خرید دستگاه بخور
آرایش و زیبایی

با دستگاه بخور تشنگی پوست را رفع کنید

مهر ۲۴, ۱۴۰۱ 4۰159

بی شک دستگاه بخور از جمله تجهیزاتی است که ارائه دهنده بسیاری از مزایا و خدمات خواهد بود. وجود این دستگاه، در بسیاری از مراکز درمانی یا حتی منازل ضروری است.

این دستگاه علاوه بر کاربرد اساسی در کاهش فشار های سینوسی به هنگام سرماخوردگی، مورد استفاده جهت افزایش رطوبت در فضا و کاهش خشکی پوست خواهد بود

پوست انسان همواره در معرض آلودگی قرار دارد بنابراین بسیار اهمیت دارد که در طول شبانه روز زمانی را به پاکسازی منافذ آن بپردازیم.

روش های متعددی برای پاکسازی پوست و کاهش تشنگی آن وجود دارد، اما یکی از متداول ترین و راحت ترین روش ها استفاده از دستگاه های بخور یا رطوبت ساز است. استفاده از دستگاه رطوبت ساز به دو صورت گرم و دستگاه بخور سرد صورت می گیرد، البته می بایست در نظر داشت که هر نوع بخور سرد یا گرم دارای مزایا متفاوتی برای پوست هستند.در ادامه به بررسی بیشتر مزایا این دستگاه خواهیم پرداخت.

فواید استفاده از دستگاه بخور

دستگاه بخور دارای مزایا متعدد و فراوانی برای پوست صورت است. این مزایا فوق العاده موجب افزایش تقاضا و محبوبیت این دستگاه های کاربردی خواهد شد.

یکی از مهم ترین مزایا استفاده از دستگاه های رطوبت ساز، تامین آب و آبرسانی مورد نیاز برای منافذ پوست است. پزشکان و متخصصین متعددی برای درمان پوست های خشک و کاهش تشنگی آن، استفاده از دستگاه های رطوبت ساز را پیشنهاد می کنند.

چرا که پوست های خشک و فاقد چربی از نمونه پوست هایی هستند که بیشترین میزان آسیب پذیری را خواهند داشت. افرادی که دارای پوست خشک و دچار کم آبی پوست هستند زود تر از سایر افراد دچار پیری زودرس در سطح پوست خود خواهند شد.

همچنین یکی دیگر از مهم ترین مزایا استفاده از دستگاه بخور، کمک به افزایش گردش خون در پوست محسوب می شود. این دستگاه با ترکیب بخار آب و حرارت بالا موجب افزایش تعریق سطح پوست خواهند شد.

به همین ترتیب افزایش تعریق، موجب گسترده تر شدن رگ های خونی و تسهیل در تغذیه رسانی می شود. با افزایش تغذیه رسانی به پوست، شاهد شاداب تر شدن، افزایش طراوت و جوانی پوست خواهد شد.

البته نکته حائز اهمیت این است که فواید و مزایا این تجهیزات کاربردی محدود به موارد فوق نخواهد بود، در ادامه به سایر مزایا و فواید استفاده از دستگاه بخور اشاره خواهیم کرد.

  • باز کردن منافذ بسته پوست
  • بهبود در فرآیند کلاژن سازی
  • ایجاد حس آرامش
  • پاکسازی منافذ پوست و باز شدن آن ها
  • کمک به افزایش آزادسازی سبوم پوست
  • یاری رسان سینوس ها
  • تقویت و افزایش میزان الاستین پوست

دستگاه بخور

کاربرد بخور سرد و بخور گرم

همانطور که اشاره شد، دستگاه های بخور در انواع متعددی تولید می شوند. این دستگاه ها با تولید بخار های سرد و گرم از میزان تقاضا بسیاری برخوردار هستند.

دستگاه های بخور گرم از رواج بیشتری به نسبت دستگاه بخور های سرد برخوردار خواهند بود. با این حال نمی توان از مزایا بسیار دستگاه بخور سرد چشم پوشی کرد. در مطالب فوق به مزایا استفاده از دستگاه های بخور گرم اشاره شد، در واقع مزایا این دستگاه به نوعی از کاربرد های آن به حساب می آید.

با توجه به آنکه دستگاه بخور گرم، موجب افزایش حرارت دما محیط می شود بنابراین مناسب برای استفاده در فصول گرم نخواهد بود. همچنین در صورت نزدیک شدن به بخور سرد هیچ ضرر و آسیبی به سطح پوست تحمیل نخواهد شد، در صورتی که با نزدیک شدن به بخار گرم سطح پوست دچار سوختگی می شود.

در ادامه به مزایا استفاده از دستگاه بخور سرد اشاره شده است.

  • حذف باکتری و ویروس ها
  • کاهش درد های سینوسی
  • کاهش جوش و آکنه
  • کاهش استرس

دستگاه بخور سرد

خرید دستگاه بخور

دستگاه بخور از جمله تجهیزات کاربردی است که برای استفاده در مصارف خانگی و درمانی بسیار متناسب خواهد بود. استفاده از دستگاه بخور توسط بسیاری از متخصصین و پزشکان زیبایی توصیه می شود. امروزه دغدغه بسیاری از افراد بهبود و افزایش سلامت پوست است، به همین علت خدمات بسیاری جهت ترمیم مشکلات پوستی به وجود آمده است.

بنابراین افراد برای دریافت چنین خدمات و استفاده از این تجهیزات مجبور به پرداخت هزینه های بسیاری خواهند بود. در صورتی که جهت تهیه و استفاده از دستگاه های رطوبت ساز نیاز به پرداخت هزینه های بالا نخواهد بود.

بنابراین می توانید جهت خریداری این دستگاه های کاربردی به سایت های معتبر فروشگاهی مراجعه نمایید. سایت فروشگاهی شفا یکی از معتبر ترین سایت هایی که می توانید جهت خریداری انواع دستگاه های رطوبت ساز سرد و گرم و دیگر تجهیزات زیبایی مانند دستگاه هایفوتراپی ،دستگاه میکرودرم و میکرونیدلینگ،دستگاه پلکسر و… به آن مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما با شماره ۰۲۱-۶۶۴۷۸۲۴۸ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×