خرید لباس عید
معرفی کسب و کار

راهنمای بهترین خرید لباس عید مردانه ۱۴۰۲

اسفند ۲۲, ۱۴۰۱ 5۰153

خرید لباس عید یکی از کارهای لذت‌بخش قبل از سال جدید است. لباس‌های ضروری برای آقایان شامل انواع پیراهن مردانه، شلوار، کت، انواع کفش مردانه و اکسسوری می‌شود. انتخاب لباسی که متناسب اندام شما باشد، می‌تواند به جذابیت استایل شما بیفزاید. برای داشتن خریدی مطمئن، باید برندهای خوب را بشناسید و فروشگاه‌های معتبر را برای خرید لباس عید خود پیدا کنید. اگر هنوز خرید عیدتان را انجام ندادید، در ادامه انواع لباس مردانه و برندهای معتبر را معرفی می‌کنیم.

خرید پیراهن مردانه

یکی از ضروری‌ترین لباس‌ها برای خرید عید، پیراهن مردانه است. پیراهن مردانه انواع مختلفی دارد و به‌صورت کلی به دو دسته رسمی و اسپورت تقسیم می‌شود. هنگام خرید پیراهن مردانه باتوجه‌به استایل خود، به مدل و جنس پارچه آن توجه ویژه داشته باشید. هرچه درصد پنبه لباس شما بالاتر باشد، پیراهن مردانه از کیفیت بالاتری برخوردار است. در ادامه چند مدل از کاربردی‌ترین پیراهن مردانه را برای خرید عید معرفی می‌کنیم.

پیراهن مردانه آکسفورد

نام این پیراهن از پارچه آن گرفته شده است. خوب است بدانید بیش از ۱۲۰ سال از قدمت این پیراهن کلاسیک مردانه می‌گذرد. جنس پارچه‌ آکسفورد کمی ضخیم است، یقه آن لبه کوتاهی دارد و در قسمت یقه دکمه طراحی شده است. نوع دوخت و سادگی طراحی این لباس، آن را تبدیل به پیراهنی کاربردی می‌کند که باید در کمد لباس هر مردی وجود داشته باشد. پیراهن آکسفورد گزینه‌ای عالی برای استایل اسپورت و نیمه رسمی است.

شما می‌توانید برای استفاده در روزمره آن را با یک شلوار جین ست کنید. همچنین برای استایل نیمه رسمی، آن را با شلوار کتان و یک کت تک به رنگ تیره بپوشید. برای خرید پیراهن مردانه هنگام عید، پیراهن آکسفورد بهترین انتخاب است.

پیراهن مردانه آکسفورد

پیراهن مردانه رسمی یا اداری

یکی از ضروری‌ترین لباس‌ها برای خرید عید پیراهن رسمی است. در همه موقعیت‌هایی که شما نیاز به پوشیدن کت و شلوار دارید، یک پیراهن رسمی مردانه برای هماهنگ شدن با استایل رسمی شما ضروری است. پیراهن رسمی مردانه طیف رنگی وسیعی دارد. رنگ‌های خنثی و ساده مانند سفید، مشکی و کرم با اکثر لباس‌های دیگر به راحتی هماهنگ می‌شوند. این پیراهن مردانه دو مدل جیب‌دار و بدون جیب دارد.

مدل بدون جیب آن برای موقعیت‌های رسمی مانند عروسی، مهمانی و جلسات کاری کاربرد دارد. مدل جیب‌دار را می‌توانید برای روزمره در محیط کار استفاده کنید. پیراهن رسمی فقط با کت و شلوار ست کاربرد ندارد؛ بلکه شما می‌تواند آن را با کت تک اسپورت و یا بدون کت و به همراه شلوار پارچه‌ای یا کتان ست کنید. برای خرید پیراهن مردانه، مدل رسمی آن را حتما در اولویت قرار دهید.

پیراهن مردانه چهارخانه

پیراهن چهارخانه یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین مدل‌ها برای آقایان است. نکته جالب‌توجه این است که حتی خانم‌ها نیز به این رنگ علاقه نشان می‌دهند و آن را خریداری می‌کنند. این مدل برای انواع اندام‌های لاغر یا درشت کاربرد دارد. از پیراهن چهارخانه معمولاً برای استفاده روزمره و استایل اسپورت استفاده می‌کنند. این پیراهن مردانه برای همه موقعیت‌ها برای شما کاربردی است. شما می‌توانید برای خرید پیراهن مردانه آن را با یک شلوار جین مشکی و کفش کتانی سفید ست کنید و ترکیبی اسپورت برای عید سال جدید داشته باشید.

خرید کفش مردانه

یکی دیگر از خرید‌های ضروری برای عید کفش مردانه است. کفش انتخابی شما باید در تمام سال برای شما کاربرد داشته باشد؛ بنابراین مهم است تا آن را از برندهای معتبری تهیه کنید. برند صاد یکی از برندهای باکیفیت ایرانی است که در زمینه تولید محصولات چرمی فعالیت می‌کند. این برند انواع کفش، کیف و اکسسوری چرمی را برای خانم‌ها و آقایان طراحی و تولید می‌کند. در ادامه چند مدل از پرفروش‌ترین کفش‌های مردانه را برای راهنمای خرید از برند صاد معرفی می‌کنیم.

خرید کفش مردانه

کفش رسمی مردانه

یکی از اولین آیتم‌هایی که در ظاهر شما جلب توجه می‌کند، کفش شما است. کفش پوششی ضروری در استایل شماست. مدل کفش شما می‌تواند نشان‌گر اطلاعات زیادی درباره شخصیت و سلیقه شما باشد. کفش رسمی مردانه در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود. جنس چرمی کفش آن را رسمی‌تر و شیک‌تر نشان می‌دهد؛ بنابراین کفش رسمی چرمی می‌تواند بهترین انتخاب برای خرید عید شما باشد.

برای انتخاب رنگ کفش، مشکی رسمی‌ترین مدل است. بعد از آن رنگ قهوه‌ای گزینه‌ای محبوب در بین آقایان محسوب می‌شود. هرچه قهوه‌ای تیره‌تر باشد، حالت رسمی بودن آن بیشتر است. اگر به دنبال تنوع بیشتری هستید، رنگ زرشکی را فراموش نکنید. برای خرید از برند صاد، کفش رسمی مردانه را حتما در اولویت قرار دهید؛ زیرا کیفیت و ماندگاری بالایی دارد.

کفش مردانه کالج

کفش لوفر یا همان کالج به مدلی گفته می‌شود که پاشنه تخت یا کوتاهی دارد و بدون بند است. کالج‌ در فصل‌های گرم سال به دلیل راحتی و خنک بودن، بسیار محبوب هستند. کالج‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و اکثر آن‌ها از چرم یا نبوک تولید می‌شوند. کفش کالج مردانه یکی از پرکاربردترین کفش‌ها برای موقعیت‌های متنوع است. شما می‌توانید از آن برای محل کار، استایل خیابانی و یا یک دورهمی دوستانه استفاده کنید. برای خرید از برند صاد، کفش مردانه کالج یکی از پیشنهادهای ما به شما است. کالج‌های صاد چرم باکیفیتی دارند، انعطاف‌پذیر و سبک هستند و جذابیت استایل شما را چندبرابر می‌کنند.

کفش مردانه کالج

کفش کتانی مردانه

کفش‌های کتانی یکی از آیتم‌های محبوب کمد همه آقایان و خانم‌ها هستند. کفش کتانی راحت و سبک است؛ به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده روزمره محسوب می‌شود. شما می‌توانید از کفش کتانی برای محل کار، پیاده‌روی روزانه، دانشگاه و مدرسه استفاده کنید. کتانی انواع مختلفی دارد و چرمی یکی از جنس‌های شیک و پرکاربرد آن است. کفش کتانی چرم صاد از کیفیت و ماندگاری بالاتری برخوردار است و علاوه بر این بسیار شیک و جذاب است. برای خرید عید، کفش کتانی چرم صاد را در اولویت قرار دهید.

خرید شلوار مردانه

برای تکمیل خرید عیدتان به یک شلوار مناسب نیاز دارید. تا اینجا شما پیراهن مردانه و کفش خود را انتخاب کردید. باتوجه‌به استایل و سلیقه شخصی خودتان باید شلوار اسپورت یا رسمی انتخاب کنید. شلوار مردانه تأثیر بسیار زیادی در جذابیت استایل شما دارد؛ بنابراین مهم است که برای خرید عید انواع شلوار مردانه را بشناسید.

خرید شلوار مردانه

شلوار جین مردانه

شلوار جین از جمله مدل‌هایی است که دست‌کم یک مدل از آن در کمد همه آقایان وجود دارد. شلوار جین بادوام است و ماندگاری بالایی دارد. شما می‌توانید از شلوار جین برای همه استایل‌های اسپورت، و نیمه‌رسمی خود استفاده کنید. برای انتخاب رنگ، معمولاً رنگ‌های سفید، آبی و سورمه‌ای محبوب‌ترین مدل‌ها هستند. شما می‌توانید شلوار جین خود را با انواع کفش کتانی و لوفر ست کنید و برای عید استایل جذابی بسازید.

شلوار مردانه رسمی

شلوار مردانه رسمی یکی از مدل‌های کلاسیک پرکاربرد است که وجود آن در کمد همه آقایان ضروری است. این شلوارها از پارچه ساده تهیه می‌شوند و در عین سادگی از نظر ظاهری جذاب هستند. شلوار رسمی با کفش رسمی بسیار شیک و جذاب هماهنگ می‌شود. معمولاً از این شلوار برای موقعیت‌های رسمی مانند مهانی‌‌ها، محل کار و جلسات اداری استفاده می‌شود.

شلوار کتان مردانه

شلوار کتان مدلی اسپورت و نیمه رسمی است. شلوار کتان تنوع فراوانی دارد و شامل انواع کتان خاکی و چینو می‌شود. همچنین انواع شلوار کتان در مدل‌های جذب، راسته و گشاد در بازار موجود هستند. شما می‌توانید در فصل تابستان شلوار کتان مردانه را با انواع تیشرت و پولوشرت ست کنید. برای موقعیت‌های نیمه رسمی، این شلوار با کت تک اسپورت به‌خوبی هماهنگ می‌شود.

فروشگاه پوشاک

در این نوشتار چند مدل از لباس‌های کاربردی و ضروری مردانه را برای خرید عید معرفی کردیم. همچنین یک برند ایرانی باکیفیت را در زمینه تولید محصولات چرمی مطرح کردیم. اگر به پوشاک چرمی علاقه‌مند هستید، برند صاد یکی از برندهای نام‌آشنا و مطرح در زمینه طراحی کالاهای چرمی است. شما عزیزان می‌توانید انواع پوشاک مردانه و همچنین محصولات چرمی برند صاد را با بهترین قیمت‌ها از فروشگاه اینترنتی تگموند تهیه کنید. اگر قصد خرید عید را دارید، به وبسایت فروشگاه تگموند مراجعه کنید و از تخفیف‌های ویژه شب عید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×