خم می‌کند تا سینه و سر وی تقریبا روی زمین قرار بگیرد. در این حالت، مرد قادر است پاهای خود را تا حدودی داخل پاهای زن ببرد و کنترل رابطه جنسی به طور کلی در دست او قرار می‌گیرد. برای خانم‌هایی که مشکل خشکی واژن دارند، خرید ژل لوبریکانت توصیه می‌شود تا لذت رابطه جنسی را برای خود بهبود بخشند.

پوزیشن سکس قاشقی یا اسپونینگ

پوزیشن سکس قاشقی یا اسپونینگ

از دیگر پوزیشن های جنسی، می‌توان به پوزیشن قاشقی اشاره کرد. این پوزیشن مناسب برای زنانی است که مایلند به نوازش دستان شریک جنسی خود بسپارند و خود را رها کنند. در این پوزیشن، زن و مرد هر دو دراز کشیده و به پهلو می‌چسبند و زن پاهای خود را کمی عقب می‌کشد تا مرد بتواند به طور کامل وارد شود. این پوزیشن می‌تواند به زوج‌ها کمک کند تا ارتباط جنسی خود را تجربه جدیدی کنند و لذت بیشتری ببرند.

در پوزیشن قاشقی، زنان می‌توانند به راحتی کلیتوریس خود را لمس کنند و به ارگاسم رسیدن خود را تجربه کنند. این پوزیشن به زنان این امکان را می‌دهد تا با حرکات خود، لذت و شهوت خود را کنترل کنند و ارگاسم های بیشتر و قوی‌تری را تجربه کنند. همچنین، شریک جنسی نیز می‌تواند در این پوزیشن، با ماساژ دادن به کلیتوریس زن، او را به ارگاسم رسانده و تجربه جنسی را برای هر دو طرف لذت بخش‌تر کند.

این پوزیشن جنسیت را به عنوان یک تجربه مشترک برای زوج‌ها تقویت می‌کند و لحظات لذت‌بخشی را ارمغان می‌آورد.

مدل ایستاده در پوزیشن جنسی

مدل ایستاده در پوزیشن جنسی

در پوزیشن جنسی ایستاده، زن و مرد در حالتی قرار می‌گیرند که به امکان دخول آلت تناسلی مردانه به واژن زن کمک می‌کند. در این حالت، زن یکی از پاهای خود را بالا می‌آورد و مرد در جلوی زن ایستاده است. این پوزیشن به زوج‌ها این امکان را می‌دهد که به شکلی متفاوت و جدید به رابطه جنسی خود بپردازند.

همچنین، می‌توان این پوزیشن را برعکس اجرا کرد به طوری که هر دو زن و مرد ایستاده هستند و زن پشت خود را به مرد می‌کند تا رابطه جنسی و دخول از پشت انجام شود. هر دو نوع این پوزیشن می‌توانند برای تجربه‌ی لذت جنسی جدید و متفاوت مورد استفاده قرار گیرند.

پوزیشن جنسی اتو یا Flatiron از انواع پوزیشن سکس

پوزیشن جنسی اتو

این پوزیشن معمولاً توسط آقایانی استفاده می‌شود که علاقه‌مندند به نفوذی عمیق‌تر در آلت تناسلی زنانه بپردازند. در این حالت، زن به روی شکم دراز می‌کشد و باسن خود را کمی به سمت بالا می‌آورد، در حالی که مرد از پشت وارد شکاف آلت تناسلی زن می‌شود و به طور کامل دخول را انجام می‌دهد. این حالت ممکن است باعث تنگ‌شدن واژن شود و لذت جنسی را به اوج برساند. علاوه بر این، این موقعیت حس صمیمیت و نزدیکی را در زوجین تقویت می‌کند.

پوزیشن جنسی در آشپزخانه از انواع پوزیشن

پوزیشن جنسی در آشپزخانه از انواع پوزیشن

مرد وارد از عقب و در زاویه مناسب برای نفوذ واقع می‌شود. این پوزیشن باعث ایجاد ارتباط نزدیک بین زوجین و تجربه‌ی بی‌نظیری را برای هر دو طرف به ارمغان می‌آورد. از طرفی، این پوزیشن باعث افزایش انعطاف پذیری و تنوع در رابطه جنسی می‌شود و به زوجین امکان می‌دهد تا حسیات مختلف را تجربه کنند. همچنین، این پوزیشن می‌تواند برای تحریک بخشی از بدن مرد و زن نیز مفید باشد و تجربه‌ی جنسی را برای هر دو طرف بهبود بخشد.

در این صحنه، مرد و زن در حال برقراری رابطه جنسی هستند. آنها در آغوش هم قرار گرفته‌اند و زن دست‌های خود را دور گردن مرد پیچیده است. نیروی کنترل و سرعت این رابطه به عهده مرد است و هر دو زوج، چهره‌های خود را در حال ارضای جنسی برای یکدیگر نشان می‌دهند. در این لحظه، آنها به طور مستقیم و متقابل، لذت خود را در حین این فعالیت مشاهده می‌کنند.

پوزیشن جنسی Pretzel یا چوب شور

پوزیشن جنسی Pretzel یا چوب شور

یکی از انواع پوزیشن‌های جنسی که می‌توان به آن اشاره کرد، مدل چوب شور است. این پوزیشن کمتر شناخته شده است، اما ما پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش تنوع و احساس هیجان در زمان رابطه جنسی از آن استفاده کنید. در این پوزیشن، زن به پهلو دراز می‌کشد و یکی از پاهای خود را صاف و کشیده می‌گذارد و پا دیگر را بالا می‌برد و اندکی دور کمر مرد پیچیده می‌شود. مرد در حالت زانو زده، پا را با دست بالاتر می‌آورد و این باعث می‌شود فضای لازم برای دخول فراهم شود. این موقعیت برای رابطه چهره به چهره بسیار مناسب است.

مدل نیلوفر آبی یا Lotus از انواع پوزیشن جنسی

مدل نیلوفر آبی یا Lotus از انواع پوزیشن جنسی

در این حالت، هر دو شریک جنسی تجربه‌ای شدید از نزدیکی و اتصال عمیق را تجربه می‌کنند. مرد با دراز کردن پاهای خود، به زن اجازه می‌دهد تا به راحتی به او نزدیک شود و پاهای خود را دور کمر او بپیچاند. این حالت به زن امکان می‌دهد تا به لذت و لمس سینه‌های خود بپردازد و همچنین مرد نیز می‌تواند با این حرکت، لذت معاشقه را بیشتر کند. این پوزیشن جنسی می‌تواند برای هر دو طرف به عنوان یک تجربه شیرین و لذت‌بخش به یاد بماند.

پوزیشن نشسته روی صندلی

بهترین پوزیشن های جنسی

رابطه جنسی در حالت درازکش چندان دوست ندارید ولی یکی از انواع پوزیشن هایی که ممکن است برایتان مناسب باشد، حالت نشسته روی صندلی است. در این حالت، مرد روی یک صندلی می‌نشیند و زن در حالی که پشتش به وی است روی مرد قرار می‌گیرد. آلت تناسلی مردانه درون واژن زن قرار گرفته و زن با حرکت دادن بدن خود، کنترل رابطه جنسی را بر عهده می‌گیرد. همچنین، مرد با استفاده از دست‌های خود می‌تواند کمک کند تا بدن زن با سرعت بیشتری تحرک داشته و لذت جنسی دو چندان شود. اگر شما از زانو درد رنج می‌برید، این پوزیشن می‌تواند برایتان ایده‌آل باشد.

سوالات متداول بهترین پوزیشن های جنسی

بهترین پوزیشن برای اولین رابطه جنسی

به دلیل اینکه در این پوزیشن، زن در زیر قرار می‌گیرد و مرد بر روی او، کمترین فشار را متحمل می‌شود. پوزیشن میسیونری همچنین به زوج‌ها امکان ایجاد رابطه عاطفی و صمیمی را می‌دهد و برای تجربه لذت جنسی، از اهمیت بالایی برخوردار است. اما در نهایت، هر زوج باید این مسئله را بر اساس تجربه‌ها، ترجیحات شخصی و راحتی خودشان تعیین کنند.

پوزیشن میسیونری برای اولین سکس

برای اولین تجربه جنسی، مدل میسیونری به عنوان پوزیشنی که پیشنهاد می‌شود، می‌تواند مناسب باشد. در این حالت، زن به پشت دراز کشیده و پاها را باز و زانوها را خم کرده، مرد روبروی او قرار می‌گیرد، به نحوی که پاهای زن در دو طرف مرد قرار داشته باشد.

این پوزیشن به طور عمده برای تجربه یک دخول آرام و راحت توصیه می‌شود. به عنوان یک زن، می‌توانید از طرف مقابل خود بخواهید که در این رابطه اولیه، سرعت کمی را در نظر بگیرد تا درد و فشار کمتری را تجربه کنید. همچنین، برای جلوگیری از ناراحتی و افزایش راحتی، قرار دادن یک بالش زیر لگن و خم کردن زانوها و باز نمودن پاها می‌تواند بهترین راه برای انجام دخول با راحتی بیشتر باشد.

بهترین پوزیشن برای مبتلایان به زود انزالی

آمارها نشان می‌دهد که از هر ۳ مرد یکی از آنها با مشکل زود انزالی دست و پنجه نرم می‌کند. برخی از پوزیشن‌های جنسی می‌توانند باعث شوند تا انزال سریع‌تر صورت پذیرد. این موضوع باعث می‌شود که آقایانی که دچار این مشکل هستند، نتوانند رابطه جنسی را به طور معمول ادامه دهند.

اما زنان در هر رابطه جنسی می‌توانند چندین ارگاسم را تجربه کرده و همچنان به سکس ادامه دهند. برای آقایانی که با این مشکل روبرو هستند، استفاده از یکی از مدل‌های پوزیشن جنسی زیر می‌تواند مفید باشد: در اینجا باید پوزیشن‌های جنسی مختلفی که مناسب برای آقایان با مشکل زود انزالی هستند، ذکر شوند.

  • داگ استایل
  • قاشقی
  • نشسته

بهترین پوزیشن جنسی برای تحریک نقطه جی

یکی از موارد می‌تواند پوزیشن مأخذی باشد که در آن زن در حالت خوابیده و پاهایش را به سمت سینه‌ها خم کند. در این حالت، شرایط برای دسترسی آسان به داخل دهانه واژن و ماساژ نقطه جی بهبود می‌یابد. همچنین، پوزیشن زیرین که در آن زن در حالت شکم خوابیده و با پاهایش به سمت بالا خم شده است، نیز می‌تواند یک گزینه مناسب برای تحریک نقطه جی باشد. تجربه و آزمون مختلف پوزیشن‌ها به منظور پیدا کردن بهترین پوزیشن جنسی و تحریک نقطه جی برای هر زن، می‌تواند مفید باشد.

  • پوزیشن دختر گاوچران
  • پوزیشن داگی استایل
  • پوزیشن مرد روی زن یا همان مدل سنتی

بهترین پوزیشن جنسی برای دوران بارداری

نیز می‌توان رفت که در این حالت، فشاری به شکم اعمال نمی‌شود و جنین و مادر از آسیب جلوگیری می‌شود. همچنین، در هر حالتی که انتخاب شود، مهم است که هر دو طرف احساس راحتی کنند و در صورت بروز هرگونه ناراحتی یا علائم غیرطبیعی، به پزشک یا متخصص مراجعه کنند. در ضمن، مهم است که در طول بارداری، از استفاده از لوازم جنسی مانند دیلدو و قرص‌های ضد بارداری خودداری شود، مگر اینکه پزشک توصیه کند.

سکس‌تراپیست‌ها اغلب این مدل‌ها را پیشنهاد می‌دهند:

  • سکس از پشت انجام شود؛ یعنی زن روی دست و زانو قرار گرفته و دخول آلت تناسلی به درون واژن از ناحیه عقب صورت گیرد. در این حالت فشاری به شکم اعمال نخواهد شد.
  • مرد به حالت درازکش و زن به حالت نشسته روی وی
  • مدل قاشقی
  • مدل دختر گاوچران (معکوس) یعنی زن به پشت روی شریک جنسی خود که دراز کشیده است، قرار می‌گیرد.
  • به حالت ایستاده

پوزیشن جنسی برای باردار شدن

این متن درباره اهمیت پوزیشن دخول در افزایش احتمال بارداری صحبت می‌کند. برای افزایش شانس باردار شدن، مهم است که دخول به طور کامل انجام شود و مایع منی درون واژن ریخته شود. همچنین، بعد از رابطه جنسی، زن باید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در حالت درازکش قرار بگیرد تا مایع منی خارج نشود.

پوزیشن‌های مختلفی برای باردار شدن وجود دارد، اما پوزیشن‌هایی مانند پوزیشن میسیونری، داگی استایل، پاها روی شانه، قیچی و دختر گاوچران (معکوس) بیشتر توصیه می‌شوند. در صورتی که برای باردار شدن بسیار هیجان داشته و روزشماری می‌کنید، توصیه می‌شود همیشه یک بی بی چک در منزل داشته باشید.

بهترین پوزیشن برای سکس مقعدی

سکس آنال یا رابطه جنسی مقعدی، ممکن است برای برخی افراد جذاب باشد، اما باید در نظر داشت که این نوع فعالیت جنسی ممکن است برای زنان بسیار دردناک و ناخوشایند باشد. مقعد با انعطاف پذیری واژن متفاوت است و این می‌تواند باعث ایجاد درد و عدم راحتی در زنان شود.

همچنین، انجام سکس آنال ممکن است خطر عفونت باکتریایی را افزایش دهد و مشکلاتی مانند هموروئید را بدتر کند. در صورتی که تصمیم دارید تجربه سکس مقعدی را داشته باشید، بهترین پوزیشن جنسی برای این کار، مدل داگ استایل است که امکان ورود آلت تناسلی مردانه به مقعد را به خوبی فراهم می‌کند.

پوزیشن سکس برای افراد با آلت تناسلی کوچک

استفاده از مدل‌هایی که آلت تناسلی به صورت عمود وارد واژن می‌شود، برای آقایانی که آلت تناسلی کوتاه دارند، توصیه می‌شود. این حالت‌ها، مانند زن در بالا قرار گرفتن یا دختر گاوچران، می‌تواند مدل‌های ایده‌آلی برای آنها باشد. انتخاب این نوع پوزیشن‌ها می‌تواند به آقایان کمک کند تا لذت بیشتری از فعالیت جنسی خود ببرند و احساس رضایت کامل کنند.

بهترین پوزیشن جنسی برای افراد چاق

اگر اضافه وزن دارید یا پارتنرتان اضافه وزن دارد، ممکن است به دنبال راهکارهایی باشید تا بهترین تجربه را در زمینه رابطه جنسی داشته باشید. در این صورت، بهتر است خودتان به بررسی پوزیشن هایی که برایتان راحتی و لذت بخش هستند و همچنین ارگاسم بهتری را تجربه می‌کنید، بپردازید. سکس تراپیست‌ها به طور معمول به افرادی که دارای اضافه وزن هستند، روش‌های مختلفی را پیشنهاد می‌دهند.

این روش‌ها ممکن است شامل تغییر پوزیشن های جنسی، استفاده از وسایل کمکی و حتی تمرینات و ورزش هایی برای بهبود استقامت و انعطاف پذیری بدن باشد. با مشورت با یک سکس تراپیست، می‌توانید راه حل مناسب برای خودتان پیدا کنید و لذت جنسی را بهبود بخشید.

  • داگی استایل
  • مدل نشسته
  • مدل قاشقی
  • پوزیشن دختر کابویی

بهترین پوزیشن جنسی برای جلوگیری از درد

از انواع پوزیشن‌های جنسی، به پوزیشن دختر گاوچران اشاره کردیم. در این پوزیشن، دخول می‌تواند بدون هیچ نوع دردی رخ دهد. در این حالت، مرد دراز کشیده و زن روی وی نشسته است. برای انجام این حالت بهتر می‌توانید یک بالش زیر لگن مرد قرار دهید تا بالا بیاید و بهتر بتوانید این فعالیت را انجام داده و لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×