خرید کفش طبی از چرم درگاهی
معرفی کسب و کار - دنیا مد و لباس

کفش طبی زنانه از کجا بخرم؟

اسفند ۲۲, ۱۴۰۱ 3۰180

گذراندن دوران بارداری،آسیب دیدن ستون فقرات،بیماری‌های مربوط به پا،از جمله دلایلی است که بانوان را مجبور می‌سازد تا از کفش طبی استفاده کنند.در این هنگام این سوال برای بانوان پیش می‌آید که کفش چرم طبی از کجا بخرم؟خانم‌ها به دلیل شاغل بودن یا نگه‌داری از فرزندان و انجام امور منزل،در نتیجه نداشتن فرصت کافی می‌توانند به فروشگاه‌های آنلاین معتبری که کفش طبی زنانه‌ی ساخته شده از چرم طبیعی،که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌باشد، مراجعه نموده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

اما مسئله حیاتی‌تر قبل از یافتن یک فروشگاه معتبر،کسب اطلاعات لازم در مورد کفش طبی استاندارد است تا به شما کمک کند که با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بتوانید کفش مناسب پای خود را تشخیص دهید.

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی یک مرکز معتبر ارائه دهنده خرید کفش چرم طبی اطلاعاتی هم در مورد این نوع کفش‌ها  به شما ارائه دهیم.

خرید کفش طبی از چرم درگاهی

راهنمای خرید کفش طبی

مراکز زیادی ممکن است در محل سکونت شما در این زمینه فعالیت کنند اما این بدان معنی نیست که کفش‌های استاندارد در این فروشگاه‌ها عرضه میشود. خرید کفش چرم طبی مردانه  از داروخانه‌ها هم به معنای طبی بودن کفش نیست. شما باید به مراکزی مراجعه کنید که تحت نظر افراد متخصص فعالیت می‌کنند. اگر برای درمان نیازمند کفش طبی چرم هستید مشخصات کامل کفش خود را از پزشکتان بپرسید سپس اقدام به خرید کنید.

در صورت حضور در فروشگاه ،برچسب محصولات را به دقت مطالعه کرده و از اصل بودن چرم استفاده شده اطمینان حاصل کنید. سعی کنید در بعدازظهر اقدام به خرید کفش کنید و جوراب‌های همیشگی خود را به همراه داشته باشید. قبل از خرید کفش را بپوشید و چند قدم با آن راه بروید .مثلا یک مسیر را چند بار به جلو حرکت کنید و به عقب برگردید و اندازه گام‌های خود را تغییر ندهید تا عملکرد و راحتی کفش را تست کنید

.در صورت ایجاد پرسش در ذهنتان حتما آن را با کارشناسان حاضر در محل مطرح کنید.اصل بودن  چرم را در نظر بگیرید.چرم اصل سطح خیلی صاف و صیقلی ندارد و خیلی براق نیست همچنین محصولات چرم بوی خاصی دارند که هنگام ورود به مراکزی که این کفش‌هارا عرضه می‌کنند به راحتی قابل تشخیص است.

خرید کفش چرم طبی زنانه از چرم درگاهی

خرید کفش طبی از فروشگاه‌های اینترنتی

اگر زمان کمی برای خرید دارید یا بسیار پرمشغله هستید بهترین گزینه مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین برای خرید کفش چرم طبی است.در خرید اینترنتی چرم طبیعی توجه به توضیحات ارائه شده برای محصول بسیار ضروری است.در این نوع خرید شما باید حتما سایز دقیق و صحیح پای خود را از قبل بدانید تا محصول مناسب را بتوانید انتخاب کنید.یکی از بهترین مراکز معتبر که محصولات طبی ارائه می‌دهد،فروشگاه کیف و کفش چرم درگاهی است که سالهاست تحت نظارت متخصصان این عرصه در زمینه تولید کفش و کیف چرم فعالیت می‌کند، .

این فروشگاه جهت خرید اینترنتی چرم طبیعی کیف و کفش علاوه بر تولید این محصولات برای بانوان،کفش چرم طبی مردانه را نیز عرضه می‌کند و چنانچه همسر و فرزند شما هم دچار چنین مشکلاتی باشند می‌توانند به سایت کیف و کفش درگاهی مراجعه کرده و پس از بررسی محصولات کفش مناسب خود را خریداری نمایند.در تولید تمامی محصولات این فروشگاه از چرم اصل استفاده می‌شود.

خرید کفش طبی

مزایای کفش طبی

کفش‌های طبی محصولاتی هستند که برای پیشگیری و درمان بیماری‌های پا و ستون فقرات طراحی شده‌اند.در تولید کفش طبی استانداردهایی رعایت می‌شود که مورد تایید پزشکان متخصص ارتوپد می‌باشد و این کفش‌ها را از کفش‌های معمولی متمایز می‌سازد.کفش ارتوپدی به درمان آسیب‌های مربوط به پا کمک کرده و از آسیب بیش‌تر به ستون بدن ممانعت می‌کند.

پوشیدن کفش طبی باعث می‌شود که درد ناشی از تحریک عصب‌ها در ناحیه ستون فقرات و پاها کاهش پیدا کند.کفش‌های طبی فضای داخلی کافی برای حرکت انگشتان پا دارند در نتیجه خون می‌تواند به راحتی در بدن گردش و بهبود پیدا کند.این مسئله اهمیت استفاده از کفش طبی را در افراد  دیابتی نشان می‌دهد.به خصوص افراد دیابتی که دارای زخم پا هستند.استفاده از این کفش‌ها،هنگام ورزش و پیاده‌روی علاوه بر احساس راحتی ،از وارد آمدن فشار زیاد به پاها و آسیب به ستون فقرات جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود شما در سنین پیری دچار دیسک کمر و درد ناشی از آن نشوید.

از دیگر مزایای کفش طبی ایجاد تعادل در زمان راه رفتن است.این کفش‌ها فشار ناشی از وزن بدن را به صورت مساوی در امتداد کف پا پخش می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که فشار فقط به یک نقطه از پا وارد شود.کفش‌های طبی بسیار راحت هستند و باعث خستگی و درد بعد از انجام فعالیت روزانه نمی‌شوند.

استانداردهای لازم در تولید کفش طبی

اجزای کفش ارتوپدی باید دارای ویژگی‌هایی باشد که مشکلات بیماران را کاهش دهد و درد آن‌ها را به حداقل برساند.یکی از اجزای مهم کفش،کفی آن است.کفی‌های طبی انواع مختلف دارند که وظیفه آن‌ها به طور کلی اصلاح صافی کف پا و کمک به راحت‌تر ایستادن و حرکت کردن است.کفی کفش طبی باید مستحکم بوده و نازک نباشد تا بتواند نیروی وارد شده به کف پا را جذب کرده و در امتداد پا پخش کند.

همچنین این کفی‌ها باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشند.سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که کفی آن قابل تعویض باشد تا اگر پا عرق کرد یا ورم نمود بتوان حجم و فضای داخلی کفش را با تغییر آن افزایش یا کاهش داد.همچنین کفی بیرونی کفش باید به شکل محدب باشد به‌طوری که قسمت میانی پایین‌تر از دو انتهای آن قرار بگیرد تا راحتی کفش را هنگام راه رفتن و دویدن افزایش دهد.

پاشنه‌ی کفش باید اندازه‌ای بین ۵/۱ تا ۳ سانتیمتر داشته باشد و چوبی نباشد زیرا پاشنه چوبی صدمه جبران ناپذیری به بدن می‌زند.پنجه این مدل کفش‌ها نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد.اگر تنگ باشد پا قابلیت حرکت را از دست می‌دهد و اگر خیلی گشاد باشد در برابر ضربات آسیب پذیر می‌شود.قابل ذکر است که انتخاب کفش‌هایی با پنجه ی گرد فضای بیش‌تری به انگشتان پا می‌دهد و از فشار کناره‌های کفش به انگشتان پا جلوگیری می‌کند.

رویه‌ی کفش باید از جنس چرم باشد علت انتخاب چرم به عنوان رویه،به این دلیل است که چرم دارای روزنه‌های کوچکی در سطح خود است که باعث نفوذ هوا به داخل کفش می‌شود در نتیجه پا کمتر عرق می‌کند.علت دوم آن انعطاف‌پذیری بالای چرم طبیعی نسبت به سایر مواد است.بخش پشتی کفش باید به‌قدری محکم باشد تا از پشت پای شما پشتیبانی و حمایت لازم را به عمل آورد.سطح داخلی کفش باید یکنواخت بوده و انحناهای نرمی در آن تعبیه گردد تا فشار کمتری در هنگام حرکت به پوست پا وارد شود.

کلام آخر

پا ستون بدن است و به دلیل ارتباطی که با ستون فقرات دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.چنانچه صدمه‌ای متوجه این بخش مهم بدن شود لازم است زمان و سرمایه زیادی صرف شود تا این مشکلات درمان شوند.

پس بهتر است قبل از اینکه سلامتی شما به خطر بیفتد پوشیدن کفش‌های طبی را اولویت اول زندگی خود قرار دهید و اگر هم تا الان دچار آسیب شده‌اید می‌توانید با تهیه این کفش‌ها بدن را از صدمات بیش‌تر محافظت کرده و لذت فعالیت روزانه بدون درد را تجربه کنید.کفش‌های طبی برای تمام سنین حتی کودکان قابل استفاده است و مخصوص کسانی است که از اهمیت حفظ سلامت خود آگاهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×