زمان ارسال بنر تسلیت در تیم گرافیک چقدر است؟
معرفی کسب و کار

چاپ بنر تسلیت ارزان و با کیفیت فوری در تیم گرافیک

خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ 4۰179

یکی از نماد‌های ابراز همدردی با فرد داغ دیده، چاپ بنر است. بنر مناسب در صورتی کاربردی است که در کوتاه‌ترین زمان و با مقرون به صرفه‌ترین قیمت و با کیفیت بسیار خوب چاپ شود. امروز در سایت تیم گرافیک امکان چاپ بنر تسلیت به وجود آمده است و مشتری‌ها می‌توانند طرح و مدل مطلوبشان را در کوتاه‌ترین زمان به صورت آنلاین انتخاب کنند.

صاحبان عزا به دلیل داغ از دست دادن عزیزشان توان انجام برخی کارها از جمله مراجعه حضوری برای ثبت بنر را ندارند و از این سو سفارش بنر به صورت آنلاین و از طریق سایت یک روش بسیار سودمند است. چاپ سفارشات بنر تسلیت از طرف صاحب عزا و یا اطرافیان فرد داغ دیده به صورت فوری آماده شده و نسبت به تعداد بنرهای درخواستی در زمان مناسب به تحویل مشتری می‌رسد.

بنر تسلیت ارزان

انواع بنرهای تسلیت

چاپ بنر تسلیت به صورت عمودی و افقی و با ارزان‌ترین قیمت در تیم گرافیک امکان پذیر بوده و این مجموعه سابقه دریافت رضایت از صدها مشتری را دارد. امروزه پیشرفت‌های بسیار زیادی در صنعت چاپ به وجود آمده که موجب سهولت چاپ شده است. با وجود پیشرفت‌های نوین در زمینه چاپ، امکان چاپ هر گونه شکل و طرح در هر رنگی وجود دارد.

بنرهای افقی از متداول‌ترین نوع بنر‌ها هستند که در ابعاد ۲ تا ۳ متری قابل سفارش هستند. بنرهای افقی بیشتر بر روی دیوارها مورد استفاده قرار می‌گیرند و مرسوم‌ترین نوع آنها به شمار می‌روند.

بنرهای عمودی که ظاهری شیک‌تر از نوع افقی را دارند و چندان نیز متداول نیستند، در ابعاد ۲۰۰ تا ۹۰ چاپ می‌شوند و نسبت به بنرهای افقی گران‌تر بوده و مدت زمان آماده شدن این بنر هم بیشتر است. بنرهای عمودی از یک استند و پایه نیز برخوردارند و در مراسمات رسمی بسیار کاربردی دارند.

در چند سال اخیر امکان سفارش بنر به صورت آنلاین به وجود آمده است و موجب صرفه جویی در وقت و انتخاب بهتر مشتری شده است. با به وجود آمدن امکان مقایسه و مشاهده تمام طرح‌ها و مدل‌ها، مشتری بهترین و مناسب‌ترین مدل بنر را به سلیقه خود انتخاب می‌کند و تمامی این فرآیند در خانه و در مدت زمان بسیار کوتاه انجام می‌شود.

در تیم گرافیک به صورت آنلاین می‌توان در کمتر از پنج دقیقه سفارش را نهایی کرد و با اطمینان منتظر دریافت بنر دلخواه خودتان شوید. چاپ در سایت در مدت زمان بسیار کمی انجام می‌شود و آن به دلیل وجود دستگاه اختصاصی چاپ بنر است.

در کنار چاپ به صورت فوری مشتری می‌تواند با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرد و تغییرات مد نظر خود را برای چاپ پیشنهاد دهد. مجموعه تیم گرافیک به دلیل بهبود خدمات رسانی در کنار چاپ بنر با کیفیت و ارزان به صورت فوری، این مجموعه یکی از بهترین تیم‌ها است که تا به امروز توانسته رضایت افراد زیادی را جلب کند.

زمان ارسال بنر تسلیت در تیم گرافیک چقدر است؟

زمان ارسال بنر تسلیت در تیم گرافیک چقدر است؟

مجموعه سایت چاپ بنر از تیم ارسال نیز برخوردار است و ساکنین تهران می‌توانند در همان روز سفارش خود را تحویل بگیرند و در کنار تحویل فوری از نصب توسط تیم مجموعه نیز بهره مند شوند.

در برخی مناطق تهران ممکن است سفارش خود را کمتر از ۵ یا ۳ ساعت تحویل بگیرید. به طور کلی مدت زمان صرف شده برای سفارش ۱۰ دقیقه است و مدت زمان دریافت آن کمتر از یک روز برای شهر تهران است.

شما نیز می‌توانید در صورت نیاز به بنر از سایت تیم گرافیک به صورت آنلاین بنر مورد نظر خودتان را سفارش دهید تا هم از طرح‌ها و کیفیت بالای بنر دریافتی لذت ببرید و هم با قیمت بسیار ارزان و به صرفه و به صورت فوری بنر را دریافت نمایید.

سخن پایانی

با سفارش بنر به صورت آنلاین و از تیم گرافیک، با یک بنر حرفه‌ای و مناسب همدردی خودتان را با متوفی ابراز کنید و در غم آنها شریک شوید .مجموعه تیم گرافیک آمادگی پذیرش هر گونه ثبت و ارسال سفارش در کوتاه ترین زمان را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×