ردیابی گوشی
معرفی کسب و کار

کنترل گوشی و ردیابی گوشی از راه دور

اسفند ۱۲, ۱۴۰۱ 3۰179

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه گوشی گم شده را ردیابی کنم؟ یا گوشی فرزندم را چگونه کنترل کنم و بتوانم به تمامی اطلاعات او دسترسی داشته باشم ؟ یا مکانی که طرف مقابلم در آن هست را ببینم؟این سوال بسیاری از افراد است که چگونه کنترل گوشی فرزندان، ردیابی گوشی، کنترل اینستاگرام فرزند، کنترل واتساپ فرزند و ردیابی فرزندان را داشته باشند؟ بنابراین ما برای کمک به شما تصمیم گرفته‌ایم تا برنامه موبوپاک را معرفی کنیم که از طریق آن به راحتی بتوانید کنترل گوشی هر شخصی را در اختیار داشته باشید.

ما در این مقاله به چگونگی ردیابی گوشی، کنترل گوشی فرزندان، کنترل مکان فرزند در تمامی گوشی‌های هوشمند می‌پردازیم. بنابراین دیگر نگران ردیابی گوشی فرزند خود نباشید و تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ردیابی گوشی با نرم‌افزارهای جانبی

اپلیکیشن‌های زیادی برای ردیابی وجود دارد. البته بعضی از افراد هدفشان از نصب برنامه‌های جانبی، ردیابی گوشی اعضای خانواده شان هست که بهترین نرم افزار کنترل گوشی فرزندان موبوپاک می باشد.

شما می‌توانید برای ردیابی گوشی اعضای خوانواده تان از برنامه موبوپاک استفاده کنید. این اپلیکیشن تست رایگان دارد  و قابلیت‌های ویژه‌ای از جمله کنترل اینستاگرام فرزند، کنترل واتساپ فرزند، کنترل تماس های گوشی فرزند، کنترل پیام های گوشی فرزند و کنترل مکان فرزند را دارد.

ردیابی گوشی با برنامه کنترل گوشی موبوپاک

موبوپاک یک راهکارعالی برای ردیابی گوشی شما است. قابلیت هایی دارد این برنامه که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

کنترل گوشی فرزندان

مدیریت دسترسی ها در گوشی

کنترل وب سایت هایی که کودکان بازدید می کنند و مسدود کردن آنها در صورت جستجو یا دیدن موضوعات غیراخلاقی از دیگر ویژگی های این سیستم است.

مدیریت برنامه های نصب شده بر روی گوشی

با استفاده از این سیستم ها می توانید لیست کاملی از برنامه های نصب شده بر روی گوشی فرزند خود را مشاهده کرده.

دانلود برنامه موبوپاک از بازار

بررسی محتواهای گوشی

نمایش اطلاعات در زمان تایپ کلمات نامناسب، دسترسی به اطلاعات در مورد آنچه فرزندان شما در حال مشاهده هستند، امکان اعمال فیلترهای مختلف برای محدود کردن محتوا توسط والدین و امکان این که از گوشی فرزندان شما اسکرین شات گرفته شود.

ویژگی های برنامه کنترل گوشی و ردیابی گوشی موبوپاک

  • امکان مشاهده تمامی مخاطبین تلگرام فرزند شما
  • مشاهده پیام های دریافتی با نام و تاریخ در تلگرام
  • مشاهده پیام های دریافتی با نام و تاریخ در ایتا و روبیکا
  • دسترسی به تمام مکالمات گوشی فرزند
  • دسترسی به تمام پیام های گوشی فرزند
  • امکان مشاهده مکان فرزند

والدین می توانند در هر زمان از طریق پنل کاربری خود به تمام اطلاعات تلفن فرزندشان دسترسی داشته باشند.

سخن آخر

ما در این مقاله به معرفی روش‌های مختلف برای ردیابی گوشی‌ها پرداختیم و از آن استفاده می‌کنیم تا به شما توصیه ‌کنیم. نرم افزار کنترل گوشی موبوپاک به راحتی بر روی گوشی فرزند شما نصب می شود و به شما امکان دسترسی به تلگرام و سایر برنامه های گوشی فرزندتان را می دهد.

بنابراین می توانید در شبکه های اجتماعی از خطرات که برای کودکان دارد جلوگیری کرده و از آنها مراقبت کنید.

برنامه موبوپاک بهترین نرم افزار کنترل گوشی فرزندان برای مراقبت از فرزندان شما است. با استفاده از این برنامه می توانید بدون اطلاع فرزندتان موبایل، تلگرام و سایر برنامه های فرزندتان را بررسی کنید. اپلیکیشن موبوپاک یک بار روی گوشی کودک نصب می شود و پس از نصب کاملا مخفی می شود.

لطفا توجه داشته باشید که شما از این برنامه فقط برای محافظت از فرزند خود استفاده می کنید. راحت‌ترین روش استفاده از این امکانات برنامه موبوپاک است، پس می توانید برای استفاده از این امکانات گوشی فرزند خود را در برنامه موبوپاک ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن ردیابی شود. اگر سوالی در رابطه با این نرم افزار دارید می‌توانید در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×