تبلیغات
معرفی کسب و کار

آیا تبلیغات همیشه نیاز به طراح دارد ؟

بهمن ۲۳, ۱۴۰۰ 3۰120

اصطلاحی وجود دارد که می گویند شما باید یک طراح تبلیغاتی داشته باشید، به این صورت کسی برای شما طراحی بنر حرفه ای انجام می دهد و فردی هم وجود دارد کارهای برنامه ریزی تبلیغاتی شما را پیش می برد.

تبلیغات

اگر صاحب یک استارتآپ هستید یا به اصلاح startup  یا حتی سایت طراحی یا اندازی کرده اید و می خواهید این کسب و کار را به یک توسعه و گسترش در ابعادی بزرگتر برسانید قطعا شما باید مسیر های مختلف در تبلیغات را طی کنید تا به یک ایده آل مناسب در مسیری برای موفقیت برسید.

رسیدن به مقصد درست تبلیغاتی نیاز به ایده و برنامه ریز مخصوص دارد. باید فردی را داشته باشید به صورت تخصصی در بخش های مختلف به شما کمک کند.

البته که نیروی طراح گرافیک یا کسی که برای طراحی بنر تبلیغاتی را انجام می دهد در اغلب موارد فردی مناسب برای برنامه ریز تبلیغاتی نیست چون او در زمینه گرافیک کار به شما می تواند کمک داشته باشد نه بخش استراتژی و ایده های هدفگذاری تبلیغاتی، به همین دلیل بهترین راه کار در این زمینه استفاده از نیروی مختصص در بخش برندسازی یا به اصلاح انگلیسی branding  است.

به نظر پارسی طرح ایرانیان فکر اینجای کار را هم کرده است، شما می توانید به صفحه برندینگ این مجموعه وارد شوید و با متخصصان آن بیشتر آشنا شوید.

Parsitarh.ir/branding

حالا ایا تبلیغات همیشه نیاز به طراح تبلیغاتی دارند یا نه دقیقا موضوعی است که برندهای موفق بیشتر روی آن متمرکز می شوند. یعنی برندهای مطرح اغلب به این فکر هستند و این کار را اجرایی می کنند و  سعی میکنند برای بخش های مختلف کاری یک مختصص استخدام کنند.

اگر نیاز به طرح های گرافیکی دارند سعی میکنند که طراح گرافیک استخدام کنند، اگر نیاز به سئو کار یا پشتیبان وب سایت دارند سعی میکنند یک نیروی مختصص در آن زمینه داشته باشند.

چون ثابت شده است که کارهای تخصصی با به نیروهای تخصصی سپرده شود و کار تیمی همیشه موثر تر از کار فردی است و برای همین مساله هم توصیه و پیشنهادی که داریم این است که از اگر میخواهید مثل برندهای بزگر کشور یا در سطح جهانی عمل کنید حتما برای امور تبلیغاتی خود از نیروهایم مختصص و خلاق در آن بخش استفاده کنید.

کمی قدم های بلند در تبلیغات برداریم ؟!!!

این حرف برای برخی ها جذاب نباشد اما گاهی وقت ها باید در تبلیغات ریسک پذیر باشید یعنی فکر کنید چه کاری انجام دهید تا بیننده ی بیشتری را به سمت و سوی کار خود بکشانید. یکی از کارهایی که شرکت های بزرگ انجام می دهند و فکر می کنند با انجامش بهتر نتیجه میگیرد بحث تبلیغات بنری و توجه بیشتر به طراحی و انتخاب باکس های تبلیغاتی بزرگ است.

یعنی فکر میکنند چه کاری انجام دهند تا بنرهاشون بیشتر دیده بشه. در این زمینه طبیعاتا تبلیغات حرفه ای بنری با یک طرح خوب و متن جذاب شکل می گیرد. قطعا برای موفقیت باید از ایده های جدید استقبال کنید و از آن ها در تبلیغات خود بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×