Images 1705750161 65Abae91E86D7 Jpg
معرفی کسب و کار

چه قابلیتی در آیفون تصویری تابا دارای اهمیت است: انتقال تصویر یا حافظه ضبط فیلم و عکس

دی ۳۰, ۱۴۰۲ 3۰81

قابلیت های آیفون تصویری تابا الکترونیک

برای بسیاری از مشتریان خرید و استفاده از آیفون تصویری تابا به دلیل داشتن کیفیت و قیمت مناسب از الویت ها می باشد. به دلیل تقاضای بسیار زیاد دربازکن های تصویری تابا در کشور ما اکنون به غیر از آیتم قیمت برخی ویژگی های دیگر وجود دارد که باعث ایجاد تفاوت با دیگر برندهای تولید کننده آیفون تصویری ایرانی دیگر می شود و می توان در صورت خرید محصولات تابا از آن بهره مند گردید. در این نوشته به دو آیتم مهم رسیدگی و بررسی می نماییم که بسیار مورد توجه مشتریان می باشد. باید به این نکته مهم نیز توجه نماییم تمام نمایشگر های قرار داده شده بر روی محصولات رنگی است و از اندازه ۴.۳ اینچ تا ۱۰ اینچ در دسترس می باشد. اکنون به کاربرد دو مورد ویژگی حافظه و انتقال تصویر می پردازیم و در جمع بندی به مهم بودن هر کدام می پردازیم.

ضبط فیلم و ثبت عکس در کارت حافظه آیفون تصویری تابا:

برند تابا ۹۰ درصد محصولات خود را در نمونه های با حافظه تولید و ارائه می نماید و معمولا مدل های آیفون تصویری بدون حافظه را در دو یا سه پارت نامبر در خط تولید قرار می دهد. منظور از با حافظه این است که محصولات دارای یک حافظه کم ۲ تا ۴ گیگ داخلی که فقط برای ثبت عکس می باشد استفاده می کنند و یک جای کارت حافظه برای قرار دادن کارت حافظه تا ۳۲ گیگ جهت ضبط یک دقیقه ای فیلم از افرادی که به درب منزل مراجعه می کنند و زنگ درب واحد مورد نظر را می فشارند. از نظر امنیتی این قابلیت مناسب است و می توان در صورت نبودن در خانه از طریق بررسی فیلم و عکس افراد مراجعه کننده به منزل را مشاهده نمود. این آیتم برای بسیاری از منازل و خانه ها مناسب است ولی خوب برای منازلی که بیشتر مواقع خالی و کسی در منزل نیست شاید کم کاربرد باشد.

انتقال تصویر در آیفون تصویری تابا:

در عصر پیشرفت تکنولوژی و وجود اینترنت پرسرعت و همچنین گوشی هوشمند شرکت تابا با ارائه محصول ویژه به نام ماژول وای فای باکس توانسته ارتباط صدا و تصویر کلیه محصولات آیفون تصویری خود را با گوشی های هوشمند برقرار نماید. این ماژول در کنار مانیتور تصویری تابا نصب می شود و در صورت اتصال مناسب با آن و کانکت شدن با مودم منزل می تواند ارتباط بین پنل تصویری دم درب را با موبایل و گوشی مد نظر ما که از اپلیکیشن تابا برخوردار است برقرار نماید. خوب پس از انجام این مراحل گفته شده می توانید در صورت نبودن در منزل و روشن بودن مودم اینترنت داخل خانه و فعال بودن آلارم اپلیکیشن تابا در صورت فشردن زنگ درب کنزل ارتباط تصویری و صوتی را با فرد مراجعه کننده برقرار نموده و حتی اقدام به بازکردن ورودی نمایید زیرا این قابلیت در اپلیکیشن وجود دارد که فرمان بازشو به انواع قفل برقی را بدهد.

انتقال تصویر تابا

جمع بندی و سخن نهایی:

در مطالب بال تمام توضیحات ویژگی حافظه و انتقال تصویر را شرح دادیم و اکنون شما خریداران عزیز محصولات آیفون تصویری تابا می توانید بررسی کنید کدام آیتم بیشتر مورد نیاز است و یا هر دو آیتم را باهم در اختیار داشته باشید. با توجه به شرایط موجود در جامعه و ضرورت حضور در منزل و برقراری حداقل امنیت برای ورودی منازل اگر حضور دائمی داریم که فقط داشتن انواع مدل محصولات مانیتور تصویری با حافظه تابا کافیست و می توانیم روی آن حساب باز نماییم و اما اگر دائم در مسافرت و بیرون از منازل هستیم داشتن آیفون تصویری با انتقال تصویر واجب است زیرا در صورت مراجعه افراد به درب منازل و فشردن زنگ از هر کجای کشور و یا خارج کشور می توانیم پاسخگوی مراجعه کننده باشیم و طوری وانمود نماییم که در داخل منزل حضو داریم. تمام محصولات آیفون تصویری تابا دارای ۳۶ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است و می توان بر روی آن حساب ویژه باز نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×