قرص کلاژن گلد
اطلاعات دارویی - سلامت

قرص کلاژن گلد برای چیست و چه کاربردهایی دارد؟

آذر ۱۰, ۱۴۰۱ 2۰136

قرص کلاژن گلد آدریان دربرگیرنده ۸۳۳ میلی گرم کلاژن هیدرولیز نوع ۱ و ۳ است. کلاژن یک اسید آمینه با زنجیره بلند و فراوان ترین پروتئین در بدن است. از دهه ۲۰ زندگی روند کاهش تولید کلاژن آغاز و از ۴۰ سالگی سالانه ۱ درصد کاهش می‌یابد. در بانوان و در ۵ سال اول پس از یائسگی، اندازه کاهش کلاژن دو برابر می‌شود. یکی از راه‌های مواجهه با این مشکل افزایش ذخایر بدن با کلاژن هیدولیز شده است که می‌تواند منجر به بهبود سلامت مفصل، هضم غذا و حتی سلامت مغز شود. این قرص کلاژن ساز ضد چروک و جوان کننده پوست است که با توجه به آزمایشات متعدد بسیار موفق عمل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این قرص می‌توان به رفع تیرگی پوست و کمک به درمان لک پوستی ناشی از آفتاب اشاره کرد.

کلاژن هیدرولیز شده چیست و چه فوایدی دارد ؟

کلاژن هیدرولیز شده به کلاژنی که به صورت شیمیایی یا آنزیمی فرایند شده اطلاق می‌شود. این کلاژن متشکل از پپتیدهای محلول در آب با وزن مولکولی گوناگون است. این پپتید‌ها از اسید آمینه‌های موجود در کلاژن مانند گلیسین، ال پرولین و ال هیدروکسی پرولین غنی است. در چند سال اخیر مکمل‌های حاوی کلاژن بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شد. زیرا از آن به عنوان یک کالا ضد پیری به طور فزاینده در بین مصرف کنندگان یاد شده است. زیرا مکمل خوراکی کلاژن هیدرولیز شده در لایه‌های عمیق تر پوست اثر گذاشته و فیزیولوژی و ظاهر پوست را بهبود می‌بخشد. ۵ مزیت برتر کلاژن عبارتند از: ترویج کشش پوستی، محافظت از اندام‌های بدن، نگه داشتن استخوان‌ها و عضلات در کنار هم و فراهم کردن ساختار برای مفاصل و تاندون‌ها.

قرص کلاژن خارجی
قرص کلاژن خارجی

بهترین جانشین برای قرص کلاژن گلد

قرص کلاژن گلد با وجود تمام ویژگی‌هایی که دارد ممکن است برای افرادی که تمایلی به خوردن قرص ندارند و یا بلع قرص برایشان مشکل است، مناسب نباشد. از همین رو برند آدریان ساشه کلاژن گلد را به صورت پودری تولید کرده است. پودر کلاژن گلد به راحتی در آب حل می‌شود و با طعم پرتقال مصرف آن را برای افراد دلچسب‌تر کرده است. ترکیبات هر دو محصول یکسان است و از لحاظ ترکیبات و اثرگذاری با هم تفاوتی ندارند. ساشه کلاژن گلد را می‌توانید با سایر مایعات و نوشیدنی‌های سرد و گرم، ماست، سوپ و ژله مصرف کنید.

فواید قرص کلاژن گلد

  • کمک به درمان لک پوستی ناشی از آفتاب
  • حاوی کلاژن هیدرولیز نوع ۱ و ۳
  • ضد چروک و جوان کننده پوست
  • کمک به حفظ سلامت پوست
  • رفع تیرگی پوست

بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد

هر شب سه عدد قرص کلاژنگلد به همراه آب به مدت ۴ الی ۱۲ هفته میل شود.

مصرف این فرآورده را می‌توان به صورت مستمر ادامه داد.

آیا قرص کلاژن گلد چاق کننده است؟
آیا قرص کلاژن گلد چاق کننده است؟

لطفا دقت کنید

از مصرف بیش از مقدار توصیه شده پرهیز کنید.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

موردها منع مصرف

در صورت ابتلا به نارسایی کلیوی و کبدی مصرف این فرآورده با احتیاط و مشورت دکتر مصرف شود.

در صورت حساسیت به هر یک از اجزای این فرآورده از ادامه مصرف خودداری نمایید.

این فرآورده به کودکان توصیه نمی‌شود.

قرص کلاژن گلد برای چاقی صورت
قرص کلاژن گلد برای چاقی صورت

مصرف در دوران بارداری و شیردهی

قرص کلاژن‌گلد موجبات مادی حرکت و انگیزهٔ [مادی] افزایش اثر کلسی تونین می‌شود. مصرف این محصول به زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود.

عوارض قرص کلاژن گلد

این فرآورده می‌تواند در موارد نادر موجبات مادی حرکت و انگیزهٔ [مادی] واکنش حساسیتی و عوارض گوارشی مانند سنگینی و نفخ معده شود.

ترکیبات

حاوی ۸۳۳ میلی گرم کلاژن هیدرولیز شده به ازای هر قرص

 

منبع : مثبت سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×