درآمد از گل آرایی با ۲ روش ساده تصویر 1 Jpg
معرفی کسب و کار

کسب درآمد از گل آرایی با ۲ روش ساده

آذر ۱۵, ۱۴۰۲ 4۰180

کسب درآمد از گل آرایی اصلا کار سخت و دشواری نیست اما باید به خوبی بلد باشید که چجوری می‌توانید از گل آرایی درآمد کسب کنید. در این محتوا از سایت زندگی بهتر می‌خواهیم ۲ روش بسیار کاربردی و عملی رو به شما دوستان عزیز معرفی کنیم تا با استفاده از این دو روش بتوانید به کسب درآمد از گل آرایی بپردازید. این دو روش رو از ابتدا می‌تونید استفاده کنید و هیچ محدودیتی برای شما دوستان وجود ندارد اما کافی است تا اون رو به خوبی یاد بگیرید و در زمان درست اجرا کنید.

میزان درآمد یک گل‌آرا چقدر است؟

به گفته آکادمی والا دیزاین درآمد فردی که به گل‌آرایی مشغول است حداقل ۲۹۱۴۰ دلار است! تصویر زیر است. در ایران این مبلغ حدود ۸۱۰ میلیون تومان در سال است! هیچ‌کس با کسب درآمد از گل‌آرایی به این مبلغ نمی‌رسد، پس ممکن است با خود بگویید این خیلی زیاد است. این حرف‌ها بی‌دلیل نیست و این‌طور نیست. حرفه‌ای بودن در گل‌آرایی لازمه داشتن درآمد بالاست.

البته می‌توانیم به گفته سایت Real Flower Bussines نگاهی بیندازیم که می‌گوید: با توجه به اداره کل آمار ، متوسط ​​حقوق یک گلفروش ۲۷۷۵۰ دلار است، با دستمزد ساعتی حدود ۱۳.۳۴ دلار.

آنها گزارش می دهند که مناطق پردرآمد برای گلفروشی ها در ایالات متحده شامل شمال غربی کلرادو، سانتا باربارا، سان فرانسیسکو، و ناحیه کلمبیا با میانگین حقوق بین ۴۱۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ دلار و دستمزد ساعتی تقریباً ۱۹-۲۲ دلار در ساعت است.

چرا کسب درآمد از گل آرایی مهم است؟

خیلی از افرادی که تازه وارد هستند و می‌خواهند وارد حوزه گل آرایی و بادکنک آرایی شوند نمی‌دونند که از چه راهی برای کسب درآمد از گل آرایی باید اقدام کنند و این راه‌ها برای اونا ثمره‌ای رو به همراه داره یا نه. هر کسی وارد هر حوزه‌ای که میشه دوست داره تا از اون به کسب درآمد بالا برسه. اما خیلی از افراد فکر می‌کنند که کسب درآمد از گل آرایی ممکن نیست یا اونقدری نمیشه از این حرفه درآمدزایی کرد. اهمیت درآمد زایی از گل آرایی به این دلیل مهم است که شما به این حرفه ادامه بدید و خودتان و خانوادتان را تامین کنید.

کسب درآمد از گل آرایی با ۲ روش ساده

4379E41F Af72 4C18 B217 Eaa02Bec36E0

خیلی ساده به ۲ روش برای درآمد زایی از گل آرایی می‌پردازیم:

۱- کسب درآمد از طریق آموزش

یکی از راه‌های درآمدزایی از گل آرایی آموزش دادن هست. شما می‌توانید با آموزش دادن به دیگران و افرادی که قصد دارند آموزش ببیند و وارد این حوزه شوند، می‌توانید درآمد خوبی را از این حوزه و موضوع کسب کنید. برای مثال اگر دوست دارید یک ایده و چشم اندازی برای شما شکل بگیره می‌تونید به صفحه آموزش گل آرایی رایگان والا دیزاین سری بزنید و با دیدن این آموزش رایگان ایده‌ای بگیرید. این کار هم اصلا سخت نیست و کار دشواری رو پیش رو ندارید اما نیاز دارید تا مخاطبین خودتون رو جمع‌آوری کنید و تدریس دادن رو بلد باشید. این یکی از راه‌های ساده و آسان هست که می‌تونید از آن برای درآمدزایی از گل آرایی استفاده کنید.

۲- خدمات رسانی

90Eac981 2F27 451E 9Eba 5Cd07B77D75E

یکی دیگه از راه‌های کسب درآمد از گل آرایی خدمت رسانی به دیگران هست. شما زمانی که این حرفه رو یاد بگیرید به راحت‌ترین شکل ممکن می‌تونید درآمد کسب کنید. وقتی شما متخصص در این حوزه باشید دیگران دوست دارند تا به شما پول بدهند تا شما بتوانید کار آن‌ها را به بهترین شکل انجام دهید. خدمات رسانی به دیگران اینطوری هست که شما برای مجالس مختلف افراد مثل مجلس تولد، بله برون، نامزدی، عروسی، یلدا و… دیزاینی رو در نظر می‌گیرید تا با استفاده از اون هم خدمات رسانی می‌کنید و هم کسب درآمد از آن دارید. من توصیه می‌کنم در کنار یادگیری گل آرایی، بادکنک آرایی هم یاد بگیرید تا بتونید درآمد خوبی رو داشته باشید و درآمدتون رو چند برابر کنید. در ادامه به یک جمع‌بندی کلی درباره درآمد زایی از گل آرایی می‌پردازیم.

جمع بندی

کسب درآمد از گل آرایی کار سختی نیست اما باید بلد باشید که چجوری از این مهارت درآمد کسب کنید و راه‌های آن را بلد باشید. در این محتوا به درآمد زایی از گل آرایی و راه‌هایی که شما می‌تونید از گل آرایی درآمد کسب کنید پرداختیم. حتی یک سایت منبع و خوبی رو هم بهتون معرفی کردیم که با استفاده از این سایت می‌تونید ایده‌هایی رو برای کسب درآمد از گل آرایی از طریق آموزش داشته باشید. همچنین درباره اهمیت این موضوع هم با شما عزیزان صحبت کردیم که امیدوارم این محتوا برای شما بسیار کاربردی و جامع بوده باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×